Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Rename SQL column

Achiziționare tuner TV !

Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?
 Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...
 Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 

MOTOSAPA

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
5875 replies to this topic

#2647
ultimo

ultimo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 549
  • Înscris: 20.01.2007
Am revenit. Pana la urma am decis sa cumpar un produs nou. Insa am gasit ceva care cred eu ca ar fi destul de buna:
Motosapa.


Acuma astept si parerile voastre, ca nici nu stiu prea multe despre acest motor Briggs&Stratton, despre care ei spun ca ar fi unul american, deci nu o chinezarie facuta pe vreun vapor, dar stiti vorba aceea: ?Pe-afara vopsit gardul, inauntru leopardul?.

Si inca ceva: ce este carcasa de transmisie pentru care ei ofera 5 ani garantie?

Va multumesc.

Edited by ultimo, 13 July 2011 - 17:10.


#2648
sudest_om

sudest_om

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,132
  • Înscris: 22.02.2011
Motorul pune semne de intrebare intrucat nu gasesti parametrii reali expusi de producator.Ma refer la putere.Eu sunt patit cu umflarea caracteristicilor  prezentate de vanzatori.
Transmisia e ,probabil de tip Kf sau Fk, ungureasca si carcasa acesteia nu prea are alta sarcina decat sa tina componentele la un loc.Nu are frecare, (exceptand exteriorul,unde nu esti acoperit de garantie), nici lovituri nu incaseaza.Chiar mai devreme am postat o poza mai jos la topicul initiat de "@rasistul"_roata dintata... cu o astfel de transmisie desfacuta.
Totusi, cand eu cautam o motosapatoare de cumparat, ceilalti membri aveau cuvinte laudative despre motoarele B&S, care pot fi fiabile dar, conform parametrilor reali.

#2649
IdI1

IdI1

    ?????!!!!!!????

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,595
  • Înscris: 01.12.2007
Motorul este conceptie Briggs&Stratton facut in China. Merge destul de bine. Este un pic incomod la schimbul de ulei ( trebuie desfacuta carcasa din suruburi pentru ca busonul este pus aiurea sub clopotul de ambreiaj. Merge desfacut cu o clanta cu profil patrat de la usa daca nu ai chieie de baie ramasa de la Dacia veche. De fapt nu busonul este pus aiurea, proiectul transmisie este aiurea, pica exact pe buson carcasa. Dupa parerea mea este aproximativ echivalentul Honda GCV160 ca si putere reala ( chiar daca are capacitatea cilindrica mai mare ) din detaliile pe care le-am gasit eu despre el.
In rest este fiabila motosapa daca ii strangi toate suruburile si ii reglezi ambreiajul imediat dupa cumparare ( au vreo cateva vecinii mei pe la tara si se joaca cu ele prin tarana si la toti suruburi au fost nestranse si ambreiajul dereglat).

Din 6 cai pe hartie probabil real iti raman 4-4,5 caluti suficient sa invarta sapele fara sa transpire rau

#2650
ultimo

ultimo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 549
  • Înscris: 20.01.2007
Asta este buba la noi. Nu gasesti decat produse cu parametrii umflati, iar dupa un an doi ai surpriza sa-ti moara si aparatul.
Eu tot caut ceva care sa ma tina macar 5-6 ani. Am tot citit si rascitit pe internet si cred ca inca am sa mai caut. Inca nu stiu daca sa mai aleg sau nu marca Loncin. Adica suma maxima pe care o pot cheltui momentan este de maxim 2000 de lei. Si as vrea s-o achizitionez cat mai curand, caci nu stiu ce va fi pe viitor.

#2651
vicris

vicris

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 237
  • Înscris: 01.09.2008

 sudest_om, on 11th July 2011, 10:20, said:

Ruris-ul 1000ksd e 100% chinezesc.L-am gasit in ofertele chinezilor si cu 280$, in timp ce la noi e vreo 1200euro, poate si mai mult.Puterea lui reala e de 8.6cp nu 10, cum mint bisnitarii de la Ruris.Il vei gasi sub diverse denumiri, in functie de comerciantii care se lauda ca ar fi producatori.Stantele pe cutie sunt de la Hesheng (China) si pe motor: Kipor (tot China).
  Oricum, service-ul Ruris e sub orice critica, asa ca mai bine renunti din start la ideea de bani mai multi pt. garantie.Micile defecte (care curg continuu) va trebui sa le rezolvi singur deoarece transportul motouneltei (120kg) te-ar costa prea mult.Nu poti sa-l urci in porbagajul vreunui autoturism; trebuie remorca.
  Eu mi-am cam "luat-o" cu ruris-ul ... ma'sii.Exemplu recent: brazdarul frezelor era sudat de mantuiala si s-a rupt chiar cand frezam in dreptul benzilor de picurare.Le-am agatat in freze si le-am stricat.Doamne fereste sa fi fost vreun om acolo, pt. ca tendinta a fost sa strang de coarne, nu sa eliberez intrerupatorul de siguranta si am parcurs vreo trei metri pana l-am redresat.

280$ ? Aceeiasi cutie, acelasi motor diesel ? Unde frate ? La banii astia mi-as lua 2, 1 sa fie de rezerva. Serios.

#2652
vicris

vicris

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 237
  • Înscris: 01.09.2008

 ultimo, on 13th July 2011, 18:58, said:

Am revenit. Pana la urma am decis sa cumpar un produs nou. Insa am gasit ceva care cred eu ca ar fi destul de buna:
Motosapa.


Acuma astept si parerile voastre, ca nici nu stiu prea multe despre acest motor Briggs&Stratton, despre care ei spun ca ar fi unul american, deci nu o chinezarie facuta pe vreun vapor, dar stiti vorba aceea: ?Pe-afara vopsit gardul, inauntru leopardul?.

Si inca ceva: ce este carcasa de transmisie pentru care ei ofera 5 ani garantie?

Va multumesc.

Daca o sa cititi toate cele 147 pagini ale acestui topic, o sa aflati ca e de preferat ca motosapa sa fie construita pe principiul curea/curele - lant/lanturi. De ce ? La nivelul acesta al pretului (~2000 lei) si/sau al fabricantului, o transmisie curea-lant e mai sigura decat una de tip pinion - roata melcata, sau cum ii mai zice. Ideea e sa nu va asteptati la materiale si tehnologii din era spatiala pentru nici 2000 lei pret de vanzare in Romania. Costurile de productie pentru un asemenea utilaj, nu cred ca depasesc 5-600 lei, iar la noi ajunge la 2000 lei datorita "iscusintei" intermediarilor. In plus, noi facem parte din UE si cei din alte zone au in cap o chestie de genul < nene, astia au bani !>, deci tin mult la pret.
Eu am o motosapa Hellas Garden ( a se citi China), motor Loncin de 6,5 cp, benzina, 1 viteza inainte si 1 inapoi, transmisie pe curea-lant, cumparata de la un magazin din Otopeni care vindea Atvuri, pompe, motocoase, toate din  Grecia ( impresia mea a fost ca erau doar aduse din Grecia). O am de 2 sezoane si sunt multumit de ea. Am folosit-o numai cu frezele din dotare pe o suprafata de 2200 mp, pamant lucrat an de an. Ca design este undeva intre Pubert si Viking, iar transmisia este identica cu cea de la Husqvarna T...(aia cu  1 viteza inainte si 1 inapoi). Pretul a fost 1600lei. Motorul este o copie dupa Honda gx240, mai putin vopseaua. Deci, pentru piese de schimb, atunci cand va fi cazul, nu imi fac griji.
Acesta e un exemplu. Banii sunt ai dvs.

#2653
ultimo

ultimo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 549
  • Înscris: 20.01.2007
Multumesc vicris pentru aceasta informatie, care pentru mine este una extrem de importanta.
Am gasit pana la urma si cred ca aceasta motosapa, este ceva cat de cat de calitate.

#2654
IdI1

IdI1

    ?????!!!!!!????

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,595
  • Înscris: 01.12.2007
@vicris la inceputul topicului au fost exprimate pareri de unii utilizatori care prefera transmisia pe curea. Pana la urma inclusiv majoritatea celor care au exprimat aceste pareri au fost de acord ca nu conteaza prea mult felul transmisiei atat timp cat aceasta este fiabila ( roata dintata cu ax melcat sau curea + lant ).
Eu vad avantaje ca suntem in UE ( numai cumparari tu chestiile alea grcesti/china pentru ca aveai taxe vamale la intrarea in tara ). Pretul corect este cel la care se incheie tranzactia.
Ca in China patronii fabricilor dau echivalentul unui bol de orez la 1000 de motosape muncitorului asta este costul unul din costurile reale fata de Europa. Ca nu ii intereseaza ca muncitorii "trag pe nas" funingine de la forja ( sau alte substante toxice ), ca nu au casca in cap, bocanci cu bombeu de metal, electroizolati asta inseamna alte costuri in minus. Acum ca mai trebuie si carate pe mare din chitai pana aici si mai trebuie sa ia si statele niste taxe vamale, TVA si poate accize alta mancare de peste ( adaugi un sfert la pret TVA-ul cum a intrat in port ). Puteti fi siguri ca cei 280$ ajung sa se dubleze, chiar tripleze, doar pana la intrarea in port.
@ultimo tot pe acolo este motosapa aleasa acum oricare dintre cele doua modele vei alege daca ai ales in functie de suprafata de teren si de lucrari vei fi multumit.

#2655
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,143
  • Înscris: 10.10.2007

 ultimo, on 14th July 2011, 10:33, said:

Multumesc vicris pentru aceasta informatie, care pentru mine este una extrem de importanta.
Am gasit pana la urma si cred ca aceasta motosapa, este ceva cat de cat de calitate.

Hmmm!Your choice,your money!Motoroto asta o am si eu!
Pareri:-pentru frezat,clasa I,mai ales daca ii pui si o contragreutate frontala,expres pentru a nu iesi din pamant,si a freza mai repede.
         -tractat,inca nu am incercat,dar impresii negative
         -rotile metalice mici,chiar si turnat beton in ele,plasa
         -lipsa march-arrier (viteza inapoi),muschi de halterofil,injuraturi,etc...
         -plug de bilonat,depinde de latimea randului,altfel manufactura aripi Icarus _mai latesti mai tai,mai sudezi...)
         -cosum:un plin cam 4 ore,turatie mediu catre mare(mai mult iepure decit testoasa)
         -indiferent de cit de bine stringi suruburile,manerul(ghidonul)tot va juca in sistemul de prindere
         -suport plug,oricit de tare stringi din suruburi,tot va juca,la un moment dat vei strica garantat cel putin un filet
         -la viteza maxima,te alearga
         -acceleratia merge greu(cablul in manson),capul de prindere pe tija acceleratie in unghi nepotrivit


Altceva nu imi aduc aminte acum.
AAA,cam usurica,daca stai bine pe picioare(doamne-s multam ca pot...)o iei in brate singur.
Daca ai curaj si rabdare,cauta mai in urma,ai un subtopic cu link-uri(un mic rezumat de aici,care te va ajuta.

Edited by alexbjorg, 14 July 2011 - 16:02.


#2656
liblingnic

liblingnic

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 267
  • Înscris: 14.01.2011
@alexbiorg , da cu fulia ai mai facut ceva ? ca eu inca nu am gasit una mai mare sau macar mat. sa fac una.

#2657
hunor66

hunor66

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 15,413
  • Înscris: 23.11.2006

 ultimo, on 14th July 2011, 12:33, said:

Multumesc vicris pentru aceasta informatie, care pentru mine este una extrem de importanta.
Am gasit pana la urma si cred ca aceasta motosapa, este ceva cat de cat de calitate.

Eu "trag" de una ca asta de trei ani. Nu mi-am batut joc de ea: schimbat uleiul in fiecare primavara, spalat filtrul de aer cu detergent, zvantat (e... un burete).

Ce a picat pana acum:
1. - acceleratia (maneta). Fiind din plastic si eu avand mana mai grea ... s-a dus. Am cumparat alta metalica, cu tot cu cablu, de la un magazin on-line de prin Oradea sau Arad (parca...). De la modelul Dragon, unguresc. Daca ai un pic de inspiratie mecanica, o montezi la fix. Mai inainte de a o monta sa-i picuri vreo doua linguri de ulei pe cablu.

