Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

Injectoare Dacia Logan 1.5 dci reparatie

- - - - -
  • Please log in to reply
129 replies to this topic

#73
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,924
  • Înscris: 09.12.2004
pompa e sub masina si o raceste doar curentul de aer sau baltile prin care dai...

#74
solan

solan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 84
  • Înscris: 06.09.2008
Salut baieti!
Va mai dezvalui o problema aparuta la dci-ul meu!
Dupa ce am schimbat pompa si injectoarele de Clio a trebuit sa desfac si capacul de la sonda de pe rezervor(care a iesit doar spart intr-o parte) ca sa curat rezervorul!
Toate bune si frumoase, resoftat a luat-o la sfert!
Am vrut sa ma duc in tara si am facut plinul!
Cand am montat capacul am pus un colier marimea 150-170mm ca sa-mi tina capacul strans pe filet dar cred ca nu l-am infiletat suficient si cand am facut plinul mi-a iesit motorina pe langa si a intrat la mufa de la sonda!!
De aici au pornit o serie de probleme... mi s-a aprins doar o liniuta la nivelul de la rezervor si a inceput sa-mi porneasca mai greu motorul....dupa 2-3km motorul a inceput sa-mi mearga din ce in ce mai prost pana cand mi s-a aprins martorul de bujii in bord si si mi s-a oprit motorul!!
Am ajuns acasa tractat(70Km)!!!!
A doua zi am scos sonda si am spalat mufa cu alcool si am montat-o la loc!
Cand am pus contactul imi arata acum rezervorul plin si martorul de la bujii stins!
I-am dat o cheie si binenteles ca nu a pornit...pt. ca clculatorul de bord tine minte eroarea si pana nu mergi sa-ti stearga eroarea nu o sa ti-o ia in veci!
O sa ajung luni sau marti cu ea sa-mi resofteze si reseteze calculatorul si sper sa o ia din nou !
Deci grija mare cum strangeti capacul de la sonda!!!

        Problema principala este motorina care are prea multa apa in ea!
Pompele Delphi sunt cele mai proaste pompe care le-am desfacut vreodata!
In Romania daca ai pompa Delphi ai probleme!
Cand iti pica injectoarele este semn clar ca pompa Delphi este dusa....iti baga span in capul injectoarelor si ti le blocheaza!
Eu am reusit sa aduc direct din Franta pompe si injectoare(de clio sau megane) reconditionate acolo la preturi super(230 euro pompa si 100 euro injectorul)!De ce preturi asa mici....pai francezii nu concep ideea de reconditionat sau second hand ...deci este o piata suprasaturata de piese!
Avand in vedere ca reconditionarea unui injector sau a unei pompe de dci nu ai ce sa repari sau sa carpesti ceva la ele ,ci doar schimbi inauntru tot nou eu zic ca se merita sa sa le schimbi direct de acolo!
Cu doar 800 de euro iti schimbi toata injectia cu tot cu manopera....astia de la reprezentanta mi-au cerut 120 de mil lei!!!!

#75
dacotec

dacotec

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,300
  • Înscris: 13.12.2007

 Evergreen, on 9th October 2010, 15:50, said:

pompa e sub masina si o raceste doar curentul de aer sau baltile prin care dai...


  Pompa nu e chiar sub masina si o parte din racire si toata ungerea si-o face chiar prin motorina.

#76
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,924
  • Înscris: 09.12.2004
bineeee....pompa aia nu e sub masina, nu e in fata rotii dreapta spate,  inventez eu locatia; si am avut vedenii :deadtongue:
mondeo mk3 tddi nici nu are pompa de inalta presiune; merge prin cadere, asa de la 1m diferenta de nivel, ca sa vedem daca porneste sau nu....
:angry2:

#77
dacotec

dacotec

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,300
  • Înscris: 13.12.2007
unde presupun ca zici tu...acolo este doar un sorb, in rezervor nu este nicio pompa, doar la benzina.
pompa de inalta presiune care inglobeaza si o pompa de transfer este pusa in fata motorului, sus, si este antrenata de cureaua de distributie, etc, etc...

#78
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,924
  • Înscris: 09.12.2004
ok, inteleg ca e greu cu cititul; miine o sa fac poze, ca e mai simplu....

#79
SonyAD

SonyAD

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,444
  • Înscris: 24.10.2010
Mamă ce de tristețe pe aici! Înțeleg. Înțeleg pe deplin. Aproape că vreau să uit că am și eu diesel. Măcar mă consolez că am sistem de injecție Bosch și nu Delphi.

Totuși, cu anumite motorine (ahem, Lukoil, ahem) îmi bate apropo-uri. Se aude ca și când ar bate avansul la o benzinară și parcă nu trage cum știe ea să facă.

Mai știi? Te pomenești că e din cauză că e cifra cetanică a motorinei prea mare și se aprinde prea lesnicios motorina. :)

#80
solan

solan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 84
  • Înscris: 06.09.2008
Salut baieti!
Pt lamuriri am facut un filmulet pe youtube:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/vLN7lvFgVrM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#81
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Mare om, mare caracter. Bravo pentru filmulet ! Stiam cum arata pompa, dar apreciez gestul.

Insa cu uleiul 2T nu sunt de acord. La fel cum nu sunt de acord nici cu faptul ca injectoarele nu se strica asa usor. Din experienta altora, nu a mea, mecanici de meserie, injectoarele astea, ca si multe altele care lucreaza pe sistem common-rail, sunt sensibile avand traseele de inalta presiune foarte subtiri. Daca bagi o motorina parafinoasa, pompa merge ceas, asa cum ai spus si tu, se unge foarte bine, dar acea parafina se "aduna" in timp relativ scurt in injectoare. Deci pompa are viata muuult mai lunga decat injectoarele. Principalul dusman al pompei, asa cum ai spus si tu este apa. Dar apa ramane pe fundul rezervorului si, daca ai filtru bun, ramane si in filtru. Pe cand motorina de la camioane sau locomotive are foarte multa parafina si de aceea infunda injectoarele. Extinzand rationamentul, pot sa spun ca nu am incredere in uleiul 2T. Poate ne mai dai niste detalii in acest sens, poate ne spui cati km ai mers cu asa ceva, etc.

Astept cu nerabdare filmuletul cu injectoarele.

#82
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,924
  • Înscris: 09.12.2004

 cristi.r, on 28th October 2010, 17:51, said:

Pe cand motorina de la camioane sau locomotive are foarte multa parafina si de aceea infunda injectoarele.
motorina e aceeasi cu asta de o gasesti in pompa, uneori mai buna.
numai sa nu fie combinata de dilari....

#83
solan

solan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 84
  • Înscris: 06.09.2008

 cristi.r, on 28th October 2010, 15:51, said:

Mare om, mare caracter. Bravo pentru filmulet ! Stiam cum arata pompa, dar apreciez gestul.

Insa cu uleiul 2T nu sunt de acord. La fel cum nu sunt de acord nici cu faptul ca injectoarele nu se strica asa usor. Din experienta altora, nu a mea, mecanici de meserie, injectoarele astea, ca si multe altele care lucreaza pe sistem common-rail, sunt sensibile avand traseele de inalta presiune foarte subtiri. Daca bagi o motorina parafinoasa, pompa merge ceas, asa cum ai spus si tu, se unge foarte bine, dar acea parafina se "aduna" in timp relativ scurt in injectoare. Deci pompa are viata muuult mai lunga decat injectoarele. Principalul dusman al pompei, asa cum ai spus si tu este apa. Dar apa ramane pe fundul rezervorului si, daca ai filtru bun, ramane si in filtru. Pe cand motorina de la camioane sau locomotive are foarte multa parafina si de aceea infunda injectoarele. Extinzand rationamentul, pot sa spun ca nu am incredere in uleiul 2T. Poate ne mai dai niste detalii in acest sens, poate ne spui cati km ai mers cu asa ceva, etc.

Astept cu nerabdare filmuletul cu injectoarele.

Afirmatiile pe care le-am facut nu sunt luate din presupuneri sau ce imi imaginez eu!
Drept dovada am sa intaresc aceste afirmatii cu niste teste facute de firma BOCH pe diferite tipuri de pompe cu diferite tipuri de motorina(euro 2,3,4) si gradul de uzura al acestora!!!
Imi cer scuze ca nu le-am postat odata cu filmuletul!!

P.S.
Am uitat sa va spun ca am lucrat pe un tanc de motorina si cam stiu tot ce se poate despre ea!!!
De obicei cand afirm ceva sunt foarte bazat (documentat)!

Attached Files


Edited by solan, 28 October 2010 - 23:25.


#84
SonyAD

SonyAD

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,444
  • Înscris: 24.10.2010
Saved to desktop. Mulțumim pt. documentație.

Și eu am folosit o vreme ulei 2T de scuter. Agip City 2T, parcă. 19 lei litrul. Puneam cam 2 pe rezervor. Apoi am trecut pe ulei PetromV, că era mai ieftin (11 lei litrul).

Important este să întrunească JASO FC.

ATENȚIE, PT. ADITIVAREA MOTORINEI NU SE FOLOSEȘTE ULEI 2T CARE CONȚINE ULEI DE RICIN (CASTOR OIL).

#85
solan

solan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 84
  • Înscris: 06.09.2008
Sunt de acord cuce a spus SonyAD !

#86
atanu

atanu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 887
  • Înscris: 23.01.2008

 Evergreen, on 28th October 2010, 22:16, said:

motorina e aceeasi cu asta de o gasesti in pompa, uneori mai buna.
numai sa nu fie combinata de dilari....

Despre motorina romaneasca, pot spune ca eu cred ca nu sunt diferente fata de cea din afara. Incercati sa cititi forumuri de pe acolo( Anglia de ex), sa vedeti ca si ei au probleme cu dci-urile(tdci). Mai degraba cred in varianta cu scaderea grasimii din motorina o data cu cresterea euro.
Am avut un tdci din 2003, si a rulat in Romania 145000 km pana au aparut problemele(in vara)  la sistemul de injectie. Poate ar merge solutia  cu uleiul 2t !?

Edited by atanu, 29 October 2010 - 21:10.


#87
SonyAD

SonyAD

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,444
  • Înscris: 24.10.2010

 solan, on 29th October 2010, 15:48, said:

Sunt de acord cuce a spus SonyAD !

Mersi. Chestiile astea s-au discutat și se discută și la noi pe forum.

 atanu, on 29th October 2010, 22:09, said:

Despre motorina romaneasca, pot spune ca eu cred ca nu sunt diferente fata de cea din afara. Incercati sa cititi forumuri de pe acolo( Anglia de ex), sa vedeti ca si ei au probleme cu dci-urile(tdci). Mai degraba cred in varianta cu scaderea grasimii din motorina o data cu cresterea euro.
Am avut un tdci din 2003, si a rulat in Romania 145000 km pana au aparut problemele(in vara)  la sistemul de injectie. Poate ar merge solutia  cu uleiul 2t !?

Ce grăsime?

TDCI(Ford) nu are treabă cu dci(Renault) ci cu HDi(Peugeot & Citroën). Practic sunt motoare HDi rebadged și cu alt sistem de injecție și management. Poate mai sunt diferențe și la turbosuflantele folosite, în funcție de motorizare și an. Alții știu mai bine.

Edited by SonyAD, 29 October 2010 - 21:29.


#88
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
SonyAD, ai dci de 1.5 de la reno si ai pus in el ulei 2T ?

solan, filmuletul cu injectoarele, please !

Edited by cristi.r, 30 October 2010 - 16:18.


#89
SonyAD

SonyAD

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,444
  • Înscris: 24.10.2010
Nu, am ancora de litri de la Pug. 2.0 HDi DW10TD. Da, am pus ulei 2T. Agip City 2T. Vreo 2 litri pe rezervor.

#90
atanu

atanu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 887
  • Înscris: 23.01.2008

 SonyAD, on 29th October 2010, 21:27, said:

Mersi. Chestiile astea s-au discutat și se discută și la noi pe forum.



Ce grăsime?

TDCI(Ford) nu are treabă cu dci(Renault) ci cu HDi(Peugeot & Citroën). Practic sunt motoare HDi rebadged și cu alt sistem de injecție și management. Poate mai sunt diferențe și la turbosuflantele folosite, în funcție de motorizare și an. Alții știu mai bine.


Nu vreau sa intru in polemici, dar motoarele tdci de la Ford au folosit tot sistemul de injectie Delphi ca  la dci-Renault (cel putin pana in anul 2004),  si au aceleasi bube. Nu vreau sa spun ca e unul si acelasi, dar tot comonrail este si tot de delphi e facut, si tot cu pilitura din pompa de inalta este problema.
Cu privire la motorina, vroiam sa ma refer la gradul de a asigura ungerea, a motorinei, pentru care  colegul de mai sus, propunea  sa adaugam ulei in ea.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate