Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Kia Picanto
Last Updated: Feb 15 2016 23:13, Started by
Joyfully
, Aug 04 2007 14:31
·
0
#1
Posted 04 August 2007 - 14:31
Salut tuturor! Nu am gasit aproape deloc discutii pe net despre micul Pica`. Deschid acest topic in speranta ca se vor alatura si alti detinatori de Picanto, eventual poate sa facem un mic club...
Attached Files |
#2
Posted 04 August 2007 - 14:59
Am "Buburuza" de aproape 3 saptamani. In primul rand vreau sa le spun tuturor care au pus oarecum ochii pe aceasta masina sa o cumpere fara nici o ezitare! Este chiar super.
Sa nu va ganditi ca daca este mica este slabutza la motor. Este chiar putin nervoasa, in prima zi cand am adus-o acasa ch m-am cam chinuit sa o tin in frau (defapt si acum sunt atent cum calc acceleratia...). Motorul este de aproape 1100 in 4 cilindri, destul de puternic incat - ca exemplu nu veti sesiza vreo difernetza daca circulati cu aerul conditionat pornit sau oprit. In ceea ce priveste aspectul (mie unul nu mi-a placut la inceput in mod deosebit) vreau sa va spun ca toata lumea care o vede zambeste instantaneu. Intr-un mod ciudat te simti bine si la volan, pur si simplu nu stiu.. este simpatica. La consum nu ma pot pronunta inca pt ca este prea devreme, ca medie ar fi 13.3km/l (oras/exterior-50/50%, aer conditionat non stop la maxim) Singurul lucru care nu imi dau seama daca este ok, este turatia la relanti, cand este rece turometrul sta la 1100 - 1200, urmand sa scada dupa ceva km, la 8-900. Sper ca alti detinatori sa posteze pe marginea acestui subiect. Interiorul masinii este placut si chiar culmea spatios, se sta foarte comod chiar si in spate. Aerul conditionat raceste super rapid chiar si pe caldurile astea exagerate. Momentan nu stiu ce sa mai spun, per total masina este super ok. Astept orice intrebari! |
#3
Posted 06 August 2007 - 14:40
daca am inteles bine consumul e de 7,5 l/100 km. nu e cam mult ? comparativ cu alte buburuze asta mananca cu 30 % mai mult.
Cat costa una ? (asa informativ) Edited by lucisucu, 06 August 2007 - 14:41. |
#4
Posted 08 August 2007 - 20:04
si mie mi se pare cam mult. In fine consumul actual nu este foarte elocvent pt ca este noua - am mers destul de putin si nu m-am obisnuit cu motorul, care este oarecum intr-o continua schimbare... Pe de alta parte totusi pe afara am mers cu ea mai tot timpul 120-140 si chiar 160km/h. Deci mai mult ca sigur consumul destul de mare se datoreaza aerului conditionat non-stop si sofatului usor agresiv.
Modelul care l-am luat m-a costat 10800 euro (tva inclus)cu optiunile: Nivel de echipare Comfort si functionalitate Aer conditionat si filtru de polen Servodirectie Inchidere centralizata + imobilizator Bord cu turometru si ceas digital Suport pentru doua pahare pe consola centrala Buzunare depozitare situate pe panourile usilor Spatii depozitare deschise sub coloana de directie Spatiu (tavita) depozitare sub scaunul pasagerului Torpedo depozitare obiecte fara sistem incuiere, spatiu depozitare deschis deasupra torpedo-ului Scrumiera si bricheta fara iluminare Lampa iluminare habitaclu si compartiment bagaje Parasolar sofer si pasager cu oglinda incorporata si capac protectie Spatiu suplimentar depozitare situat sub podeaua portbagajului Carlige ancorare bagaje usoare Bancheta si spatar bancheta fractionabile in raport 60/40 si rabatabile separat Geamuri cu tenta Stergator luneta cu spalator Luneta cu sistem degivrare si temporizare Tapiterie scaune gri cu insertie centrala orange, albastra, gri Suport ochelari Kit instalatie audio cu 4 incinte acustice situate in panourile usilor Buzunare depozitare pe spatarele scaunelor fata Parasolar mobil, cu 2 grade de libertate Capac superior mascare compartiment bagaje Geamuri fata si spate actionate electric, cel al soferului cu coborire automata Oglinzi exterioare cu reglaje electrice si incalzite, panoramice si antireflex Coloana de directie reglabila pe verticala Suspensii intarite Siguranta Airbag frontal sofer si pasager Centuri de siguranta fata cu prindere in trei puncte si pretensionare Tetiere fata cu reglare pe inaltime Sistem franare cu ABS si EBD - discuri ventilate fata si discuri solide spate Bancheta spate cu sistem de prindere ISOFIX Al treilea stop central spate Centuri spate cu prindere in trei puncte Tetiere spate cu reglare pe inaltime Design Jante de otel cu diametrul de 14” cu anvelope 165/60 R 14 Capace roti Grila radiator, manere usi, bare fata si spate, oglinzi exterioare |
#5
Posted 08 August 2007 - 20:09
scuze nu am copiat tot la final:
Grila radiator, manere usi, bare fata si spate, oglinzi exterioare de culoarea caroseriei Deflector aer cu a treia lampa stop si praguri laterale |
#7
Posted 10 August 2007 - 09:00
daca are abs + ebd inseamna ca tehnic stie multe buburuza. s-o folosesti sanatos.
cel putin teoretic consumul trebuie sa scada dupa vreo 10000 de km (nu stiu daca este valabil la regim de sport sportiv) Edited by lucisucu, 10 August 2007 - 09:02. |
#8
Posted 10 August 2007 - 09:07
am inchiriat una in Rhodos pentru trei zile (am facut aprox. 600km). masina este spatioasa si manevrabila, dar foarte "puturoasa". cred ca este prea grea pentru un motor asa mic. masina avea 35.000Km la bord si cred ca avea un rulment dus (se auzea un "suierat" in timpul rularii). concluzie: cam scumpa pentru ce ofera! exista alternative la 11.000Euro...
|
#11
Posted 10 August 2007 - 09:58
Eu am in specificatii la masina mea (Corsa B - 1.2i - 45 de cai) 20 de secunde pana la 100km/h. In realitate sunt vreo 14.
|
#12
Posted 10 August 2007 - 14:36
Esti sigur ca nu erai pe o panta cu peste 10% inclinatie cand ai masurat timpul pana la 100Km/h? Sincer nu o sa cred niciodata ca un producator este atat de prost incat sa treaca diferenta de 6 secunde inctre acesti timpi. Apropo, masuratoarea se face avand la start roata nemiscata pe loc. Cred ca nici UKO cu "rachieta" lui Accent nu se poate lauda ca darama cifrele producatorului atat de tare. (pt informatii vezi topicul Logan vs All Cars)
|
#13
Posted 10 August 2007 - 15:00
Ba da. Panta era vreo 10%. Chiar ma miram ca a scos 14 secunde. Pe urma mi-a zis un prieten: "Lasa mah ca pentru demaraj la deal cu 2 persoane si rezervorul plin e bun timpul".
Ah si daca imi aduc aminte parca imi batea si vantul din fata ca se incovoiase antena de la radio si se ridicase masina pe rotile din spate. Edited by Dragon Warrior, 10 August 2007 - 15:01. |
#14
Posted 10 August 2007 - 15:13
eu am avut inchiriata una cu AC si cutie automata in rep dominicana pt cam 6 saptamani. m-a servit atenta. nu aveam ce comenta pt la ce era destinata. nu e de mers la metro cu mai multe persoane decat de luat zahar si ciocolate ca are un portbagaj f mic.
pante nu am avut de urcat cu ea ca era autostrada lina pana la plaja. sunt si alte posibilitati cu ABS si AC la acea suma ca sa nu vorbim de Logan sau Clio symbol. dar fiecare cu placerea lui. sa o porti sanatos! |
#15
Posted 10 August 2007 - 19:55
Multumesc pentru urari!
Intr-adevar daca ai patru pesoane in masina, nu prea mai ramane mult spatiu de bagaje. In schimb daca sunt numai doua persoane si rabatezi scaunele din spate este foarte mult spatiu. Ieri am bagat in ea 3 calculatoare, 3 imprimante A4, 1 imprimanta A3, 2 monitoare lcd, o cutie de cablu ftp, trusa cu scule, si alte chestii, iar loc mai era inca destul. Masina am luat-o mica special pt oras unde merg destul de mult si gasesti din ce in ce mai greu loc de parcare. Loganul mi se pare un mastodont pe dinafara si nu cu mult mai spatios in interior decat la mine, nu stiu cat costa un Logan, nu am luat in calcul deloc acest aspect, dar sunt convins ca cel mai scump Logan tot nu o intrece la tehnologie pe Buburuza. |
|
#16
Posted 10 August 2007 - 20:34
Dragon Warrior, on Aug 10 2007, 23:00, said: Ba da. Panta era vreo 10%. Chiar ma miram ca a scos 14 secunde. Pe urma mi-a zis un prieten: "Lasa mah ca pentru demaraj la deal cu 2 persoane si rezervorul plin e bun timpul". Ah si daca imi aduc aminte parca imi batea si vantul din fata ca se incovoiase antena de la radio si se ridicase masina pe rotile din spate. Tu glumesti nu? Te referi la panta sau la rampa.... |
#17
Posted 10 August 2007 - 22:55
Da ma, normal ca glumesc. Un motor de 1.2 litri nu scoate 14 secunde la deal cu vantul in fata nici cu NOS
|
#18
Posted 03 September 2007 - 18:39
Revin cu date noi - doar ce am trecut de 1500km.
In regim mixt (urban/extraurban 50/50%) consumul a scazut la 6.6l/100km (repet am un stil usor agresiv) Deasemnea demarajul la viteze de peste 90/h este si mai rapid decat initial, nici nu imi dau seama cand ajung la 140. Masina este foarte stabila in curbe, desi fiind mai inalta ma gandeam exact invers.. Franele impecabile. Directia excelenta, fata de alte masini sta mult mai drept pe strada. Ca aspect negativ ar fi faptul ca imi este inca destul de greu in traficul bara la bara. Nu stiu, nu reusesc sa ma obisnuiesc deloc cu ea, ori accelerez prea brusc, ori aprope ca opresc motorul. In pante nu este deloc sufocata cum am mai auzit.. ma gandesc ca aceasta problema apare la versiunea cu motorul mai slab putin. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users