Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pagina Wikipedia

Masina veche sau indatorat in ban...

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...

Salariu de șofer Uber 8000 l...
 Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat
 Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...

Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...
 Defect ciudat Videorecorder Panas...

lege de reglementare a shrinkflat...

Care este cota parte la succesiun...

Camera auto DVR PNI Voyager S2600...
 

Care este legea returnarii produsului?

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
alex244

alex244

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 363
  • Înscris: 16.06.2013
Buna seara, am cumparat de la digi un telefon, functioneaza perfect cu exceptia difuzorului de apeluri(casca am inteles ca i se spune) , astazi l-am cumparat, am sunat la probleme tehnice si mi sa spus ca daca il duc in 48 de ore mi-l schimba pe loc, am mai avut probleme cu cei de la digi si cu o garantie si nu as vrea sa am probleme iar, imi poate da cineva un link sau sa faca copy la legea care spune ca pot returna in 48 de ore ?

#2
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,712
  • Înscris: 05.03.2005
este vorba de politica lor...in afara de achizita online care, prin legea consumatorului iti da dreptul la retur.
deci daca ei s-au oferit sa ti-l schimbe, care e problema?
si eu am primit un aparat defect de la alt operator si mi-a fost schimbat in 48 de ore...

#3
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005
Nu exista o asemenea lege speciala. Tu de ce nu cauti pe net?

#4
alex244

alex244

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 363
  • Înscris: 16.06.2013
Telefonul care mi l-au dat era resigilat ..da RESIGILAT, nu era nou nout :) de asta nu avea nici toate accesoriile care le-am vazut in review-urile de pe net si avea si defectiunea care o avea..dar mi l-au schimbat si acum este totul ok.

#5
negociator

negociator

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 646
  • Înscris: 05.05.2008
Eu am o problema la magazinul Bricodepot. Am cumparat de la ei, ieri, un butuc de yala. Pe raion nu era niciun vanzator care sa ma indrume, asa ca am cumparat ce mi s-a parut ca se potriveste la usa mea. M-am dus acasa si am vazut ca butucul nu se potriveste, intrucat e prea lung (din pacate, pentru a incerca sa montez butucul, am fost obligat sa desigilez ambalajul). M-am intors la Bricodepot in aceeasi zi, dupa numai doua ore, cu butucul, ambalajul si bonul fiscal. Angajatii n-au vrut nici sa-mi returneze banii, nici sa-mi inlocuiasca produsul, pe motiv ca am desigilat ambalajul. Intrebare: ce pot sa fac in situatia asta?

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate