Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 

Numai aici despre Legea privind rezilierea contractelor cu operatorii de telefonie mobilă și de televiziune prin cablu.

- - - - -
  • Please log in to reply
1960 replies to this topic

#1801
Estel

Estel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,358
  • Înscris: 13.01.2007
Ok. Multumesc !

#1802
bethlen

bethlen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,147
  • Înscris: 13.01.2013
Ce vrajeala au cei de la Vodafone, auzi, daca ai multe numere pe cont trebuie portate toate, altfel nu merge :lol: Domnisorica aia ar fi meritat nici vorbe dulci...

#1803
Estel

Estel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,358
  • Înscris: 13.01.2007
Eu dau si eu mai departe ce mi s-a zis :) Mersi !

#1804
Versvs

Versvs

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 29.07.2015
In primavara am sunat la Telekom intreband cand mi se incheie perioada contractuala cu dansi stiind ca am semnat ptr doi ani ptr un abonament de telefonie, internet si cablu tv. Mi s-a spus ca al meu contract de 24 de luni se incheie pe 26 iunie 2015 si ca, daca doresc sa reziliez, sa depun o cerere de reziliere cu 30 de zile inainte de acea data. Zis si facut. Am depus cererea, am fost sunat de catre un operator Telekom care mi-a facut o noua oferta, am spus ca nu mai doresc sa am parte de serviciile lor, a inteles ideea si mi s-a spus ca incepand din data in care mi se incheie perioada contractuala , 26 iunie 2015, nu voi mai beneficia de serviciile lor si ne putem spune la revedere.
Intre timp am semnat cu Upc si am solicitat portarea numarului de telefon, operatiune care s-a efectuat cu succes.
Afland ca pe data de 26 iunie raman fara serviciile Telekom si ca am la dispozitie 5 zile ptr a preda echipamentul lor, am sunat iar la ei ptr a intreba clar ce echipament am de predat. Mi s-a spus sa ma prezint cu modemul, receiverul si cardul Telekom din receiver, nimic altceva. Pe data de 30 iunie m-am prezentat cu toate acestea la sediul lor din localitate si le-am predat, fiind intocmit un proces verbal intocmit in doua exemplare (detin si eu un exemplar).
Tot telefonic mi s-a spus ca o sa primesc o factura intreaga pe care sa nu o achit deoarece serviciile la ei se platesc anticipat si ca, ramanand fara servicii pe care sa le platesc anticipat, se va regla la factura urmatoare care v-a contine un rest ptr cateva zile de la data lor de facturare pana la incetarea serviciilor.
Dupa acea factura pe care am ignorat-o, m-am trezit cu o noua factura in valoare de peste 300 de lei. Am sunat la Telekom ptr a solicita lamuriri. Mi s-a spus ca acea valoare reprezinta penalizari ptr ca nu am predat echipamentul ( ?!?) si ptr ca am reziliat mai devreme contractul ! :))) Am intrebat cum este posibil sa faca o asemenea afirmatie atata timp cat EI mi-au spus ca pe 26 iunie 2015 perioada mea contractuala de 24 de luni se incheie iar eu am reziliat fix pe 26 iunie  ! Mi-au amintit, verificand datele din sistemul lor, de tableta Samsung primita la semnarea contractului si mi-au spus ca eu am primit-o pe 8 iulie 2013 si ca ea a venit la vremea aceea insotita de un act aditional care specifica ca o sa platesc penalizari daca voi pleca mai devreme de la ei. Le-am reamintit ca la vremea respectiva , inainte de 26 iunie 2013, operatorul Romtelecom care mi-a facut oferta contractuala, a specificat faptul ca o sa primesc si o tableta gratuit ptr pachetul de servicii oferit, dar pe care, din pacate,  inca nu o au pe stoc, dar m-a asigurat ca  o voi primii acasa prin curierat rapid in maxim 30 de zile . Deci serviciile au inceput a fi furnizate pe 26 iunie 2013 conform contractului iar tableta a sosit peste doua saptamani insotita de un act aditional pe care il detin SI PE CARE NU L-AM SEMNAT SI PE CARE NICI NU L-AM TRIMIS LOR. Tot in acel colet am gasit si o factura ptr tableta pa cer la fel nu am semnat-o si nici nu le-am trimis-o lor. Nu am semnat decat la curierat ptr primirea coletului.
Doi operatori Telekom cu care am discutat astazi au sustinut sus si tare ca eu am reziliat mai devreme de 8 iulie (data la care am primit tableta) si ca de aceea figurez cu peste 300 de lei la ei, pe motiv ca am reziliat contractul mai devreme, figurand si cu echipament nepredat (inclusiv acea tableta ; mi-au spus ca se pare ca nu am platit toate ratele la ea ! :))) Le-am amintit ca am primit-o gratuit la semnarea contractului facand parte din oferta lor !). Al treilea operator cu care am discutat a notat numarul de inregistrare al procesului verbal ptr predarea echipamentului SPECIFICAT DE CATRE EI atunci cand i-am sunat prima oara (fara sa specifice nimic de tableta !)  a fi predat in termen de maxim 5 zile de la incheierea contractului (26 iunie - data specificata tot de Telekom - departamentul rezilieri atunci cand i-am sunat), inregistrand in sistemul lor o solicitare de recalculare, asigurandu-ma ca in termen de 30 de zile voi fi sunat.
Eu nu am facut altceva decat sa reziliez contractul la data cand implineam 2 ani de Telekom, data specificata si de ei atunci cand am discutat la telefon. Acum se leaga de faptul ca acea tableta a venit mai tarziu insotita de un rahat de act aditional (Pe care oricum nu l-am semnat ). Adica eu am fost intelegator cu ei ca nu o au pe stoc si ca nu o primesc in momentul semnarii contractului cum ar fi fost normal si se pare ca bunavointa mea inseamna ca pot fi luat de prost  ? :))) MI SE PARE INCREDIBIL !
Ati mai avut parte de o asemenea situatie dubioasa? Ce ma sfatuiti sa fac ?

#1805
Estel

Estel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,358
  • Înscris: 13.01.2007
Mai ai actul ala aditional ? Acolo e posibil sa mentioneze ca perioada contractuala se va prelungi cu (minim) inca o luna. Tu ai reziliat conform contractului si nu a actului aditional. Incearca sa intrebi la un avocat ce poti face. Daca nu...ANPC
Pont : Data viitoare sa tii minte ca se va lua in calcul data din ultimul act aditional si nu cea din contract.

#1806
511

511

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 11.08.2009

View PostVersvs, on 29 iulie 2015 - 23:44, said:

In primavara am sunat la Telekom intreband cand mi se incheie perioada contractuala cu dansi stiind ca am semnat ptr doi ani ptr un abonament de telefonie, internet si cablu tv. Mi s-a spus ca al meu contract de 24 de luni se incheie pe 26 iunie 2015 si ca, daca doresc sa reziliez, sa depun o cerere de reziliere cu 30 de zile inainte de acea data. Zis si facut. Am depus cererea, am fost sunat de catre un operator Telekom care mi-a facut o noua oferta, am spus ca nu mai doresc sa am parte de serviciile lor, a inteles ideea si mi s-a spus ca incepand din data in care mi se incheie perioada contractuala , 26 iunie 2015, nu voi mai beneficia de serviciile lor si ne putem spune la revedere.
Intre timp am semnat cu Upc si am solicitat portarea numarului de telefon, operatiune care s-a efectuat cu succes.
Afland ca pe data de 26 iunie raman fara serviciile Telekom si ca am la dispozitie 5 zile ptr a preda echipamentul lor, am sunat iar la ei ptr a intreba clar ce echipament am de predat. Mi s-a spus sa ma prezint cu modemul, receiverul si cardul Telekom din receiver, nimic altceva. Pe data de 30 iunie m-am prezentat cu toate acestea la sediul lor din localitate si le-am predat, fiind intocmit un proces verbal intocmit in doua exemplare (detin si eu un exemplar).
Tot telefonic mi s-a spus ca o sa primesc o factura intreaga pe care sa nu o achit deoarece serviciile la ei se platesc anticipat si ca, ramanand fara servicii pe care sa le platesc anticipat, se va regla la factura urmatoare care v-a contine un rest ptr cateva zile de la data lor de facturare pana la incetarea serviciilor.
Dupa acea factura pe care am ignorat-o, m-am trezit cu o noua factura in valoare de peste 300 de lei. Am sunat la Telekom ptr a solicita lamuriri. Mi s-a spus ca acea valoare reprezinta penalizari ptr ca nu am predat echipamentul ( ?!?) si ptr ca am reziliat mai devreme contractul ! Posted Image)) Am intrebat cum este posibil sa faca o asemenea afirmatie atata timp cat EI mi-au spus ca pe 26 iunie 2015 perioada mea contractuala de 24 de luni se incheie iar eu am reziliat fix pe 26 iunie  ! Mi-au amintit, verificand datele din sistemul lor, de tableta Samsung primita la semnarea contractului si mi-au spus ca eu am primit-o pe 8 iulie 2013 si ca ea a venit la vremea aceea insotita de un act aditional care specifica ca o sa platesc penalizari daca voi pleca mai devreme de la ei. Le-am reamintit ca la vremea respectiva , inainte de 26 iunie 2013, operatorul Romtelecom care mi-a facut oferta contractuala, a specificat faptul ca o sa primesc si o tableta gratuit ptr pachetul de servicii oferit, dar pe care, din pacate,  inca nu o au pe stoc, dar m-a asigurat ca  o voi primii acasa prin curierat rapid in maxim 30 de zile . Deci serviciile au inceput a fi furnizate pe 26 iunie 2013 conform contractului iar tableta a sosit peste doua saptamani insotita de un act aditional pe care il detin SI PE CARE NU L-AM SEMNAT SI PE CARE NICI NU L-AM TRIMIS LOR. Tot in acel colet am gasit si o factura ptr tableta pa cer la fel nu am semnat-o si nici nu le-am trimis-o lor. Nu am semnat decat la curierat ptr primirea coletului.
Doi operatori Telekom cu care am discutat astazi au sustinut sus si tare ca eu am reziliat mai devreme de 8 iulie (data la care am primit tableta) si ca de aceea figurez cu peste 300 de lei la ei, pe motiv ca am reziliat contractul mai devreme, figurand si cu echipament nepredat (inclusiv acea tableta ; mi-au spus ca se pare ca nu am platit toate ratele la ea ! Posted Image)) Le-am amintit ca am primit-o gratuit la semnarea contractului facand parte din oferta lor !). Al treilea operator cu care am discutat a notat numarul de inregistrare al procesului verbal ptr predarea echipamentului SPECIFICAT DE CATRE EI atunci cand i-am sunat prima oara (fara sa specifice nimic de tableta !)  a fi predat in termen de maxim 5 zile de la incheierea contractului (26 iunie - data specificata tot de Telekom - departamentul rezilieri atunci cand i-am sunat), inregistrand in sistemul lor o solicitare de recalculare, asigurandu-ma ca in termen de 30 de zile voi fi sunat.
Eu nu am facut altceva decat sa reziliez contractul la data cand implineam 2 ani de Telekom, data specificata si de ei atunci cand am discutat la telefon. Acum se leaga de faptul ca acea tableta a venit mai tarziu insotita de un rahat de act aditional (Pe care oricum nu l-am semnat ). Adica eu am fost intelegator cu ei ca nu o au pe stoc si ca nu o primesc in momentul semnarii contractului cum ar fi fost normal si se pare ca bunavointa mea inseamna ca pot fi luat de prost  ? Posted Image)) MI SE PARE INCREDIBIL !
Ati mai avut parte de o asemenea situatie dubioasa? Ce ma sfatuiti sa fac ?
Fă o plângere la ANPC, pe e-mail, scrii cam ce ai scris aici, la care atașezi scanate toate actele astea: contractul, procesul verbal de predare echipamente, actul adițional nesemnat, factura cu sumele penalizatoare etc. Dreptatea este de partea ta, dacă nu ai semnat acel act adițional la primirea tabletei. Practic, nu ți-ai dat acordul ca contractul să se prelungească cu 2 ani de la data primirii tabletei. Să vezi cum te sună după câteva sătămâni, cu ”ne cerem scuze, a fost o neînțelegere, bla-bla...”.
Și eu m-am despărțit de Cosmote (telekom) cu ”strigături”, ei vroiau bani, eu nu vroiam să le dau degeaba, am apelat la ANPC și s-au potolit.

View PostEstel, on 30 iulie 2015 - 06:30, said:

Mai ai actul ala aditional ? Acolo e posibil sa mentioneze ca perioada contractuala se va prelungi cu (minim) inca o luna. Tu ai reziliat conform contractului si nu a actului aditional. Incearca sa intrebi la un avocat ce poti face. Daca nu...ANPC
Pont : Data viitoare sa tii minte ca se va lua in calcul data din ultimul act aditional si nu cea din contract.
Actul îl are, dar zice că nu l-a semnat, ceea ce îi dă valoarea 0. Eu zic să încerce mai întâi la ANPC, și abia apoi cu un avocat (e mult mai scump avocatul - oricum mult peste cei 300 de lei, și durează mult mai mult, ANPC-ul este gratis, iar șansele cu ANPC-ul sunt de peste 90% și durează maxim o lună,  avocatul nu vrea decât să-ți ia banii, cu cât o lungește mai mult, cu atât are mai multe motive să te facă de bani).

Edited by 511, 30 July 2015 - 17:25.


#1807
Versvs

Versvs

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 29.07.2015
Multumesc pentru raspunsuri.
Astazi am fost la un magazin Telekom si mi s-a spus  ca la magazine nu se mai poate rezolva nimic. Trebuie sa discuti totul telefonic cu oameni mai mult sau mai putin capabili. Am fost sfatuit sa sun din nou la Telekom si sa solicit un nr de inregistrare al reclamatiei din ziua precedenta, apoi sa fac o reclamatie online. Am sunat si am discutat cu un operator (al patrulea in doua zile) care mi-a dezvaluit ca el nu vede nicio sesizare facuta ieri pe numele meu si ca atare nu are ce nr de inregistrare sa imi dea. :))) Nu mi-a venit sa cred ! :))) M-a rugat sa ii explic despre ce este vorba si iar am luat-o de la capat cu povestitul. Mi-a spus ca stie despre ce este vorba, el lucrand de ani buni in Telekom si ca isi amineste si de promotia cu tableta si de faptul ca s-au lovit la vremea aceea de problema unui stoc insuficient de tablete ptr noii abonati. Am asteptat in telefon pana cand a redactat sesizarea, mi-a dat numarul ei si mi-a spus sa nu imi fac griji ptr ca se va rezolva favorabil mie. Mi-a explicat ca la vremea aceea Romtelecomul a facut un act aditional ptr tablete ca sa acopere garantia de doi ani. Oricum am fost uimit de incompetenta celor 3 operatori de ieri, fiecare aratandu-se surprins de situatia mea destul de incalcita. Sincer, ma indoiesc ca as fi singurul patit. Eu ma gandesc ca ar fi fost suficient un certificat de garantie si un proces de predare - primire ptr tableta, nu acte aditionale si incurcaturi de genul asta. Ciudat este ca nu mi s-a spus inca de cand am sunat ptr prima oara la ei ca sa intreb de reziliere de problema actului aditional ptr ca altfel nu m-ar fi deranjat sa mai astept inca doua saptamani pana cand cele 24 de luni specificate s-ar fi incheiat daca tot am stat la ei doi ani.
Va tin la curent cu rezolvarea problemei si sper sa nu fiu nevoit sa fac o reclamatie la ANPC.

#1808
Versvs

Versvs

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 29.07.2015
Nu a trecut nici macar o singura zi si am fost sunat de o doamna de la Telekom. Mi s-a spus ca in loc de cei peste 300 de lei care apar pe ultima factura  voi avea de plata doar 60 de lei ptr restul de zile cat am mai beneficiat de serviciile lor fara sa le platesc anticipat. Se pare ca acel act aditional a fost o idee extrem de proasta la vremea aceea iar sistemul informatizat al Telekom are probleme grave atata timp cat emite facturi aiurea si nu se sincronizeaza cu situatia reala. Eu personal as fi concediat direct persoana care a avut proasta ideea sa faca acte aditionale ptr livrarea tabletei care facea parte din oferta, rezultand atatea incurcaturi care nu fac altceva decat sa subrezeasca imaginea companiei. De notat si de luat aminte si mai multa atentie pe viitor.

#1809
madalinmdl1

madalinmdl1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,550
  • Înscris: 11.07.2014
Și eu am pățit mai demult cu cei de la romtelecom când îmi facturau 350 lei după ce am reziliat. 3 luni au recalculat, apoi telecomunicații a trebuit sami returneze 1 leu și 65 bani. Mam dus la magazin, mam certat cu casieră sami dea banii, când am ieșit din magazin primi cerșetor pe care lăm găsit iam dat bani pprimiți de la romtelecom

#1810
misulyca78

misulyca78

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 116
  • Înscris: 28.05.2014
sal am si eu o problema am prelungit un contract la vodafone telefonic  si stiu ca trebuia in 14 zile sa primesc contractul pe email sau prin posta dar nu am primit nimic contractul expira peste 6 luni. pot cere rezilirea lui?

#1811
monolite

monolite

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 991
  • Înscris: 15.08.2011
am urmatoarea problema cu ultimul abonament Orange portat pe data de 19.08
conform ofertei de portare am beneficii duble + 300 mb conform ofertei CANGUR 16 aferente respectivului abonament
problema e ca nici astazi nu am reusrsele pt care am semnat contractul...  am sunat de 8 ori pana acuma am facut si reclamatie la serviciu clienti unde mi sa spus ca intradevar e o greseala etc o sa se compenseze etc abureli de ale lor...

pot cere rezilierea contractului respectiv pe motivul neindepliniri conditiilor contractuale ? sau mai bine ma adresez direct la ANPC ?

Edited by monolite, 27 August 2015 - 08:04.


#1812
bethlen

bethlen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,147
  • Înscris: 13.01.2013
Da, poti cere, daca dublarea beneficiilor apar si in contract. Indici articolul la care se refera si ceri rezilierea contractului. E totusi surprinzator ce spui. Ai incercat sa iei legatura cu orange_helper pe topicul orange?

#1813
monolite

monolite

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 991
  • Înscris: 15.08.2011

View Postbethlen, on 27 august 2015 - 08:12, said:

Da, poti cere, daca dublarea beneficiilor apar si in contract. Indici articolul la care se refera si ceri rezilierea contractului. E totusi surprinzator ce spui. Ai incercat sa iei legatura cu orange_helper pe topicul orange?
a venit si raspunsul oficial de la Orange

"Raspuns sesizarii dumneavoastra cu privire la activarea numarului 0xxxxxxxxx.
Potrivit discutiei telefonice avute, va confirm pe aceasta cale rezolutia sesizarii mai sus mentionate.

Inca o data, regret neplacerile cauzate de dublarea cu intarziere a resurselor, dar va asigur ca a fost corectata aceasta situatie si in momentul de fata v-am activat optiunea ce aloca dublul resurselor.

In ceea ce priveste prorata aplicata, am corectat si acest aspect, ca si exceptie desi intrucat aceasta activare de abonament s-a procesat in timpul lunii de facturare, numarul de minute disponibile a fost calculat in functie de numarul de zile corespunzatoare perioadei din momentul activarii pana la data facturarii. Astfel, pe factura ce urma sa se emita, ar fi trebuit  achitati prorata din taxa noului abonament plus o luna in avans.

Referitor la denuntarea contractului, mentionez ca acest lucru ar fi posibil conform conditiilor contractuale agreate.

In speranta ca raspunsul oferit a ajutat la clarificarea situatiei, ramanem la dispozitia dumneavoastra prin intermediul Serviciului Relatii Clienti. "

#1814
maryanus94

maryanus94

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 14.02.2010
Salutare tuturor.As avea de ajutorul vostru cu privire la 2 situatii:

1. Va rog frumos, daca puteti, si mai ales daca doriti, sa-mi oferiti si mie un model de notificare de denuntare unilaterala a unui abonament vod iesit din perioada contractuala, aflat in prelungirea aceea automata.Este al tatalui meu si cand am mers intr-un magazin vodafone pentru a-mi cesiona un nr pe care il foloseam eu de multa vreme, am solicitat si trecerea pe prepay a unui alt numar pe care efectiv il platim fara a fi folosit de cineva de vreo jumatate de an.Este vorba de un nr aflat intr-un grup familia, grup care va trebui spart odata ce se renunta la acel numar, conform celor spuse de angajatul vodafone. Bineinteles ca ni s-a comunicat de angajatul vod ca nu este necesara vreo cerere scrisa sau altceva si ca o sa ne sune cineva ca a inregistrat el in sistem solicitarea si evident ca nu ne-a sunat nimeni timp de vreo 5-6 zile.Iar cand am solicitat explicatii pe chat-ul vodafone la fel am fost luat cu zaharelul si ca in 24 de ore vom fi contactati...si s-au cam dus vreo 5 zile de atunci si nu ne-a cautat nimeni. Sunt convins atat din faptul ca pe chat prima intrebare care mi-a fost adresata cand le-am expus situatia, a fost daca am depus vreo cerere scrisa in acest sens cat si dupa lecturarea TCG-uui de pe site ca numai daca depun acea notificare in scris voi fi luat in considerare.

2. Abonamentul preluat de catre mine de la tatal meu este un abonament contractat in ianuarie 2014, mai precis un Vodafone Smart 10 cu un lumia 520 la pret subventionat, contract pe 2 ani.Cand am preluat acel numar (spre sfarsitul lui august), am incheiat un nou contract valabil 1 an pentru oferta respectiva( fara vreo mentiune in contract cu privire la ceva subventionat) care este total depasita dpdv cost/beneficii.Pot renunta fara prea mari probleme si bineinteles fara acea taxa despre care se discuta pe acest topic, la acest abonament (bineinteles cu ceva ajutor din partea ANPC, daca este necesar), in cazul in care nu as obtine din partea dep de retentie ceva mai convenabil?

Edited by maryanus94, 07 September 2015 - 23:55.


#1815
bethlen

bethlen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,147
  • Înscris: 13.01.2013
Nu trebuie model. Chestia e simpla (faci o notificare):
1. Subsemnatul (datele de identificare ale titularului contractului: nume, prenume, data nasterii, cnp, domiciliu) prin prezenta notificare va aduc la cunostinta faptul ca incepand cu data de (trebuie cu cel putin 30 de zile inainte) doresc incetarea contractului de abonament nr.... din.....
Mentionez ca, incepand cu aceeasi data, doresc trecerea numarului pe prepay (daca e cazul si vrei sa pastrezi numarul)
    
   Te sfatuiesc ca notificarea sa o pui in plic si sa o trimiti prin posta ca recomandata, cu confirmare de primire. E cea mai sigura varianta.

2. Avand in vedere ca telefonul e luat in ianuarie 2014, contractul e pana in ianuarie 2016. Aceasta perioada a fost din nou prelungita cu 1 an, adica pana in ianuarie 2017 atunci cand ai preluat numarul (perioada noua se adauga la perioada veche). Altfel spus, daca denunti unilateral contractul pana in ianuarie 2016, ai de platit la telefon (subventia lui ramasa din septembrie 2015 pana in ianuarie 2016) chestie de care nu poti scapa. Ce iti va cere vodafone in plus fata de aceasta subventie, adica lunile ramase pana la sfarsitul contractului nu este legal si rezolvi numai cu ANPC.

Edited by bethlen, 08 September 2015 - 08:06.


#1816
iulian93

iulian93

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,417
  • Înscris: 17.03.2012

View Postbethlen, on 08 septembrie 2015 - 07:57, said:

Te sfatuiesc ca notificarea sa o pui in plic si sa o trimiti prin posta ca recomandata, cu confirmare de primire. E cea mai sigura varianta.
Sau dublu exemplar depua la ei in magazin, iar pe unul ceri numar de inregistrare + stampila pe care il iei tu.

#1817
lmk

lmk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,961
  • Înscris: 01.04.2010
Sau o poți trimite pe mail (consumer [dot] voice [underline] ro [at] vodafone [dot] com sau persoane [dot] fizice [underline] ro [at] vodafone [dot] com).

#1818
Allex

Allex

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,051
  • Înscris: 02.01.2003
Telekom continua sa trimita proformele acelea penibile clientilor care porteaza si mai au perioada contractuala. Apoi, daca nu pici in capcana si nu le platesti suma exagerata, emit factura cu suma corecta. Sunt sigur ca multi platesc ce scrie pe acea fituica de la Telekom, altfel incetau. Este un haos in privinta asa-numitei "juste despagubiri". Fiecare o interpreteaza altfel decat just si ANPC inchide ochii si gireaza ilegalitatile operatorilor. Trista institutia asta ANPC care de fapt protejeaza orice mai putin consumatorii.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate