Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Nikola One
Last Updated: May 30 2016 09:31, Started by
ericmario
, May 29 2016 22:22
·
0
#1
Posted 29 May 2016 - 22:22
Ma intreb cand lanseaza si U.S.S Enterprise?
Idea nu-i rea, dar sa o vedem si in practica, ca m-am saturat de "urmasii urmasilor..." Oricum 2010 cp e mult prea mult, o risipa in opinia mea. nikola.jpg 37.2K 58 downloads http://www.auto-bild...tare-98426.html |
#3
Posted 29 May 2016 - 23:15
Probabil ca nu ati auzit de transporturi speciale, agabaritice , super grele
|
#4
Posted 29 May 2016 - 23:24
#5
Posted 30 May 2016 - 00:30
Gas natural transformat in energie electrica si deabia apoi in lucru mecanic mi se pare o transformare in plus care nu ajuta la eficienta, mai bine foloseau in paralel motor cu gas si motor electric, nu in serie.
|
#6
Posted 30 May 2016 - 00:56
ericmario, on 29 mai 2016 - 23:24, said: Parca 36 tone nu-i chiar asa de mult. http://www.dailymail...iles-stops.html Sunt tiruri care trag pe trailer locomotive, deci chiar si peste 100 de tone. _-AppleS-_, on 30 mai 2016 - 00:30, said: Gas natural transformat in energie electrica si deabia apoi in lucru mecanic mi se pare o transformare in plus care nu ajuta la eficienta, mai bine foloseau in paralel motor cu gas si motor electric, nu in serie. https://en.m.wikiped.../wiki/M1_Abrams |
#7
Posted 30 May 2016 - 01:55
_-AppleS-_, on 30 mai 2016 - 00:30, said:
Gas natural transformat in energie electrica si deabia apoi in lucru mecanic mi se pare o transformare in plus care nu ajuta la eficienta, mai bine foloseau in paralel motor cu gas si motor electric, nu in serie. In opinia unora asta inseamna ECO. Mi se lauda cu ceva timp in urma un capitan norvegian ca vasul lui este ECO deoarece foloseste energie electrica pentru propulsie. Cand l-am intrebat unde incarca bateriile mi-a spus ca foloseste doua motoare diesel pentru a face acest lucru |
#8
Posted 30 May 2016 - 05:04
#9
Posted 30 May 2016 - 08:04
Quote Oricum 2010 cp e mult prea mult, o risipa in opinia mea. asta mi se pare mai edcologic si mai SF... si daca nu ma insel... e deja in productie de serie! [ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1815/10756559/1/camioane-ecologice.jpg?width=610&height=343 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Nero-d, 30 May 2016 - 08:08. |
#10
Posted 30 May 2016 - 09:13
Ce ciudat ca se cheama "Nicola". Alea mici se cheama Tesla...
Oare mai avea si alte nume dl Nikola Tesla? Sa vedem ce mai apare? Tren cu baterii? Deci camionu' asta este gaz-electric, are si baterii? Unde va trebuie sa fie o greseala. Cu o baterie de 320kWh, cum urnesti motoarele de 2000cp.. care defapt au vreo 1500kW- nu m-am pus sa calculez exact conversia cp/kW |
|
#11
Posted 30 May 2016 - 09:31
Cica tembelizor de 42"- adica 106cm. Stau la casa si TV LED de 82cm- 32inch, mi se pare arhisuficient de mare. Si aia au un debaraua aia din tir ecran de 106 la care ae uita de la 1,5m.
Nu toti au crescut cu televizor "sport", care era cat usa de la microunda. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users