Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Tesla Model X probleme si rechemare service.
#721
Posted 16 August 2016 - 23:57
andreic, on 16 august 2016 - 23:36, said: Vorba aia, nu scuipi mana care te hraneste Chiar daca te hraneste cu "cacao"? Vad ca unii ar face orice sa.l apere pe msku si sa.i acopere inselaciunile crase, in detrimentul clientilor. Asa mentalitare au unii de aici, dar vorbesc de dieselgate. Ha ha ha !!!!! Deci mai bine sa taca si sa acopere defectul(unul din multitudinea defectiunilor) si sa.si bata joc de client. Mi.asi dori sa aveti parte de astfel de masini si case. Apoi sa va vad ca va plangeti 😂😂😂 Edited by Torquemada-666, 17 August 2016 - 00:07. |
#722
Posted 17 August 2016 - 00:10
#723
Posted 17 August 2016 - 00:19
Torquemada-666, on 16 august 2016 - 23:57, said:
Chiar daca te hraneste cu "cacao"? Barboso, on 17 august 2016 - 00:10, said:
Adica scoti deliberat rebuturi pe piata ? Edited by andreic, 17 August 2016 - 00:20. |
#724
Posted 17 August 2016 - 00:26
#726
Posted 17 August 2016 - 07:30
ericmario, on 17 august 2016 - 06:06, said: Ce sa spun, te-a lovit patriotismul. Cat timp a lucrat la Tesla a fost romanca sau tradatoare de patrie? Ma cunosti ca sa stii daca apreciez un concetatean cu studii, stiinta de carte si valoros? Avem multi romani in afara. Nu e bine sa vb.asa. Ce mod de a gandi. Orice pentru tesla care ascunde defectele, deoarece musk nu e prima data cand face asta, nu? andreic, on 17 august 2016 - 00:19, said: Pai nu statea acolo atata timp decat daca ii placea Cum a vazut ca musk inseala cumparatorii, a si reactionat. Unii sunt atat de "mandri" de romanii lor valorosi si cu stiinta de carte. Ar trebui sa ne mandrim cu romanii valorosi, care lucreaza in afara pe baza studiilor facute. Asa ne mai spala obrazul tarii, de cei care ne baga in cacao, care sunt f.multi. Edited by Torquemada-666, 17 August 2016 - 07:41. |
#727
Posted 17 August 2016 - 08:17
http://m.automarket....enii-72775.html
Lucrurile incep sa se miste. Au modificat ceea ce in fals au afirmat, dupa atatea accidente. "În ultimii cinci ani, Tesla nu a reușit să își atingă mai mult de 20 dintre proiecțiile pe care le-a făcut și a ratat toate cele 10 ținte propuse cu diferențe de aproape un an, potrivit Wall Street Journal." http://m.zf.ro/auto/...n-musk-15570688 Cam rateaza tesla obiectivele propuse. http://m.zf.ro/auto/...a-auto-15571207 "Înainte să lucreze la Tesla, Cristina Bălan a lucrat ca inginer la Boeing, timp de 3 ani, la Meridian Lightweight Technologies pentru 2 ani și la Honeywell Process Solutions pentru un an și "În calitate de inginer, ea a lucrat la unele dintre cele mai spectaculoase automobile proiectate vreodată precum consola centrală a modelului Audi R8, interiorul portierelor de la Porsche Cayenne, modulul bateriilor de pe Mercedes-Benz B-Class, dar și cel de pe Toyota Rav4" Doamna a mai valoroasa ca muska. http://m.zf.ro/eveni...n-musk-15572041 Edited by Torquemada-666, 17 August 2016 - 08:25. |
#728
Posted 18 August 2016 - 10:05
http://m.automarket....utea-72781.html
In sfarsit incearca sa mareasca si autonomia. De la 90kw si 400km la 100kw si 600 si ceva km. Deci 10kw pentru inca 200km. Ori e greseala, ori e praf in ochi. |
#729
Posted 18 August 2016 - 13:03
Autonomia declarata era de 400km la bateria de 70kw (evident, in conditii oarecum optime: la vreo 90km/h, fara AC, in jur de 20 de grade afara samd). Ceea ce este relativ ok pt State si unele tari nordice (cu limitari mai severe de viteza decat restul lumii).
De altfel si celelalte masini (cum ar fi VW-ul meu), declara un consum mediu (3.8l/100Km in cazul masinii mele) in anumiti parametrii (probabil tot in jur de 90Km/h, fara AC, samd). Eu n-am reusit sa am un consum mediu pe autostrada sub 5.1l/100Km (in conditiile in care eu conduc lejer, 130 conform, fara accelerari bruste). Probabil ca aia de 100kw va tine vreo 400Km in conditii normale de autostrada (nu am zis Autobahn), adica 130Km/h si sa zicem 20 de grade. Apropo, estimarea este conform site-ului Tesla unde te poti juca cu anumiti parametrii pentru a vedea consumul. Altfel, poti urmari vlog-urile detinatorilor de Tesla care fac astfel de statistici. Insa din partea ta ma asteptam sa dai o alta stire, referitor la tarile nordice (de fapt la una dintre ele). Te las sa sapi . |
#732
Posted 18 August 2016 - 16:06
Torquemada-666, on 18 august 2016 - 10:05, said:
http://m.automarket....utea-72781.html In sfarsit incearca sa mareasca si autonomia. De la 90kw si 400km la 100kw si 600 si ceva km. Deci 10kw pentru inca 200km. Ori e greseala, ori e praf in ochi. Sincere felicitari! ps. Stiam eu ca-ti doresti o Tesla... |
#733
Posted 18 August 2016 - 18:52
#734
Posted 18 August 2016 - 18:55
Torquemada-666, on 18 august 2016 - 18:52, said:
Ma bucura, deoarece concurenta va accelera progresul. Nu ca nu ar fi facut deja lucrul acesta �� De cand tot spun asta? Concurenta e buna, e obligatorie pentru a avansa. Altfel conduceam si astazi Dacia 1310, maxim TLX! Edited by ericmario, 18 August 2016 - 18:57. |
#735
Posted 18 August 2016 - 22:51
Tesla este o companie tanara in industria auto, este normal sa o dea de gard cu anumite aspecte ale proiectarii, pana si fabricantii clasici abereaza pe ici pe colo, dupa zeci de ani de experienta si modele scoase pe piata, atunci putem sa le spargem capul cu un recall, nu zic sa ii incurajam sa nu umble la calitate si sa mearga pe principiul ca piata cumpara orice are sigla Tesla pe el, cum a fost cu o alta marca de renume mondial.
Problema la masinile Tesla S si X este data si de faptul ca sunt foarte complexe, cate masini de serie de sub 100K euro au manere active la portiere sau alte briz-briz-uri? Edited by connectorxp, 18 August 2016 - 22:54. |
|
#736
Posted 18 August 2016 - 22:55
ericmario, on 18 august 2016 - 18:55, said:
IN SFARSIT! De cand tot spun asta? Concurenta e buna, e obligatorie pentru a avansa. Altfel conduceam si astazi Dacia 1310, maxim TLX! Oricat te-ai bucura, tot mai multa experienta are concurenta in industrie si in constructie de masini. Chiar si in electrice, numai ca nu a fost necesar sa faca lucrul acesta. connectorxp, on 18 august 2016 - 22:51, said:
Tesla este o companie tanara in industria auto, este normal sa o dea de gard cu anumite aspecte ale proiectarii, pana si fabricantii clasici abereaza pe ici pe colo, dupa zeci de ani de experienta si modele scoase pe piata, atunci putem sa le spargem capul cu un recall, nu zic sa ii incurajam sa nu umble la calitate si sa mearga pe principiul ca piata cumpara orice are sigla Tesla pe el, cum a fost cu o alta marca de renume mondial. Una e sa dai rateuri si sa progresezi, alta e sa dai rateuri si sa le acoperi, sa concediezi oamenii care le scot in vedere pe linia de fabricatie, iar aceasta este singura rezolvare. Una e sa ascunzi defecte, cumparand tacerea prin contract si cu bani .... etc. a se vedea n posturi de ale mele cu stiri concrete din ziare non-obscure. Edited by Torquemada-666, 18 August 2016 - 22:59. |
#738
Posted 18 August 2016 - 23:11
Hansolo, on 16 august 2016 - 15:25, said: Just no! Partea de electronica din automotive este si trebuie sa fie mai speciala, eu unul nu vreau sa caut butonul de reset sau on/off cand se blocheaza mai stiu eu ce driver grafic si a facut freeze la tot sistemul. Altfel ajungem la intamplari destul de frecvente gen unele Citroen la care se aprind/sting farurile singure, claxon actionat de calculator nu de un simplu switch, geamurile electrice care au propria personalitate (chestie intalnita si la modele britanice de lux), imobilizatoare blocate, etc. De ce crezi ca Lexus/Toyota au fost printre cei mai reticenti la orice noutate si au propriul furnizor de electronica (Denso) desprins din ei? IOS/Android nu au ce cauta la masini, decat poate la entertainment, pentru toate celelalte e un RTOS cu traditie cum e QNX. Proiectarea si fiabilizarea combinatiei electronica/soft costa bani, man-hours si timp daca vrei un produs care sa-l schimbi ca vrei alt model, nu ca te lasa la drum dupa expirarea garantiei. Nimeni nu a zis ca Apple car foloseste iOS... Important e ca conceptul se schimba. Pina acum aveam o masina pe care, eventual, puneai niste electronica rudimentara. Totul se invirtea in jurul masinii. Acum ai o parte electronica in jurul careia construiesti o masina generica. Pentru pasionati astea nu sint vesti bune, speram sa ramina si masini d-alea rudimentare de cumparat. Dar pentru omul normal care foloseste masina sa stea cu ea in trafic in/de la munca, e o chestie foarte buna. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users