Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Logan si testul elanului
Last Updated: Aug 30 2006 00:30, Started by
seerkan
, Jul 26 2005 20:10
·
0
#289
Posted 05 August 2005 - 16:15
überschlagen ca si verb inseamna a se roti, da peste cap
Ãœberschlagen scris cu litera mare inseamna si estimare dar nu numai. http://dict.leo.org/... Din nou, daca erai atent, observai ca ai gresit. E scris cu litera mica deci e verb. |
#290
Posted 05 August 2005 - 16:16
big_ipaq, on Aug 5 2005, 16:13, said: Pai ocoliti raspunsul... Ce anume inseamna "überschlagen"? Nu inseamna "estimat"? Hai gtk, dovedeste-ma inca odata! Mmariusel? Nu inseamna. E verb si inseamna a te da peste cap. Dumnezeule esti greu de cap de nu imi vine sa cred. Ce fac eu in loc sa lucrez. Edited by mmariusel, 05 August 2005 - 16:17. |
#291
Posted 05 August 2005 - 17:34
in contextul acela überschlagen inseamna a se rasturna
|
#292
Posted 05 August 2005 - 18:14
gtk, on Aug 5 2005, 14:28, said: sunt tare curios ce se intampla pe serpentine daca iei niste viraje mai stranse la vreo 60 la ora... mda... si eu. gtk, on Aug 5 2005, 14:28, said: eu cred ca-s sanse bune sa se rastoarne... sper sa nu... da mi se pare c-a mers unu cu loganu pe Transfagarasan (citit in traveling, "totul despre transfagarasan"), ar fi interesant sa-l intrebam pe el cum sa comportat masina |
#293
Posted 05 August 2005 - 20:06
gtk, on Aug 5 2005, 17:26, said: iata ce ai firmat tu (printre altele) si te-ai facut de ciocolata: -ADAC a testat special Logan-ul...alte masini nu prea testeaza - nici macar europene -Testul nu a fost efectuat la 65 km/h -überschlagen - inseman "estimativ" pt. tine in contextul ala ai observat ca te faci de kko si ai inceput sa razi... Stai linistit, pentru a ma face cineva de ras, e nevoie de un partener de dialog cu creier. - ADAC nu testeaza toate masinile. Asta am spus. - eu unul NU sunt convins ca s-a facut la 65 km/h. Argumente: nici testul francez, nici cele 2 romanesti NU au reusit sa rastoarne masina la viteze mai mari. In plus testul elanului efectuat de ceilalti, este destul de pretentios si multe masini cu prestanta se rastoarna. Ei bine, Logan nu a facut-o. Dar a facut-o in "celebrul" Fahrdynamictest al ADAC. Nu stie nimeni ce inseamna asta si care sunt conditiile. Inteleg ca ne vor spune luni mai multe detalii. Pana atunci asteptam. - adevarat ca am gresit. Vina mea, specificasem pentru toata lumea ca nu vorbesc limba germana si din greseala in dictionar nu am tinut cont de litera mare. Greseala mea... SI ce-i cu astea? In orice minte de gaina probabil m-am facut de ras. Intr-una normala ma indoiesc, stai linistit. Edited by big_ipaq, 05 August 2005 - 20:07. |
#294
Posted 05 August 2005 - 20:35
mai ipaq, am sentimentul ca tu esti tare greu de cap...
-ADAC testeaza aproape toate AUTOTURISMELE de pe piata GERMANA!!!! -chiar cei de la Renault cu recunoscut si anuntat ca rasturnarea a avut loc la 65 km/h... doar tu nu crezi... -ce inseamna Fahrdynamiktest si in ce consta? probabil ca daca "sapa" mmariusel, gaseste toate detaliile... dar parca te vad din nou cu un raspuns "nu am incredere"... daca nu ai incredere nici in comunicatele de presa renault, e clar .. Edited by gtk, 05 August 2005 - 20:38. |
#295
Posted 05 August 2005 - 21:05
gtk, on Aug 5 2005, 21:35, said: mai ipaq, am sentimentul ca tu esti tare greu de cap... -ADAC testeaza aproape toate AUTOTURISMELE de pe piata GERMANA!!!! -chiar cei de la Renault cu recunoscut si anuntat ca rasturnarea a avut loc la 65 km/h... doar tu nu crezi... -ce inseamna Fahrdynamiktest si in ce consta? probabil ca daca "sapa" mmariusel, gaseste toate detaliile... dar parca te vad din nou cu un raspuns "nu am incredere"... daca nu ai incredere nici in comunicatele de presa renault, e clar .. Nu nu sunt greu de cap... Nu ati adus nici un argument care sa ma convinga. - ADAC testeaza toate modelele? Cine spune asta? Tu si mmariusel? In plus, sa luam spre exemplu Opel Vectra C... Am sa te dezamagesc spunand spre exemplu ca un Fahrdynamictest facut de ADAC cu cea mai slaba motorizare pe benzina si o persoana la bord nu are nici o relevanta din punct de vedere al stabilitatii cand e comparat cu aceeasi masina dar motorizarea diesel 3,2 l si incarcat cu 5 persoane la bord. Sunt doua masini diferite. In opinia mea, ADAC nu are cum sa testeze toate modele, darmite in cadrul aceluias model toate versiunile care pot influenta stabilitatea, fie din cauza greutatii sau distributiei maselor pe punti. - in cei de la Renault am si mai putina incredere decat in cei de la ADAC. Da stiu ca asa scrie in comunicatul Renault pentru ca asa a spus ADAC. Eu nu sunt convins de testul ADAC si de datele din el. Apropos, am specificat oare undeva ca stelele luate de Renault la EuroNCAP mi se par cea mai mare gluma de marketing? - pai ADAC acum a inventat acest Fahrdynamictest special pentru Logan? Nu aveau ceva stabilit dinainte? Nu au publicat la primul test facut, cum se efectueaza testul? E pentru Logan special? Nu se stie in general sau nu stim noi inca? In plus, ok, hai sa admitem ca Logan s-ar fi rasturnat la 65 km/h... De amorul filozofiei... Intrebare: de ce nu s-a rasturnat si in restul testelor la viteze mai mari? Sa presupunem din nou ca s-ar fi rasturnat la 65 km/h. Vrea cineva sa-mi spuna ca Matiz ar fi trecut testul in aceleasi conditii? Sau Nissan Micra? Sau VW Polo? Ma indoiesc. Deci, din ce vad eu. Si daca s-ar fi rasturnat la 65 km/h, e irelevant pentru ca daca chiar asa e, s-ar fi rasturnat 90% din SUV-uri la viteze mai mici. Sau alea nu intra in teste de genul Fahrdynamic la ADAC? Daca cineva admite ca si acelea s-au rasturnat in aceleasi conditii, dau crezare la rasturnarea Loganului. Pana atunci, pentru mine e un test cu tinta... |
#296
Posted 05 August 2005 - 21:20
big_ipaq, on Aug 5 2005, 21:05, said: ADAC testeaza toate modelele? Cine spune asta? Tu si mmariusel? Esti iarasi incredibil. Spune-mi cateva modele si incer sa le gassc pe site la el. Ti-am pus pe site PNETRU TINE special modele de masini testae de ei PDF-uri. Spune-mi cateva modele si incerc sa le gasesc. Ce faci tu e doar vorba goaga, nu ai adus absolut nici un argument pentru ce ai spus. Ai refuzat orice argument desi dupa cum bine se vede sunt mai mult decat concludente. Cu ce spune ADAC nu esti de accord cu Renalut nu. Pai eu zic sa itzi faci tu o agentie de presa sa vedem cine te crede pe tine. |
#297
Posted 05 August 2005 - 21:24
Uite ai atasat 10 pagini de masini noi testate de ADAC, la fiecare iti pot atasa PDF testului. Cred ca sunt vreo 400 aici de masini. In afara de astea mai sunt si in arhiva inca cateva sute.
Attached Files |
#298
Posted 05 August 2005 - 21:26
Uite inca 6 pagini cu lista de masini mai vechi testate.
Attached Files |
|
#302
Posted 05 August 2005 - 21:36
big_ipaq, on Aug 5 2005, 21:30, said: Cauta-mi un Ford Focus Ghia (nou sau vechi) sau Titanium cu motorul pe benzina de 2.0l, 145 CP... Du crezi ca eu sunt tampit? Titanium se produce din august adica de 5 zile. Ti-am pus modele de Ford Focus de 2.0 ce erau pe site. Attached Files |
#304
Posted 05 August 2005 - 21:40
mmariusel, on Aug 5 2005, 22:36, said: Du crezi ca eu sunt tampit? Titanium se produce din august adica de 5 zile. Ti-am pus modele de Ford Focus de 2.0 ce erau pe site. Ce legatura are Ford Focus cu Ford Focus C-MAX? Si ce legatura are 2.0l pe benzina cu 2.0 TDCI?!? |
#306
Posted 05 August 2005 - 21:41
mmariusel, on Aug 5 2005, 22:38, said: Stai bai, ca Vectra GTS cu motorul de 3,2 l l-am comandat in primavara 2004 in Romania... Cre vrei sa spui? NU EXISTA testat la ADAC? |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users