Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Nivel de trai

Semnal bun da'... prost

De ce statiile de radio FM nu ren...

Pe unde pot sa gasesc statistici ...
 Este reconditionat acest laptop?

Prelungire fire electrice

Amintiri despre satelit si retran...

Care este cel mai bun mod de a pr...
 Recomandare centrala termica apar...

samsung Xcover 5 Nu mai vrea

Telefon de budget pentru filme 10...

Recomandare serviciu / firma recu...
 La mulți ani @Piniuli!

Pret inghetata corso kaufland?

La multi ani @Constantin si Elena...

La mulți ani @Ion_Bumbu!
 

Baterie Golf V, 1.4 benzină

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
41 replies to this topic

#1
Daros

Daros

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 702
  • Înscris: 10.04.2007
Ce baterie este recomandată pentru Golf V 1.4 benzinar full electric? Bateria care și-a dat duhul după 5 ani și jumătate de funcționare este Varta, 44Ah, 200A la pornire.

Cineva mi-a spus că am avut pe mașină baterie subdimensionată, în catalogul VW ar fi recomandat baterie între 54Ah-64Ah, cea de 62Ah avînd 510A la pornire. Față de bateria avută, amperajul la pornire este dublu și jumătate. Bateria avută nu mi-a făcut nici un fel de probleme pînă acum 2 zile cînd a dat în primire.

Mi s-a spus că bateria nu este cea originală, fiindcă nu avea cum să iasă din fabrică golful cu baterie așa mică, doar în cazul în care Hans ar fi fost beat și ar fi crezut că are de echipat Polo de 1.0.  :coolspeak:

Voi ce spuneți?

#2
Iuliutz

Iuliutz

    Hairmaster

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,405
  • Înscris: 27.01.2005
Pune cat de mare poti. 72 Ah o sa pun si eu cand ma lasa asta?

sau Tornada 12 V - 80 Ah pe Ford focus 1.6 benzina

#3
Marius995

Marius995

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 542
  • Înscris: 15.11.2009
Cu cat mai mare cu atat e pornirea mai usoara .

#4
Daros

Daros

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 702
  • Înscris: 10.04.2007
Mulțumesc pentru răspunsurile prompte!

Dar alternatorul va mai încărca eficient o baterie mai mare, dacă inițial a fost reglat să încarce o baterie de amperaj mai mic?

Oare 510A la pornire nu este mult pentru partea electrică, de vreme ce pînă acum 2 zile totul a mers ca uns cu doar 200A?

LE: Iar eu nu am avut nici un fel de probleme cu pornirea, de cînd am cumpărat mașina. A luat-o din prima de fiecare dată, indiferent de vremea de-afară.

Edited by Daros, 23 January 2010 - 22:54.


#5
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,929
  • Înscris: 09.12.2004
ia bateria la metru si nu vb la misto pt ca ai un anumit spatiu in care trebuie sa intre
dupa ce ai dimensiunea, ia-o pe cea mai puternica :)


o baterie prea mare prezinta riscul de a nu fi incarcata corespunzator ;)

#6
Daros

Daros

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 702
  • Înscris: 10.04.2007
Am măsurat deja spațiul din "conservă".

Se încadrează inclusiv bateria de 62Ah, 510A. Mîine vine cineva la mine cu bateria să o montez, dar trebuie să îi spun pînă mîine la orele 11 ce baterie să îmi aducă.

Cum rămîne cu alternatorul? Va încărca eficient bateria cea mare? Dar cu partea electrică, nu va dăuna în timp amperajul dublu față de ceea ce a fost pînă acum?

Am ținut cont și de data fabricației bateriei, are lot din săptămîna 48 anul 2009. Este ok, dar ce baterie să iau?

#7
Iuliutz

Iuliutz

    Hairmaster

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,405
  • Înscris: 27.01.2005
pe cea mai mare, care se incadreaza in locas.

http://www.tayna.co....de-UPDATED.html
Aici ai un ghid pentru baterii auto

#8
Daros

Daros

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 702
  • Înscris: 10.04.2007
Mulțumesc pentru link.

Pentru modelul și anul de fabricație ale mașinii mele, niciuna dintre baterii nu depășește 44Ah.

În plus, am mai primit un răspuns după ce a fost făcută o căutare după seria din talon a golfului meu. Se poate vedea în atach.


Deci, s-a lămurit situația! 44Ah și 220A, precum cea defunctă (care chiar este originală, iar Hans nu a fost turmentat cînd a echipat mașina). ;)

Attached Files


Edited by Daros, 23 January 2010 - 23:50.


#9
Iuliutz

Iuliutz

    Hairmaster

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,405
  • Înscris: 27.01.2005
http://www.varta-aut...?...g=en&range= sau de la varta care iti recomanda si o baterie de 63 Ah

Edited by Iuliutz, 23 January 2010 - 23:50.


#10
dan84

dan84

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,028
  • Înscris: 25.09.2006
Amperajul nu distruge nimic! Cat mai mare cu atat mai bine!
Alternatorul va incarca mai lent bateria! Daca, de ex., ai alternator de 50A/h si bateria de 40A/h, alternatorul iti va incarca bateria de la zero in aproape 1h, daca ai bateria de 70A/h, ti-o va incarca intr-o ora si ceva! Cu alte cuvinte daca pui baterie cu amperaj mai mare nu se va intampla nimic, mai ales daca circuli si in afara orasului (oricum e recomandat din cand in cand ca sa nu se colmateze bateria)!

P.S.:Un termen normal de incarcare al bateriei e de 2-3 ore de functionare a motorului la 2.500-3.000rot/min!

Edited by dan84, 24 January 2010 - 00:09.


#11
Daros

Daros

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 702
  • Înscris: 10.04.2007
dan84 - Informații noi și utile pentru mine. Mulțumesc!

Din păcate, drumurile mele cu mașina sînt destul de scurte, cu excepția vacanțelor și unor weekend-uri (destul de rare). Chiar și vara cînd merg mai des la pădure, am găsit un loc ce-mi place la numai 15 km de casă. De cînd am cumpărat mașina am făcut o medie de doar 4000 de km/an (cu tot cu deplasări la mare anual, eu locuind în Ploiești, plus drumuri la munte și pe la rudele dintr-un județ vecin). Filtrele și uleiul le schimb doar pe considerent că au funcționat timp de un an de zile, nicidecum că ating limita de km rulați încît să necesite schimbul.

Din cele ce ai postat, trag concluzia că o baterie mică este mai avantajoasă pentru mine, fiindcă încărcarea se face mai repede, distanțele parcurse de mine cu mașina fiind destul de scurte.

Oscilez între bateria de 44Ah cu 220A (identică celei de pînă acum) și bateria imediat superioară 52Ah cu 470A. Prima dintre ele a făcut serviciu impecabil timp de 5 ani și jumătate și am fost foarte mulțumit de ea. Cea de-a doua ar fi teoretic peste prima ca și performanțe, însă dacă iau în calcul traseele scurte pe care le fac plus noile informații primite de la tine, probabil tot prima baterie mi se potrivește mai mult.

Rămîne de văzut ce visez în noaptea aceasta. Dacă rămîn indecis pînă mîîne dimineață la ora 10:00, voi da cu banul!  :)

Pentru mîîne mi-am propus să am baterie nouă la golfan. Și o voi avea!

Mulțumesc tuturor celor care au postat pe acest topic!

Noapte bună!

Edited by Daros, 24 January 2010 - 01:13.


#12
alinpantea

alinpantea

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 16.04.2009
Ia-o pe cea de 44Ah cu 220A identica cu cea avuta de tine pana acum daca ai zis ca ai fost multumit de ea.

#13
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,929
  • Înscris: 09.12.2004
aia de 52 e mai potrivita :)

#14
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006

View PostDaros, on 23rd January 2010, 23:47, said:

În plus, am mai primit un răspuns după ce a fost făcută o căutare după seria din talon a golfului meu. Se poate vedea în atach.
Deci, s-a lămurit situația! 44Ah și 220A, precum cea defunctă (care chiar este originală, iar Hans nu a fost turmentat cînd a echipat mașina). ;)
Da, pai daca "Hans" a facut COST REDUCTION, hai sa facem si noi, nu? :death: La tine nu se cunoaste o "economie" de 2-30 de lei pentru ca ai o singura masina, dar "Hans" a echipat zeci de mii de masini cu bateria asta si acolo s-a facut nitica economie de bani. ;)
Pune baterie de 60Ah, daca nu macar de 52.

#15
SPF

SPF

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,746
  • Înscris: 21.12.2008
Amperajul de pornire de pe baterie este cel maxim pe care bateria il poate livra la un momentdat. Celalalt amperaj de lucru este amperajul pe care bateria il poate livra constant timp de o ora.

Curentul de pornire necesar motorului este acelasi chiar daca ai baterie de 1000 de amperi la pornire sau baterie de 200 de amperi. Electromotorul isi ia cat ii trebuie, nu ii baga curent pe gat cu forta bateria.

Asadar si prin urmare, la pornire, indiferent ce baterie ai se consuma o cantitate de curent x, pe care alternatorul o pune la loc in aceeasi perioada de timp, indiferent de cat de maare e bateria, considerand ca bateriile au fost incarcarte 100% la momentul pornirii.

Deci mai avantajos pentru tine ar fi fost o baterie mai mare. Trebuia sa ti-o iei pe cea cu cel mai mare amperaj care incapea in cutia bateriei. Macar pentru faptul ca daca ramai in pana ai autonomie mai mare a echipamentelor electrice de pe masina si la sfarsit, cine stie, iti mai ramane si o rezerva de putere sa pornesti motorul.

#16
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,929
  • Înscris: 09.12.2004
nu recomandati baterii foarte mari daca nu stiti ce alternator are masina :)
de ex. polo de 1,2 are o baterie de 44 amperi; daca iei de 55 sau 62 e mai mult ca ok- ce e peste e cam de diesel si nu prea isi are rostul

#17
SPF

SPF

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,746
  • Înscris: 21.12.2008
Prietene evergreen, nu mai da sfaturi daca nu stii. Un alternator este ca un robinet de apa cu un debit constant. Daca pui o galeata o umple. Daca pui un butoi il umple si pe ala dar ii ia mai mult timp. La fel si cu alternatoarele si cu bateriile. Atata timp cat un alternator furnizeaza 14,4V bateria aia se va incarca si daca are un milion de amperi. Doar ca va dura cativa ani. Mai precis 4,56 ani considerand ca alternatorul e cababil de 25 de amperi pe ora.

Edited by SPF, 24 January 2010 - 08:34.


#18
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,929
  • Înscris: 09.12.2004
prietene spf, lasa teoria ca aici vb de practica (tiforia ca tiforia, praftica ne omoara)
sa vii cu milioane de amperi si durate d-astea de incarcare atunci cind o sa mergi tu continuu o saptamina si sa te alimentezi din mers; cum nu se poate ajungem la ce am zis eu, ca nu se va incarca acumulatorul ala niciodata la capacitatea lui


din programul online, vad ca au pus baterii de 44, 60, 70 si 72 Ah iar alternatoarele sint de 90, 110 si 140 (fctie de motor, dar nu e detaliat si cam incomplet; cu seria de sasiu era altceva, informatiile erau la fix)

daca nu vrei sa citesti ce scriu da un ignore si gata, rezolvi problema :)

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate