Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Motorul LOMBARDINI. Uleiuri, intretinere, exploatare
Last Updated: Jul 25 2021 17:09, Started by
Topp
, May 14 2013 20:03
·
0
#901
Posted 21 May 2016 - 17:29
razvan_mereu, on 21 mai 2016 - 17:18, said:
salutare , Am reusit sa repar chiuloasa sa nu mai scape compresie pe la fisurile de pe langa injector. Cum? Ai sudat-o? Unde ai gasit atelier cate sa faca sudura calumea. Intai trebuie sanfren sanatos si apoi sudura. Poze cu reparatia? Edited by bogdanhbc, 21 May 2016 - 17:29. |
#902
Posted 21 May 2016 - 17:40
am facut-o singur ca am zis ca nu merita sa mai dau bani la vre-un strungar ca nu era sigur ca merge (mai bine strang niste bani si cand se iveste o chiuloasa de vanzare o cumpar ). Asa nu aveam ce pierde ca era crapata in doua locuri . Imi pare rau ca nu am facut vre-o doua poze . deocamdata merge impecabil ca am facut ceva treaba cu el (inclusiv un drum de cca 10 km prin padure.
|
#903
Posted 21 May 2016 - 18:03
Felicitari.Oricum cind gasesti chiuloasa trebuie sa o schimbi,asa nu stai cu frica in sin
Edited by bebi2006bc, 21 May 2016 - 18:07. |
#905
Posted 24 May 2016 - 17:40
Credeti ca pot sa inlocuiesc pe tractoras motorul lda 96 cu un lda 820 ? Am vazut ca spuneti ca lda 100 se poate inlocui cu lda 820. Iar eu stiu ca lda 100 se poate inlocui cu lda 96-97 ( la prezoanele de la ambreaj,la hexagon) , deci prin simetrie se poate pune lda 820 in loc de lda 96
|
#906
Posted 25 May 2016 - 20:01
razvan_mereu, on 24 mai 2016 - 17:40, said:
Credeti ca pot sa inlocuiesc pe tractoras motorul lda 96 cu un lda 820 ? Am vazut ca spuneti ca lda 100 se poate inlocui cu lda 820. Iar eu stiu ca lda 100 se poate inlocui cu lda 96-97 ( la prezoanele de la ambreaj,la hexagon) , deci prin simetrie se poate pune lda 820 in loc de lda 96 Da daca ai gasit motor lda 820 potriveste la fix. |
#907
Posted 29 May 2016 - 10:28
ioan , Da tu ai vazut ca se portiveste sau ai auzit , ca sunt foarte interesat sa pun un lda 820 in loc de lda 96
|
#908
Posted 29 May 2016 - 10:54
razvan_mereu, on 24 mai 2016 - 17:40, said:
Credeti ca pot sa inlocuiesc pe tractoras motorul lda 96 cu un lda 820 ? Am vazut ca spuneti ca lda 100 se poate inlocui cu lda 820. Iar eu stiu ca lda 100 se poate inlocui cu lda 96-97 ( la prezoanele de la ambreaj,la hexagon) , deci prin simetrie se poate pune lda 820 in loc de lda 96 ``deci prin simetrie `` adica prin similitudine...... ca e altceva ...... ``Iar eu stiu ca lda 100 se poate inlocui cu lda 96-97 ( la prezoanele de la ambreaj,la hexagon) `` TU de unde stii ..ai auzit sau ai vazut...ca sa fim intelesi.......?? Daca-l ai demontat da-ne cotele tale la hexagon, la rulmentul de sprijin din arbore, la filete, deplasarea din plan a rulmentului fata de planul hexagonului.......si eu iti dau cotele de la un LDA 100 pe care tocmai l-am cumparat....pentru pornire, ca era cu pornire Nu crezi ca e mai tehnic asa ? Decat cu crezutul......vazutul...auzitul.... |
#909
Posted 29 May 2016 - 11:13
#910
Posted 09 June 2016 - 01:16
Buna seara!
Am si eu o rugaminte la cei ce detin motocultor/motocoasa cu motor LA490 benzina (nu stiu sigur daca LAP490, benzina si gaz lampant, este dotat cu asa ceva), dotate cu pompa de benzina, sa-mi faca si mie o poza, eventual cotele, la tija care actioneaza pompa de benzina. Din manualele gasite pe internet, nu am gasit nimic specificat de actionarea pompei de benzina, doar ca este actionata de o tija care la randul este actionata de arborele cu came (daca nu gresesc). Problema este ca eu am achizitionat un motocultor Goldoni dotat cu motor Intermotor (Lombardini) LA490 dar avand pompa defecta si fara acea tija, prima data crezant ca este o pompa cu vacuum, fostul proprietar a ales varianta mai ieftina si anume ridicand rezervorul mai sus decat carburatorul, si astfel i sa facut alimentarea prin cadere. Ridicand rezervorul a anulat carcasa (capota) ce vine peste motor. Pompa am restaurat-o si acum este functionala, dar din lipsa tijei, mai sus mentionata, nu o pot folosi. Tare mult imi doresc sa pun carcasa la locul ei dar mai mult as dori sa pun pompa in functiune pentru a nu fi nevoit de fiecare data sa tin rezervorul aproape de plin, ochi, pentru a ajuta la alimentare. Spun asta pentru ca atuci cand rezervorul este mai putin de jumate iar frezele sunt in lucru, motocultorul se lasa de spate si astfel rezervorul ajunge aproape mai jos decat carburatorul de aici rezulta lipsa alimentare. Deci, va rog, daca se poate, niste informatii/detalii/cote/poze cu tija cu pricina. Nu am desfacut motorul ca poate astfel as fi aflat mai multe despre problema mea. P.S.: La motorul meu am rezolvat problema rateurilor prin strangerea la maxim a surubului pentru debitul de aer. Acum pot sa accelerez maxim si sa reduc minim dintr-o miscare brusca, fara a mai avea vre-un rateu. Multumesc pentru intelegere! Sanatate! Edited by sniper1986, 09 June 2016 - 01:19. |
|
#911
Posted 15 June 2016 - 22:42
sniper1986, on 09 iunie 2016 - 01:16, said:
(...) poza, eventual cotele, la tija care actioneaza pompa de benzina (...) din lipsa tijei, mai sus mentionata, nu o pot folosi (...) rezulta lipsa alimentare (...) informatii/detalii/cote/poze cu tija (...) Chiar nimeni nu vrea sa-mi dea de lucru`? Am dat mail la Lombardini Italia, mi-au raspuns numai cu aberatii, nicidecum pe subiect. Am dat mail la mai multe site-uri din afara, care au la vanzare tija, si mi-au zis ca nu mai este stoc si cotele nu le au. Am dat mail si la lombardini.ro, chiar si legate de pret, si ... niciun raspuns. Chiar nu mai stiu ce sa fac. Pana la urma o sa desfac motorul sau o sa introduc o tija obisnuita si o sa incep sa o fac dupa "ochi"... Multumesc frumos! Sanatate! Edited by sniper1986, 15 June 2016 - 22:43. |
#912
Posted 18 June 2016 - 19:39
sniper1986, on 15 iunie 2016 - 22:42, said:
Chiar nimeni nu vrea sa-mi dea de lucru`? Am dat mail la Lombardini Italia, mi-au raspuns numai cu aberatii, nicidecum pe subiect. Am dat mail la mai multe site-uri din afara, care au la vanzare tija, si mi-au zis ca nu mai este stoc si cotele nu le au. Am dat mail si la lombardini.ro, chiar si legate de pret, si ... niciun raspuns. Chiar nu mai stiu ce sa fac. Pana la urma o sa desfac motorul sau o sa introduc o tija obisnuita si o sa incep sa o fac dupa "ochi"... Multumesc frumos! Sanatate! Am vrut sa-ti dau raspuns insa am avut probleme cu internetul. Acolo se gaseste un bolt, lung de 71mm si gros de 6mm cate am desfacut, aveau culoarea bronzului. Nu am fost niciodata curios din ce-s facute incearca, sa-l faci din bronz pentru a evita uzura camei. |
#913
Posted 19 June 2016 - 16:02
Domule Ioan, multumesc frumos! Cu toate ca am fost plecat la tara vre-o 3 zile, acolo nu am internet, si nu am vazut raspunsul pana acum, cand am sosit de la tara si deja am reusit sa aflu cate ceva pe pielea mea dar, multumesc pentru cote.
Da, aveti dreptate, exact azi de dimineata m-am apucat sa desfac iar pompa de benzina. In canalul tijei la mine era un fel de bucsa, daca pot sa-i spun asa, dintr-un material, sa zicem, bronz. M-am chinuit vre-o ora sa o scot de acolo... Cand am reusit sa trag cu patentul de una din marginile asa zisei bucse, am constatat ca e de o lungime cam mare. Am reusit sa o scot pe toata afara si cand a iesit de tot, am dedus ca de fapt nu e bucsa, ci tija propriu zisa. Nu stiu cum, cei dinaintea mea, au blocat-o acolo si au fost nevoiti sa faca o gaura prin ea cu un burghiu de 4-5 mm. O sa atasez pozele cu ce a mai ramas din tija. O sa-mi confectionez singur tija, acum cand am cotele exacte, multumesc domnule Ioan, inca o data, pentru ca intr-un final am primit si mail de la lombardini.ro si mi-au comunicat pretul tijei, vre-o 50ron, asteptare 15 zile, plus transport. Cotele nu au vrut sa mi le spuna. Multumesc mult pentru interes. Sanatate! Attached Files |
#914
Posted 19 June 2016 - 16:56
sniper1986, on 19 iunie 2016 - 16:02, said:
Domule Ioan, multumesc frumos! Cu toate ca am fost plecat la tara vre-o 3 zile, acolo nu am internet, si nu am vazut raspunsul pana acum, cand am sosit de la tara si deja am reusit sa aflu cate ceva pe pielea mea dar, multumesc pentru cote. Da, aveti dreptate, exact azi de dimineata m-am apucat sa desfac iar pompa de benzina. In canalul tijei la mine era un fel de bucsa, daca pot sa-i spun asa, dintr-un material, sa zicem, bronz. M-am chinuit vre-o ora sa o scot de acolo... Cand am reusit sa trag cu patentul de una din marginile asa zisei bucse, am constatat ca e de o lungime cam mare. Am reusit sa o scot pe toata afara si cand a iesit de tot, am dedus ca de fapt nu e bucsa, ci tija propriu zisa. Nu stiu cum, cei dinaintea mea, au blocat-o acolo si au fost nevoiti sa faca o gaura prin ea cu un burghiu de 4-5 mm. O sa atasez pozele cu ce a mai ramas din tija. O sa-mi confectionez singur tija, acum cand am cotele exacte, multumesc domnule Ioan, inca o data, pentru ca intr-un final am primit si mail de la lombardini.ro si mi-au comunicat pretul tijei, vre-o 50ron, asteptare 15 zile, plus transport. Cotele nu au vrut sa mi le spuna. Multumesc mult pentru interes. Sanatate! Da tija este asa ca in poza, nu stiu de ce au gaurit poate au vrut sa o scoata, si nu au reusit. Tija trebuie sa culiseze usor in gaura, sa nu se blocheze. |
#915
Posted 20 June 2016 - 10:16
Totusi, domnule Ioan, curios fiind de fel cu toate ca nu prea am mare experienta cu motoarele, dar incerc sa invat pe parcurs, cand am privit prin orificiul tijei si am invartit de fulie sa vad cum actioneaza tija, am observat ceva... Si anume, suprafata de contact, cea care face ca tija sa culiseze, este cam mica. Adica din cei 6mm ai tijei doar ~2 mm ating arborele cotit sau ce naiba o face sa culiseze. Nu stiu daca la toate este asa sau doar la mine. Aveti idee?
Am sa atasez un desen facut de mine, sper sa va dati seama ce am vrut sa zic si sa desenez. Multumesc! Sanatate! Attached Files |
|
#916
Posted 22 June 2016 - 21:36
sniper1986, on 20 iunie 2016 - 10:16, said:
Totusi, domnule Ioan, curios fiind de fel cu toate ca nu prea am mare experienta cu motoarele, dar incerc sa invat pe parcurs, cand am privit prin orificiul tijei si am invartit de fulie sa vad cum actioneaza tija, am observat ceva... Si anume, suprafata de contact, cea care face ca tija sa culiseze, este cam mica. Adica din cei 6mm ai tijei doar ~2 mm ating arborele cotit sau ce naiba o face sa culiseze. Nu stiu daca la toate este asa sau doar la mine. Aveti idee? Am sa atasez un desen facut de mine, sper sa va dati seama ce am vrut sa zic si sa desenez. Multumesc! Sanatate! Acolo este o cama, ce actioneaza tija, ca sa nu aiba frecare mare, trebuie sa aiba suprafata de contact, cat mai mica. |
#917
Posted 26 June 2016 - 12:00
salut,
Ieri am mai desfacut inca odata chiuloasa la motor si am mai adaugat ceva poxilina si cu ocazia asta am facut ceva poze, In prima poza se vede cum am largit gaura pe unde iese injectorul si am bagat o teava de aluminiu (pt a sunta fisurile care mergeau pe langa injector pana dupa supape si scapa compresie ) pe care am lipit-o cu poxilina si in pozele 2 si 3 am mai polizat un pic pt ca mai erau vre-o 3 fisuri si inca mai dadea rateuri . Acum merge bine si ieri am carat toata ziua fan. Dar la urma iar am avut ghinion ( nu mai intra in viteza asa deodata fara sa se auda zgomote in cutie , oare ce sa aiba? Attached Files |
#918
Posted 27 June 2016 - 04:59
Ambreiajul functioneaza corect?
Daca da, cupleaza in alta ordine: intai inversorul si mai apoi viteza de lucru sau invers: intai viteza si mai apoi inversorul. Daca nici asa nu vrea, cu motorul in ralanti, impinge usor in maneta si ridica usor ambreiajul pana cupleaza. Cutia de viteze e nesincronizata. Daca misti putin pinioanele ar trebui sa intre in viteza. Cam la fel e si la motocicletele comuniste: Ij, Jawa, ... In legatura cu reparatia chiulasei cu poxilina ... nu stiu ce sa zic. Mi-e teama ca nu va rezista. Ideea cu teava de aluminiu cred ca e foarte buna dar daca gasesti un atelier care sa o sudeze la locul ei e si mai bine. De asemeni, fisurile care se vad intre gaura de la injector si supape trebuie adancite un pic (sanfrenate) si sudate, in felul acesta reparatia devenind definitiva. Nu inteleg insa de ce scobiturile supapelor nu sunt la fel. In una ai ceva metal in plus fata de cealalta supapa. Ce e acolo? Attached FilesEdited by panaitepaul, 27 June 2016 - 05:15. |
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users