2. - arcul intinzator de la ambreiaj (cel care tine intinsa cureaua, in capatul cablului manetei de ambreiaj). I s-a rupt urechea care agata parghia intinzatorului curelei. Rezolvata pe loc, in camp. Intins un pic de arc, facut un "ochi" cu patentul si inadit cu o bucata de sarma tare.

3. - rola intinzatoare care tine cureaua intinsa. Asta din cauza mea: am montat gresit cureaua, fara a o baga pe deasupra limitatorului metalic care se afla sub rola motoare. Astfel limitatorul metalic i-a "barbierit" toti dintii curelei, o suvita de curea a intrat intre rola intinzatoare si axul ei, blocand-o, iar plasticul in contact cu cureaua care se invartea (ca eu acceleram, acceleram...!) s-a topit, formand o "picatura". Solutia: cumparat o rola noua (de la magazin O-Mac, astia au si Loncin), iar cea veche data unui strungar sa gaseasca o rezolvare.

Rezolvarea gasita (dupa trei zile) - o rola intinzatoare noua, facuta din alama, cu rulmentul celei vechi presat in piesa noua.... Asa ca la primavara o demontez pe cea noua, din plastic, si o dau iar la strungar s-o faca din alama.

#2658
ultimo

ultimo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 549
  • Înscris: 20.01.2007
Azi mi-am luat un motocultor loncin 790. Numai ca nu ma pricep s-o reglez. De pornit porneste insa cand o accelerez se opreste. Am reglat acceleratia conform manulalului, dar nimic. Am desfacut capacul care imi da voie sa umblu la curele, insa nu am gasit cele patru suruburi de care se mentioneaza in manual. Am tot umblat, aproape ca le-am desfacut pe toate, si nimic, cureaua tot largita sta. Nu stiu ce sa-i mai fac, plus ca m-am certat si cu ala de la magazin de unde-am cumparat-o, pentru ca "desteptul" cand mi-a facut proba la ea, a pus ulei de motor pentru 2 timpi (ca deh mi-am luat si un atomizor, si lenea ca sa nu aduca alt ulei). Acuma ma gandesc c-o fi si de la acest ulei. Eu cand am ajuns acasa, am varsat uleiul intr-o sticla, ca baiatul care mi-a facut proba a avut grija sa-mi bage in ea un litru de ulei in ea.

Daca ma puteti ajuta cu un sfat ceva, o fotografie, caci pozele din manual lasa de dorit.

Va multumesc.

Edited by ultimo, 16 July 2011 - 20:23.


#2659
ultimo

ultimo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 549
  • Înscris: 20.01.2007
Bun. Am reusit sa-i dau drumul. Insa am cateva dileme mari.
In manual nu scrie nicaieri ca trebuie sa-i pun ulei in cutia de reductie, lucru pe care chiar nu l-am facut, adica am lucrat doua ore cu ea asa, si in tot acest timp scotea niste zgomote ciudate rau de tot.

Apoi mai am o alta dilema referitoare la racirea motorului. Racirea sa inteleg ca o reprezinta acea maneta alba. Daca pornesc motocultorul cu maneta alba data la capat in sensul indicat de sageta, functioneaza maxim 10-15 secunde si moare brusc, insa daca o las aproape de capat merge fara probleme.

Apoi, cum pot scoate eu uleiul bagat de tipul ala in baia de ulei? Si daca il scot si pun ulei conform manualului, exista posibilitatea ca motorul sa se duca mai repede, tocmai din cauza uleiului care nu era pentru motoare in 4 timpi?
a
Maine ma duc in Bricostore, sa cumpar ulei adecvat pentru motor si pentru transmisie, sper sa-mi ajunga 150 de lei.

#2660
pufarin

pufarin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,581
  • Înscris: 21.02.2006
Nu la Brico te duci dupa ulei ci la peco. Iti trebuie T90 pentru transmisie si 15W40 pentru motor. Uleiul de motor il schimbi dupa 5 ore de folosire.  Maneta aia alba nu are nici o treaba cu racirea, este socul. Se trage la pornire si se inpinge la loc dupa ce porneste motorul. Probabil i-ai scurtat zilele folosind-o 2 ore fara ulei in cutie si cu ulei de motor in 2 timpi la motor.

Attached Files



#2661
ciubotaruadrian

ciubotaruadrian

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 59
  • Înscris: 04.09.2009
Am cumparat un Ruris 750KS si dupa 10 min se opreste motorul.
Tragi la sfoara si porneste greu dar tot asa se opreste, mentionez ca nu porneste decit cu socul pus, chiar daca motorul este cald
Pareri de ce?

#2662
LOCOmotive

LOCOmotive

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 891
  • Înscris: 01.08.2007

 ultimo, on 17th July 2011, 16:29, said:

Bun. Am reusit sa-i dau drumul. Insa am cateva dileme mari.
In manual nu scrie nicaieri ca trebuie sa-i pun ulei in cutia de reductie, lucru pe care chiar nu l-am facut, adica am lucrat doua ore cu ea asa, si in tot acest timp scotea niste zgomote ciudate rau de tot.

Apoi mai am o alta dilema referitoare la racirea motorului. Racirea sa inteleg ca o reprezinta acea maneta alba. Daca pornesc motocultorul cu maneta alba data la capat in sensul indicat de sageta, functioneaza maxim 10-15 secunde si moare brusc, insa daca o las aproape de capat merge fara probleme.

Apoi, cum pot scoate eu uleiul bagat de tipul ala in baia de ulei? Si daca il scot si pun ulei conform manualului, exista posibilitatea ca motorul sa se duca mai repede, tocmai din cauza uleiului care nu era pentru motoare in 4 timpi?
a
Maine ma duc in Bricostore, sa cumpar ulei adecvat pentru motor si pentru transmisie, sper sa-mi ajunga 150 de lei.
Ca sunteti cu totul atehnic, inteleg si nu condamn. Ca suntem inconjurati de vanzatori incredibil de prosti, sunt convins. Dar nu inteleg de ce nu apelati la un cunoscut care cat-de-cat se mai pricepe la de-astea. Cred ca si daca discutati problemele astea cu un nene care-o ardea aiurea pe la raionul de motoutilaje de la brico erati mult mai castigat.

 ciubotaruadrian, on 17th July 2011, 20:04, said:

Am cumparat un Ruris 750KS si dupa 10 min se opreste motorul.
Tragi la sfoara si porneste greu dar tot asa se opreste, mentionez ca nu porneste decit cu socul pus, chiar daca motorul este cald
Pareri de ce?
Pentru ca e ruris?

#2663
vicris

vicris

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 237
  • Înscris: 01.09.2008

 sudest_om, on 13th July 2011, 19:36, said:

Motorul pune semne de intrebare intrucat nu gasesti parametrii reali expusi de producator.Ma refer la putere.Eu sunt patit cu umflarea caracteristicilor  prezentate de vanzatori.
Transmisia e ,probabil de tip Kf sau Fk, ungureasca si carcasa acesteia nu prea are alta sarcina decat sa tina componentele la un loc.Nu are frecare, (exceptand exteriorul,unde nu esti acoperit de garantie), nici lovituri nu incaseaza.Chiar mai devreme am postat o poza mai jos la topicul initiat de "@rasistul"_roata dintata... cu o astfel de transmisie desfacuta.
Totusi, cand eu cautam o motosapatoare de cumparat, ceilalti membri aveau cuvinte laudative despre motoarele B&S, care pot fi fiabile dar, conform parametrilor reali.
Domnule SUDEST_OM, pentru dvs. si alti detinatori de RURIS diesel 10 cp (modelul cel mai mare) si altele asemanatoare, iata ce am gasit pe un site din China. Va rog sa priviti cu atentie imaginile. Daca in partea din spate a cutiei de viteze, acolo unde este un capac de plastic bombat in exterior, nu este o priza de putere, atunci, aceste pompe cum sunt actionate ?  Si... unde spuneati ca ati vazut ceva de genul RURIS 10 cp diesel la un super pret ? Va multumesc.

Attached Files



#2664
omnitera

omnitera

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 660
  • Înscris: 20.08.2009
Alexbjorg, respect pt ideea si rabdarea de-a face sintezele de link-uri!

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate