Retur quickmobile.ro
Last Updated: Jun 12 2019 21:27, Started by
morarumd
, Oct 20 2016 11:45
·
0
#1
Posted 20 October 2016 - 11:45
Salutare,
De curand am cumparat de pe quickmobile.ro un telefon Xiaomi Redmi Note 3 pro. L-am ales pentru ca este dual sim si pentru ca suporta reteaua 4G Digi mobil. Nu am apucat sa ma bucur prea mult de telefon pentru ca... supriza! Nu functioneaza 4G. Nu functioneaza deloc, nici macar in retelele Vodafone sau Orange. Dupa multe investigatii am identificat urmatoarele probleme: 1. Telefonul livrat nu este Xiaomi Redmi Note 3 Pro (codename kenzo) ci Xiaomi Redmi Note 3 Special Edition(codename kite). Din ce am aflat pana acum, acest telefon este facut pentru Taiwan, nu pentru piata europeana. 2. Telefonul livrat ar trebui sa suporte totusi reteaua 4G Vodafone. Cu toate acestea, nici in reteaua Vodafone nu se conecteaza la 4G. Cei de la quickmobile.ro mi-au livrat un telefon diferit fata de cel comandat si, in plus, telefonul livrat este defect. Am completat formularul de retur si l-am trimis la partenerul lor service-return. Surpriza! cica au aparut 2 zgarieturi pe telefon. Ca dovada mi-au trimis niste poze, poze ce pot fi facute pe absolut orice telefon. Ca sa accepte returul, cei de la service return vor sa retina 319RON din valoarea telefonului. Mentionez ca am avut grija maxima de telefon. Cand l-am impachetat pentru retur l-am examinat cu atentie si nu am observat nimic in neregula. Faptul ca ei au livrat un telefon gresit, neconform cu piata europeana, nu are relevanta pentru ei. Toata povestea pare a fi o facatura ordinara. Incercarile repetate de solutionare a problemei pe cale amiabila au esuat. Dialogul cu cei de la service-return este unul surd, eu intreb ceva, ei raspun altceva. Quickmobile ma trimite la service-return. Incercarile repetate de solutionare a problemei pe cale amiabila au esuat. Ce imi recomandati sa fac? Aveti experiente similare? Cum reactioneaza ANPC la astfel de situatii? |
#2
Posted 20 October 2016 - 11:50
Pai in cazul de fata ar trebui sa fii acoperit de garantia de conformitate...
|
#3
Posted 20 October 2016 - 11:51
Da, quickmobile au o istorie in domeniu bine documentata pe aici.
Dar Redmi Note 3 Pro Special Edition e pt piata internationala, are niste benzin in plus de 4G, din ce stiu eu. |
#4
Posted 20 October 2016 - 11:54
Hai sa vedem:
- nu ai vazut ca urla netul de tepele date de QM! Pe partea de service e jale! - faza cu zgarieturile, chiar si microscopice, e raspuns clasic QM! Doar eu stiu doua cunostiinte care au patit acest lucru, cu diverse produse. Singura metoda, dar dureaza este ANPC! Eu cand vad la eMag ca e ceva vandut de QM, ma feresc ca de dracu. |
#5
Posted 20 October 2016 - 12:03
Sincer credeam ca sunt seriosi. Am cumparat 3 telefoane pana acum de la ei, e drept e prima data cand fac retur. Cum ma sfatuiti sa procedez? Sa iau telefonul inapoi sau diferenta de bani? Daca accept diferenta de bani mai are valoare reclamatia ANPC?
|
#6
Posted 20 October 2016 - 12:09
Seriosi? Trebuia sa citesti http://forum.softped...tii-reclamatii/
Daca iti asumi riscul sa renunti la garantie/retur, atunci macar comanzi cu verificare colet si vezi daca nu e alt model sau daca cutia e resigilata. Edited by 159, 20 October 2016 - 12:31. |
#7
Posted 20 October 2016 - 12:36
Daca nu avea zgarieturi cand l-ai trimis atunci fa reclamatie la ANPC pentru ca refuza sa iti primeasca returul si sa iti ofere banii inapoi.
Nu accepta nimic altceva daca stii ca esti nevinovat. |
#8
Posted 20 October 2016 - 12:50
morarumd, on 20 octombrie 2016 - 12:03, said:
Sincer credeam ca sunt seriosi. Am cumparat 3 telefoane pana acum de la ei, e drept e prima data cand fac retur. Cum ma sfatuiti sa procedez? Sa iau telefonul inapoi sau diferenta de bani? Daca accept diferenta de bani mai are valoare reclamatia ANPC? 159, on 20 octombrie 2016 - 12:09, said:
Daca iti asumi riscul sa renunti la garantie/retur, atunci macar comanzi cu verificare colet si vezi daca nu e alt model sau daca cutia e resigilata. Edited by Hider141, 20 October 2016 - 12:50. |
#9
Posted 20 October 2016 - 12:54
Curierul face pe grabitul sa ii oferi o spaga, apoi sa vezi ca nu mai e grabit si are rabdare.
|
#10
Posted 20 October 2016 - 12:58
S-au scris multe despre QuickMobile.Trist e ca inca mai sunt persoane care mai cumpara de la ei.
Probabil asta va fi si ultima achizitie a initiatorului de la QM. Nu vreau sa te descurajez, dar eu n-am prea auzit de situatii care sa fie rezolvate cu ei pe cale amiabila.Numai cu reclamatii la ANPC, scandal etc. |
|
#11
Posted 20 October 2016 - 13:05
Si la altii e cam la fel daca e vorba de defecte mai ascunse... am trecut prin asta, si a trebuit sa trimit in service de multiple ori produsul si pana nu au vazut ca am depus reclamatie nu au vrut sa repare defectul. Daca te duci cu defecte vizibile (gen ecran defect, pixeli morti) atunci nu au incotro si repara defectul.
La partea cu retur nu am avut probleme, e adevarat ca nici nu am folosit produsele pe care le-am returnat, doar desfacut pentru verificare. |
#12
Posted 20 October 2016 - 13:09
Macar ai facut poze la telefon cand l-ai trimis ? Ca poate ti-au facut ei zgarieturile alea. Eu nu as lua nimic de la ei. Nu au nimic adus oficial pentru europa, ei pescuiesc telefoanele de pe piata asiatica (chiar si samsung) si le aduc in cea "europeana" si mai castiga si ei ceva. Fac un fel de marketing "gri" la limita legalului.
Succes. |
#13
Posted 20 October 2016 - 13:10
Hider141, on 20 octombrie 2016 - 12:50, said:
Din pacate, din spusele colegilor si experienta proprie pot sa spun ca situatia nu sta asa. Curierii nu au rabdare si nici timp sa stea pana testezi produsul, ci doar sa inspectezi vizual coletul sau eventual produsul din ambalaj. Dar nu sta nimeni sa pornesti tu telefonul, sa vezi daca iti merge 4G-ul de la Digi sau daca nu ai primit un 'demo unit'. Ne referim la același lucru - poți verifica dacă pe ambalajul original e trecut modelul pe care l-ai comandat. O spun tot din proprie experiență cu qm. |
#14
Posted 20 October 2016 - 13:10
Exact aceeasi teapa am patit-o. In acelasi fel, cu zgarieturile inexistente. Nu ai ce sa le faci decat reclamatie la ANPC si stai ca fraieru sa astepti pana trec aia pe la ei si nimic.
Nu te mai chinui sa-i contactezi pentru ca nu raspund pe nici un telefon, si daca insisti sa vorbesti cu cineva iti da un nr de service suprataxat, ca sa iti inchida gura. Eu am scuza ca am cumparat telefonul pentru fratele meu si el a insistat sa cumpere modelul asta(HTC 820S), care numai Quickmobile il vindea. In scurt timp am aflat si de ce. Am primit o petarda resoftata (nu exista soft de limba romana) de un Gigel. Nu mergeau Update, setarile dadeau crash, camera nu mergea la rezolutia corecta, etc. Edited by Antirsipowermate, 20 October 2016 - 13:10. |
#16
Posted 20 October 2016 - 13:20
Io mi-am recuperat toti banii de la qm pe un tel Lenovo k3 , fara pbl doar ca a durat cam 3 saptamani . Dar , nu as mai cumpara de la ei nici mort la cate discutii a trebuit sa port cu ei .
|
#17
Posted 20 October 2016 - 13:48
Ma fratilor cum puteti sa cumparati un telefon de la un magazin care nici macar nu comercializeaza produsele cu sistemul de operare oferit de catre producator si care iti anuleaza garantia daca inlocuiesti rom-ul de reseller cu cel dezvoltat de producator?
Edited by `Giovanni, 20 October 2016 - 13:50. |
#18
Posted 20 October 2016 - 14:18
Antirsipowermate, on 20 octombrie 2016 - 13:10, said:
Exact aceeasi teapa am patit-o. In acelasi fel, cu zgarieturile inexistente. Nu ai ce sa le faci decat reclamatie la ANPC si stai ca fraieru sa astepti pana trec aia pe la ei si nimic. Nu te mai chinui sa-i contactezi pentru ca nu raspund pe nici un telefon, si daca insisti sa vorbesti cu cineva iti da un nr de service suprataxat, ca sa iti inchida gura. Eu am scuza ca am cumparat telefonul pentru fratele meu si el a insistat sa cumpere modelul asta(HTC 820S), care numai Quickmobile il vindea. In scurt timp am aflat si de ce. Am primit o petarda resoftata (nu exista soft de limba romana) de un Gigel. Nu mergeau Update, setarile dadeau crash, camera nu mergea la rezolutia corecta, etc. In ziua de azi, se face si online. Chiar daca acum PARE ca nu are efecte, cand se strang mai multe, un inspector pe acolo o sa spuna bey voi primiti fix aceeasi reclamatie de la 100 de oameni pe an. Ceva e in neregula aici. Si ceva rezultate vor aparea. In plus, site uri ca price.ro au si sectiune de reviewuri, posteaza si acolo un negativ `Giovanni, on 20 octombrie 2016 - 13:48, said:
Ma fratilor cum puteti sa cumparati un telefon de la un magazin care nici macar nu comercializeaza produsele cu sistemul de operare oferit de catre producator si care iti anuleaza garantia daca inlocuiesti rom-ul de reseller cu cel dezvoltat de producator? Stiu ca o sa zica unii ca nu e asa, dar asa scrie. Courage, on 20 octombrie 2016 - 11:54, said:
Hai sa vedem: - nu ai vazut ca urla netul de tepele date de QM! Pe partea de service e jale! - faza cu zgarieturile, chiar si microscopice, e raspuns clasic QM! Doar eu stiu doua cunostiinte care au patit acest lucru, cu diverse produse. Singura metoda, dar dureaza este ANPC! Eu cand vad la eMag ca e ceva vandut de QM, ma feresc ca de dracu. Se mai poate trimite un mesaj pe whatsapp la Digi24, poate au chef de o investigatie, ProTV etc, dar evident ceva ca lumea, cu dovezi, cu linkuri catre forum si tot asa. Pe scurt: nu ii lasati asa. Nu are sens. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users