Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Sfat achizitie masina noua!
Last Updated: Jul 08 2015 09:50, Started by
IloveHp
, Dec 19 2014 12:40
·
0
#1
Posted 19 December 2014 - 12:40
Salut! Doresc sa imi cumpar o masina noua intre 13.000-15.000 Euro. Inca nu m-am hotarat ce marca, vreau sa fie ceva spatios, sa vina cu cat de multe dotari se poate. Problema este rata, nu vreau o rata mai mare de 150- maxim 200 de euro. Credeti ca ma incadrez in toate criterile astea? Astept si niste recomandari.
|
#2
Posted 19 December 2014 - 12:54
#3
Posted 19 December 2014 - 13:00
Cred ca te incadrezi si la Skoda Rapid cu motor de 1.2 si full, dar nu prea are rost sa iei cel mai slab motor doar ca sa ai incarcator usb din fabrica. Ce fel de motorizare ai vrea?
|
#5
Posted 19 December 2014 - 13:23
http://www.renault.r...luence/fluence/
In 15.000 il iei full options cu dotari care la skoda te ajunge 20.000 euro. Daca vei in rate n-ai cum sa scoti masina de 15.000 euro cu rata sub 200 pe luna decat daca dai un avans mai mare gen 5000+ euro. Normal o sa fie intre 200 si 250 cu avans minim. |
#8
Posted 19 December 2014 - 13:31
Nu recomand Cactus in 2014.
O sa va saturati de Cactusi peste 10-15 ani. Adica masini usurate la maxim, renuntandu-se la tot ce se poate de pe masina, ramand doar 4 roti, un volan si o tableta trantita sus pe bord care face tot, inclusiv comandarea climatizarii. Stiu ca oricum la asta se va ajunge la toti producatorii dar deocamdata se mai gasesc si masini obisnuite chiar daca au o suta sau doua de kg in plus. Edited by undercoverbrother, 19 December 2014 - 13:32. |
#9
Posted 19 December 2014 - 13:36
#10
Posted 19 December 2014 - 15:07
5 x 12 x 200 = 12000 euro, asta fara dobanzi, comisioane si casco, daca n-ai de unde sa dai avans mare nu te incadrezi la masina asa scumpa.
|
|
#11
Posted 19 December 2014 - 19:33
Am uitat sa mentionez, vreau ca motorul sa fie pe benzina. Nu sunt adeptul la Diesel doar pentru ca are un consum mic, in timp apar alte probleme care cu un motor pe benzina pot fi evitate. Sincer,mi-a atras privirea Citroen Cactus din mai multe puncte de vedere:
- are un aspect total nou -este destul de spatios -pentru un pret destul de mic pot extinde garantia cu 40.000km -are multe dotari standard care la restul masinilor trebuie platite -are foarte multe spatii de depozitare Am mai facut cateva calcule si pot sa cresc rata la maxim 250 euro nici un cent peste, Pot sa dau un avans 2500-3000 euro. Multi prieteni mi-au recomandat varianta cu masina SH dar nu, pica din start. M-am saturat sa tot stau cu stres, vai de ce s-a auzit aia, ce mai trebuie sa schimb, stai ca bate aia, incepe sa pocneasca aia, schimba senzorul ala ca ii dus... Ford Ka nu imi place deloc, pe langa faptul ca este mica. La vechiul model (anterior celui rosu din link-ul acela) esapamentul se vede foarte urat, zici ca este de la alt model de masina. |
#12
Posted 19 December 2014 - 19:47
Citroen Cactus e un experiment in stilul marcii dar, desi am Citroen si nu exclud sa mai am vreodata unul, si culmea ca imi place si mie Cactus, nu m-as risca la unul. Poate un urmas al lui Cactus, dupa ce se dumiresc pe unde mai trebuie taiat si pe unde adaugat.
Ma degraba frate bun Pejo 2008 care e cam aceeasi masina. Edited by undercoverbrother, 19 December 2014 - 19:51. |
#14
Posted 19 December 2014 - 20:16
Nu. Am scris de 2 ori de ce dar nu mi-a luat.
O sa revin. Oricum nu la fiabilitate ma refer. Al naibii, acum merge. Pb e scaderea in greutate. Platforma e buna, imbunatatita vreo 15 ani. E cea a lui C3. Nu s-a schimbat mare lucru. Ce s-a schimbat e ca s-a renuntat la multe pt a reduce greutatea. Nu mai ai bancheta fractionabila, nu mai ai comenzi separate, totul e pe un ecran, dar absolut totul, antifonare mai slaba, geamurimfixe pe spate si mai mult ca sigur multe altele pe care vezi daca iti lipsesc sau nu dupa un timp de utilizare a masinii. Edited by undercoverbrother, 19 December 2014 - 20:21. |
#15
Posted 19 December 2014 - 20:56
undercoverbrother, on 19 decembrie 2014 - 20:16, said:
Nu mai ai bancheta fractionabila, nu mai ai comenzi separate, totul e pe un ecran, dar absolut totul, antifonare mai slaba, geamurimfixe pe spate si mai mult ca sigur multe altele pe care vezi daca iti lipsesc sau nu dupa un timp de utilizare a masinii. Pretul e Ok, iar dotarile si calitatea materialelor peste Duster, mai mult este o masina destul de inalta , ceea ce pe timp de iarna este un mare plus, iar chestia cu airbump mi se pare geniala. |
|
#17
Posted 19 December 2014 - 21:08
@joseph_lacroix: Pe vechiul telefon (Nokia 6630) raspundeam la mesaje in timp ce conduceam fara sa ma uit la ecran si in acelasi timp cu podul palmei in care tineam telefonul schimbam vitezele lejer. Pe cel cu taci scrin mi-e greu si sa apelez numerele de pe speed dial, ce sa mai vorbim de scris mesaje.
Asa si inlocuirea in masini a butoanelor cu display-uri taci scrin - o cretinitate fara limite din dorinta de a mai lua ochiul omului cu ceva si de a iesi mai ieftin cu productia. Nu mersi, nu vreau sa ma plimb 30 de secunde prin meniu invartind o rotita si apasand-o de 5 ori, vreau sa apas butonul de degivrare si atat. |
#18
Posted 19 December 2014 - 21:44
Jlc, si clima? Da-o-n colo. Nu stiu sigur dar parca unele chestii legate de clima sunt in meniu, nu pe ecranul principal.
Chiar si azi am rabatat bancheta pt ca o aveam pe fi'mea regulamentar in spate cand am adus braji acasa. BV, de aia inca mai folosesc vechiul telefon cu butoane si nu un touch. Am in schimb o tab a carei baterie tine mai mult decat pot eu sa conduc. Oricum, nu asta e pb. Mi-e ca daca inainte, in loc de 2 suruburi PSA folosea unul, acum nu mai e niciunul pt a atinge pragul de o tona. Nu cred ca e o intamplare faptul ca aceeasi suspensie care pe vechiul C3, noul C3, 208, 2008 nu era zgomotoasa, pe Cactus e zgomotoasa. Antifonarea e destul de grea sa stiti. Initiator, daca nu te-ai prins, Cactusul e unul din multii urmasi directi ai C3ului, ala mic si pricajit doar ca e mai usor si mult mai mare decat C3 in conditiile in care densitatea otelului nu s-a schimbat prea mult intre timp E foarte posibil sa-l fi nimerit si, in afara de ce se vede, sa nu fie alte "inovatii" dar cred ca e mai bine sa treaca vreo cativa ani pt a se confirma treaba asta si sa-i lasam pe altii sa fie "early adoptershi". PS. Sa nu uitam tavanul de sticla fara paravan. E tratat antiradiatii dar deocamdata nu stiu decat ei daca e de ajuns. Cum ziceam, chestii la vedere care pot indica si ce se intampla prin locuri mai ascunse. Personal imi doresc sa fie totul ok, poate chiar va fi, dar nu as vrea sa aflu pe pielea mea toata povestea masinii asteia. Nevasta-mea e topita dupa el (are un C4 acum, masina care a FOST a noastra). Edited by undercoverbrother, 19 December 2014 - 21:37. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users