Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Probleme cu KAKASOFT USB SECURITY2.0
Last Updated: Mar 12 2016 18:53, Started by
scutarudumitru
, Mar 12 2016 16:30
·
0
#1
Posted 12 March 2016 - 16:30
Inainte de a scrie prezentul mesaj, am incercat sa gasesc solutia adresandu-ma producatorului,dar desi am cumparat produsul de pe site-ul acestuia si pentru versiunea full este prevazuta asistenta 24/7, de peste doua luni, nu am primit niciun raspuns. Problema : Am folosit pe doua dispozitive - un hdd extern si un card de memorie - versiunea trial. Dupa un numar neprecizat de utilizari, fara avertisment, softul nu mi-a mai permis accesul la fisierele de pe card, afisand mesajul invalid password, desi nu schimbasem niciodata parola. La scurt timp, s-a intamplat la fel si cu al doilea mediu de stocare. Am cumparat versiunea full, am instalat-o peste cea trial, dar fara rezultat. Va rog sa ma sprijiniti cu o idee vis a vis de ceea ce asi putea face, multumesc anticipat!
|
#2
Posted 12 March 2016 - 16:36
Daca mai ai un stick gol, il faci bootabil cu un linux live (ubuntu,mint) bootezi de pe acesta si vezi daca iti vede continutul stick-ului...
|
#4
Posted 12 March 2016 - 17:21
Recomand formatarea sculelor care au fost atinse de "ciuma" asta.
|
#5
Posted 12 March 2016 - 17:24
#6
Posted 12 March 2016 - 17:26
Ai luat softul inseamna ca ai acte, factura, chitanta te poti adresa opc
|
#7
Posted 12 March 2016 - 17:55
xxvirusxx, on 12 martie 2016 - 16:36, said:
Daca mai ai un stick gol, il faci bootabil cu un linux live (ubuntu,mint) bootezi de pe acesta si vezi daca iti vede continutul stick-ului... Multumesc, am sa incer sa vad ce inseamna asta, dar am cunostinte limitate, nu inteleg prea mult, dar am mare nevoie de continutul de pe hdd/card. marius87ism, on 12 martie 2016 - 17:26, said:
Ai luat softul inseamna ca ai acte, factura, chitanta te poti adresa opc KAKASOFT nu e o firma rezidenta, dar nu-si da nici o adresa fizica. Ciudat e ca site-ul e disponibil in foarte multe limbi, nu toate europene, dar limba română lipseste ! Poate de aceea sa nu-mi fi raspuns ? Pentru ca sunt din România ? (oricum le-am scris în engkeza, fireste) |
#8
Posted 12 March 2016 - 18:53
Poate sunt doar niste tepari? Din China, de exemplu?
Quote Registry Registrant ID: Registrant Name:liaoguobo Registrant Organization:liao guobo Registrant Street:Shenzhen City Registrant City:Shenzhen Registrant State/Province:Guangdong Registrant Postal Code:518111 Registrant Country:CN Registrant Phone:+86.75584660666 Registrant Phone Ext: Registrant Fax:+86.75584660639 Registrant Fax Ext: Registrant Email:[email protected] Eu nu inteleg de ce v-ati lasa datele pe mana unor necunoscuti, dar na... oi fi eu mai prapastios. Oricum, de facut nu ai ce sa le faci. Decat sa ii saluti si sa ii injuri pe mail. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users