Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor semnal hi to low

Jocuri Android Multiplayer online...

Diferenta consum smart meter - Co...

Recomandare demontare+instalare ...
 CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024

Scot penele dupa montajul tamplar...
 Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?

Aplicatie invatare limba Germana
 Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 

Cel.ro vs. emag.ro (vs. oricealtceva.ro)

- - - - -
  • Please log in to reply
258 replies to this topic

#199
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,382
  • Înscris: 02.06.2005
Am citit o porcarie pe site la cel.ro si anume:

Quote

- cu Cardul la sediul nostru (pretul este cu 1% mai mare ca cel afisat pe site , datorita comisioanelor de tranzactionare prin POS percepute de banca) . Cardurile acceptate sunt VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro) .

Credeam ca la plata cu cardul comisionul la comercianti este 0%. Sau ma insel? :confuzzled:

#200
amandigi

amandigi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,114
  • Înscris: 13.12.2006
www.foxycomputers.ro - comand un DVD Recorder Panasonic, primesc factura proforma, dar nici o alta confirmare despre cand va sosi coletul. Dupa 2 zile, ma uit in contul meu, si comanda e anulata. Frumos, e ultima data cand ma duc la ei.
www.neomax.ro - comand acelasi DVD, primesc factura proforma, sun si intreb daca e in stoc si primesc confirmarea. Fericit, platesc prin transfer bancar si trimit confirmarea la ei. Dupa o zi ma suna ca au primit banii, dar pretul e mai mare...cu 170 lei. N-am acceptat, astept banii, sper sa primesc la fel de rapid cum am trimis eu. Concluzia: ultima data can ma duc la ei. Daca nu primesc banii in cel mult 2 zile lucratoare voi fi si mai mult dezamagit si ma duc cel putin la OPC. Daca primesc, atitudinea mea va fi neutra, ca cel putin sunt corecti in acest aspect. Voi scrie rezultatul aici.
www.kauf.ro - si ei au acelasi produs, dar nici n-am comandat, fiindca siteul nu e profesionist: ce cauta Untitled Document ca titlu la un astfel de site si cand vrei sa finalizezi comanda, trebuie sa accepti Conditiile Comerciale si Certificatul de Garantie, dar linkurile respective nu te duc nicaieri. Pur si simplu n-am gasit nimic referitor la acestea.

Acum sunt dezamagit de aceste magazine online, pacat ca la magazinul de unde comand de obicei nu au acest produs.

Edited by amandigi, 23 January 2009 - 13:15.


#201
newtask

newtask

    proud porsche driver b-)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,183
  • Înscris: 26.06.2008
Dintre cel si emag, aleg cel. Am comandat un laptop intr-o zi de miercuri, joi deja era confirmata, iar vineri a sosit la usa.

Pe emag am comandat ceva in decembrie 2007, si am primit acel produs in februarie 2008. :huh:

#202
amandigi

amandigi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,114
  • Înscris: 13.12.2006
Cei de la Neomax au fost rapizi, au si intrat banii in contul meu, bila alba pentru ei. Din pacate tot am ramas cu 7 lei in minus, valoarea comisioanelor de trimitere si incasare...

#203
silviu_n

silviu_n

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,459
  • Înscris: 11.12.2008
Am comandat joi seara la Emag un acumulator pentru laptop si o memorie, ambele produse apareau in stoc. Vineri dimineata m-au sunat sa-mi confirme comanda si ca se va expedia coletul in aceeasi zi (desi in mail-ul primit ziua de expediere era luni). Astazi (sambata) de dimineata am primit coletul, produsele sunt OK, acumulatorul era descarcat acum se incarca.

Am avut ceva emotii pana la primirea coletului intrucat citisem topicurile despre magazinele online, am comandat totusi online pentru ca nu se gasesc baterii de laptop in magazine. Diferenta a facut-o pretul (260 lei la Emag fata de 320 cel mai mic pret la magazine concurente) si faptul ca aparea in stoc.

Probabil ca problemele apar in principal la garantii si la expediere, atunci cand un produs nu e in stoc.

Edited by silviu_n, 24 January 2009 - 16:19.


#204
laurentiu_m

laurentiu_m

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 02.01.2008
Am luat si eu de la cel si am fost total dezamagit.
Nu mai vorbim de 1 % pt. ca platesti cu cardul si alte nereguli.
Teste facute pe fuga si cu un calculator primitiv .Cred ca ne meritam soarta pt .ca le cumparam produsele .

http://forum.softped...p;#entry5894094

#205
Sima2k

Sima2k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,780
  • Înscris: 08.08.2004
laurentiu_m, legat de problema ta
Cei mai multi producatori nu considera defect faptul ca exista 1-2 pixeli morti.
La laptop si la cele doua TV LCD care le am, scrie clar in garantie acest lucru.

Eu am luat de la Cel un laptop. Duminica seara am dat comanda, Luni la 12 am comfirmat-o si la ora 19 l-am ridicat.
Nu mi-a placut faptul ca au doar doua casiere si am stat ceva timp la coada.

#206
floraur

floraur

    pitic insignifiant

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,267
  • Înscris: 22.07.2005
Cu garantia e greu la emag.ro, dar asta nu e  doar la ei, la toate magazinele online sunt probleme la acest capitol.
emag.ro este cel mai serios jucator din aceasta piata. Sunt tari si au oameni pregatiti deregula. Mereu cand critici trebuie sa cantaresti, sa vezi ce ai intr-o mana si ce e in cealalta. Deci eu va spun cinstit, daca gasesc un produs pe emag si e cu 5% mai scump decat la alt magazin, eu prefer emag si credeti-ma ca am facut cumparaturi de la ei de vreo 10.000e si nu am avut niciodata probleme serioase. Au fost cateva scurtcircuite, care s-au rezolvat rapid... doar cine nu munceste, nu greseste.

Edited by floraur, 16 December 2009 - 21:51.


#207
koss_x_treeme

koss_x_treeme

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 776
  • Înscris: 01.10.2007
Magazine de incredere cu care nu am avut probleme. F24 si Domo.

#208
Johnny_Blaze

Johnny_Blaze

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 01.12.2009
O intrebare am si eu in legatura cu cel.ro. Merita sa cumper de la ei? Produsele lor sunt bune? Nu ma intereseaza chestii gen livrare acasa ca oricum ma duc eu la ei sa le ridic. Iar in legatura cu emag, la fel de vreo 2 ani tot cumpar de la ei. Fac comanda si ma duc eu sa ridic produsele. De ei sunt multumit. A si daca va intrebati ce vreau sa cumpar de pe cel.ro este o camera video:D

#209
floraur

floraur

    pitic insignifiant

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,267
  • Înscris: 22.07.2005

 Johnny_Blaze, on 17th December 2009, 11:29, said:

O intrebare am si eu in legatura cu cel.ro. Merita sa cumper de la ei? Produsele lor sunt bune? Nu ma intereseaza chestii gen livrare acasa ca oricum ma duc eu la ei sa le ridic. Iar in legatura cu emag, la fel de vreo 2 ani tot cumpar de la ei. Fac comanda si ma duc eu sa ridic produsele. De ei sunt multumit. A si daca va intrebati ce vreau sa cumpar de pe cel.ro este o camera video:D

Da merita, daca ai gasit pretul corect cumpara fara griji.

#210
Johnny_Blaze

Johnny_Blaze

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 01.12.2009
Multumesc pentru raspuns. Sarbatori Fericite! ^_^

#211
-Ciprian

-Ciprian

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,334
  • Înscris: 08.09.2009
Sunt foarte multumit de servicile oferite de emag.Am comandat pana acum 3 produse de la ei si in maxim 3-4 zile au venit.
Iar preturile sunt extrem de mici. Acum de Craciun am luat mouse 2000 dpi si cu 6 butoane la 50 lei.(trebuie doar sa stii sa cauti).

:thumbup:

#212
inside_spy

inside_spy

    infiltrată în autobază

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,289
  • Înscris: 05.04.2006
eMag e deschis și mâine? Eu așa înțeleg din programul afișat pe site, dar vreau să fiu sigură. :)

* - mă refer la showroom-ul din Crângași

#213
giurcadanut

giurcadanut

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 02.02.2010
primul meu laptop si router. mam oprit la cel mi sau parut dupa parerile altora buni. intre timp mam uitat si pe alte siteuri inclusiv emag. dau comanda pe cel ma suna aia dupa vreo 2 ore si imi spun ca nu au laptopul in stoc. leam zis ca stiu asta dar nu se poate aduce la comanda? si aia cica nu daca nu avem pe stoc nu aducem la comanda( intre timp pe emag la valabilitate spune daca nu e pe stoc se aduce la comanda 1-14 zile). iam zis ca anulez comanda si sun a emag sa vad carei faza daca se aduce la comanda..mia raspuns acolo si miau luat comanda datele si au zis ca voi fi sunat in 24 de ore sa imi spuna cand ajunge laptopul si daca vreau sa confirm comanda...
de ce la uni se paote si la ceilalti nu? parerea mea...arunca clienti

#214
flipmode97

flipmode97

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 66
  • Înscris: 19.06.2007
Salut... Aveti idee daca la cele doua magazine mentionate, Cel si Emag se poate plati cu un card de cumparaturi Visa eliberat de Citi Bank ?

#215
interventii_pc

interventii_pc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 02.09.2009
In data de 18.12.2010 am primit prin curier podusele comandate anterior pe site-ul www.cel.ro al firmei „corsar online srl ro26747604 j40/3617/2010”,, printre care si un laptop ASUS cu pretul de 2644 lei. Din pacate decizia de a cumpara online mi-a adus numai neplaceri. Laptopul primit avea carcasa displayului sparta (o bucata mica din ea chiar a cazut cand am desfacut coletul) si, asa cum e normal, intr-o tara normala, am luat legatura cu firma „Corsar Online srl” in incercarea de a rezolva pe cale amiabila. Le-am scris in ziua primirii coletului dar acestia nu au facut decat sa ma duca cu vorba, la un moment dat, persoana care a preluat mesajul meu și se „ocupa” de problema mea, făcând referire la firma producătore, a indicat o altă firmă, fapt ce demonstrează că nici măcar nu a încercat să vadă despre ce e vorba, doar răspundea la mesaje cum credea de cuviință, poate clientul se plictisește și o lasă în pace.. O sa atasez corespondenta cu firma si fotografiile cu laptopul. Din fotografii o sa observati ca ambalajul interior, respectiv cofrajul dar si husa, prezintă o deteriorare mecanica, ca si cum ar fi fost strânsă cu ceva, evident nu cu mana ca nu se rupe astfel un laptop daca e strâns cu mana. Defecțiunea este o rupere mecanica si nu este urmarea unei loviri (scăpare sau izbire de un alt corp sau podea), cel mai probabil a fost deteriorat la ambalare de către producător. Este datoria lor să verifice produsele pe care le vând, practic dacă primești coletul desigilat e vina ta că nu ai observat, iar dacă e sigilat e tot vina ta că producătorul a pus altceva acolo.
Vazand ca nu se poate rezolva amiabil am facut o sesizare la OPC (prin e-mail la [email protected]; [email protected]), sperand ca astfel o sa se rezolve si o sa primesc laptopul pentru care am platit, un laptop INTREG. Raspunsul acestora m-a uimit, nu au facut decat sa ia o declaratie de la reprezentantul firmei din care a tras concluzia ca produsul a fost livrat in ambalajul original, sigilat (pana aici e adevarat) si ca e vina mea ca nu am verificat si continutul cutiei. Ambalajul exterior era intact (am verificat) asa ca nu mi-am imaginat ca in cutie nu este ceea ce platesc. Curierul nu raspunde de continut, atata timp cat ambalajul este intact, aceasta este obligatia firmei care vinde. Cel mai probabil si ei au primit asa marfa, dar asta nu-i absolva de vina, legislatia in vigoare prevede clar: clientul se adreseaza firmei de la care a cumparat, urmand ca aceasta din urma sa-si recupereze dauna de la furnizori(producatori, importatori), deci e vina lor ca nu verifica si nu-si asuma raspunderea pentru ceea ce livrează, important e sa iasa banul.
Concluzia inspectorului platit din bani publici este ca nu s-a putut dovedi ca produsul a fost livrat deteriorat, asta desi nu a vazut laptopul, si probabil nici la fotografiile trimise pe e-mail nu s-a uitat, raspunsul lor s-a bazat pe declaratia celor de la firma.
Nu e normal ca intr-o tara cu pretentii europene oamenii sa fie inselati pe fata, iar institutiile statului sa „rezolve” problemele cetateanului cat mai comvenabil, fara sa cerceteze, ca nu cumva sa supere pe cineva, sa aiba de completat prea multe hartii sau sa iasa pe teren.
Ar fi bine ca acesta sa fie un caz izolat, dar, din pacate nu e asa.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Y1Ni7HqVE5I?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
http://picasaweb.goo...31673180/Foto1#
http://picasaweb.goo...73180/FotoPac2#

Attached Files



#216
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,638
  • Înscris: 07.10.2005
Emag mi se pare mult mai bine cotat ca magazin online decat Cel, am mai multa incredere sa cumpar de la ei si ofera mai multe facilitati(transport gratuit, extragarantia de retur, transport gratuit tur/retur pentru produsele in garantie). La fiecare comanda data la ei a fost totul fara repros, in maxim 24 de ore mi-au ajuns si coletele.

Edited by Mr. Incredible, 09 February 2011 - 16:31.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate