Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...
 Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon
 

Intrebare despre Bac INFO

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
vlad9727

vlad9727

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 25.09.2014
Salut. Sunt elev in clasa XI, la profil Uman Stiinte sociale bilingv engleza, si doresc sa optez pentru o facultate de informatica. M-am gandit sa optez pentru aceasta facultate fiindca nu prea vad ce altceva mi-ar place sa studiez mai departe. Mereu am fost fascinat de jocuri si felul in care sunt facute.Stiu ca informatica nu se mananca doar din jocuri si altele. Am inceput de cateva luni sa studiez C++ si nu-mi este clar un lucru sau doua...
Am observat ca pe subiectul de BAC scrie C/C++. Trebuie sa stiu limbajul C si C++ sau doar unul din ele pentru BAC? Eu nu am cum sa dau BAC, sau cel putin nu as vrea, sa dau bac la informatica, insa admiterea la facultate se face pe baza unui examen ce conteaza 75% + 25%BAC.
O alta intrebare ar fi, cei care dau BAC-ul, pot alege dintre pascal si c/c++? (nu ca m-ar interesa pascal).
Am gasit acest topic foarte interesat in legatura cu c si c++ insa nu imi este clar daca ar trebui sa invat ambele limbaje de programare... Unu e deja greu pentru mine, nu de alta. Intreb fiindca pe aceste subiecte de care vorbeam, am vazut ca aceste doua limbaje sunt cumva combinate.(Exercitii in c si c++).
Sunt constient ca cele doua limbaje usor diferite in nume, sunt destul de asemanatoare mai mult sau mai putin.