Motorul LOMBARDINI. Uleiuri, intretinere, exploatare
Last Updated: Jul 25 2021 17:09, Started by
Topp
, May 14 2013 20:03
·
0
#415
Posted 16 March 2015 - 12:08
Multumesc domnule Bogdan pentru raspunsurile date dar m-am gandit ca fiind 4x4 se cer alte specificati(omul cat traieste invata ,,, cel putin teoretic)Dar odata inscris la primarie trebuie si asigurare si itp?Cel putin pe talonul pe care il am( din Italia) nu exista serii sau alte asemenea chesti lucru obligatoriu la asigurare. Ideea e ca daca intrebi omul legi(politistul) va spund ca sigur trebuie dar cum ,,,asta el nu stie pentru itp(fiind in Romania ori ce e posibil) Am citit despre ulei dar ideea era ca nu tota lumea e de acord cu un tip sau altul,uni au Esso alti Castrol, cu un anumt tip de API.Motocultorul a avut in ziele lui bune si instalatie electrica si ma gandeam ca totusi ar fi bine sa am pe el un far si ceva semnalizari.Oare exista ceva in genul unui dinam sau ceva asemanator scuterelor cu pornire la pedala care sa poata fi adaptat motocultorului.Deocamdata nu am bani pentru o pornire cu electromotor si baterie (desi acestea au existat candva pe el) sau poate pot fi adaptate unele de la dezmenbrari auto? In spatele fulie mari de pornire mai exista o fulie mai mica cu profil trapezoidal si in ultima poza se vede locul in care a fost electromotorul(cred) loc acoperit acuma cu un plastic alb cu 3 suruburi.
Edited by dorine1, 16 March 2015 - 12:17. |
#416
Posted 16 March 2015 - 13:20
in cazul unui far sau doua faruri, eu iti recomand urmatoarele:
2 faruri de tractor ( pana in 100 de lei) , un alternator de dacia 1310 - 10 -20 de lei, o curea de 13 mm - 8 lei, releu de incarcare - 5 lei(tot de dacie) si o baterie sh - 50-60 de lei .. vezi pe topicul de tractoras Pasquali - ca am facut eu ceva asemanator ca sa am lumini si tare bine-i ! |
#417
Posted 17 March 2015 - 10:40
Stimati forumisti astazi am verificat uleiurile din grupurile motocultorului si surpriza a fost totala.Adica grupurile erau USCATE in proportie de 90%.Intrebare...... care ar fi cantitatea de ulei care vine pusa in transmisii deoarece nu am joja de nivel la nici una.Am doar suruburile de umplere si golire.Mentionez ca toate suruburile au aerisitoare care bine inteles ca erau infundate.Cred ca ungere este prin barbotare si de acea ma gandesc sa umplu jumatate din din inaltimea grupurilor cu ulei iar presiune create in timpul ungeri va fi eliminate prin aerisitoare. Problema e ca la grupul de pe axul din spate al remorcutei nu am un reper sa pot determina exact jumatatea inaltimi grupului deoarece din cauza rotilor dintate care se apropie foarte tare de carcasa grupului nu pot introduce nici o joja.Ideea cu jumatate din inaltimea este bazata dor pe intuitie si pa NEEXPERIENTA mea in asemene probleme.Multumesc din nou domnului Bogdan.NU gasesc deloc un manual despre acest tip de motocultor care sa ma ajute .
Edited by dorine1, 17 March 2015 - 10:42. |
#418
Posted 17 March 2015 - 19:50
Ideea este ca toat angrenajele sa beneficieze de lubrefiant. Specificatiile tehnice indica de regula un nivel "minim" si un max.
|
#419
Posted 18 March 2015 - 06:06
Pune 3/4 ulei in grup daca ai aerisitor, caci in regim de functionare o sa se expandeza putin.
Umplerea o faci la ochi, insa daca sunt ggoale acum, intai spala le cu benzina asa o sa vezi daca ai probleme pe la semering uri. |
#420
Posted 05 April 2015 - 17:55
Benderbut, on 19 ianuarie 2015 - 12:07, said:
Oameni buni , au ajuns toti cei 4 segmenti noi pentru motorul lombardini lda 91 dar sunt un pic diferiti in sensul ca cei mai noi au o buza. Cum este mai bine sa ii montez precum in fig. 2 sau precum in fig. 3 ? Ca in figura 2 sau cu scrisul in sus. Edited by ioan56, 05 April 2015 - 18:01. |
#421
Posted 10 April 2015 - 22:27
Salut am si eu un motocultor cumparat recent Lombardini LDA 510 ,cutia de viteze Valpadana v-105883 si am nevoie de un manual ,sau carte tehnica care sa imi explice cum sunt vitezele sau daca mai are cineva motocultor asemanator va rog postati o schema .
|
#422
Posted 14 April 2015 - 00:17
Florin, daca vanzatorul nu ti-a aratat "macar" vitezele la motocultor atunci e jale.
|
#423
Posted 14 April 2015 - 07:25
Vezi ca valpadana avea bogdanhbc,poate zice el cum sunt.
|
#424
Posted 14 April 2015 - 07:52
bozaflorin, on 10 aprilie 2015 - 22:27, said:
Salut am si eu un motocultor cumparat recent Lombardini LDA 510 ,cutia de viteze Valpadana v-105883 si am nevoie de un manual ,sau carte tehnica care sa imi explice cum sunt vitezele sau daca mai are cineva motocultor asemanator va rog postati o schema . daca e echipat cu LDA510 - atunci cred ca e modelul VMC14 , eu am avut VMC13, dar cutia de viteze la mine era gen auto in 4+1 trepte, la VMC 14, schimbarea vitezelor cred ca e liniara(gen pasquali) manual nu gasesti, nu am gasit nici eu pentru VMC13, am cautat tot netul luni la rand, le-am dat si vre-o doua emailuri celor de la valpadana spa, si in engleza si italiana, dar fara nici un raspuns. Cred ca va trebui sa descoperi singur vitezele |
|
#425
Posted 14 April 2015 - 08:59
bozaflorin, posteaza foto cu scula si cu siguranta vei primi raspunsuri.
|
#426
Posted 14 April 2015 - 11:26
Uitati niste poze cu motocultorul,sper ca are cineva un model asemanator
Attached Files |
#427
Posted 14 April 2015 - 13:39
Hai ma florine,nu te/ai dat cu masina niciodata?
Le iei pe toate la rand,dai drumul usor la ambreiaj si vezi ce si cum. Dupa cat de repede se pune fieratania in miscare ati dai seama care sunt. |
#428
Posted 14 April 2015 - 13:49
dupa cum are garnitura aia de cuciuc pe schimbator, vitezele sunt ca la masina
nu mai tin minte cum era la motocultorul meu dar parca era asa 1 3 4 R 2 |
#429
Posted 14 April 2015 - 20:42
Incearca si asa! Eu am valpadana V 4060 cu motor cotiemme 14 cp!
Attached FilesEdited by romix1, 14 April 2015 - 20:48. |
|
#430
Posted 24 April 2015 - 19:09
Dupa cum se vede in poza curge valvolina pe la parghia care blocheaza diferentialul si va rog sa imi spuneti daca e de vine vreun simering sau e altceva si cum sa fac ca sa il schimb.Trebuie sa golesc grupul de valvolina?Multumesc!
Attached Files |
#431
Posted 28 April 2015 - 21:56
Buna seara , sint posesorul unui motocultor Valpadana de 12 cp si sint interesat daca are cineva cartea de service pentru motorul Lombardini LA 82 cu care este echipat utilajul sau un sfat despre cum se regleaza axul care este legat de acceleratie si axul carburatorului (un fel de regulator ).Multumesc anticipat.
|
#432
Posted 07 May 2015 - 15:10
Buna ziua,
va rog sa ma ajutati si pe mine cu pareri referitoare la urmatoarea problema pe care o am la o motofreza echipata cu motor LAMBARDINI LAP490.Porneste la fringhie usor motorul,functioneaza 15-20minute,dupa care se opreste si nu mai poate fi pornit decit dupa ce se raceste motorul.Am schimbat bujia, la fel, nici o schimbare.Pareri ale unor specialisti ar fi ca este defecta bobina de inductie. Trebuie sa va informez ca am cumparat aceasta motofreza in iarna din Italia,am reconditionat-o-schimbat uleiuri,vopsit,confectionat cutite noi-si am inlocuit rezervorul care era cu doua compartimente(mincat de rugina)-benzina si petrol-cu unul numai pe benzina.Acest lucru imi ridica acum unele semne de intrebare:daca spre deosebire de cind pornea pe benzina si apoi comutai robinetul pe petrol pentru lucru efectiv,acum functionind numai pe benzina, acest lucru poate influenta supraincalzirea motorului si implicit a bobinei de inductie, cu repercursiunile pe care vi le-am prezentat. Daca cineva dintre D-vs. cunoaste acest tip de motor si ma poate ajuta pentru a nu lua decizia de a cumpara o alta bobina de inductie,v-as ramine indatorat. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users