Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Masina veche sau indatorat in ban...

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...

Salariu de șofer Uber 8000 l...

Problema token semnatura electron...
 Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...
 Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...

Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...

Defect ciudat Videorecorder Panas...
 lege de reglementare a shrinkflat...

Care este cota parte la succesiun...

Camera auto DVR PNI Voyager S2600...

Cartelul din Carpati - mafia PNL ...
 

Care este legea returnarii produsului?

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
alex244

alex244

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 363
  • Înscris: 16.06.2013
Buna seara, am cumparat de la digi un telefon, functioneaza perfect cu exceptia difuzorului de apeluri(casca am inteles ca i se spune) , astazi l-am cumparat, am sunat la probleme tehnice si mi sa spus ca daca il duc in 48 de ore mi-l schimba pe loc, am mai avut probleme cu cei de la digi si cu o garantie si nu as vrea sa am probleme iar, imi poate da cineva un link sau sa faca copy la legea care spune ca pot returna in 48 de ore ?

#2
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,712
  • Înscris: 05.03.2005
este vorba de politica lor...in afara de achizita online care, prin legea consumatorului iti da dreptul la retur.
deci daca ei s-au oferit sa ti-l schimbe, care e problema?
si eu am primit un aparat defect de la alt operator si mi-a fost schimbat in 48 de ore...

#3
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005
Nu exista o asemenea lege speciala. Tu de ce nu cauti pe net?

#4
alex244

alex244

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 363
  • Înscris: 16.06.2013
Telefonul care mi l-au dat era resigilat ..da RESIGILAT, nu era nou nout :) de asta nu avea nici toate accesoriile care le-am vazut in review-urile de pe net si avea si defectiunea care o avea..dar mi l-au schimbat si acum este totul ok.

#5
negociator

negociator

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 646
  • Înscris: 05.05.2008
Eu am o problema la magazinul Bricodepot. Am cumparat de la ei, ieri, un butuc de yala. Pe raion nu era niciun vanzator care sa ma indrume, asa ca am cumparat ce mi s-a parut ca se potriveste la usa mea. M-am dus acasa si am vazut ca butucul nu se potriveste, intrucat e prea lung (din pacate, pentru a incerca sa montez butucul, am fost obligat sa desigilez ambalajul). M-am intors la Bricodepot in aceeasi zi, dupa numai doua ore, cu butucul, ambalajul si bonul fiscal. Angajatii n-au vrut nici sa-mi returneze banii, nici sa-mi inlocuiasca produsul, pe motiv ca am desigilat ambalajul. Intrebare: ce pot sa fac in situatia asta?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate