Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen
 

Comisie reevaluare externa

- - - - -
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1
tudorg42

tudorg42

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 14.12.2014
Buna ziua! Sunt elev intr-un liceu de prestigiu in clasa a 11-a, la profilul de stiinte ale naturii. Nu am avut niciodata probleme disciplinare, certuri cu profesorii sau colegii, corigente...etc. Insa de cand a aflat diriginta mea (profesoara de chimie) ca fumez, pe langa scandalul continuu pe care mi-l face cu orice ocazie din orice fleac, consider ca ma nedreptateste cand imi pune notele la chimie. Vreau sa mentionez ca fumez cu acordul parintilor, niciodata in curtea scolii sau in scoala, ca ma apropii de majorat si, de asemenea, ca nu sunt un elev stralucit la chimie, dar nici un elev slab. In ceilalti ani am avut medii de 7 si de 8 la chimie, cu aceeasi profesoara, media clasei fiind undeva in jur de 7. Dintr-o data, de cand m-a vazut diriginta ca fumez, a inceput sa ma asculte la tabla (ceea ce nu a facut niciodata in aproape 3 ani pana acum), sa imi dea probleme mult mai grele decat celorlalti si dintr-o data am un 5 si un 2. Repet, nu ma consider vreun geniu la chimie. Materia asta chiar nu face parte din ariile mele de interes. Ma intereseaza mai mult matematica, informatica si biologia, dar nu consider ca sunt un elev de 2. Nu cred ca e vreo coincidenta, ca m-am tampit eu in asa hal in doua saptamani, incat sa cobor de la 7/8 la 2 si 5.