Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Retur quickmobile.ro

- - - - -
  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#19
`Giovanni

`Giovanni

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 577
  • Înscris: 22.12.2006

View Postmaxtron_69, on 20 octombrie 2016 - 14:18, said:

Asta face orice site din china, la toate scrie mare ca daca schimbi softul cu care vine telefonul, nu mai ai garantie, inclusiv daca faci upgrade!
Stiu ca o sa zica unii ca nu e asa, dar asa scrie.

Fac asta pentru ca modifica sistemul de operare si planteaza malware si spyware din care ei fac bani (pe langa ce pune xiaomi).

Edited by `Giovanni, 20 October 2016 - 14:33.


#20
morarumd

morarumd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 04.03.2011
Tocmai am trimis o reclamatie la ANPC. Nu, nu o sa tac si inghit, atitudinea lor mi se pare inadmisibila. Ma simt furat la drumul mare.

#21
maxtron_69

maxtron_69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,534
  • Înscris: 18.08.2010

View Postmorarumd, on 20 octombrie 2016 - 14:31, said:

Tocmai am trimis o reclamatie la ANPC. Nu, nu o sa tac si inghit, atitudinea lor mi se pare inadmisibila. Ma simt furat la drumul mare.
Incearca sa contactezi si emag, mentionand si forumul si cum se rasfrange asupra lor

#22
morarumd

morarumd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 04.03.2011

View Postmaxtron_69, on 20 octombrie 2016 - 14:34, said:

Incearca sa contactezi si emag, mentionand si forumul si cum se rasfrange asupra lor
Telefonul a fost cumparat de pe siteul quickmobile.ro, nu emag.ro.

#23
Materium

Materium

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,148
  • Înscris: 23.02.2005

View Postmorarumd, on 20 octombrie 2016 - 12:03, said:

Sincer credeam ca sunt seriosi. Am cumparat 3 telefoane pana acum de la ei, e drept e prima data cand fac retur. Cum ma sfatuiti sa procedez? Sa iau telefonul inapoi sau diferenta de bani? Daca accept diferenta de bani mai are valoare reclamatia ANPC?

SUnt niste sfinti! Uite ce apare cand le pui numele langa cuvantul teapa!
https://www.google.c...=UTF-8&oe=UTF-8

#24
morarumd

morarumd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 04.03.2011
Epopeea continua, m-au contactat prin intermediul acestui forum. Oamenii pur si simplu nu vor sa isi recunoasca greseala. Mai jos gasiti conversatia:

Buna,
Ne pare rau pentru orice neplacere. Ne dam seama ca este frustrant sa achizitionezi un produs si sa nu il poti utiliza la capacitate maxima. Tocmai de aceea ne dorim sa va ajutam, in masura in care o putem face, raportat la responsabilitatile nostre.
Asa cum colegii nostri v-au comunicat deja, exista doua modele de Xiaomi Red Mi Note, unul cu procesor MediaTek (http://xiaomi-mi.com...-dual-sim-silve) si unul cu QualComm (http://xiaomi-mi.com...b-dual-sim-gray ). Cel comandat de dumneavoastra are procesor QualComm, considerat superior si, de aceea, este pozitionat ca model Pro, asa cum este explicat si pe site-ul Xiaomi-mi.com.
Produsul dumneavoastra a fost receptionat de echipa noastra cu zgarieturi pe el, asa cum ati putut sesiza in fotografiile trimise, iar noi avem proceduri clare si transparente in ceea ce priveste conditiile de retur.
In cazul in care in continuare nu agreati solutia initiala propusa de noi - acceptarea returului cu un cost de diminuare pentru inlocuirea display-ului, va propunem trimiterea aparatului catre service-ul autorizat, fara niciun cost suplimentar, pentru a investiga si remedia problema de retea. In cazul in care nu reusim sa solutionam defectul, veti primi automat un produs nou, cu garantie de 2 ani.
Va multumim si va asiguram ca facem tot posibilul pentru a rezolva această situatie in cel mai optim mod cu putinta.
Echipa Service-Return
------------------------
Draga Service-Return,
Exista 2 modele Redmi Note 3 cu procesor QualComm: Redmi note 3 Pro si Redmi Note 3 Special Edition.
Pe siteul http://willmyphonework.net/ puteti verifica faptul ca primul suporta banda 38(2600) in timp ce al doilea nu suporta aceasta banda. (alegeti modelul si selectati operatorul Digi Mobil)
Nu apare pe siteul xiaomi-mi.com pentru ca nu este un model global, este facut strict pentru Taiwan. Pur si simplu nu apare pentru ca nu poate fi cumparat de pe site.
In pagina http://xiaomi-mi.com...ual-sim-silver/ puteti observa ca modelul pro ar trebui sa suporte banda 38(2600). Modelul Special Edition nu suporta aceasta banda.
Pentru a rezolva rezova aceasta problema va rog sa:
1. Verificati si confirmati faptul ca aceste 2 modele exista si sunt diferite
2. Recunoasteti greseala si propuneti o solutie rezonabila. Retinerea a 319 lei, avand in vedere greseala dumneavoastra, nu este rezonabila. Observarea acelor zgarieturi pare doar un pretext pentru a tergiversa rezolvarea problemei.
Toate cele bune,
**********
------------------------
Buna,
Multumim frumos pentru toate detaliile. Propunerea noastra este sa ne dati acceptul de a trimite produsul in cauza in service, fara niciun cost suplimentar pentru dumneavoastra, si de a verifica oficial problema de retea. Daca ea exista si nu poate fi remediata, vom inlocui terminalul cu unul nou.
Ca sa putem demara procesul cat mai repede si eficient, avem nevoie de acceptul dumneavoastra oficial, via email, pe adresa [email protected].
Va multumim frumos,
Echipa Service-Return.com
------------------------
Draga Service-Return,
Mai incerc odata:
Chiar si cu problema de retea rezolvata, telefonul livrat tot nu va functiona in in banda 4G 38(2600). Pur si simplu producatorul specifica foarte clar ca nu suporta aceasta banda pentru modelul Redmi Note 3 Special Edition.
Modelul comandat de mine - Redmi Note 3 Pro - suporta aceasta banda.
Deci, chiar daca il reparati, nu este suficient pentru ca nu e modelul comandat de mine. Modelul livrat, chiar si reparat, nu va functiona  in banda 38(2600) cum ar fi functionat modelul comandat.
Va invit sa verificati acest lucru pe siteul http://willmyphonework.net.
Va rog, faceti un efort si intelegeti ca ceea ce promiteti pe pagina quickmobile a produsului Redmi Note 3 Pro este diferit fata de ceea ce livrati. Dumneavoastra eronat livrati Redmi Note 3 Special Edition si nu Redmi Note 3 Pro.
Imi pare rau insa mai clar de atat nu pot fi.

Toate cele bune,
**********

#25
alym

alym

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 234
  • Înscris: 25.08.2016
Dar pe site scria ca merge in banda 38?
Nu o sa vezi o companie sa recunoasca direct ca a gresit, ci o va lua pe ocolite ca sa se ajunga la in rezultat satisfacator pentru client :D
Parerea mea e ca ar trebui sa le dai acceptul, ca de multe ori nu accepta sa recunoasca ca au gresit si o fac asta pe alte cai, cum ar fi trimiterea in service unde o sa dea negatie si o sa primesti banii inapoi :D

#26
morarumd

morarumd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 04.03.2011
Pe site scrie ca e Redmi Note 3 Pro, nu Redmi Note 3 Special Edition. Inainte sa cumpar telefonul am verificat pe siteul producatorului ca acest model suporta banda 38(2600). Redmi note 3 Special Edition nu suporta aceasta banda, deci, chiar si reparat, nu ma ajuta.

Alte firme recunosc greselile. La emag am comandat o masina de spalat si, dupa aproape 2 ani, cand s-a defectat, am constatat ca e alt model. I-am sunat, in cateva ore au revenit cu un telefon, si-au cerut scuze, mi-au facut cadou un voucher de 100 lei si au trimis direct un tehnician sa rezolve problema.

Erori apar, important e cum le rezolvi si cine plateste pentru ele. Quickmobile.ro nu a invatat inca aceasta lectie elementara.

#27
morarumd

morarumd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 04.03.2011
Aparent ne indreptam spre o solutie rezonabila. Se pare ca, in sfarsit, cei de la quickmobile au inteles eroarea. Mai bine mai tarziu decat niciodata. Mai jos mesajul primit prin intermediul acestui forum.

Buna,

Avand in vedere feedback-ul dumneavoastra, am discutat in detaliu cu service-ul autorizat partener si am concluzionat, in baza IMEI-ului si a serial number-ului, faptul ca exista intr-adevar probabilitatea mare sa fi primit un model Special Edition. Am contactat deja vanzatorul in vederea acceptarii returului, in ciuda zgarieturilor pe care le prezinta pe ecran.

Va multumim frumos pentru intelegere si va asiguram ca partenerul nostru Quickmobile va reveni cu o solutie finala la problema dumneavoastra cat de repede.


Echipa Service-Return


#28
alym

alym

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 234
  • Înscris: 25.08.2016
Era destul de evident ca se va solutiona cumva in favoarea ta, mai ales daca pe factura aparea alt model facturat decat cel expediat.
E pacat ca cei de la PR nu spun si public aceste mesaje, ca sa vada omul ca totusi incearca sa faca ceva... daca nu postai tu mesajele primite pe privat nu stia nimeni ca ii intereseaza ce nemultumire are clientul.
Deci nota pentru cei de la PR: comunicati mai clar, transparent si la subiect cu oamenii care posteaza situatiile neplacute in legatura cu QuickMobile si Service-Return... asta daca scopul vostru e sa mai spalati din imaginea creata in trecut... ca presupun ca acesta este motivul pentru care ati fost angajati.

Desigur, doar ce poate fi comunicat in mod public, fara date personale sau alte informatii de genul.

#29
adydila

adydila

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 07.06.2008
Bună ziua, nedocumentandu-ma am cumpărat de la ei un telefon Samsung galaxy m20. Nu merge mai bine decât j4 plus pe care-l am. Pe 1 iunie am primit produsul pe care am dat 985 lei și pe 2 am făcut cerere de retur. A ajuns la service-return și surpriza, cică are carcasa străbată și ma costa 485 lei. Oare asta nu e escrocherie?
Ce ma sfătuiți sa fac? Mulțumesc.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate