Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Ce se oferă la retenție?
Last Updated: Apr 25 2024 22:03, Started by
majka
, Nov 13 2009 09:24
·
277
#8857
Posted 29 August 2016 - 14:59
Revino să îți adauge și reducerea conform promoției Flash Sales, și cea conform gradelor peste 20, pe lângă OTY. La mine așa a fost, tot la retenție obținută (cu un S6 Edge).
|
#8858
Posted 29 August 2016 - 15:07
Cred ca reducerea de Flash Sales e inclusa. Cea cu gradele, nu.
|
#8859
Posted 29 August 2016 - 15:16
Mie mi-au spus ca nu e inclusa nicio reducere daca imi plaseaza operatorul comanda. Cere sa iti fie alocate punctele si sa comanzi tu direct de pe site.
|
#8860
Posted 29 August 2016 - 15:20
Nu-s de acord consultanții de la retenție . Ce poți face e să accepți oferta, să plaseze consultantul comanda, iar tu să suni la magazinul online să o anulezi, punctele ți se vor realoca, iar tu vei putea efectua o nouă comandă cu promoțiile de pe site. Cu dublarea resurselor presupun că vei rămâne, dacă rămâne valabil contractul încheiat la distanță.
|
#8861
Posted 29 August 2016 - 15:21
Bine ar fi..dar cica acum nu se mai poate asa. Ei aloca puncte manual in cont, dar tot ei fac comanda. Ieseam mai bine daca puteam comanda eu, ulterior alocarii.
|
#8862
Posted 29 August 2016 - 18:13
Detin 2 abonamente la orange si din dorinta de a-l inchide pe unul dintre ele , avand in vedere ca platesc prea mult pentru resursele oferite am decis sa iau legatura cu "oficialii". Dupa cateva telefoane date la relatii clienti si convorbiri purtate in urma cu diversi "operatori" care mi-au confirmat ca este o solicitare de inchidere pe numarul pe care doresc sa-l inchid si ca voi fi contactata in "cateva ore " , am decis sa merg la Orange Shop unde "m-au linistit" cei de acolo spunandu-mi ca este facuta o cerere de inchidere pe numarul respectiv si sa astept sa ma sune "ei" . Mai am extact o luna pana se epuizeaza perioada minima contractuala . Orange_helper , ma puteti sprijini va rog ?
|
#8863
Posted 29 August 2016 - 18:22
pifa, on 29 august 2016 - 18:13, said:
Detin 2 abonamente la orange si din dorinta de a-l inchide pe unul dintre ele , avand in vedere ca platesc prea mult pentru resursele oferite am decis sa iau legatura cu "oficialii". Dupa cateva telefoane date la relatii clienti si convorbiri purtate in urma cu diversi "operatori" care mi-au confirmat ca este o solicitare de inchidere pe numarul pe care doresc sa-l inchid si ca voi fi contactata in "cateva ore " , am decis sa merg la Orange Shop unde "m-au linistit" cei de acolo spunandu-mi ca este facuta o cerere de inchidere pe numarul respectiv si sa astept sa ma sune "ei" . Mai am extact o luna pana se epuizeaza perioada minima contractuala . Orange_helper , ma puteti sprijini va rog ? Ne poti oferi numarul de telefon in mesaj privat, astfel incat sa putem verifica si noi? O zi buna, Orange helper |
#8864
Posted 29 August 2016 - 22:32
maxie0jazz, on 29 august 2016 - 15:21, said:
Bine ar fi..dar cica acum nu se mai poate asa. Ei aloca puncte manual in cont, dar tot ei fac comanda. Ieseam mai bine daca puteam comanda eu, ulterior alocarii. La mine acum 2 saptamani s-a putut, fara mari insistente. Am zis ca vreau sa comand eu de pe site ca sa beneficiez de toate reducerile de acolo, au zis ca nu se poate, am zis ca acum 2 ani s-a putut si au zis ok. |
#8865
Posted 30 August 2016 - 04:25
Exact asta am discutat si eu, doar ca la final nu au zis ok.
Bine de stiut, multumesc! |
#8866
Posted 30 August 2016 - 10:11
Oferte locale:
Quote Ar fi pacat sa pierzi oferta de fidelizare: cei 10 ani in retea iti aduc bonus 1 GB/luna timp de 10 luni si 200 puncte Thank You in valoare de 20 euro. Astfel, ai Alcatel Pixi3 la 5EUR cu Orange Me7 si alte telefoane la super preturi prin prelungirea unui abonament din oferta curenta pe 24 luni. Oferta valabila pana pe 5 septembrie, in magazinele Orange din Alba, Braila, Galati, Salaj, Satu-Mare si Tulcea. |
|
#8867
Posted 30 August 2016 - 11:33
nu inteleg de ce oferta e disponibila doar in anumite orase. nu e acelasi orange peste tot?
|
#8868
Posted 30 August 2016 - 16:20
maxie0jazz, on 29 august 2016 - 14:56, said:
Discutie noua la Retentie, dupa ce am sunat eu. Oferta: -Me 20 cu 6 GB net (dublat, standard fiind 3); -350 puncte OTY; -S7 Edge la 358 Euro (84 Euro reprezinta punctele mele OTY); Pe site, acelasi abonament imi aduce S7 Edge la 377 Euro (100 E Flash Sales Online, 23 E reducere-temperatura, 84 E punctele mele); In concluzie, contactul cu cei de la Retentie nu mi-a adus mai nimic in plus, in afara de dublarea traficului. Nu prea merita, corect? Gata, epopeea s-a incheiat. Ca si relatia mea cu Orange. Fata de oferta de mai sus, astazi, consultanta mi-a oferit 400 puncte OTY (in loc de 350). Astazi puteam lua S7 Edge de pe magazin online Orange cu 330 Euro(mai ieftin decit propunerea consultantei de la Retentie!!), fara nici un punct cadou din partea lor (se scadeau 100 Euro Flash sales-desi pe prima pagina a mag. online scria Reducere 145 Euro, se mai scadeau 70.20 Euro pentru procente-temperatura, erau 32 grade). Chiar daca acum doi ani am primit bonus mai multe puncte cind am migrat de la Pantera 23 la N15 (si i-am spus asta), acum, la trecerea de la N15 la Me20 nu s-a putut oferi decit 400 puncte. Iar eu consider ca e putin, fiind abonat cu 3 contracte de 7 ani (total abonamente 30 Euro/lunar si facturi de 250-300 lei lunar). Asta e, de pe 19 numarul trece pe prepay, iar in perioada urmatoare urmeaza si celelalte doua abonamente (la expirare). Edited by maxie0jazz, 30 August 2016 - 16:48. |
#8869
Posted 31 August 2016 - 07:09
Oferta primita ieri de la Orange pentru prelungirea contractului pe 2 ani cu achizitie de telefon, in speta, iPhone SE 64gb :
ME17 342€ ME20 322€ ME25 236€ Me30 193€ ME42 44€ Toate preturile de mai sus au incluse 10% reducere (conform temperaturii de afara), 17€ reducere (conform puncte thank you), 50€ reducere (pentru me17 si me20), 75€ reducere (pentru me25) si 100€ reducere (pentru me30 si me42) si pot suferi modificari in functie de temperatura de afara. La toate abonamentele se acorda internet dublu. De la Vodafone, am oferta la portare dupa cum urmeaza: Abonament Super Red 25 (redus la 20€ pe toata perioada contractuala) nelimitat minute si sms-uri in orice retea, minute internationale fix 300 minute internationale mobil 10gb trafic de net 100 minute in roaming lunar 300 mb trafic de net in roaming lunar iPhone SE 64gb la 319€ |
#8870
Posted 31 August 2016 - 08:29
deci pretul telefonului e acelasi atat la orange cat si la vodafone, diferenta e facuta de resurse mai multe in vodafone
|
#8871
Posted 31 August 2016 - 11:08
cred ca e cea mai proasta perioada in care iti poti lua un iphone.
din 7 septembrie apare noul model, pretul actualului model va scadea. |
|
#8872
Posted 31 August 2016 - 11:19
se va lansa un inlocuitor pentru iPhone 6s. iPhone SE abia a fost lansat in martie, deci putin probabil sa mai scada pretul sau sa lanseze un inlocuitor pentru el. nici la 5s n-a scazut foarte mult dupa 2 ani. oricum, nu am acceptat nicio oferta, a ramas ca ma suna saptamana viitoare.
Edited by oionut, 31 August 2016 - 11:20. |
#8873
Posted 31 August 2016 - 15:08
Ieri,30.08.2016,miercuri,in jurul orelor 16:30,sun la magazinul online.Imi raspunde un "dibaci" si ii explic ca sunt in ultimele 4 luni de contract si as dori sa mi se faca o oferta.Imi spune ca daca nu am sa fiu sunat pana la orele 18,el ma asigura ca voi fi sunat astazi.Pana la ora asta nu am fost sunat.Ce sa inteleg:clientii sunt prea insistenti sau "operatorii" portocalei sunt incompetenti,uituci sau pur si simplu nu-i intereseaza de clientii fideli?Concluzia mea este ca nu am sa ma mai rog de ei,eu in calitate de CLIENT,si am sa astept pana la terminarea contractului si am sa ma portez intr-o retea care respecta clientii,si faptul ca angajatii isi iau salariul de pe spatele lor.
Edited by valiSb, 31 August 2016 - 15:10. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users