Motosapa -partea a-III-a
Last Updated: May 09 2024 21:59, Started by
scaiba
, Apr 08 2016 20:16
·
195
#3583
Posted 16 October 2017 - 09:21
nu ai ce curata,bag o in brazda asa ca isi revine ea ,in gol toate motoarele fac asa ,mai ales motoarele de la ruris..
|
#3584
Posted 16 October 2017 - 10:34
rhomeoo, on 16 octombrie 2017 - 08:15, said:
salutare baieti Am reusit sa scot acul de seringa scapat prin locul bujiei. Dupa vreo 2h de chinuiala l-am prins cu o penseta. Motosapa a pornit la a 5 sfoara, doar ca merge rau . A avut benzina ramasa de anu trecut in rezervor, si banuiesc ca trebuie inlocuita deoarece cred ca sia pierdut calitatile, "cifrele" ,etc. . Astazi urmeaza sa ii schimb uleiul de motor + transmisie si sa ii pun benzina, sa o curat si diverse ajustari pt ca vreau sa ii pun plugul si rotile de fier pe care nu le-am folosit niciodata si habar n-am cum sa montez plugul ) dar toate au un inceput. Cine ma poate ajuta cu sfaturi cum sa curat carburatorul????, ca banuiesc ca dupaia atat timp trebuie curatat. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/wGhEGFJG5fc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Attached Files |
#3585
Posted 16 October 2017 - 11:37
ma baieti, facui in dimineata asta o boacana. motosapa mea, Progarden HS1100D, are pt oprire o maneta de urgenta. din ea iesea un buton rosu, cu autorevenire, ce are un singur fir. am agatat firul ala din neatentie, si s-a smuls din interiorul butonului. in acest video maneta aia , si putin din buton se vede la sec. 43 [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/KBlZYJy0mO8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] deci in momentul de fata, ciuciu buton la maneta de urgenta. nici nu am mai incercat sa o pornesc de cand s-a rupt butonul. stiti unde pot gasi buton cu un singur fir? sau, se poate inlocui cu unul cu 2 fire?cum leg firele butonului, daca iau cu 2 fire?
Edited by dark_angel_tgv, 16 October 2017 - 11:58. |
#3586
Posted 16 October 2017 - 13:55
mcjohn, on 16 octombrie 2017 - 08:00, said:
Răspunsul l-ai citit mai sus ! Ptr că are cifra octanică mai mare şi o ajută pe cea "degradată"/depreciată să revină la parametri iniţiali, poate chiar mai bună. Spre exemplu, cea de 90, după un timp îndelungat de şedere în rezervor ajunge cu cifra octanică de 85 sau 88 , datorită evaporări. Motorul merge defectuos/puturos ! Folosind matematica aia de şc gen, cînd îţi aduna notele (4+5+6:3=5) şi-ţi afla media la mate. Îţi mai aminteşti ? E , tot aşa faci şi cu benzina ! 88+98 împărţit la 2, şi-ţi dă 91. Da, motorul ştie matematică mai multă ca tine ! Că, imediat face totalul în capul pistonului şi o ia din loc ! E ce zici ? Mai bine arunci 1 l de benzină, sau îl îmbunătăţeşti ? N-ai văzut nimic bre ! Nici nu eşti atent ce scri/citeşti ! Am zis că o cumpăr după ce vin din Bucureşti. Adică luna viitoare !!! De aceea te-am şi rugat pe tine să mi-o arunci cu praştia. Că eşti mai aproape decît mine de acel depozit. La revedere ! Edited by sandy76, 16 October 2017 - 13:56. |
#3588
Posted 16 October 2017 - 18:30
dark_angel_tgv, on 16 octombrie 2017 - 11:37, said:
stiti unde pot gasi buton cu un singur fir? sau, se poate inlocui cu unul cu 2 fire?cum leg firele butonului, daca iau cu 2 fire? Poti folosi orice buton cu 2 fire, unul din fire este cel agatat de tine, si al doilea este masa, cadrul, coarnele motosapei. Cel mai indicat ar fi sa reconditionezi butonul existent, deoarece cred ca s-a rupt firul ( de plus ) pana in intrerupator si ca al tau intrerupator este bun, functional. Un prieten de-al meu a stricat acel buton (la o motosapa Proseries pe pinioane) deoarece a agatat maneta de oprire intr-o sarma de la vie si a dat-o peste cap. In interior a facut butonul - bucatele. A pus alt buton de la o tripla-prelungitor electric. Functioneaza adaptarea facuta de el, este bine, dar cred ca este cam neindemanatica solutia aleasa. Deci uite o solutie - spun eu - temporara. |
#3589
Posted 16 October 2017 - 19:09
sandy76, on 16 octombrie 2017 - 13:55, said:
Buna matematica asta, la mine a iesit 93! Dar nici la școală nu sîntem să fac eu matematică cu tine cu bețele de chibrit, sau boabe de fasole ! Acum pe bune ! Las-o asa cum a picat, dar rogu-te, data aviatioare citește te rog ce am scris, înainte să te mai contrazici, că nu am spus să pui 1 l benzină 98, peste 1 l benzină 88 !!! Bine măcar că nu ți-a dat cu minus ! Uite, ca să stai cu inima împăcată ai aici totalul ! Screenshot_2017-10-16-19-50-39~01.png 24.55K 11 downloads Screenshot_2017-10-16-19-50-49~01.png 134.01K 10 downloads Ți-am spus, motorul e mai deștept !!! El știe cînd are benzina bună și cînd nu . Noi nu ! 1—0 ptr el ! |
#3590
Posted 16 October 2017 - 19:52
grifonul_alb, on 16 octombrie 2017 - 18:30, said:
Poti folosi orice buton cu 2 fire, unul din fire este cel agatat de tine, si al doilea este masa, cadrul, coarnele motosapei. Cel mai indicat ar fi sa reconditionezi butonul existent, deoarece cred ca s-a rupt firul ( de plus ) pana in intrerupator si ca al tau intrerupator este bun, functional. Un prieten de-al meu a stricat acel buton (la o motosapa Proseries pe pinioane) deoarece a agatat maneta de oprire intr-o sarma de la vie si a dat-o peste cap. In interior a facut butonul - bucatele. A pus alt buton de la o tripla-prelungitor electric. Functioneaza adaptarea facuta de el, este bine, dar cred ca este cam neindemanatica solutia aleasa. Deci uite o solutie - spun eu - temporara. Attached Files |
#3591
Posted 16 October 2017 - 20:42
Acelasi buton e si in cazul la motoscootere..butonul pt frana
|
#3592
Posted 16 October 2017 - 21:06
mcjohn, on 16 octombrie 2017 - 19:09, said:
Măi Săndele, tu cred că ai înmulţit cu 3,14 , dar aici nu calculăm cercul ! Dar nici la şcoală nu sîntem să fac eu matematică cu tine cu beţele de chibrit, sau boabe de fasole ! Acum pe bune ! Las-o asa cum a picat, dar rogu-te, data aviatioare citeşte te rog ce am scris, înainte să te mai contrazici, că nu am spus să pui 1 l benzină 98, peste 1 l benzină 88 !!! Bine măcar că nu ţi-a dat cu minus ! Uite, ca să stai cu inima împăcată ai aici totalul ! Screenshot_2017-10-16-19-50-39~01.png Screenshot_2017-10-16-19-50-49~01.png Ţi-am spus, motorul e mai deştept !!! El ştie cînd are benzina bună şi cînd nu . Noi nu ! 1—0 ptr el ! numa 0,1 litri e alta gasca-n alta traista, dar in ce am citat io din tine nu rezulta asta! |
|
#3593
Posted 16 October 2017 - 22:09
Deci de la o simpla întrebare, ce a iesit! Eu zic sa lasati naibii cifra aia octanica, ca oricum nu e cat zice ca este si sa spuneți, exceptând faptul ca își pierde din proprietăți, daca afectează rezervorul/carburatorul/garniturile, daca sta pe termen lung cu benzina in ele! Nu daca nu mai pornește, ci daca nu se strica ceva in ea!
|
#3594
Posted 17 October 2017 - 00:46
Nu se strică bre nimic poti să o lasi si cinci ani...
|
#3595
Posted 17 October 2017 - 22:57
Recomand sa se scoata.uneori benzina are si apa si se poate afecta carburatoru
|
#3596
Posted 17 October 2017 - 23:00
Eu am , fara sa exagerez ..cam 20 de motoare din astea , nu scto nimic , si cand am nevoie de ele , fiecare isi face treaba .
Dar ....daca la garantie va scrie ca trebuie de scos benzina , atunci o scoateti , ca in caz de necaz , va gaseste aici o chichita . |
#3597
Posted 18 October 2017 - 08:21
eu cand am pornit motosapa prima data dupa asamblare, i-am bagat benzina veche de 1 an. deh, curiozitatea ma rodea asa de tare, ca nu am mai rabdat sa pun benzina noua.nu am avut timp sa merg pana la benzinarie,fiind si departe de mine, asa ca m-am descurcat cu ce aveam. mai era si de la Lukoil, ca de acolo alimentez.a pornit saraca la prima sfoara,fara sa tremure sau ceva nenatural. inseamna ca am motosapa prea buna?)
|
|
#3599
Posted 18 October 2017 - 11:36
Ca sa nu scoateti benzina din rezervor pe timpul cat nu utilizati motosapa,generator,drujba si tot ce mai aveti prin garaj, la ultima folosire opriti alimentarea cu benzina in timp ce merge motorul si lasatil sa mearga pana se opreste. Eu asa fac si nu au fost probleme, carburatorul consumand toata benzina din el.
Numai bine. |
#3600
Posted 18 October 2017 - 13:07
Marian79bz, on 17 octombrie 2017 - 22:57, said:
Recomand sa se scoata.uneori benzina are si apa si se poate afecta carburatoru Oxidarea se produce mai abitir in prezenta aerului. Mai greu cand apa e inconjurata de benzina Si e garantat: in aer exista apa. Deci odata golit carburatorul, ramai cu aer si apa in el. O fi bine? |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users