Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cel.ro vs. emag.ro (vs. oricealtceva.ro)
#235
Posted 11 February 2011 - 13:15
Taxe si impozite platesc si angajatii de la stat. Si nu pe un salariu fictiv asa cum se intampla in majoritatea cazurilor la privat ci pe salariul intreg. Cand mediul privat nu va mai afce evaziune fiscala cat 30% din PIB (recunosc ca tot din cauza statului care il sufoca dar asta e alta poveste) atunci va avea dreptul sa vorbeasca despre salariatii platiti cu bani publici. Si mai intai gandeste si apoi scrie. dar nu gandi la fel precum scrii. Nu mi se pare nimic in neregula ce a facut acel inspector opc. Frustrarea e mare si e normal ca una din parti sa fie nemultumita. pana la urma, un inspector OPC este un mic "judecator", el nu poate lua niste decizii decat pe baza unor dovezi clare si nu pe simplele declaratii ale unuia sau altuia.
Cumparatorul online care cumpara un produs trebuie sa-l verifice, punct. Ce nu ai inteles din asta? Ca au fost amabili cei de la emag si ti-au schimbat produsul e alta poveste, bravo lor, dar nu erau obligati sa o faca. |
#236
Posted 11 February 2011 - 13:40
daddy, on 11th February 2011, 13:15, said: Taxe si impozite platesc si angajatii de la stat. Si nu pe un salariu fictiv asa cum se intampla in majoritatea cazurilor la privat ci pe salariul intreg. Cand mediul privat nu va mai afce evaziune fiscala cat 30% din PIB (recunosc ca tot din cauza statului care il sufoca dar asta e alta poveste) atunci va avea dreptul sa vorbeasca despre salariatii platiti cu bani publici. Si mai intai gandeste si apoi scrie. dar nu gandi la fel precum scrii. Nu mi se pare nimic in neregula ce a facut acel inspector opc. Frustrarea e mare si e normal ca una din parti sa fie nemultumita. pana la urma, un inspector OPC este un mic "judecator", el nu poate lua niste decizii decat pe baza unor dovezi clare si nu pe simplele declaratii ale unuia sau altuia. Cumparatorul online care cumpara un produs trebuie sa-l verifice, punct. Ce nu ai inteles din asta? Ca au fost amabili cei de la emag si ti-au schimbat produsul e alta poveste, bravo lor, dar nu erau obligati sa o faca. Aici nu vorbim de cei care platesc taxe si impozite(firme paticulare sau firme de stat) si care sunt mai corecti sau cinstiti.Discutam de o intamplare nefericita pe care puteam sa o avem unul dintre noi la un moment dat aunci cand cumpram online.Iar daca ai citi mai atent pe forum ai vedea cati sunt nemultumiti de inspectorii de la ANPC.Vad daca cineva incearca sa o ajute sari ca ars si mai ales te iei inteligenta acelor persoane.Dca ai cumparat online nu toti(firmele de curierat) stau dupa tine ca sa verifici produsul cumparat spunand ca nu au timp sau nu se specifica nicaieri ca trebuie verificat produsul.Iar despre ,,amabilitatea,, celor de la emag nu cred ca este vorba de amabilitate ci doar de rezolvarea unei probleme pe cale amiabila mai ales cand era evident vina lor(aveam dovezi foto atat la ambalaj cat si la produs care era lovit acolo unde ambalajul era deteriorat) sau a firmei de curierat.Concluzia care se desprinde de ce la uni se poate si la alti nu.Si uite asa emag si-a pastrat un client multumit.De ce nu ar fce si ,,cel.ro,, la fel? |
#237
Posted 11 February 2011 - 14:20
Pai vezi, nu degeaba au intrebat-o cei de la cel daca ambalajul era deteriorat. In cazul tau era deteriorat si s-a rezolvat pe cale amiabila. Bravo lor. cat priveste firmele de curierat mult prea multul bun simt al romanilor i-a invatat asa. ia spunele ca nu ridici coletul daca nu se conformreaza si apoi suni la magazinul online si le spui de ce nu l-ai ridicat. Ia sa vezi cum isi schimba atitudinea asta de grabiti care stau cu orele la terase in pauza de pranz.
|
#238
Posted 11 February 2011 - 15:57
daddy, on 11th February 2011, 14:20, said: Pai vezi, nu degeaba au intrebat-o cei de la cel daca ambalajul era deteriorat. In cazul tau era deteriorat si s-a rezolvat pe cale amiabila. Bravo lor. cat priveste firmele de curierat mult prea multul bun simt al romanilor i-a invatat asa. ia spunele ca nu ridici coletul daca nu se conformreaza si apoi suni la magazinul online si le spui de ce nu l-ai ridicat. Ia sa vezi cum isi schimba atitudinea asta de grabiti care stau cu orele la terase in pauza de pranz. |
#239
Posted 12 February 2011 - 13:02
daddy, on 11th February 2011, 13:15, said: Taxe si impozite platesc si angajatii de la stat. Si nu pe un salariu fictiv asa cum se intampla in majoritatea cazurilor la privat ci pe salariul intreg. Cand mediul privat nu va mai afce evaziune fiscala cat 30% din PIB (recunosc ca tot din cauza statului care il sufoca dar asta e alta poveste) atunci va avea dreptul sa vorbeasca ... Ti-a trecut vreodata prin cap ca daca si pentru firmele private plata taxelor ar insemna tot un transfer de bani din buzunarul din stanga in buzunarul din dreapta le-ar plati mult mai usor? Cui plateste statul acele taxe, mai exact? |
#240
Posted 12 February 2011 - 13:20
Si mediul privat din ce traieste, nu din consumul tuturor, inclusiv al celor din sectorul public?
Si in mediul privat "plata" acelor taxe se face dintr-un buzunar intr-altul doar ca ambele sunt ale aceleasi persoane. Si am scris destul de clar, vina pentru asta o are tot statul care sufoca mediul privat. Daca nu l-ar sufoca atunci nu ar mai fi evaziunea fiscala care este in prezent iar circuitul banilor in economie s-ar face mult mai bine si nici nu ar mai conta cine lucreaza in sectorul de stat sau in cel privat. Edited by daddy, 12 February 2011 - 13:21. |
#241
Posted 13 February 2011 - 22:37
daddy, on 11th February 2011, 13:15, said: Taxe si impozite platesc si angajatii de la stat. Si nu pe un salariu fictiv asa cum se intampla in majoritatea cazurilor la privat ci pe salariul intreg. Cand mediul privat nu va mai afce evaziune fiscala cat 30% din PIB (recunosc ca tot din cauza statului care il sufoca dar asta e alta poveste) atunci va avea dreptul sa vorbeasca despre salariatii platiti cu bani publici. Si mai intai gandeste si apoi scrie. dar nu gandi la fel precum scrii. Nu mi se pare nimic in neregula ce a facut acel inspector opc. Frustrarea e mare si e normal ca una din parti sa fie nemultumita. pana la urma, un inspector OPC este un mic "judecator", el nu poate lua niste decizii decat pe baza unor dovezi clare si nu pe simplele declaratii ale unuia sau altuia. Cumparatorul online care cumpara un produs trebuie sa-l verifice, punct. Ce nu ai inteles din asta? Ca au fost amabili cei de la emag si ti-au schimbat produsul e alta poveste, bravo lor, dar nu erau obligati sa o faca. bogdangelu, on 11th February 2011, 13:40, said: Aici nu vorbim de cei care platesc taxe si impozite(firme paticulare sau firme de stat) si care sunt mai corecti sau cinstiti.Discutam de o intamplare nefericita pe care puteam sa o avem unul dintre noi la un moment dat aunci cand cumpram online.Iar daca ai citi mai atent pe forum ai vedea cati sunt nemultumiti de inspectorii de la ANPC.Vad daca cineva incearca sa o ajute sari ca ars si mai ales te iei inteligenta acelor persoane.Dca ai cumparat online nu toti(firmele de curierat) stau dupa tine ca sa verifici produsul cumparat spunand ca nu au timp sau nu se specifica nicaieri ca trebuie verificat produsul.Iar despre ,,amabilitatea,, celor de la emag nu cred ca este vorba de amabilitate ci doar de rezolvarea unei probleme pe cale amiabila mai ales cand era evident vina lor(aveam dovezi foto atat la ambalaj cat si la produs care era lovit acolo unde ambalajul era deteriorat) sau a firmei de curierat.Concluzia care se desprinde de ce la uni se poate si la alti nu.Si uite asa emag si-a pastrat un client multumit.De ce nu ar fce si ,,cel.ro,, la fel? daddy, on 10th February 2011, 22:08, said: Ea a spus ca a trimis la OPC poze. Cred ca era mult mai credibil daca le punea pe alea, facute si trimise atunci. Eu la asta m-am referit. Chestii de genul nu le mai am, le-am sters etc. nu tin. Le are in attachementul din email si tot rezolva si le punea. Era mult mai simplu, mai credibil si nu mai era nevoie de capturi de pe filmare. de asta sunt 1000% convins ca si filmarea s-a facut tot in data de 05.02.2011. Oricum, daca este cineva caruia nu i se pare suspect ca toata inversunarea asta e dupa doua luni si absolut nimic nu a scris nicaieri in tot timpul asta... Si mai ales comportamentul si spamul pe care il face. probabil ai vrut sa te asiguri ca nu se face o nedreptare. |
#242
Posted 13 February 2011 - 23:06
anca_daniela, on 13th February 2011, 22:37, said: chiar a luat o decizie bazata pe o declaratie de la cel.ro Quote tu stii acum ca nu minte nimeni aici ca doar vorbim de cand am deschis subiectul http://forum.softped...p;#entry9465807. probabil ai vrut sa te asiguri ca nu se face o nedreptare. |
#243
Posted 28 September 2011 - 19:23
Am cumparat acum o saptamna un Samsung S3350 de la cel.ro si dupa o saptamana am vrut sa-l returnez deoarece nu am fost multumit de el. Mi-au dat acceptul pentru returnare, am mers de la Buzau personal la Bucuresti ca sa-l reutrnez si sa-mi iau alt model, tot de la ei. Cand am ajuns bineinteles ca a inceput maimutoiul de la service sa caute motive sa nu mi-l returneze. A gasit o julitura doarte fina pe capacul spate care se vedea cu lupa de care s-a legat si nu a vrut sa mi-l returneze sub nicio forma. Deci chestia cu poti returna produsul dupa 15 zile daca nnu-ti convine este praf in ochi!
Tin sa precizez ca am returnat produse si la emag dar nu am avut nici cea mai mica prob cu ei. In situatia aceasta o sa le fac reclamatie la OPC, alta solutie nu am! Deci evitati sa cumparati de la cel.ro daca nu sunteti sigur ca o sa fiti multumit de acel produs!! Edited by bogenel, 28 September 2011 - 19:23. |
#244
Posted 24 October 2011 - 00:14
As vrea sa-mi cumpar un televizor. Cele mai bune preturi le au cei de la Culori noi si o alta firma online pe nume Extreme Digital. Nu stiu nimic despre aceste firme. Cineva care a comandat de la ele ar putea sa ne spuna daca sunt OK?
|
|
#245
Posted 24 October 2011 - 17:46
Freddy12, on 24th October 2011, 01:14, said: As vrea sa-mi cumpar un televizor. Cele mai bune preturi le au cei de la Culori noi si o alta firma online pe nume Extreme Digital. Nu stiu nimic despre aceste firme. Cineva care a comandat de la ele ar putea sa ne spuna daca sunt OK? De regula orice magazin din genul acesta are o perioada de inceput caracterizata prin marketing puternic si preturi scazute (poate si calitate) pt a atrage clientii, apoi urmeaza o perioada de stagnare si maturizare, urmata (dupa ce patronii, sefii si angajatii si-au facut plinul) de o perioada de declin caracterizata prin dispret fata de client, preturi aiurea produse tot aiurea si apoi inchiderea (cum a fost flamingo si ultra pro) sau o mentinere in aiureala cum e altex, DC shop si altele. Edited by popascu, 24 October 2011 - 17:55. |
#246
Posted 24 October 2011 - 19:19
Intre timp am telefonat la E-Digital si au telefonul scos din uz deci e clar ca firma s-adesfiintat. Am citit niste review- uri despre Culori noi si nu am fost multumit de ce am aflat asa ca am facut comanda la alta firma, tot una de la care nu am cumparat niciodata dar macar au review-uri bune. Va anunt daca e in regula sau nu, dupa ce primesc televizorul.
|
#247
Posted 24 October 2011 - 20:07
Cam nasol sa iei asa de la firme dinastea. Daca vei avea nevoie de garantie sau service si suni si nu raspunde sau e desfintata ce faci? Apelezi la firma de pe certificat care daca si ea s-a inchis vei apela la reprezentanta marcii respective din Bucuresti si mai platesti si transportul poate. Un TV cred ca are aceleasi preturi cam si la magazinele mari ca la cele on -line. orcum 20-60 lei cred ca e nesemnificativ comparativ cu riscurile care apar
|
#248
Posted 24 October 2011 - 20:52
popascu, on 24th October 2011, 21:07, said: Cam nasol sa iei asa de la firme dinastea. Daca vei avea nevoie de garantie sau service si suni si nu raspunde sau e desfintata ce faci? Apelezi la firma de pe certificat care daca si ea s-a inchis vei apela la reprezentanta marcii respective din Bucuresti si mai platesti si transportul poate. Un TV cred ca are aceleasi preturi cam si la magazinele mari ca la cele on -line. orcum 20-60 lei cred ca e nesemnificativ comparativ cu riscurile care apar |
#249
Posted 09 February 2012 - 12:37
Atentie!!!!! Tzepari!!! Fugiti de acest magazin!
Am luat online un laptop Toshiba de 5999 Ron, avea diplay iul defect l-am trimis inapoi dupa o ora. Problema e ca nu mi-au returnat banii si au trecut 36 de zile de cand l-am trimis si nici nu au de gand sa mi-i retuneze. Mi-au cofirmat ca au primit laptopul si ca e ok.(ok pt ei, nu si pt mine)Cand ii sun, mi se spune sa trimit email la [email protected], trimit emailuri- nu-mi raspunde nimeni la ele, cer sa vb cu Cristina Cumpanasu ori e plecata, ori nu are telefon, ori este in capatul celalalt ca cladirii (vai ce spatiu mare au!). Normal ca urmeaza un proces, o sa va tin la curent. Am luat online de cel putin 30 de ori din toata lumea asta, numai in Ro am avut probleme, va recomand sa luati de la magazine mari gen MG, Domo,Flanco, emag astea sunt mai serioase. Citeste mai mult: http://www.price.ro/...s#ixzz1lsU7gh5G |
|
#250
Posted 09 February 2012 - 13:25
Momentan cumpar de la torent , e-tc punct ro si sunt foarte multumit . Am avut probleme cu un hdd portabil si mi-au dat banii inapoi , un laptop cu cooler zgomotos pe care l-am trimis la garantie si mi l-au reparat in 3 zile , aici cei de la torent fiind doar intermediarii, service-ul a fost skin media. Am cumparat si de la e-mag, de sume mici insa ,max 2-3 mil , si am fost multumit, n-au fost probleme cu produsele, ce ma enerveaza insa e ca sterg review-urile negative de pe site .
|
#251
Posted 29 February 2012 - 12:41
Doar ce am anulat o comanda de la cel.ro, vroiam sa comand un htc care cu cateva ore in urma era 1200lei, pret bun, am luat nr de tel si am sunat dupa cateva ore sa comand (nefiind acasa cu acces la internet), ajung seara acasa ma uit pe site pretul era de 1240, a 2a zi pretul era de 1229 lei,(deci au schimbat pretul de 2 ori in numa cateva ore), sun la ei sa vad cu ce pret imi aduce, era de asteptat ca cu cel scump, am anulat si la revedere.
Edited by adis_2fast4u, 29 February 2012 - 12:42. |
#252
Posted 23 November 2012 - 09:43
De curand am achizitionat de la Cel.ro un cooler Zalman Vf 300 f pentru o placa video avand cam cel mai mic pret de pe piata la monentul respectiv.Toate bune si frumoase pana la deschiderea coletului cand am obsevat lipsa pastei termocoductoare.Ei lasa mi-am zis o fi cazut din ambalaj.dar la o examinare mai atenta am observat ca suruburile de fixare aveau capetele deformate ceea ce inseamna ca acel cooler a mai fost folosit.Am platit pentru un produs nou si am primit unul second.In nici un caz n-am sa mai cumpar vreodata de la Cel.ro mai ales ca le-am scris in legatura cu incidentul si n-am primit raspuns pana astazi trecand mai bine de o luna de atunci.Nu vreau sa ma gandesc ce patesc cei ce au garantii la ei.
Edited by vortexo, 23 November 2012 - 09:44. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users