Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade
 Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...
 Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani
 Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964
 

Motorul LOMBARDINI. Uleiuri, intretinere, exploatare

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
1253 replies to this topic

#415
dorine1

dorine1

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 04.04.2011
Multumesc domnule Bogdan pentru raspunsurile date dar m-am gandit ca fiind 4x4 se cer alte specificati(omul cat traieste invata ,,, cel putin teoretic)Dar odata inscris la primarie trebuie si asigurare si itp?Cel putin pe talonul pe care il am( din Italia) nu exista serii  sau alte asemenea chesti lucru obligatoriu la asigurare. Ideea e ca daca intrebi omul legi(politistul) va spund ca sigur trebuie dar cum ,,,asta el nu stie pentru itp(fiind in Romania ori ce e posibil) Am citit despre ulei dar ideea era ca nu tota lumea e de acord cu un tip sau altul,uni au Esso alti Castrol, cu un anumt tip de API.Motocultorul a avut in ziele lui bune si instalatie electrica si ma gandeam ca totusi ar fi bine sa am pe el un far si ceva semnalizari.Oare exista ceva in genul unui dinam sau ceva asemanator scuterelor cu pornire la pedala care sa poata fi adaptat motocultorului.Deocamdata nu am bani pentru o pornire cu electromotor si baterie (desi acestea au existat candva pe el) sau poate pot fi adaptate unele de la dezmenbrari auto? In spatele fulie mari de pornire mai exista o fulie mai mica cu profil trapezoidal si in ultima poza se vede locul in care a fost electromotorul(cred) loc acoperit acuma cu un plastic alb cu 3 suruburi.

Edited by dorine1, 16 March 2015 - 12:17.


#416
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,834
  • Înscris: 23.05.2013
in cazul unui far sau doua faruri, eu iti recomand urmatoarele:

2 faruri de tractor  ( pana in 100 de lei) , un alternator de dacia 1310 - 10 -20 de lei, o curea de 13 mm - 8 lei, releu de incarcare - 5 lei(tot de dacie) si o baterie sh - 50-60 de lei ..

vezi pe topicul de tractoras Pasquali - ca am facut eu ceva asemanator ca sa am lumini si tare bine-i !

#417
dorine1

dorine1

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 04.04.2011
Stimati forumisti astazi am verificat uleiurile din grupurile motocultorului si surpriza a fost totala.Adica grupurile erau USCATE in proportie de 90%.Intrebare...... care ar fi cantitatea de ulei care vine pusa in transmisii deoarece nu am joja de nivel la nici una.Am doar suruburile de umplere si golire.Mentionez ca toate suruburile au aerisitoare care bine inteles ca erau infundate.Cred ca ungere este prin barbotare si de acea ma gandesc sa umplu  jumatate din din inaltimea grupurilor cu ulei iar presiune create in timpul ungeri va fi eliminate prin aerisitoare. Problema e ca la grupul de pe axul din spate al remorcutei nu am un reper sa pot determina exact jumatatea inaltimi grupului deoarece din cauza rotilor dintate care se apropie foarte tare de carcasa grupului nu pot introduce nici o joja.Ideea cu jumatate din inaltimea este bazata dor pe intuitie si pa NEEXPERIENTA mea in asemene probleme.Multumesc din nou domnului Bogdan.NU gasesc deloc un manual despre acest tip de motocultor care sa ma ajute .

Edited by dorine1, 17 March 2015 - 10:42.


#418
vasile59

vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,608
  • Înscris: 23.09.2009
Ideea este ca toat angrenajele sa beneficieze de lubrefiant. Specificatiile tehnice indica de regula un nivel "minim" si un max.

#419
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,834
  • Înscris: 23.05.2013
Pune 3/4 ulei in grup daca ai aerisitor, caci in regim de functionare o sa se expandeza putin.

Umplerea o faci la ochi, insa daca sunt ggoale acum, intai spala le cu benzina asa o sa vezi daca ai probleme pe la semering uri.

#420
ioan56

ioan56

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 24.02.2015

 Benderbut, on 19 ianuarie 2015 - 12:07, said:

Oameni buni , au ajuns toti cei 4 segmenti noi pentru motorul lombardini lda 91 dar sunt un pic diferiti in sensul ca cei mai noi au o buza.

Cum este mai bine sa ii montez precum in fig. 2 sau precum in fig. 3 ?

Ca in figura 2 sau cu scrisul in sus.

Edited by ioan56, 05 April 2015 - 18:01.


#421
bozaflorin

bozaflorin

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 11.04.2010
Salut am si eu un motocultor cumparat recent Lombardini LDA 510 ,cutia de viteze Valpadana v-105883 si am nevoie de un manual ,sau carte tehnica care sa imi explice cum sunt vitezele sau daca mai are cineva motocultor asemanator va rog postati o schema .

#422
vasile59

vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,608
  • Înscris: 23.09.2009
Florin, daca vanzatorul nu ti-a aratat "macar" vitezele la motocultor atunci e jale.

#423
ddaannii

ddaannii

    Haiduc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 26.04.2011
Vezi ca valpadana avea bogdanhbc,poate zice el cum sunt.Posted Image

#424
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,834
  • Înscris: 23.05.2013

 bozaflorin, on 10 aprilie 2015 - 22:27, said:

Salut am si eu un motocultor cumparat recent Lombardini LDA 510 ,cutia de viteze Valpadana v-105883 si am nevoie de un manual ,sau carte tehnica care sa imi explice cum sunt vitezele sau daca mai are cineva motocultor asemanator va rog postati o schema .


daca e echipat cu LDA510 - atunci cred ca e modelul VMC14 , eu am avut VMC13, dar cutia de viteze la mine era gen auto in 4+1 trepte, la VMC 14, schimbarea vitezelor cred ca e liniara(gen pasquali)

manual nu gasesti, nu am gasit nici eu pentru VMC13, am cautat tot netul luni la rand, le-am dat si vre-o doua emailuri celor de la valpadana spa, si in engleza si italiana, dar fara nici un raspuns. Cred ca va trebui sa descoperi singur vitezele :)

#425
vasilemet

vasilemet

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,459
  • Înscris: 05.10.2009
bozaflorin, posteaza foto cu scula si cu siguranta vei primi raspunsuri.

#426
bozaflorin

bozaflorin

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 11.04.2010
Uitati niste poze cu motocultorul,sper ca are cineva un model asemanator

Attached Files



#427
ddaannii

ddaannii

    Haiduc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 26.04.2011
Hai ma florine,nu te/ai dat cu masina niciodata?Posted Image
Le iei pe toate la rand,dai drumul usor la ambreiaj si vezi ce si cum.
Dupa cat de repede se pune fieratania in miscare ati dai seama care sunt.Posted Image

#428
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,834
  • Înscris: 23.05.2013
dupa cum are garnitura aia de cuciuc pe schimbator, vitezele sunt ca la masina :)

nu mai tin minte cum era la motocultorul meu dar  parca era asa

1   3   4
R   2

#429
romix1

romix1

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 26.02.2013
Incearca si asa! Eu am valpadana V 4060 cu motor cotiemme 14 cp!

Attached Files


Edited by romix1, 14 April 2015 - 20:48.


#430
pana_valentin

pana_valentin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 22.08.2014
Dupa cum se vede in poza curge valvolina pe la parghia care blocheaza diferentialul si va rog sa imi spuneti daca e de vine vreun simering sau e altceva si cum sa fac ca sa il schimb.Trebuie sa golesc grupul de valvolina?Multumesc!

Attached Files



#431
marcelobene

marcelobene

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 22.12.2014
Buna seara , sint posesorul unui motocultor Valpadana de 12 cp si sint interesat daca are cineva cartea de service pentru motorul Lombardini LA 82 cu care este echipat utilajul sau un sfat despre cum se regleaza axul care este legat de acceleratie si axul carburatorului (un fel de regulator ).Multumesc anticipat.

#432
sircom

sircom

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 10.03.2010
Buna ziua,
va rog sa ma ajutati si pe mine cu pareri referitoare la urmatoarea problema pe care o am la o motofreza echipata cu motor LAMBARDINI LAP490.Porneste la fringhie usor motorul,functioneaza 15-20minute,dupa care se opreste si nu mai poate fi pornit decit dupa ce se raceste motorul.Am schimbat bujia, la fel, nici o schimbare.Pareri ale unor specialisti ar fi ca este defecta bobina de inductie.
Trebuie sa va informez ca am cumparat aceasta motofreza in iarna din Italia,am reconditionat-o-schimbat uleiuri,vopsit,confectionat cutite noi-si am inlocuit rezervorul care era cu doua compartimente(mincat de rugina)-benzina si petrol-cu unul numai pe benzina.Acest lucru imi ridica acum unele semne de intrebare:daca spre deosebire de cind pornea pe benzina si apoi comutai robinetul pe petrol pentru lucru efectiv,acum functionind numai pe benzina, acest lucru poate influenta supraincalzirea motorului si implicit a bobinei de inductie, cu repercursiunile pe care vi le-am prezentat.
Daca cineva dintre D-vs. cunoaste acest tip de motor si ma poate ajuta pentru a nu lua decizia de a cumpara o alta bobina de inductie,v-as ramine indatorat.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate