Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
De unde cumparați legume si fructe?

Samsung S21 ultra

Site-uri matrimoniale serioase

Plasa de umbrire peste gard de pl...
 O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...

Programe TV cu altfel de sporturi
 Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan

ctfmon.exe - System Error (in Saf...

Ați prins vremurile cand 120 Volț...
 Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu

Politist mutilat de caine in curt...
 

Informatica Cluj sau Timisoara

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
robertc96

robertc96

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 22.10.2014
Buna. Sunt elev in clasa a 12-a si anul viitor vreau sa merg la o facultate de infomatica.
Deoarece sunt din Deva, Clujul si Timisoara fiind la distante aproximativ egale, nu stiu ce oras sa aleg. In Cluj ar fi informatica de la Babes-Bolyai, iar in Timisoara la Vest sau Politehnica(tot de 3 ani, nu calculatoare). Colegi sau prieteni merg/sunt in ambele orase, deci asta nu ar fi un criteriu. Din punctul de vedere al educatiei si al perspectivelor, care ar fi optiunea cea mai buna? (presupunand ca as intra oriunde in acelasi regim, buget sau taxa)

#2
Daian95

Daian95

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,424
  • Înscris: 17.03.2012
Eu zic Cluj, aici gasesti cele mai bune universitati din tara.

#3
rickysyv

rickysyv

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,620
  • Înscris: 08.03.2008
La Cluj sunt in mod clar mai multi unguri decat la Timisoara.

#4
MooF2010

MooF2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,294
  • Înscris: 24.05.2010
Cauta ceva pe 4 ani, facultatile de 3 ani sunt pe cale de disparitie in europa pentru un motiv.... in romania vad ca sunt in floare

#5
Daian95

Daian95

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,424