Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Modificare data de facturare
Last Updated: Oct 02 2014 14:02, Started by
AntonBetonistu
, Oct 01 2014 10:55
·
0
#1
Posted 01 October 2014 - 10:55
Nu am gasit unde sa pun aceasta intrebare, asa ca am deschis un topic nou: Cum pot schimba data de facturare?
Pt cei care vor comenta ca puteam pune aceasta intrebare la RC: as fi putut, daca in cele 10-15 incercari prindeam pe cineva liber. |
#2
Posted 01 October 2014 - 10:56
Data de facturare nu poate fi schimbata.
Este aceeasi la nivel national. |
#4
Posted 01 October 2014 - 11:12
Sters
L.E. Acelasi raspuns il postasem si eu. Edited by blue74lion, 01 October 2014 - 11:14. |
#5
Posted 01 October 2014 - 11:19
GsmWorld, on 01 octombrie 2014 - 11:10, said:
Ai 1 luna jumate sa o platesti.Cu ce te incurca data? Nu are nicio legatura cu plata, are cu datele de resetare ale minutelor si traficului, facturarea se face pe 18, iar resetarea pe 30/31, nu mi se pare normal ca pe date de 21, cost control sa-mi zica "Pana la data 2014-09-21 06:00 ati consumat 182 min nationale/internationale din 147 incluse si 842 MB. Valoarea estimata de plata 0.03 EUR fara TVA." Edited by AntonBetonistu, 01 October 2014 - 11:20. |
#6
Posted 01 October 2014 - 11:27
"ati consumat 182 min nationale/internationale din 147 incluse"
Si cite minute ti-au mai ramas de consumat? Pina la urma care e problema cu data de facturare? |
#7
Posted 01 October 2014 - 11:41
blue74lion, on 01 octombrie 2014 - 11:27, said:
"ati consumat 182 min nationale/internationale din 147 incluse" Si cite minute ti-au mai ramas de consumat? Pina la urma care e problema cu data de facturare? Ai dreptate, am scris fara sa ma uit, erau 23 din 147 si 142 mega. Ideea e ca nu se da reset dupa ce emite factura, ci la 12 zile dupa aia, nu ai niciodata o contorizare exacta a minutelor si traficului consumat. Eu nu am don, am do2, cu 200 min incluse, si nu prea stiu sigur niciodata cate am vobit sai navigat in perioada de facturare curenta. In exemplul de mai sus, imi aparea ca am vb 23 minute, care fusesera facturate deja, iar azi imi apare:"Pana la data 2014-10-01 09:00 ati consumat 0 min nationale/internationale din 200 incluse si 0 MB. Valoarea estimata de plata 0.00 EUR fara TVA", desi stiu sigur ca am vorbit vreo 30 minute dupa 25 sept SAU poate ca factura emisa in data de 18 a lunii curente factureaza serviciile din perioada 1-30 ale lunii trecute??? Edited by AntonBetonistu, 01 October 2014 - 11:44. |
#8
Posted 01 October 2014 - 11:49
Factura este de pe 1 pina in ultima zi a lunii. Pe 18 se septembrie ti s-a emis factura pentru octombrie care contine abonamentul (2 euro in cazul tau) + ce ai consumat in plus in luna august.
Cele 200 de minute sint valabile de azi 1 octombrie pina pe 31 octombrie. Daca azi iti apare 0 trafic inseamna ca data de resetare trafic este 1 a fiecarei luni, asa ca incepind de azi ai iar 3GB la viteza maxima. Edited by blue74lion, 01 October 2014 - 11:51. |
#10
Posted 01 October 2014 - 20:43
Nu, nu e ok. E mai complicat de atât. Dacă vocea se resetează pe 1, traficul de net se resetează pe 15... )
|
|
#11
Posted 01 October 2014 - 22:08
Traficul de date se reseteaza in functie de fiecare abonament.
Pentru a afla data de resetare a traficului, apeleaza *111*1*6#. |
#12
Posted 02 October 2014 - 08:45
Ciubex, on 01 octombrie 2014 - 22:08, said:
Traficul de date se reseteaza in functie de fiecare abonament. Pentru a afla data de resetare a traficului, apeleaza *111*1*6#. |
#13
Posted 02 October 2014 - 14:02
ingerasi, nu inteleg, ce contrazici?
Am scris ca fiecare abonament, poate chiar pentru fiecare numar alocat unui abonament (asta nu stiu sigur), nu stiu daca si la prapay, data la care se reseteaza contorul traficului de date este diferit, atat. De aceea am sugerat sa se apeleze acel numar pentru a vedea care este acea data. Aceasta situatie este pentru a se echilibra momentul in care se reseteaza traficul de date in decursul unei luni calendaristice pentru toti cei de la abonamente, sa nu "rupa teava" de date toti in acelasi timp. Attached FilesEdited by Ciubex, 02 October 2014 - 14:15. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users