Motosapa -partea a-II-a
Last Updated: Apr 08 2016 20:20, Started by
scaiba
, Feb 14 2013 16:07
·
0
#6499
Posted 24 July 2015 - 10:19
Vad ca ti'ai facut ca mine pe punte matiz....
Protapul meu cedeaza.....sub greutatea mea deci nu cred ca tine T-ul. Eu ii bag o alta teava in interior. Totusi ai facut mica remorca.....o sa zboare lc90-ul cu ea. A mea e maricica si grea si la test nu mi s'a parut ca simte Sa'mi arati si mie te rog ce sistem de prindere ai facut tu? Attached Files |
#6500
Posted 24 July 2015 - 10:32
prof_silviu, on 23 iulie 2015 - 20:38, said:
Mersi mult de sfaturi. Cand mai am chef si timp o sa mai bijuteresc la ea. Acum e prea cald pentru asa ceva. |
#6501
Posted 24 July 2015 - 11:17
martyt13, on 24 iulie 2015 - 10:13, said:
diesel pana in 20cp, cu freza tractata, cu greutate de veo 130-150kg. daca tot vrei sa iei mai ieftin intereseaza-te pe la ucraineni...s-ar putea sa duca zubr sau bizon la preturi lesne |
#6502
Posted 24 July 2015 - 11:35
#6503
Posted 24 July 2015 - 11:47
'pana in 20 CP' poate sa insemne si 1 CP (teoretic)...
|
#6504
Posted 26 July 2015 - 12:11
#6505
Posted 26 July 2015 - 12:21
John,credinta si lucrul manual sint 2 lucruri "sfinte' (scuza-mi expresia) fara de care 'geaba te apuci.
La tine le respect pe ambele. Are sa fie bine,pana la urma.Nu te da batut. |
#6507
Posted 28 July 2015 - 13:26
mettre uite4 cum am eu sistemul de prindere de motocultor a remorcii
Attached Files |
#6508
Posted 28 July 2015 - 19:46
Teava aceea ar trebui sa se roteasca pe ax pentru a evita rasturnarea in caz de denivelari aici pare fixa
Teava aceea ar trebui sa se roteasca pe ax pentru a evita rasturnarea in caz de denivelari aici pare fixa |
|
#6509
Posted 29 July 2015 - 22:24
Nu este fixa se roteste, in teava din interior gaura prin care trece surubul permite rotirea
|
#6510
Posted 02 August 2015 - 03:19
pufarin, on 20 iulie 2015 - 09:04, said:
Dar frezele pe care le-a pus mcjohn pe motosapa le-ai vazut? Ion_Bumbu, on 20 iulie 2015 - 16:36, said:
Alea de`am zis eu ca`s iatagane! 2015_04_06__11_04_01.jpg 238.26K 62 downloads 2015_04_06__11_04_19.jpg 171K 64 downloads 2015_04_06__19_09_20.jpg 142.12K 62 downloads 2015_03_29__16_22_05.jpg 260.26K 64 downloads 2015_03_29__16_22_52.jpg 137.69K 67 downloads Sincer , nu am ce-ti face !!! nicu_gh, on 20 iulie 2015 - 18:30, said:
Deci după mine McJohn a avut pur si simplu ghinion sa nimerească una cu un defect de fabricație, ori lanțul de foarte proasta calitate ori vreun pinion cu defect. Iar chestia ca lanțul ar fi consumabil nici asta nu vreau sa o cred, da consumabile sunt curelele, filtru de aer, o bujie, eventual un cablu de accelerație sau ambreiaj, adică ceva care poți înlocui fără a demonta un ansamblu de piese, e ca si cum ai zice ca si supapele din motor sunt consumabile. Ca idee un lant de distribuție se schimba la 350.000 km, când mașina e de mult ieșită din garanție, deci ma gândesc ca un lant de motosapa ar trebui sa tina macar 500 ore. Eu nu ii urez decât succes si sa rezolve problema in garanție si in timp util fara intervenții pe la OPC sau in alte părți. Nu m-i s-a spus nimic. Strict secret ! "Probabil lanțul" ! paul_pablo, on 19 iulie 2015 - 08:00, said:
@mcjohn: ce ai rezolvat la garantie? sunt curios daca vei plăti tu pentru reparație sau o vor face ei... Nu de alta da unii recomanda alegerea motosapei in funcție de service si vreau sa vad daca e justificata aceasta recomandare sau nu. Personal cred ca tu vei suporta toate costurile desi nu ar trebui...dar sa vedem. Bafta! mettre, on 16 iulie 2015 - 21:08, said:
Eu ma întreb cum de nu s'au auzit bucățile metalice din interior.....acum mi'a dat panica in toamna schimb uleiul!!! UnyKat, on 16 iulie 2015 - 21:50, said:
Nasol moment mcjohn , atenție la garanție ca este posibil sa bage lantul la consumabile ca din poze ala pare cel mai afectat sper sa nu faca asta dar eu nu am mare incredere in garantii. Cei de la Omac au fost de treaba de data aceasta si nu mi-au imputat nimic ! Le mulțumesc pe aceasta cale (știu ca urmăresc tot ce se scrie pe aici)! mcjohn, on 16 iulie 2015 - 23:00, said:
Păi aia nu știu eu azi. Dacă și lanțul de la motosapă are acei "cilindri peste ax"sau e doar axul simplu ? Poza aceea unde se vede cilindrul că sare am tot învîrtit de lanț pînă l-am găsit. Încă nu am ajuns in oraș. Am să-l rog pe mecanic (dacă mi-o da voie) să mă lase să-l filmez cînd demontează cutia de viteze. Și să pun clipul pe youtube. Dar să văd cu cine ajung ?! Să văd dacă e doar lanțul și nu mai e și vrun pinion. Să dacă nu mi-o scoate din garanție, sau îmi cere banii pe piese . Să văd ... că bani și așa nu am . Așa că nu-mi fac probleme. Ii dau problema lui Tata . Sînt sigur că El are soluții . La revedere ! Acum m-am uitat cu atenție si lanțul are acea cămașă pe axuri . mihalexmihalex, on 17 iulie 2015 - 18:42, said:
Aoleo! Sa nu-mi ziceti ca McJohn face parte din categoria alora care, dupa ce strica ceva, se roaga la Doamne-Doamne sa-i repare dracovenia! Da ! Sunt un milog ! Zilnic cerșesc ajutorul Său in ceea ce fac. si in 90% din cazuri mă ajută ! De data aceasta L-am rugat sa mi-o aducă acasă fără costuri suplimentare . Si asa a fost . Am rămas uimit când am vrut sa-i dau bani vecinului ce m-a dus si adus si m-a refuzat si el ... ! Toata cheltuiala a fost de 20 lei ptr ca mecanicul mi-a băgat ulei ! Ulei pe care intenționam sa il bag eu acasă, după ce spălam cutia pe interior cu motorina . Asa, am scos uleiul, l-am filtrat din nou printr-un maieu si ... timp de 5 ore il las in cutie, apoi bag altul curat ! DSCN0970.JPG 175.94K 55 downloads DSCN0973.JPG 207.41K 55 downloads DSCN0975.JPG 262.92K 55 downloads RazvanGL1, on 21 iulie 2015 - 19:45, said:
iti ofera o-mac-ul garantie sau nu? sper sa iti ofere! oricum sa-i suni si sa te interesezi de starea ei! un factor decisiv pentru care eu mi-am cumparat loncin de la o-mac, a fost ca am service-ul central in pitesti (30km de casa). asterisc, on 21 iulie 2015 - 21:18, said:
Mcjohn, imi pare rau pentru motosapa ta. Speram ca omac-ul sa-ti rezolve problema si sa ne tii la curent cu aceasta isprava. paul_pablo, on 20 iulie 2015 - 07:21, said:
Cei de la Omac nu numai ca ar trebui sa i-o repare ba chiar ar trebui sa isi ceara scuze pentru defectele din fabrica. Dar nu cred ca se va intampla asta din nefericire... unic635, on 21 iulie 2015 - 18:48, said:
Pe asta o mai dai? |
#6511
Posted 02 August 2015 - 03:45
asterisc, on 22 iulie 2015 - 11:01, said:
Auzi, dar de ce ai tinut sa bagi 1300ml in transmisie? De fraier ! M-am pus sa citesc ! |
#6512
Posted 02 August 2015 - 06:13
Eu nu inteleg......ce dreq inseamna asta sa nu'ti zica ce a avut.......e vre'un secret NASA?
|
#6513
Posted 02 August 2015 - 07:14
Ma bucur ca ai rezolvat-o fara cheltuieli suplimentare.
Acum ce ai de gand cu ea: o pastrezi( e posibil sa fi montat un lant mai calitativ) sau o "mariti" si iti incerci norocul cu alta (pana la urma toti posesorii de "made in china" ne-am incercat norocul)? |
|
#6514
Posted 02 August 2015 - 08:30
John,bine ca s-a rezolvat fara cheltuieli suplimentare.
Spor la treburi sa ai si sa auzim numai de bine! Cit despre partea cu "milogeala",sper ca ai zis si un multumesc la Taticu'. E o senzatie tare placuta cind stii ca,totusi,nu esti singur,chiar daca nu mai e nimeni pe hotar. mettre, on 02 august 2015 - 06:13, said:
Eu nu inteleg.....e vre'un secret NASA? Ctc-ul mai da gherle,ca si aia sint oameni,sau s-au furat citeva boabe de orez si asta a fost rezultatul:1 din 50 e mai slaba. |
#6515
Posted 02 August 2015 - 08:34
Mda era bine de stiut.....vroiam sa o verific pe a mea sa vad poate are acelasi defect, poate iau alt lant preventiv.......
|
#6516
Posted 02 August 2015 - 08:38
Si ce era sa zica?Ca nu au fost verificate fiecare in parte pana la ultimul surub dupa ce le-au dat jos de pe vapor?
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users