Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Logan si testul elanului
Last Updated: Aug 30 2006 00:30, Started by
seerkan
, Jul 26 2005 20:10
·
0
#253
Posted 05 August 2005 - 00:04
citate din Moise (Antena 1) aka reporteru lu peste :
- "ai lovit jaloanele...daca nu o faceai, masina s-ar fi rasturnat?" - "crezi ca masina se rastoarna la 100km/h la acest test?" - "credeti ca daca s-ar fi strecurat printre jaloane...?!" de iegzceptie reportajul |
#254
Posted 05 August 2005 - 08:38
mmariusel, on Aug 4 2005, 18:13, said: Inca 3 si testul la LOGAN!!!! facut acu ceva timp |
#255
Posted 05 August 2005 - 09:09
bogwol, on Aug 5 2005, 09:38, said: pai din ce ai dat tu exemple acolo reiese ca Loganul are note mai bune decat scoda octavia are nota mai mare, nu mai buna surpriza, nota cea mai buna e 0.6 iar cea mai proasta e 5.5 |
#257
Posted 05 August 2005 - 09:57
cctd
Imi pare rau numai ca am stricat atat de mult timp cu respectivele posturi, poate acum va realiza cineva ce vroiam sa spun de-a lungul posturilor. Loganul are posibilitati mari ca si masina, din pacate trebuie acceptate probeleme ce le are (cele amintite de ADAC si firma franceze si de altii) si reparate. Incepand o campanie nationala anti ADAC supa cum s-a vazut a fost total gresit. Ma gandesc ce penibil poate sa le fie acum celor de la Dacia ca au contestat testele ADAC in loc sa faca ei un test, precum cel facut de francezi si in care exact acceasi problema a aparut. |
#258
Posted 05 August 2005 - 12:27
In testul francezilor loganu avea 3 roti de aluminiu si cea dreapta spate de tabla. E normal?
http://www.autojourn...1257051005B0F42 Ca sa reziste la asa o maltratare niste cauciucuri, ar trebuie sa fie cu profil jos, sport, nu cauciucuri de masina populara. Sa faca testul si cu alte masini ieftine fara esp, matiz, panda.... PS Nu am Logan si nici nu vreau sa imi cumpar. |
#259
Posted 05 August 2005 - 13:32
Logan a picat din nou un test de stabilitate.
In cadrul unei incercari de evitare a obstacolelor, pneul masinii s-a desprins de janta, Loganul ramanand „pe trei roti”. Testul a fost organizat de revista franceza „Auto Journal” si a presupus viraje bruste la viteze de 70 de km/h, respectiv 80 km/h. Anvelopele s-au desprins doar la modelul echipat cu jante din aliaj, care s-au deformat. In cazul celor normale, din otel, Logan a trecut testul. Evenimentul Zilei, 05 August 2005 |
#262
Posted 05 August 2005 - 14:48
eiffel, on Aug 5 2005, 10:32, said: Oricum tinand cont ca dupa testul din Franta - care sincer nu cred ca a fost masluit - Renault a hotarat sa opreasca vanzarea masinilor cu jenti de aluminiu, inseamna ca sunt ceva probleme. mmariusel, on Aug 5 2005, 10:57, said: Incepand o campanie nationala anti ADAC supa cum s-a vazut a fost total gresit. Ma gandesc ce penibil poate sa le fie acum celor de la Dacia ca au contestat testele ADAC in loc sa faca ei un test, precum cel facut de francezi si in care exact acceasi problema a aparut. cata.s, on Aug 5 2005, 14:32, said: Logan a picat din nou un test de stabilitate. Bai, e penibil ce spuneti voi aici. Faptul ca jentile sunt proaste e una. De aici pana la a spune ca masina e instabila e o cale lunga, lunga. Mai mult, mmariusel, continui in ignoranta. Problema la testul ADAC, nu a fost faptul ca pneul a sarit de pe janta, ci ca masina s-a rasturnat. Ca rotile de aliaj, s-au dovedit a fi jenante, nu spune absolut nimic despre masina in sine. Absolut nimic. Reveniti-va... In plus, rotile se pot schimba usor si producatorul lor tras la raspundere. Masina nu se poate reproiecta in cursul vietii asa de usor. Putem pune ESP, da, dar probabil asta e si scopul ADAC. Cresterea pretului si mentinerea nivelului pietii. Plus ca a rezolva o IPOTETICA problema de stabilitate, prin montarea ESP e o situatie la fel de penibila. |
|
#263
Posted 05 August 2005 - 15:05
big_ipaq, on Aug 5 2005, 15:48, said: Mai mult, mmariusel, continui in ignoranta. Problema la testul ADAC, nu a fost faptul ca pneul a sarit de pe janta, ci ca masina s-a rasturnat. Ca rotile de aliaj, s-au dovedit a fi jenante, nu spune absolut nimic despre masina in sine. Absolut nimic. Reveniti-va... In plus, rotile se pot schimba usor si producatorul lor tras la raspundere. Masina nu se poate reproiecta in cursul vietii asa de usor. bai, tu chiar nu observi cat de tare se inclina la viraje? nu observi cat de inalta si ingusta e? eu sunt sigur ca problema tine si de trenul de rulare + centrul de greutate prea ridicat... pneul se desprinde de pe janta pt. ca se inclina pur si simplu PREA TARE... cu janta de otel rezista, insa daca se face slalom cu ea printre MAI MULTE JALOANE(adica un slalom mai lung care sa solicite masina mai mult) se rastoarna! eu sunt tare curios daca jantele respective mai exista pe vreun tip de masina... Edited by gtk, 05 August 2005 - 15:06. |
#264
Posted 05 August 2005 - 15:11
gtk, on Aug 5 2005, 15:05, said: cu janta de otel rezista, insa daca se face slalom cu ea printre MAI MULTE JALOANE(adica un slalom mai lung care sa solicite masina mai mult) se rastoarna! |
#265
Posted 05 August 2005 - 15:12
fiindca unora le place presa romaneasca:
citat din http://www.deltarfi.ro/stiri/1383 Dacia Logan pentru care constructorul francez Renault a primit deja mii de comenzi in Occident a ramas joi pe trei roti la un test de stabilitate efectuat in Franta. Mai precis, la o proba de ocolire a obstacolelor, pneul masinii s-a desprins de janta. Problemele au aparut insa numai la modelul echipat cu jante din aliaj care s-au deformat dupa o serie de viraje bruste la viteze de 70-80 de kilometri la ora. In cazul modelului cu jante de otel nu au aparut nici un fel de probleme. In urma acestui test, grupul Renault a luat o decizie drastica : Loganul echipat cu jante din aliaj nu va mai fi exportat in Europa de Vest. Hotararea nu este insa valabila si pentru Romania, precizeaza Monica Popovici, responsabilul cu relatii cu presa de la grupul Dacia-Renault. Si la Bucuresti, revista romaneasca de specialitate “Auto Moto“ a efectuat vineri un test cu Dacia Logan. Specialistii romani nu sunt insa atat de ingrijorati de stabilitatea masinii. Aceasta a fost testata de “Auto Moto“ la viteze rezonabile cu anvelope romanesti cu janta de tabla si cu anvelope franceze cu janta din aluminiu. Concluzia testului efectuat in incinta Roexpo nu e ingrijoratoare, spune Alexandru Sincan, de la “Auto Moto”. Saptamana trecuta Loganul nu a trecut testul elanului realizat de Automobil Club German. Testul, destul de controversat a fost repetat insa la Bucuresti unde rezultatele au fost satisfacatoare.(CR - 8/5/2005;14.30h) Deci Dacia cu alu va fi scoasa pe pe piata vestica, din Romania nu. Dupa cum spune Dacia pentru Romania merge )) |
#266
Posted 05 August 2005 - 15:14
bai gtk. Eu observ. Nu contest asta. Contest faptul ca TOATE SUV/MPV si alte masini se rastoarna la 50 km/h in mod normal. In testele ADAC doar A-classe si Logan.
Mai mult, am discutat aseara cu o persoana foarte avizata in domeniul auto. Teoretic testul elanului se face progresiv la viteze mai mari, pana cand masina pierde stabilitatea. In mod normal, se face cu un pilot profesionist care stie s-o redreseze in caz de tendinta de rasturnare. Problema e ca testul facandu-se progresiv, TOATE masinile ajung la limita de mers pe doua roti, la o viteza sau alta. Ori pe Logan l-am vazut evitand foarte OK, la 65km/h, viteza normala pentru asa o masina. Dar in testul ADAC s-a rasturnat. Nu stim daca la 80km/h sau la 140km/h... Nu stim pentru ca nu era testul elanului, era un fel de plimbare cu masina libera, ca unul (probabil fotograf de cartier) sa faca poze... Si supriza, LOGAN s-a rasturnat. Nu stim de ce, nu stim la ce viteza, nu stim in ce consta testul. Conteaza ca s-a rasturnat. BULLSHIT! Se rastoarna orice masina, la o anumita viteza. La unele mai mare, la unele e suficienta o viteza mai mica. Logan, nu cred ca e o masina super stabila, dar de aici pana la a deduce ORICE din un test ampulea ADAC, liber, care nu stim in ce consta, e o cale lunga, lunga. Instabile sunt multe masini, care culmea, NU S-AU RASTURNAT LA ADAC. De ce? Pentru ca nu au fost duse la limita de cei care le-au condus. De ce au dus Logan la limita?!? Nu stim... Presupunem ca din interes. Cineva vroia poze cu ea rasturnata, din un motiv sau altul.... Mie-mi pare o chestie super logica si clara putreziciunea din testul ADAC. Nu stiu cum altii reusesc sa creada altceva... |
#267
Posted 05 August 2005 - 15:16
big_ipaq, on Aug 5 2005, 14:48, said: Ca rotile de aliaj, s-au dovedit a fi jenante, nu spune absolut nimic despre masina in sine. Absolut nimic. Deci urmand logica ta daca motorul crapa la 80 km/h masina e buna, doar motorul e muci. Sau daca te lasa bateria in prima luna e de vina bateria nu producatorul. |
|
#268
Posted 05 August 2005 - 15:19
mmariusel, on Aug 5 2005, 16:16, said: Deci urmand logica ta daca motorul crapa la 80 km/h masina e buna, doar motorul e muci. Sau daca te lasa bateria in prima luna e de vina bateria nu producatorul. Unde anume am spus eu ca Logan e o masina buna?!? Eu eventual am spus ca NU SE RASTOARNA in conditiile in care ADAC spune ca a facut-o. Am spus eventual ca nu cred ca e asa de instabila incat sa fie un pericol mai mare ca si un Nissan Micra. Eventual am spus ca e o masina suficienta pentru pretul ei. Unde anume am spus eu ca e o masina buna?!? |
#269
Posted 05 August 2005 - 15:28
dragos_avram, on Aug 5 2005, 16:11, said: Corect, dar de ce ar face cineva asta in lumea reala ? am mai vazut manevre de genul asta cu alte masini dar nu se desprind de asfalt asa usor... sunt tare curios ce se intampla pe serpentine daca iei niste viraje mai stranse la vreo 60 la ora... eu cred ca-s sanse bune sa se rastoarne... acum patru ani am ocolit cu un Fiat fiorino la cam 60 km/h un capac de canal scos in mijocul strazii pe care nu-l observasem ... masina a ramas perfect pe traiectorie desi era un papuc... suspensia de la ala oricum nu se compara cu cele de la dacii... |
#270
Posted 05 August 2005 - 15:31
Loganul ramane o masina romaneasca si ieftina. Piata germana nu cred ca poate s ao influenteze atat de mult, cel putin fata de vanzarile la masini noi poate sa fie un procent de 0.001%.
Nu cred ca nemtii se tem ca o sa scada piata auto SH (chiar daca nici acolo nu o sa aiba probleme). Keep it on the road! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users