Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
MOTOSAPA
Last Updated: Feb 14 2013 16:08, Started by
DDuras
, Sep 28 2009 18:32
·
0
#2665
Posted 17 July 2011 - 21:25
ultimo, on 16th July 2011, 21:21, said: Am desfacut capacul care imi da voie sa umblu la curele, insa nu am gasit cele patru suruburi de care se mentioneaza in manual. Am tot umblat, aproape ca le-am desfacut pe toate, si nimic, cureaua tot largita sta. Pai, cureaua asa e normal sa stea, larga. Se intinde cand apesi pe maneta de ambreiaj. Se intinde si transmite miscarea la freze. Ii dai drumul, nu mai transmite miscarea ... |
#2666
Posted 18 July 2011 - 07:55
Quote LOCOmotive a scris: Ca sunteti cu totul atehnic, inteleg si nu condamn. Ca suntem inconjurati de vanzatori incredibil de prosti, sunt convins. Dar nu inteleg de ce nu apelati la un cunoscut care cat-de-cat se mai pricepe la de-astea. Cred ca si daca discutati problemele astea cu un nene care-o ardea aiurea pe la raionul de motoutilaje de la brico erati mult mai castigat. Ai dreptate, dar eu am zis sa intreb pe-aici caci am vazut ca sunt oameni care se pricep mult mai mult decat mine. Aseara am ajuns in Bucuresti, azi ma duc sa cumpar ulei, ca ieri am fost la o benzinarie locala si surpriza a fost ca nu aveau ulei de care-mi trebuia mie. Intre timp a fost si tata la o alta benzinarie si surpriza a fost ca el a cumparat ulei 5W-40, in loc 15W-40. O alta nelamurire pe care o am, este ca am citit pe unul din site-urile Honda, ca pentru cutia de viteze se pune acelasi ulei care se pune si la motor. Insa, aici pe forum am aflat altceva, asa ca voi folosi informatia oferita de utilizatorii acestui forum. Edited by ultimo, 18 July 2011 - 07:57. |
#2667
Posted 18 July 2011 - 08:09
ultimo, on 18th July 2011, 08:55, said: ...el a cumparat ulei 5W-40, in loc 15W-40. Edited by sandel1, 18 July 2011 - 08:13. |
#2668
Posted 18 July 2011 - 08:57
Bun, partea cu uleiul am priceput-o, dar a mai ramas buba numarul 1, si anume: cum scot uleiul din motor, exista vreo sansa ceva sa-l spal pe dinauntru (motorul)?
|
#2669
Posted 18 July 2011 - 10:52
ultimo, on 18th July 2011, 09:57, said: Bun, partea cu uleiul am priceput-o, dar a mai ramas buba numarul 1, si anume: cum scot uleiul din motor, exista vreo sansa ceva sa-l spal pe dinauntru (motorul)? |
#2670
Posted 18 July 2011 - 12:17
Asa este ai dreptate, este Loncin 750, deh greseala mea.
Am fost am cumparat si ulei pentru deductie (15 lei sticla, deci pentru 15 lei, stricam ditamai aparatul, si acuma imi vine sa urlu de suparare ), si doua sticle de ulei pentru motorul in 4 timpi. Asa ma bucuram ca am reusit sa cumpar ceva...si cand colo... Acuma astept ziua de sambata, sa ajung din nou la tara sa vad cum se comporta totul. Pana atunci, tin post, ma port frumos cu toata lumea Edited by ultimo, 18 July 2011 - 12:19. |
#2672
Posted 18 July 2011 - 18:21
ultimo, on 18th July 2011, 09:57, said: Bun, partea cu uleiul am priceput-o, dar a mai ramas buba numarul 1, si anume: cum scot uleiul din motor, exista vreo sansa ceva sa-l spal pe dinauntru (motorul)? Orice motor pe lumea asta are un buson de golire ulei. De obicei este in partea opusa celei in care se afla busonul de umplere. La matale (ca si la mine) e posibil sa fie asezat un pic oblic, si sa fie nevoie sa inclini motosapa ca sa se scurga tot uleiul. Nu te chinui sa-l speli, lasa-l doar sa se scurga foarte bine. Uleiul pt. 2 timpi nu are otravuri pentru motorul matale ... Da' daca tii mortis (si vrei, si vrei, si vrei...) sa-l speli, poti folosi motorina. Pui motorina in aceeasi cantitate ca si cea recomandata la ulei, si tragi apoi de sfoara de pornire (fara a-i pune contactul, adica sa nu porneasca motorul) de vreo 10-15 ori. Dupa care golesti motorina, pui un litru de ulei bun (sau in cantitatea recomandata, daca e mai putin de 1 litru), iar tragi de sfoara "la rece" de vreo 10 ori, golesti uleiul respectiv si pui in final, uleiul care trebuie, in cantitatea recomandata. Si gata. |
#2673
Posted 18 July 2011 - 19:42
#2674
Posted 18 July 2011 - 20:55
#2675
Posted 18 July 2011 - 21:03
ultimo, on 18th July 2011, 12:17, said: Asa este ai dreptate, este Loncin 750, deh greseala mea. Am fost am cumparat si ulei pentru deductie (15 lei sticla, deci pentru 15 lei, stricam ditamai aparatul, si acuma imi vine sa urlu de suparare ), si doua sticle de ulei pentru motorul in 4 timpi. Asa ma bucuram ca am reusit sa cumpar ceva...si cand colo... Acuma astept ziua de sambata, sa ajung din nou la tara sa vad cum se comporta totul. Pana atunci, tin post, ma port frumos cu toata lumea Attached Files |
#2676
Posted 19 July 2011 - 08:14
Pai tot ulei din asta am cumparat si eu ieri, dar am zis sa cumpar doua sticle, ca sa fie acolo.
Oricum, sambata ma duc sa-i fac o proba asta dupa ce ii pun ulei atat la motor cat si la deductie. |
#2677
Posted 19 July 2011 - 14:24
Cine stie ce marca si model este acest motocultor
Attached Files |
#2678
Posted 19 July 2011 - 15:31
#2679
Posted 19 July 2011 - 18:00
|
#2680
Posted 19 July 2011 - 20:14
#2681
Posted 19 July 2011 - 20:46
#2682
Posted 19 July 2011 - 21:20
eu am un loncin lc900 si are intradevar distanta mare intre freze la mijloc dar am inversat frezele si am dat alte gauri si merge bine ,dar a sapat cumnatul meu cu el la vie unde era o buruiana de 1 metru si se tot incarca pe freze ,dar ia smuls cablul de acceleratie si acum nu pot sa il reglez ,inainte mergea maneta pana in opritoarele de minim si maxim dar acum nu mai pot sa reglez ca inainte plus ca nu mai porneste nici motorul ca inainte cand pornea la prima sfoara sau rar la a doua acu trag si 5-10 sfori sa porneasca
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users