Motor oprit in mers
Last Updated: Sep 07 2015 15:41, Started by
run4you
, Aug 30 2015 17:34
·
0
#1
Posted 30 August 2015 - 17:34
Buna ziua. Am un Hyundai Accent 2006 motor 1.4 16v benzina si am o problema destul de ciudata. In timpul mersului cand dau sa schimb dintr-o treapta superioara in una inferioara (nu tot timpul poate sa faca de 2 ori in 100km sau niciodata in 400km) motorul moare, se aprind ledurile care se aprind cand pui contactul. Daca dau la cheie masina porneste imediat ca si cum nu s-a intamplat nimic. Pe tester nu apare nici o eroare. Cei de la service au spus ca pompa nu ofera acelasi debit de combustibil. Am schimbat pompa de benzina cu una noua originala si am schimbat si fisele dar problema nu s-a rezolvat. Acuma am schimbat locul de unde pun benzina dar nu cred sa aiba vreaun efect. Am citit pe un forum de afara ca poate sa mai fie senzorul de la arborele cotit( nu ar fi o problema de schimbat ca este si foarte usor si senzorul ieftin tot pe original). Tot acolo am citit ca poate fi ,,ignition module" adica bobina de inductie. Avand in vedere ca masina asta are bobina pe fiecare bujie in parte costurile aici sunt marisoare deoarece o bobina costa undeva la 300 ron/buc. Va cer celor care va pricepti sa-mi oferiti o idee de la ce poate porni aceasta problema. Repet pe tester nu da nici o eroare. Multumesc.
|
#3
Posted 30 August 2015 - 17:39
Multumesc pentru raspuns. Unde este localizat asta? Oricum cred ca este mai ieftin decat bobinele .
|
#4
Posted 30 August 2015 - 17:49
schimba service-ul. cauta unul care stie sa interpretezele datele de pe tester.
posibil si pompa. daca zici ca ai schimbat-o, verifica si circuitul electric catre ea, poate face masa . de asemenea, de verificat furtunul pe care se face alimentarea, poate este infundat. am patit asa ceva (oprit motorul in mers) pe o alta masina, si pana la urma a fost pompa. dar erau si alte simptome, unele similare cu ale tale: la schimbarea vitezei, in trepte mici - de la 1 la 2, pierdea puterea (fara sa moara motorul insa) sau se tura. Edited by strongsss, 30 August 2015 - 17:50. |
#5
Posted 30 August 2015 - 17:54
Pompa are 2 saptamani de cand este montata si a fost cumparata noua pe original. Am schimbat la recomandarea celor de la service dar se pare ca nu au avut dreptate. Alte simptome nu are. Masina trage bine. Nu stiu daca are legatura sau nu dar problema apare in special cand AC este pornit. Poate este doar o concluzie gresita. Multumesc.
|
#6
Posted 30 August 2015 - 17:54
Nici senzorul, nici pompa, nici bobinele, nu fac figuri doar cand schimbi in jos, in rest motorul sa functioneze normal. Vezi exact cand si cum se manifesta. Poate calci frana si ai probleme la servo, motorul trage aer fals si moare, asta poti vedea si pe loc, cand motorul e cald, calci frana si vezi de scade turatia, sau moare. Posibil si sa ai un tampon de la motor dus, motorul se balangane prea mult cand nu mai e in sarcina, la frana de motor, si o conducta de aer s-a fisurat si trage aer fals.
|
#7
Posted 30 August 2015 - 17:55
#8
Posted 30 August 2015 - 18:03
Rumegus cred ca ceva se leaga. Am observat pe loc la relantiu ca daca apas frana motorul isi schimba putin turatia dar foarte putin nu moare. Tampon rupt nu cred ca motorul are 61000km masina a fost cumparata de mine de noua de la reprezentanta si motorul ruleaza rotunde la relantiu. Senzorul de turatie la mine apara ca fiind senzorul ,,Camshaft position senzor" senzor arbore cotit si se schimba usor. Am fost la service cu ea din pacate nu am ajuns la reprezentanta am fost la o fosta reprezentanta si baietii se uitau ciudat la mine ca si cum eram nebun si masina nu are nimic. Puteti recomanda o reprezentanta Hyundai care rezolva problemele din Galati, Focsani sau Iasi? Multumesc.
|
#9
Posted 30 August 2015 - 18:12
run4you, on 30 august 2015 - 17:54, said:
.... dar problema apare in special cand AC este pornit. Nu te necaji pe lucruri de nimic. Iar cu schimbatul,punele piesele in brate celor care au diagnosticat si nu s-a rezolvat.Idioti. Seara buna! run4you, on 30 august 2015 - 18:03, said:
...daca apas frana motorul isi schimba putin turatia dar foarte putin nu moare. ... |
#10
Posted 30 August 2015 - 18:48
Multumesc pentru raspunsuri si incurajari. Problema nu apare in oras, apare numai inafara orasului. Nu ma necajez deloc problema este ca dihania asta de masina are directia asistata si cand ramai fara motor ramai fara directie si poti provoca un accident foarte usor. Daca nu esti atent si o pornesti in viteza am inteles ca risti sa rupi cureaua de distributie si dupa aia sa vezi distractie. O sa ma duc la reprezentanta poate testerul lor original Hyundai o sa afiseze ceva erori desi ma indoiesc.
|
|
#11
Posted 30 August 2015 - 19:09
Senzorul de turatie ar face probleme mari si la pornire .
Verifica contactele borne baterie , fir de masa masina sa nu fie sectionat . Verifica firele sa fie bine prinse la alternator , cureua sa nu patineze. Ia borna de - pentru 3 minute sa resetezi ecu (inainte verifica daca ai coduri ) Baga benzina buna , peste 95 . Verifica masina pe calculator nu te apuca sa schimbi un brat de piese Vezi ca masina este dotata si cu filtru de benzina , sa nu fie plin de mizerie si apa ... Altele : pompa de benzina se poate verifica nu trebuie schimbata avind in vedere ca are un pret destul de mare . aici se gasesc detalii de cum schimbi toate filtrele [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/3MG5iIPTUCY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by xilo, 30 August 2015 - 19:14. |
#12
Posted 30 August 2015 - 19:17
Zic sa vezi cand se-ntampla. Cand calci frana, ambreiajul, sau ambele. Posibil ca EPC-ul sa lucreze defectuos si sa taie mai mult cand franezi si calci ambreiajul. Pe tester m-as mira sa apara erori la reprezentanta, poate la un test dinamic, in mers, comparand valorile reale cu cele prestabilite, dar trebuie sa observi cat mai exact fenomenul, sa le poti explica cat mai precis in ce momente se manifesta, sau poate e un defect tipic pt modelul tau, la reprezentanta deja sa cunoasca problema.
|
#13
Posted 30 August 2015 - 19:25
Am resetat ecu conform procedurii Hyundai dupa schimbarea pompei de benzina. Filtrul este in pompa deci a fost schimbat odata cu pompa. Pe tester multimarca nu apare nici o eroare.Am bagat benzina de la Omv de 99 sau 100 (bagam de la Lukoil si toti mecanicij au sarit pe mine).O sa verific firele de la masa si alternator. Daca as putea sa gasesc o regula cand face sa le arat si celor de la service sa nu spuna ca sunt nebun ar fi ok.Am observat cand schimbi normal din viteza superioara in inferioara si calci anbreiajul relantiul se duce la 1000 si coboara incet la 600. Cand apare problema cade imediat sub 600 si moare motorul.
Problema apare cand calc si frana impreuna cu ambreiajul(nu sunt foarte sigur trebuie sa mai testez). Sunt sigur ca problema nu apare daca ac ul este oprit. Edited by run4you, 30 August 2015 - 19:26. |
#14
Posted 30 August 2015 - 19:43
Dupa cite imi aduc aminte motorizarea 1,4 16 v a avut un bug de soft care odata rescris in service nu mai dadea erori , era la motor problema cu turatiile , trebuie verificat pe forumul monomarca cele spuse.
|
#15
Posted 30 August 2015 - 19:46
Imi aduc aminte ca acum 3 luni inainte sa schimb pompa si fisele aveam o problema cu aprinderea check engine in bord pentru cateva secunde si dupa aia totul revenea la normal. Pe tester missfire cylindru 1.Dupa schimbarea fiselor unde s-a constatat ca una era scoapta problema a disparut. Sa aiba vreo legatura?
|
|
#16
Posted 30 August 2015 - 19:55
Verifica alarma,deconecteaza sistemul antifurt care opreste motorul in caz de furt. Eu le-am cerut sa nu imi conecteze porcaria de sistem la masina cand au montat alarma.
|
#17
Posted 30 August 2015 - 20:01
Verifica senzorul de la pedala de ambreiaj (si frana).
|
#18
Posted 31 August 2015 - 06:37
run4you, on 30 august 2015 - 17:34, said:
In timpul mersului cand dau sa schimb dintr-o treapta superioara in una inferioara (nu tot timpul poate sa faca de 2 ori in 100km sau niciodata in 400km) motorul moare, se aprind ledurile care se aprind cand pui contactul. Ori nu stii ce scrii, ori nu stii sa schimbi viteza. Ai 2000RPM, ambreiaj, retrogradezi, masina iti "cade" de la 2000, la 1500 pana cand dai drumul amberiajului, ca nu cred ca schimbi cu spritz ca la raliuri, si motorul iti sare la 3000RPM. Niciodata in scenariul asta nu ajungi la relanti. Deci, care e treaba? |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users