Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 

Cel.ro vs. emag.ro (vs. oricealtceva.ro)

- - - - -
  • Please log in to reply
258 replies to this topic

#235
daddy

daddy

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,914
  • Înscris: 08.02.2004
Taxe si impozite platesc si angajatii de la stat. Si nu pe un salariu fictiv asa cum se intampla in majoritatea cazurilor la privat ci pe salariul intreg. Cand mediul privat nu va mai afce evaziune fiscala cat 30% din PIB (recunosc ca tot din cauza statului care il sufoca dar asta e alta poveste) atunci va avea dreptul sa vorbeasca despre salariatii platiti cu bani publici. Si mai intai gandeste si apoi scrie. dar nu gandi la fel precum scrii. Nu mi se pare nimic in neregula ce a facut acel inspector opc. Frustrarea e mare si e normal ca una din parti sa fie nemultumita. pana la urma, un inspector OPC este un mic "judecator", el nu poate lua niste decizii decat pe baza unor dovezi clare si nu pe simplele declaratii ale unuia sau altuia.

Cumparatorul online care cumpara un produs trebuie sa-l verifice, punct. Ce nu ai inteles din asta? Ca au fost amabili cei de la emag si ti-au schimbat produsul e alta poveste, bravo lor, dar nu erau obligati sa o faca.

#236
bogdangelu

bogdangelu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,064
  • Înscris: 16.07.2007

View Postdaddy, on 11th February 2011, 13:15, said:

Taxe si impozite platesc si angajatii de la stat. Si nu pe un salariu fictiv asa cum se intampla in majoritatea cazurilor la privat ci pe salariul intreg. Cand mediul privat nu va mai afce evaziune fiscala cat 30% din PIB (recunosc ca tot din cauza statului care il sufoca dar asta e alta poveste) atunci va avea dreptul sa vorbeasca despre salariatii platiti cu bani publici. Si mai intai gandeste si apoi scrie. dar nu gandi la fel precum scrii. Nu mi se pare nimic in neregula ce a facut acel inspector opc. Frustrarea e mare si e normal ca una din parti sa fie nemultumita. pana la urma, un inspector OPC este un mic "judecator", el nu poate lua niste decizii decat pe baza unor dovezi clare si nu pe simplele declaratii ale unuia sau altuia.

Cumparatorul online care cumpara un produs trebuie sa-l verifice, punct. Ce nu ai inteles din asta? Ca au fost amabili cei de la emag si ti-au schimbat produsul e alta poveste, bravo lor, dar nu erau obligati sa o faca.

Aici nu vorbim de cei care platesc taxe si impozite(firme paticulare sau firme de stat) si care sunt mai corecti sau cinstiti.Discutam de o intamplare nefericita pe care puteam sa o avem unul dintre noi la un moment dat aunci cand cumpram online.Iar daca ai citi mai atent pe forum ai vedea cati sunt nemultumiti de inspectorii de la ANPC.Vad daca cineva incearca sa o ajute sari ca ars si mai ales te iei inteligenta acelor persoane.Dca ai cumparat online nu toti(firmele de curierat) stau dupa tine ca sa verifici produsul cumparat spunand ca nu au timp sau nu se specifica nicaieri ca trebuie verificat produsul.Iar despre ,,amabilitatea,, celor de la emag nu cred ca este vorba de amabilitate ci doar de rezolvarea unei probleme pe cale amiabila mai ales cand era evident vina lor(aveam dovezi foto atat la ambalaj cat si la produs care era lovit acolo unde ambalajul era deteriorat) sau a firmei de curierat.Concluzia care se desprinde de ce la uni se poate si la alti nu.Si uite asa emag si-a pastrat un client multumit.De ce nu ar fce si ,,cel.ro,, la fel?

#237
daddy

daddy

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,914
  • Înscris: 08.02.2004
Pai vezi, nu degeaba au intrebat-o cei de la cel daca ambalajul era deteriorat. In cazul tau era deteriorat si s-a rezolvat pe cale amiabila. Bravo lor. cat priveste firmele de curierat mult prea multul bun simt al romanilor i-a invatat asa. ia spunele ca nu ridici coletul daca nu se conformreaza si apoi suni la magazinul online si le spui de ce nu l-ai ridicat. Ia sa vezi cum isi schimba atitudinea asta de grabiti care stau cu orele la terase in pauza de pranz.

#238
bogdangelu

bogdangelu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,064
  • Înscris: 16.07.2007

View Postdaddy, on 11th February 2011, 14:20, said:

Pai vezi, nu degeaba au intrebat-o cei de la cel daca ambalajul era deteriorat. In cazul tau era deteriorat si s-a rezolvat pe cale amiabila. Bravo lor. cat priveste firmele de curierat mult prea multul bun simt al romanilor i-a invatat asa. ia spunele ca nu ridici coletul daca nu se conformreaza si apoi suni la magazinul online si le spui de ce nu l-ai ridicat. Ia sa vezi cum isi schimba atitudinea asta de grabiti care stau cu orele la terase in pauza de pranz.
Ar trebui ca de acum incolo toti care vor cumpara online sa nu uite sa oblige magazinele online ca la livrarea sa verifice produsele(coletele).Si am patit iar ceva asemanator cu Carrefour cand am cumparat un frigider(adus cu transport de la ei) l-au lasat in hol-ul casei si sotia nu a observat ca in partea de jos sub usa un fel de ornament prins in suruburi era pleznit.Am telefonat imediat la ei apoi a doua zi m-am prezentat cu ornamentul spart(aici nu se mai pune problema ca l-am spart eu, se vedea ca l-au spart cei care l-au adus in casa ) au spus ca vor telefona la importator si cand vor aduce un nou lot de frigidere sa aduca si un ornament.Exact ca doamna, achizitionarea frigiderului sa facut in Decembrie si cu toate au dat de inteles ca baieti care asigurau transportul sunt de vina tot m-au plimbat 2 luni si cu o lehamite de zile mari angajatii de la electrocasnice au binevoit sa desfaca acel ornament de l-a un alt frigider din magazin.Deci la mai toate magazinele indiferent ca vand online sau hipermarket sunt probleme de genul acesta,numai ca este o singura constatare toate te trateaza cu dispret si bataie de joc atunci cand iti ceri drepturile conferite de lege.Asa cum bine zicea un alt forum-ist inainte sa le cumperi ceva sunt numai lapte si miere.

#239
the_kramer

the_kramer

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 90
  • Înscris: 27.07.2005

View Postdaddy, on 11th February 2011, 13:15, said:

Taxe si impozite platesc si angajatii de la stat. Si nu pe un salariu fictiv asa cum se intampla in majoritatea cazurilor la privat ci pe salariul intreg. Cand mediul privat nu va mai afce evaziune fiscala cat 30% din PIB (recunosc ca tot din cauza statului care il sufoca dar asta e alta poveste) atunci va avea dreptul sa vorbeasca ...

Ti-a trecut vreodata prin cap ca daca si pentru firmele private plata taxelor ar insemna tot un transfer de bani din buzunarul din stanga in buzunarul din dreapta le-ar plati mult mai usor?
Cui plateste statul acele taxe, mai exact?

#240
daddy

daddy

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,914
  • Înscris: 08.02.2004
Si mediul privat din ce traieste, nu din consumul tuturor, inclusiv al celor din sectorul public?
Si in mediul privat "plata" acelor taxe se face dintr-un buzunar intr-altul doar ca ambele sunt ale aceleasi persoane. Si am scris destul de clar, vina pentru asta o are tot statul care sufoca mediul privat. Daca nu l-ar sufoca atunci nu ar mai fi evaziunea fiscala care este in prezent iar circuitul banilor in economie s-ar face mult mai bine si nici nu ar mai conta cine lucreaza in sectorul de stat sau in cel privat.

Edited by daddy, 12 February 2011 - 13:21.


#241
anca_daniela

anca_daniela

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 09.02.2011

View Postdaddy, on 11th February 2011, 13:15, said:

Taxe si impozite platesc si angajatii de la stat. Si nu pe un salariu fictiv asa cum se intampla in majoritatea cazurilor la privat ci pe salariul intreg. Cand mediul privat nu va mai afce evaziune fiscala cat 30% din PIB (recunosc ca tot din cauza statului care il sufoca dar asta e alta poveste) atunci va avea dreptul sa vorbeasca despre salariatii platiti cu bani publici. Si mai intai gandeste si apoi scrie. dar nu gandi la fel precum scrii. Nu mi se pare nimic in neregula ce a facut acel inspector opc. Frustrarea e mare si e normal ca una din parti sa fie nemultumita. pana la urma, un inspector OPC este un mic "judecator", el nu poate lua niste decizii decat pe baza unor dovezi clare si nu pe simplele declaratii ale unuia sau altuia.

Cumparatorul online care cumpara un produs trebuie sa-l verifice, punct. Ce nu ai inteles din asta? Ca au fost amabili cei de la emag si ti-au schimbat produsul e alta poveste, bravo lor, dar nu erau obligati sa o faca.
chiar a luat o decizie bazata pe o declaratie de la cel.ro

View Postbogdangelu, on 11th February 2011, 13:40, said:

Aici nu vorbim de cei care platesc taxe si impozite(firme paticulare sau firme de stat) si care sunt mai corecti sau cinstiti.Discutam de o intamplare nefericita pe care puteam sa o avem unul dintre noi la un moment dat aunci cand cumpram online.Iar daca ai citi mai atent pe forum ai vedea cati sunt nemultumiti de inspectorii de la ANPC.Vad daca cineva incearca sa o ajute sari ca ars si mai ales te iei inteligenta acelor persoane.Dca ai cumparat online nu toti(firmele de curierat) stau dupa tine ca sa verifici produsul cumparat spunand ca nu au timp sau nu se specifica nicaieri ca trebuie verificat produsul.Iar despre ,,amabilitatea,, celor de la emag nu cred ca este vorba de amabilitate ci doar de rezolvarea unei probleme pe cale amiabila mai ales cand era evident vina lor(aveam dovezi foto atat la ambalaj cat si la produs care era lovit acolo unde ambalajul era deteriorat) sau a firmei de curierat.Concluzia care se desprinde de ce la uni se poate si la alti nu.Si uite asa emag si-a pastrat un client multumit.De ce nu ar fce si ,,cel.ro,, la fel?
pentru unii un client nemultumit nu prea conteaza. si totusi, fara clienti ei ar mai exista? prin alte parti exista o deviza: clientul nostru stapanul nostru. dar asta e in cazul unei firme care se respecta si care intelege ca exista datorita clientilor multumiti. ce, astia de la cel vand 4 produse pe luna si daca imi schimbau produsul cu unul intreg aveau o pierdere de 25%?. sa fim seriosi, nu mai contam dupa ce dam banii.

View Postdaddy, on 10th February 2011, 22:08, said:

Ea a spus ca a trimis la OPC poze. Cred ca era mult mai credibil daca le punea pe alea, facute si trimise atunci. Eu la asta m-am referit. Chestii de genul nu le mai am, le-am sters etc. nu tin. Le are in attachementul din email si tot rezolva si le punea. Era mult mai simplu, mai credibil si nu mai era nevoie de capturi de pe filmare. de asta sunt 1000% convins ca si filmarea s-a facut tot in data de 05.02.2011.
Oricum, daca este cineva caruia nu i se pare suspect ca toata inversunarea asta e dupa doua luni si absolut nimic nu a scris nicaieri in tot timpul asta... Si mai ales comportamentul si spamul pe care il face.
tu stii acum ca nu minte nimeni aici ca doar vorbim de cand am deschis subiectul http://forum.softped...p;#entry9465807.
probabil ai vrut sa te asiguri ca nu se face o nedreptare.

#242
daddy

daddy

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,914
  • Înscris: 08.02.2004

View Postanca_daniela, on 13th February 2011, 22:37, said:

chiar a luat o decizie bazata pe o declaratie de la cel.ro
Aoleo, ma doare capul. Pai pe ce ai fi vrut sa ia decizia? Dovezile trebuie sa le prezinti tu ca tu esti cea care acuza ceva. Daca eu spun ca "Anca Daniela mi-a batut copilul" si pozez vanataile lui tie ce poate sa-ti faca decat sa-ti ia o declaratie in care sa spui: "nu l-am batut eu domnule, e nebun". Dovezile trebuie sa le aduc eu iar vanataile nu pot fi o dovada pentru ca i le putea face altcineva.

Quote

tu stii acum ca nu minte nimeni aici ca doar vorbim de cand am deschis subiectul http://forum.softped...p;#entry9465807.
probabil ai vrut sa te asiguri ca nu se face o nedreptare.
Dpdv al pozelor problema s-a lamurit. Dpdv emotional si uman la fel, consider ca nu minte nimeni. Dar dpdv legal OPC-ul nu te poate crede pe cuvant ca nu l-ai stricat tu.

