Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Cateva probleme sandero
Last Updated: Jun 03 2015 01:23, Started by
geopsi
, Jun 01 2015 21:50
·
0
#1
Posted 01 June 2015 - 21:50
Salut, urmeaza sa iau o masina care a stat mult timp. Are si bateria descarcata si am nevoie de cateva sfaturi.
1. Masina are 9000 km si 7 ani, pot lua masina asa din Bucuresti si sa schimb distributia in Craiova? Sunt riscuri mari sa se rupa cureaua? 2. Masina are bateria descarcata, eu pana acum am condus numai de la VAG, cum fac sa scot bateria? Imi trebuie o cheie tubulara? Daca da de cat? E spatiu sa pot desface cu patentul? Sau bateria se scoate pur si simplu? 3. Dupa ce aduc masina, ma gandeam sa schimb cureaua de distributie, antigelul si poate si lichidul de frana, ar mai fi ceva urgent(uleiul plus filtru e schimbat in toamna tot de mine)? Posesoarea are un redresor, in afara de asta mai pot folosi ceva ca sa pornesc masina? Faza cu cablurile o cam exclud din motive obiective(nu vreau sa apelez la vecinii ei). Ma gandeam la o chestie deaia solara de se baga la bricheta sau ceva de genul, sa am acolo curent cat sa invarta o data ca sigur porneste. Un service bun in Craiova pentru scchimbat chestii la Dacia stiti? |
#2
Posted 01 June 2015 - 22:22
O porcarie,ca toate daciile!facute in bataie de joc!cu Sandero nu am avut tangente,dar 1,5 ani am condus la servici un lodgy aproape nou.in 20000 km am asistat la cum se dezmembreaza piesa cu piesa interiorul...deci trage concluziile singur!ii juca pedalierul,frana de mana cand o trageai,ramaneai cu maneru in mana,sigurantele centurilor se blocau,troncanea ca toate cele,chiar daca masina aia nu prea a vazut gropi la viata ei.
Chiar daca risc sa imi sara in cap iubitorii marcii autohtone,te sfatuiesc sa te feresti,dacia e doar o gluma proasta! |
#3
Posted 01 June 2015 - 22:33
Daca masina are 9000km, pt ce ii schimbi distributia?
N-ai ce face cu banii? |
#4
Posted 01 June 2015 - 22:36
Da bre dar aia e o a doua masina in casa cumparata extrem de ieftin de la o cunostiinta (aproximativ salariul pe o luna). Pe mine ma intereseaza sa o folosesc ~3000 de km pe an, stiu ca as putea sa ma lipsesc dar prefer sa nu, chiar am o perioada cand am fost nevoit sa ma plimb cu taxi si nu imi place. Cand oi avea nevoie de mai mult, o duc la rabla si iau tot o masina noua si decenta.
Revenind la intrebari, puteti sa ma ajutati? Nu vreau sa ratez ceva, adica vreau sa ma duc si sa o iau in cateva ore. Daca o pun pe un redresor cam cat dureaza? Pot trage fir de curent de la priza la redresor si sa leg redresorul la masina si sa o pornesc(ca dupa ce o pornesc va merge). Ideal ar fi daca as reusi sa scurtez cumva timpul si sa nu stau prea mult cu masina la redresor ca ma gandesc sincer daca nu pot sa fac cumva sa ma duc dimineata sa stau pe acolo vreo 2 ore apoi sa ma car inapoi acasa ericmario, on 01 iunie 2015 - 22:33, said:
Daca masina are 9000km, pt ce ii schimbi distributia? N-ai ce face cu banii? |
#5
Posted 01 June 2015 - 22:38
#6
Posted 01 June 2015 - 22:44
Mai citeste. curelele de distributie se schimba la ani sau kilometri. Intinzatorul la fel. Pompa de apa la fel.
|
#7
Posted 01 June 2015 - 22:45
Cere-i cunostintei de la care o iei sa puna bateria pe redresor ea,pana ajungi tu acolo.doar deconecteaza bornele cu o cheie de 10 si pune mufele redresorului,apoi baga in priza pt cateva ore,asta daca mai merge bateria,fiind nepornita atata timp.daca nu se descurca,gaseste un vecin mai binevoitor.de ce eziti sa ceri ajutorul vecinilor?
|
#8
Posted 01 June 2015 - 22:46
#9
Posted 01 June 2015 - 22:52
Si la ani, bre. am matiz si stiu cum arata o curea de sase ani.
|
#10
Posted 01 June 2015 - 22:57
Intrebarea era daca e ok sa ajung cu masina acasa apoi sa schimb aici cureaua.
Rola aia e din fier iar pompa de apa nu o schimb daca nu curge/picura ca nu are sens. Dar cureaua aia nush, imi e cam teama. Pana acum am schimbat la doua skode cureaua dupa 6 ani(km nu i-am facut) si curelele pareau intacte dar imi e ca la asta sa nu se fi dus naiba rau cauciucul ala.... |
|
#11
Posted 01 June 2015 - 23:00
Cand se schimba cureaua se schimba si intinzatorul. Pompa nu e obligatoriu. Daca tot stii cate ceva despre masini pune-ti intrebarea daca motorul e cu interferenta sau nu, adica daca ti se rupe cureaua ramai fara supape sau...nu.
|
#12
Posted 01 June 2015 - 23:07
geopsi, on 01 iunie 2015 - 22:57, said:
Intrebarea era daca e ok sa ajung cu masina acasa apoi sa schimb aici cureaua. Rola aia e din fier iar pompa de apa nu o schimb daca nu curge/picura ca nu are sens. Dar cureaua aia nush, imi e cam teama. Pana acum am schimbat la doua skode cureaua dupa 6 ani(km nu i-am facut) si curelele pareau intacte dar imi e ca la asta sa nu se fi dus naiba rau cauciucul ala.... Te tine linistit cureaua. Acuma te uiti si tu cum arata. Restul, nu are rost. Ce uzura pot avea rolele, intinzatorul sau pompa dupa 9000km? Bafta! |
#13
Posted 01 June 2015 - 23:22
cureaua până la craiova te ține fără emoții și dacă o verifici vizual poate nici nu va necesita schimbare în următorii 2-3 ani. poți avea surprize doar dacă te crezi viteaz și o supui la cine știe ce „teste”.
Sandero este o mașină foarte bună, fă abstracție de toți „meseriașii”. parcă aș recomanda un schimb de consumabile pe loc (ulei+filtru) pentru a nu avea probleme. uleiul își pierde proprietățile în timp. |
#14
Posted 01 June 2015 - 23:29
ericmario, on 01 iunie 2015 - 22:33, said:
Daca masina are 9000km, pt ce ii schimbi distributia? N-ai ce face cu banii? Dupa 7 ani cureaua aia e varza. Adica e crapata. Poate ceda oricand. bobalex18, on 01 iunie 2015 - 23:22, said:
Sandero este o mașină foarte bună, fă abstracție de toți „meseriașii”. DACIA este o masina proasta in continuare. |
#15
Posted 02 June 2015 - 04:53
#16
Posted 02 June 2015 - 06:51
ericmario, on 01 iunie 2015 - 22:33, said:
Daca masina are 9000km, pt ce ii schimbi distributia? N-ai ce face cu banii? Se schimbă la maxim 60k km sau 4 ani. Un prieten s-a păcălit un pic cu un Citroen care a stat mai demult aproape un an nemișcat, distribuția trebuia schimbată la 120k km sau 10 ani și la 110k km (9 ani vechime) i s-a rupt cureaua în drum. Vreo 4000 de lei toată distracția... |
#17
Posted 02 June 2015 - 07:14
cumpara-i baterie noua
ia la tine o chei fixe de 10 pana la 14 si un patent, prosoape de hartie cureaua e tine pana acasa, sa n-o omori insa as sschimba cureaua de distributie, intinzatorul (ia-le noi si de firma, eu le-as schimba la delaer cu marfa lui) as schimba uleiul, uleiul de cutie, lichidul de frana, lichidul de racire, cureaua de alternator le-as face toate la dealer daca tot as schimba la el distributia alege un service de dealer care te lasa sa stai langa masina sa vezi ce si cum. felicitari e o masina buna |
#18
Posted 02 June 2015 - 07:22
Eu zic ca te tine sa ajungi cu ea acasa atata timp cat nu o alergi ca la raliu. Mergi lejer cu ea, chiar daca faci jumatate de ora - o ora in plus. Nu faci 1000 de km de la Bucuresti la Craiova. Eu cred ca ai nevoie de un redresor sa pui bateria 20-30 de minute la incarcat. Ar fi suficient sa poti pleca cu ea. Ai un drum de maxim 250 de km.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users