atomizoare (suflante de stropit)
Last Updated: Jun 06 2023 21:07, Started by
clespet
, Jan 19 2010 20:34
·
14
#901
Posted 01 September 2015 - 09:25
bod24, on 30 august 2015 - 13:21, said:
Nu va contrazic ca daca stiam nu mai intrebam dar asa si drujba merge ca tai lemne ca nu tai, dar la turatii diferite .Atomizorul nu-i la fel? ca de aia are acceleratie.Scuze Aveti perfecta dreptate. Este absolut aceeasi situatie. "Sarcina" mai bine zis "lucrul mecanic generat de motor" se imparte in doua : 1. Cel necesar autofunctionarii (actionare mecanism scoatere din P.M. inferior si superior, palete racire motor, aspiratie amestec combustibil, actionare aprindere frecari interne si externe etc.). Pe aceasta sarcina minima se regleaza turatia de relanti si pe aceasta turatie se efectueaza rodajul "la cald" adica cu motorul in functionare ; 2. "lucrul mecanic util" , adica cel generat de motor ptr. actionare lantz taiere sau producere de debit de aer ptr. suflanta atomizorului, care se pot obtine numai dupa anumite turatii ale motorului (la drujba numai dupa ce intra in funct. cuplajul centrifugal cu arc elicoidal iar la atomizor numai dupa ce se depaseste o anumita turatie (altfel nu se genereaza debit, practic aerul se invarte in suflanta. Puteti verifica aceasta decupland furtunul lancei si astupand total iesirea din suflanta. Veti remarca o f. usoara crestere a turatiei de relanti, deci "sarcina" utila la relanti este practic zero !) Cat despre necesitatea rodajului la cald (doar daca nu specifica altfel fabricantul [la Husqva mea era rodajul facut de fabricant]) este necesar si are in principal ca scop "pasuirea" elementelor in miscare ale motorului si anexe, pastrarea "nealinierii" segmentilor si tratarea la foc a suprafetei cilindrului. Rodajul "la rece" a motorului se face cu "sarcina negativa" , adica prin actionarea motoruli din exterior, fara explozie, cu amestec aer/ulei rodaj si are ca rol formarea oglinzii cilindrului si masurarea factorului de compresie (deci mai mult rol de testare si de trecere a unui Q.P. din lantul de fabricatie). Va urez un rodaj .... usor ! Edited by bbbgeorgebbb, 01 September 2015 - 09:28. |
#902
Posted 01 September 2015 - 21:08
L-am pornit azi fara a mufa lancea si burduful si fara lichid,decat amestecul facut in sticla de dozaj din dotare(ulei rosu stihl 2T)cred ca am pus un pic mai mult ulei decat trebuia,a pornit usor si cam scotea fum .Pe cotul de la turbina scotea la relanti un destul de mare suflu de aer care la usoara accelerare se amplifica,nu l-am prea accelerat si dupa vreo 10 min de mers in gol mirosea urat a plastic incins in jurul tobei era fierbinte si cu fumul degajat era cam naspa si l-am oprit.Am scurs benzina din el pana data viitoare cand probabil o sa intre in paine.Destul de galagios la relanti ,i-mi pare nitel accelerat dar neavand pana acu atomizor nu stiu regimul lui de mers in gol.Cam atat deocamdata.
Edited by bod24, 01 September 2015 - 21:11. |
#903
Posted 02 September 2015 - 11:08
#905
Posted 02 September 2015 - 17:01
Azi l-am mai pornit o repriza,la relanti iti falfaie nadragii iar accelerat ti-i da si jos dar apa-n pom nu prea o arunca.Atatia bani am avut pt el asa scula am luat.Voi vedea mai departe, sunt sfaturi cu cateva pagini in urma despre izolarea imbinarilor si a capacului (baga presiune in bazin),or fi eficiente dar n-am incercat .Acu arunca lichidul la 3m deci ((. Daca ridic tulumba : canci stropire.Pentru pomii mei in primul an de rod sper sa sa fie bun.
|
#906
Posted 02 September 2015 - 17:14
10 lei o pompa benzina pt scuter;faci adaptarea si vei fi cel mai tare...
http://www.piesescut...enzina,159.html |
#907
Posted 02 September 2015 - 18:01
Furtunasul de vacuum il montezi in zona sagetii;fie gauresti fie confectionezi o flansa intermediara cu gaura...
Attached Files |
#908
Posted 02 September 2015 - 20:08
Multumesc dar ma depaseste tehnica asta si cu garantia ce fac daca cumva as gasi pe cineva sa-mi faca adaptarea
Edited by bod24, 02 September 2015 - 20:08. |
#909
Posted 02 September 2015 - 20:58
gcom61, on 02 septembrie 2015 - 17:14, said:
10 lei o pompa benzina pt scuter;faci adaptarea si vei fi cel mai tare... http://www.piesescut...enzina,159.html Pompa de benzina(a de 10 lei ) are aceeasi functie/rol/randament ca pompa zisa booster? |
#910
Posted 03 September 2015 - 11:19
bod24, on 02 septembrie 2015 - 17:01, said:
Azi l-am mai pornit o repriza,la relanti iti falfaie nadragii iar accelerat ti-i da si jos dar apa-n pom nu prea o arunca.Atatia bani am avut pt el asa scula am luat.Voi vedea mai departe, sunt sfaturi cu cateva pagini in urma despre izolarea imbinarilor si a capacului (baga presiune in bazin),or fi eficiente dar n-am incercat .Acu arunca lichidul la 3m deci ((. Daca ridic tulumba : canci stropire.Pentru pomii mei in primul an de rod sper sa sa fie bun. |
|
#911
Posted 03 September 2015 - 14:35
Are putere ca au contat la alegerea lui cei 3,7 cp si pretul redus dar l-am probat cu apa si la concluzia asta am ajuns eu poate cu solutie fiind albicioasa s-o vedea mai bine .daca ridic lancea la nivelul umarului nu mai stropeste decat arunca aer.Asta e l-am luat sa fim noi sanatosi sa ne facem treaba cum putem mai bine cu sculele noastre mai de firma sau mai de China.
|
#912
Posted 03 September 2015 - 14:58
Vezi ca au mai avut si altii problema asta.
Atit timp cit sufla baga presiune in rezervor. Problema e ca sufla ala pe la capacul de umplere. Incearca asa provisoriu sa`l inchizi si o sa vezi ca sufla. Grig |
#913
Posted 03 September 2015 - 16:34
bod24, on 03 septembrie 2015 - 14:35, said:
Are putere ca au contat la alegerea lui cei 3,7 cp si pretul redus dar l-am probat cu apa si la concluzia asta am ajuns eu poate cu solutie fiind albicioasa s-o vedea mai bine .daca ridic lancea la nivelul umarului nu mai stropeste decat arunca aer.Asta e l-am luat sa fim noi sanatosi sa ne facem treaba cum putem mai bine cu sculele noastre mai de firma sau mai de China. Concluzia: kasei e varza....bine de stiut |
#914
Posted 03 September 2015 - 16:44
Nu cred ca kasei este mai rau decat celelalte chinezarii de pe piata, dureaza un pic pana o sa-i prinda "spilul" bod24.
|
#915
Posted 03 September 2015 - 16:58
willrock252000, on 02 septembrie 2015 - 20:58, said:
Pompa de benzina(a de 10 lei ) are aceeasi functie/rol/randament ca pompa zisa booster? Pompa booster,se pare ca este cu paleti actionata de axul motorului.Varianta propusa de mine este cea mai simpla posibil,pt a ridica lichidul deasupra nivelului din rezervor.Ca si debit este suficienta.Asa cum au zis si colegii,verifica si daca din ventilator vine aer catre rezervor(pt suprapresiune),prin acel furtun (eventual deschide robinetu' ala-daca are)si daca ,capacul este etans.Eu am schimbat acel furtun cu diametru de ~5mm(interior) cu unul de 10-12mm... |
|
#916
Posted 03 September 2015 - 21:03
Ms de info,am intrebat din curiozitate mai mult pt.ca nu am atomizor dar imi doresc unul desi prioritati sunt altele...dar e bine de stiut upgrade ul propus de tine(multumiri) cat si economia de bani aferenta)
|
#917
Posted 18 September 2015 - 08:04
willrock252000, on 02 septembrie 2015 - 20:58, said:
Pompa de benzina(a de 10 lei ) are aceeasi functie/rol/randament ca pompa zisa booster? Nu ar strica sa dati si niste detalii asupra modului de actionare a acestei pompe (de benzina) utilizate la scutere, precum si ceva despre faptul ca prin ea vor trece nu benzina ci solutii apoase cu suspensii si emulsii. Mai precis ... daca ati vazut functionand o astfel de adaptare sau este doar o idee (ingenioasa, de altfel). |
#918
Posted 30 September 2015 - 12:47
Dupa lungi peregrinari (bazar,baumax,dede) mi am luat a mai "ragalie" atomizor...kasey 3wf 3 la pret mai mic ca la o...c..
Vanzatorul lauda rurisul 103s pt.inaltime dar si mai scump cu 200 ron Urmeaza distractia cu asamblatul |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users