#243
bogenel

bogenel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 120
  • Înscris: 17.06.2008
Am cumparat acum o saptamna un Samsung S3350 de la cel.ro si dupa o saptamana am vrut sa-l returnez deoarece nu am fost multumit de el. Mi-au dat acceptul pentru returnare, am mers de la Buzau personal la Bucuresti ca sa-l reutrnez si sa-mi iau alt model, tot de la ei. Cand am ajuns bineinteles ca a inceput maimutoiul de la service sa caute motive sa nu mi-l returneze. A gasit o julitura doarte fina pe capacul spate care se vedea cu lupa de care s-a legat si nu a vrut sa mi-l returneze sub nicio forma. Deci chestia cu poti returna produsul dupa 15 zile daca nnu-ti convine este praf in ochi!

Tin sa precizez ca am returnat produse si la emag dar nu am avut nici cea mai mica prob cu ei.

In situatia aceasta o sa le fac reclamatie la OPC, alta solutie nu am!

Deci evitati sa cumparati de la cel.ro daca nu sunteti sigur ca o sa fiti multumit de acel produs!!

Edited by bogenel, 28 September 2011 - 19:23.


#244
Freddy12

Freddy12

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,493
  • Înscris: 15.09.2010
As vrea sa-mi cumpar un televizor. Cele mai bune preturi le au cei de la Culori noi si o alta firma online pe nume Extreme Digital. Nu stiu nimic despre aceste firme. Cineva care a comandat de la ele ar putea sa ne spuna daca sunt OK?

#245
popascu

popascu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,775
  • Înscris: 22.04.2008

View PostFreddy12, on 24th October 2011, 01:14, said:

As vrea sa-mi cumpar un televizor. Cele mai bune preturi le au cei de la Culori noi si o alta firma online pe nume Extreme Digital. Nu stiu nimic despre aceste firme. Cineva care a comandat de la ele ar putea sa ne spuna daca sunt OK?
E bine ca intrebi pe forum, insa nu uita ca toti angajatii si fanii acelor magazine au conturi si clone atat aici cat si pe Computer Games (mai ales ca acel CG are si o coloaborare cu PC garage parca), deci e clar ca sa se tot recomande un magazin si sa se arunce in altii cu noroi. Ce sa te astepti de la o firma care are 4 angajati un site si o garsoniera? Nici marile magazine nu sunt prea indicate insa. Legea si OPC sunt una si ar trebui sa fie respectate de toti. De regula oamenii care se pricep sau care sunt in domeniu cumpara din locuri sigure prin cunostinte si in acest fel nu au probleme cu produsele nici cu garantia, chit ca sunt firme f mici sau necunoscute cum sunt cele de care zici. Din auzite PC garage ar fi cel mai recomandat insa dintre magazinele on -line. Celelalte sunt ori expirate ori in devenire. Eu m-am ferit insa de toate alea.

De regula orice magazin din genul acesta are o perioada de inceput caracterizata prin marketing puternic si preturi scazute (poate si calitate) pt a atrage clientii, apoi urmeaza o perioada de stagnare si maturizare, urmata (dupa ce patronii, sefii si angajatii si-au facut plinul) de o perioada de declin caracterizata prin dispret fata de client, preturi aiurea produse tot aiurea si apoi inchiderea (cum a fost flamingo si ultra pro) sau o mentinere in aiureala cum e altex, DC shop si altele.

Edited by popascu, 24 October 2011 - 17:55.


#246
Freddy12

Freddy12

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,493
  • Înscris: 15.09.2010
Intre timp am telefonat la E-Digital si au telefonul scos din uz deci e clar ca  firma s-adesfiintat. Am citit niste review- uri despre Culori noi si nu am fost multumit  de ce am aflat asa ca am facut comanda la alta firma, tot una de la care nu am cumparat niciodata dar macar au review-uri bune. Va anunt daca e in regula sau nu, dupa ce primesc televizorul.

#247
popascu

popascu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,775
  • Înscris: 22.04.2008
Cam nasol sa iei asa de la firme dinastea. Daca vei avea nevoie de garantie sau service si suni si nu raspunde sau e desfintata ce faci? Apelezi la firma de pe certificat care daca si ea s-a inchis vei apela la reprezentanta marcii respective din Bucuresti si mai platesti si transportul poate.  Un TV cred ca are aceleasi preturi cam si la magazinele mari ca la cele on -line. orcum 20-60 lei cred ca e nesemnificativ comparativ cu riscurile care apar

#248
Freddy12

Freddy12

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,493
  • Înscris: 15.09.2010

View Postpopascu, on 24th October 2011, 21:07, said:

Cam nasol sa iei asa de la firme dinastea. Daca vei avea nevoie de garantie sau service si suni si nu raspunde sau e desfintata ce faci? Apelezi la firma de pe certificat care daca si ea s-a inchis vei apela la reprezentanta marcii respective din Bucuresti si mai platesti si transportul poate.  Un TV cred ca are aceleasi preturi cam si la magazinele mari ca la cele on -line. orcum 20-60 lei cred ca e nesemnificativ comparativ cu riscurile care apar
Diferenta e de 400 lei si daca luam de la Altex sau Domo ar fi fost 600 lei. In afara de asta am citit si parerile altor cumparatori iar la marca pe care am comandat-o am pretentia sa nu ajung la  reparatii. De altfel,in ultimii 20 de ani toate televizoarele pe care le- am cumparat au functionat impecabil.  Sper sa nu fie acum exceptia care confirma regula.

#249
harkod

harkod

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 26.04.2007
Atentie!!!!! Tzepari!!! Fugiti de acest magazin!

Am luat online un laptop Toshiba de 5999 Ron, avea diplay iul defect l-am trimis inapoi dupa o ora. Problema e ca nu mi-au returnat banii si au trecut 36 de zile de cand l-am trimis si nici nu au de gand sa mi-i retuneze.
Mi-au cofirmat ca au primit laptopul si ca e ok.(ok pt ei, nu si pt mine)Cand ii sun, mi se spune sa trimit email la [email protected], trimit emailuri- nu-mi raspunde nimeni la ele, cer sa vb cu Cristina Cumpanasu ori e plecata, ori nu are telefon, ori este in capatul celalalt ca cladirii (vai ce spatiu mare au!). Normal ca urmeaza un proces, o sa va tin la curent. Am luat online de cel putin 30 de ori din toata lumea asta, numai in Ro am avut probleme, va recomand sa luati de la magazine mari gen MG, Domo,Flanco, emag astea sunt mai serioase.



Citeste mai mult: http://www.price.ro/...s#ixzz1lsU7gh5G

#250
ct10dre

ct10dre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,038
  • Înscris: 03.05.2006
Momentan cumpar de la torent , e-tc punct ro   si sunt foarte multumit . Am avut probleme cu un hdd portabil si mi-au dat banii inapoi , un laptop cu cooler zgomotos pe care l-am trimis la garantie si mi l-au reparat in 3 zile , aici cei de la torent fiind doar intermediarii, service-ul a fost skin media.  Am cumparat si de la e-mag, de sume mici insa ,max 2-3 mil ,  si am fost multumit, n-au fost probleme cu produsele,  ce ma enerveaza insa e ca sterg review-urile negative de pe site .

#251
adis_2fast4u

adis_2fast4u

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 155
  • Înscris: 05.09.2007
Doar ce am anulat o comanda de la cel.ro, vroiam sa comand un htc care cu cateva ore in urma era 1200lei, pret bun, am luat nr de tel si am sunat dupa cateva ore sa comand (nefiind acasa cu acces la internet), ajung seara acasa ma uit pe site pretul era de 1240, a 2a zi pretul era de 1229 lei,(deci au schimbat pretul de 2 ori in numa cateva ore), sun la ei sa vad cu ce pret imi aduce, era de asteptat ca cu cel scump, am anulat si la revedere.

Edited by adis_2fast4u, 29 February 2012 - 12:42.


#252
vortexo

vortexo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 07.03.2008
De curand am achizitionat de la Cel.ro un cooler Zalman Vf 300 f pentru o placa video avand cam cel mai mic pret de pe piata la monentul respectiv.Toate bune si frumoase pana la deschiderea coletului cand am obsevat lipsa pastei termocoductoare.Ei lasa mi-am zis o fi cazut din ambalaj.dar la o examinare mai atenta am observat ca suruburile de fixare aveau capetele deformate ceea ce inseamna ca acel cooler a mai fost folosit.Am platit pentru un produs nou si am primit unul second.In nici un caz n-am sa mai cumpar vreodata de la Cel.ro mai ales ca le-am scris in legatura cu incidentul si n-am primit raspuns pana astazi trecand mai bine de o luna de atunci.Nu vreau sa ma gandesc ce patesc cei ce au garantii la ei.

Edited by vortexo, 23 November 2012 - 09:44.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate