Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Citatie primita de la RCS RDS - cerere de valoare redusa
Last Updated: Oct 18 2014 07:57, Started by
1Cosmin
, Sep 29 2014 14:09
·
0
#1
Posted 29 September 2014 - 14:09
A mai primit cineva asa ceva de la celebra firma RDS&RCS?
Mi se invoca plata unei facturi pe o luna in valoare de 445 de RON dupa care apare indicata o perioada mai lunga de timp de cam 12 luni in acte.(acum am de plata se pare 1200 ron ca deh am si penalizari). Am primit o foaie de la ei acum ceva timp si cand am intrebat cum de am de plata aceste facturi mi s-a raspuns ca au avut o problema cu programul de facturare. Facturi de la ei am primit o perioada dupa care au incetat sa mai vina. Nu inteleg cum e posibil ca o companie din Romania sa faca asa ceva. Cum se actiioneaza din punct de vedere legal in astfel de cazuri ? |
#2
Posted 29 September 2014 - 14:17
Cu facturile au avut intotdeauna probleme. Primeam factura cu 2-3 luni intarziere.. De cand am cerut pe mail, primesc cu o luna inainte.
|
#3
Posted 29 September 2014 - 14:18
1Cosmin, da' de platit ai platit serviciul? Ai chitantele?
|
#4
Posted 29 September 2014 - 14:19
pai si daca nu au mai venit facturile crezi ca au oferit serviciile gratuit? eu m-am luptat cu ei peste 1 an de zile pt aceste facturi care nu mai veneau, si am renuntat la o lupta fara sesn, asa ca am pus factura pe net si vad exact ce imi factureaza, daca imi ridica ciocul, le dau cu factura peste nas.
dar daca nu ai platit, e si normal sa vina cu penalizari si tot ce mai aveai de plata si n-ai platit |
#5
Posted 29 September 2014 - 14:23
deci tu nu ti-ai platit abonamentul (care e fix) pentru ca nu ti-a venit factura in posta ?
si tot tu te simti neindreptatit ? |
#6
Posted 29 September 2014 - 14:33
OmulLLORT, on 29 septembrie 2014 - 14:23, said:
deci tu nu ti-ai platit abonamentul (care e fix) pentru ca nu ti-a venit factura in posta ? si tot tu te simti neindreptatit ? pai prestatorul nu trebuie sa ceara ca sa primeasca? nu a avut documentul care sa ateste cererea, nu a platit. Din acest punct de vedere mi se pare corect. |
#7
Posted 29 September 2014 - 14:41
prin contractul semnat, prestatorul a cerut ca in fiecare luna sa fie platit, dar initiatorul nu a respectat contractul, asa ca acum plateste mai mult si degeaba, degeaba pt el, dar pt lege e perfect normal
|
#8
Posted 29 September 2014 - 14:44
Eu am platit toate facturile pe care le-am primit (contractul era din 2010).Ce nu am primit nu am platit.Intre timp au venit la mine si am semnat un nou contract pentru digital in loc de analogic.Desigur ca nu a mentionat nimeni nimic despre o posibila datorie a mea fata de ei.A urmat un intreg proces de injuraturi la adresa lor pentru faptul ca asa zisa instalare digitala nu a existat in fapt decat dupa o perioada foarte lunga de timp (depasea ce scria in contract).Si daca asta nu a fost suficient ,aparatul a fost defect de la inceput (receiverul vietii).Le-am transmis telefonic ca eu nu ma deplasez la ei asa ca sa vina sa isi ia aparatura stricata de la mine.Nu a venit nimeni nici pana acum.Dar a venit citatia
|
#9
Posted 29 September 2014 - 14:53
In eventualitatea unui proces, nu stiu cum poti dovedi ca nu ai primit facturile.
|
#10
Posted 29 September 2014 - 14:55
|
#11
Posted 29 September 2014 - 15:02
@initiator - daca nu-ti luai salariul de la munca atata timp, tot asa linistit stateai?
|
#12
Posted 29 September 2014 - 15:09
Dat fiind ca au trimis o factura pe un total de 400 de lei pentru o perioada de 12 luni eu sincer banuiesc ca nu sunt in posesia facturilor nici ei.Intr-un act oficial trebuie sa arati cu factura nr. + suma de plata .Sau asa ar fi logic.
@balauru69 Ti se pare normal ca un prestator de servicii sa trimita facturi doar cand vrea ? Si dupa aia sa dea in judecata ? De ce au oprit servicul dupa o perioada sa zicem de 3 luni pentru neplata ? |
#13
Posted 29 September 2014 - 15:10
Dupa mine nici nu ar trebui sa mai trimita factura...platesti serviciul pur si simplu prin ce modalitate vrei.
|
#15
Posted 29 September 2014 - 15:15
Oameni buni, nu va mai luati de @initiator (@1Cosmin) !
Omu' a facut abonament la RCS-RDS, a platit abonamentul luna de luna cat timp i-au venit facturile si dupa aceea nu au mai venit facturile pentru ca a expirat contractul intre RCS-RDS si @initiator (@1Cosmin). Astia de la RDS-RCS -avandu-l in baza de date- au venit la el sa-i reinnoiasca acel contract dar pentru ca 1Cosmin, on 29 septembrie 2014 - 14:09, said: au avut o problema cu programul de facturare. Exact acelasi lucru i s-a intamplat unei cunostinte de-ale mele cu providerul Boom TV |
|
#16
Posted 29 September 2014 - 15:17
dar ei tot trimit pliante in care iti si spun ca prin contul digicare poti vizualiza si plati factura. de ce nu ai facut acest gest?
hey hey, dar tu la telefon cand ti-a expirat abonamentul au incetat sa mai trimita facturi? realizezi ce vb? reinnoirea n-are nici o treaba cu trimisul facturilor. @tom, ai dat-o prin laturi cu afirmatia de mai sus |
#17
Posted 29 September 2014 - 15:17
Dany_Darke, on 29 septembrie 2014 - 15:15, said: Sa reformulez: exista, insa era abia la inceput ! de aici si problemele cu programul de facturare de la RDS-RCS L.E.: @Dany_Darke, daca tu nu ai trecut prin asa ceva, daca tu nu ai fost martor la patania unui cunoscut al tau, te rog frumos sa te abtii de la insulte/jignituri la adresa mea ! Edited by tom_1133, 29 September 2014 - 15:23. |
#18
Posted 29 September 2014 - 15:20
tom_1133, on 29 septembrie 2014 - 15:15, said: Omu' a facut abonament la RCS-RDS, a platit abonamentul luna de luna cat timp i-au venit facturile si dupa aceea nu au mai venit facturile pentru ca a expirat contractul intre RCS-RDS si @initiator Oare? Eu n-am vazut contract de telecom, adresat utilizatorilor casnici, care sa "expire". Dupa terminarea perioadei contractuale, acesta se prelungeste automat (insa il poti rezilia oricand, fara a mai plati despagubiri). Deci contractul nu expira, ci doar acea perioada minima obligatorie, cu care @initiator a fost de acord. Asa e la Orange. Asa e la Vodafone. Asa e la Telekom. Si pun pariu ca asa e si la UPC. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users