Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Theo Rose x Domino x Alessandra -...

R.I.P. Donald Sutherland

Problema de soft ...

PPC suprataxeaza voit fara nici o...
 Senzori de miscare aprind lampile...

Gaura dreapta in perete gros

Manea cu saxofon si tipa misto

Fedex tot imi trimite facturi de ...
 Portretul combinatorului la tiner...

Fals/ uz de fals?

Credit pe cartele

Nu pot sa prelungesc un domeniu, ...
 Sfc scannow blocat la 99 la suta

hdd 2,5" sata 250GB unallocat...

Comparatie consum inverter vs non...

Hidrofor defect arunca apa inapoi...
 

Sony Xperia Z3

- - - - -
  • Please log in to reply
1462 replies to this topic

#667
Florin_lou

Florin_lou

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,560
  • Înscris: 26.03.2006
Eu azi i-am făcut baie prima dată, am avut ceva emoții dar nu sunt probleme. Am făcut și poze sub apă.

#668
florin_trs

florin_trs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 515
  • Înscris: 10.06.2008
Nu imi mai zice ca ma si oftic... macar o poza sau o filmare sub apa sa fi facut si eu in cele 6 luni de cand il am... Posted Image

#669
teleki

teleki

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 661
  • Înscris: 09.10.2014

View Postflorin_trs, on 17 iulie 2015 - 15:06, said:

Nu imi mai zice ca ma si oftic... macar o poza sau o filmare sub apa sa fi facut si eu in cele 6 luni de cand il am... Posted Image
De ce nu ai făcut o asigurare la telefon? Presupun că nu ai.

#670
florin_trs

florin_trs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 515
  • Înscris: 10.06.2008
In 2005 cei de la Sony Ericsson au scos pe piata modelul K750 care m-a facut sa uit de brandul Nokia.
De atunci, timp de 10 ani, am folosit numai aceasta marca de telefon care nu m-a dezamagit pana in prezent.

La ce bun sa platesc pentru o asigurare la un telefon daca beneficiez de 2 ani de garantie si niciodata nu am avut probleme cu respectivul brand... mai ales, ca nu imi sta in obicei sa le trantesc, lovesc sau mai stiu eu ce...
Acestui telefon i-a cedat ori display-ul ori placa video interna, nu este spart, lovit sau trantit...  persoana de la magazinul Vodafone chiar se minuna de cat de bine se prezinta cand l-am scos din cutie si i l-am predat spre a fi trimis in service pe garantie...
La 2600 lei, am totusi pretentia sa nu fie nevoie sa mai platesc inca 200 - 300 lei pe o asigurare... niste bani aruncati total aiurea din punctul meu de vedere... imi sunt de ajuns cei platiti la RCA si locuinta... iar atunci cand este sa beneficiezi de polita de asigurare stai sa te tiganesti cu asiguratorul...

Concluzia mea...

Probabil, respectivul operator de telefonie - Vodafone - in ideea atragerii unui numar de potentiali viitori abonati a achizitionat la un pret mai mic un lot de telefoane, din acest model Xperia Z3 si Z3 Compact, ( a se vedea discutiile si de pe topicul cu Z3 compact... ) lot care probabil fiind dedicat unei anumite zone comerciale a cuprins la fabricatie si unele materiale mai slab calitative... Altfel nu imi explic de ce cam toata lumea cu probleme la telefoanele respective specifica faptul ca au fost achizitionate din magazinele Vodafone...
Nu vreau sa incriminez si nici sa arunc cu pietre... dar, totusi...
Invatatura de minte pentru mine... nu voi mai repeta pe viitor greseala de a cumpara de la un operator de telefonie la putin timp dupa lansarea pe piata a unui anume model de telefon.

#671
teleki

teleki

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 661
  • Înscris: 09.10.2014

View Postflorin_trs, on 17 iulie 2015 - 17:17, said:

In 2005 cei de la Sony Ericsson au scos pe piata modelul K750 care m-a facut sa uit de brandul Nokia.
De atunci, timp de 10 ani, am folosit numai aceasta marca de telefon care nu m-a dezamagit pana in prezent.

La ce bun sa platesc pentru o asigurare la un telefon daca beneficiez de 2 ani de garantie si niciodata nu am avut probleme cu respectivul brand... mai ales, ca nu imi sta in obicei sa le trantesc, lovesc sau mai stiu eu ce...
Acestui telefon i-a cedat ori display-ul ori placa video interna, nu este spart, lovit sau trantit...  persoana de la magazinul Vodafone chiar se minuna de cat de bine se prezinta cand l-am scos din cutie si i l-am predat spre a fi trimis in service pe garantie...
La 2600 lei, am totusi pretentia sa nu fie nevoie sa mai platesc inca 200 - 300 lei pe o asigurare... niste bani aruncati total aiurea din punctul meu de vedere... imi sunt de ajuns cei platiti la RCA si locuinta... iar atunci cand este sa beneficiezi de polita de asigurare stai sa te tiganesti cu asiguratorul...

Concluzia mea...

Probabil, respectivul operator de telefonie - Vodafone - in ideea atragerii unui numar de potentiali viitori abonati a achizitionat la un pret mai mic un lot de telefoane, din acest model Xperia Z3 si Z3 Compact, ( a se vedea discutiile si de pe topicul cu Z3 compact... ) lot care probabil fiind dedicat unei anumite zone comerciale a cuprins la fabricatie si unele materiale mai slab calitative... Altfel nu imi explic de ce cam toata lumea cu probleme la telefoanele respective specifica faptul ca au fost achizitionate din magazinele Vodafone...
Nu vreau sa incriminez si nici sa arunc cu pietre... dar, totusi...
Invatatura de minte pentru mine... nu voi mai repeta pe viitor greseala de a cumpara de la un operator de telefonie la putin timp dupa lansarea pe piata a unui anume model de telefon.
Apreciez efortul depus pentru a-mi oferi un răspuns. Totuși țin să te informez că polița de asiguruare costă între 3 și 9 euro, cea mai scumpă acoperă și furtul.Ia gândește-te, nu merită?Și încă ceva :să știi că nu te țiganesti cu asiguratorul.

Edited by teleki, 17 July 2015 - 17:25.


#672
florin_trs

florin_trs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 515
  • Înscris: 10.06.2008
Da, la 9 Eu. se merita efortul financiar.
Insa, am eu asa... o retinere... cand aud de asigurari...

Cunosti vreun caz concret si real, de la noi din Romania, cand, un posesor de telefon mai scump, sa alegem o alta marca... sa zicem Iphone sau Note4... dupa ce acestuia i-a fost furat sau distrus telefonul, a mers la asiguratorul care a incasat  de la el cei 9 Euro pentru polita de asigurare... si fara mari batai de cap, explicatii peste explicati, zeci de telefoane date nervi si timp consumat... i-a fost restituit un anumit procent din valoare telefonului... pentru ca in caz de furt sau distrugere totala  nici un asigurator nu este atat de ne-sanatos la cap incat sa returneze integral valoarea de piata a respetivului telefon... altfel se duce in sapa de lemn... si cat anume a fost acel procent din valoarea reala a respectivului telefon furat sau distrus in totalitate... ?!

Chiar sunt curios...

Edited by florin_trs, 17 July 2015 - 17:35.


#673
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,123
  • Înscris: 02.09.2005
Și eu la fel. Nu am spart niciun telefon până acum așa că sunt mulțumit doar cu garanția. E un plus pentru Sony faptul că nu le repara, indiferent de problema. Dar e un minus că au așa defecte de fabricație.

#674
adryanos

adryanos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,595
  • Înscris: 10.06.2008
Nu cunosc pe cineva cu telefonul furat, dar cunosc pe cineva ce și-a spart display-ul și i-a fost reparat telefonul. Era vorba de un s2, dar la vremea respectivă abia apăruse. Asigurarea era la Orange și în câteva zile totul a fost gata (parcă 5 zile).

#675
TraianRR

TraianRR

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 429
  • Înscris: 02.01.2014
E mai simplu cu asigurarea,  îți înlocuiesc telefonul cu același model sau dacă modelul tău nu se mai comercializează,  cu un model similar la performante (de regula ai o lista din care alegi).  Acum e cu fransiza , dar în trecut am avut cu fransiza zero. Fără discuții sau târguieli. Eu îl am asigurat acum,  în cazul in care pățește buba. Deocamdată buba curenta e caz de garanție,  dar nu știi niciodată cum îl scapi și se face țăndări

#676
Florin_lou

Florin_lou

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,560
  • Înscris: 26.03.2006
Azi am reușit să îl scap pe piatră concasată. Ca de regulă a căzut cu ecranul în jos. Am avut strângere de inimă dar afectată a fost doar folia. Pe ecran nici o urmă.

#677
lache1

lache1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,431
  • Înscris: 09.05.2006
Folie de sticla?

#678
florin_trs

florin_trs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 515
  • Înscris: 10.06.2008
Logic... altfel, cu folie obisnuita era varza...

#679
teleki

teleki

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 661
  • Înscris: 09.10.2014

View Postflorin_trs, on 17 iulie 2015 - 17:33, said:

Da, la 9 Eu. se merita efortul financiar.
Insa, am eu asa... o retinere... cand aud de asigurari...

Cunosti vreun caz concret si real, de la noi din Romania, cand, un posesor de telefon mai scump, sa alegem o alta marca... sa zicem Iphone sau Note4... dupa ce acestuia i-a fost furat sau distrus telefonul, a mers la asiguratorul care a incasat  de la el cei 9 Euro pentru polita de asigurare... si fara mari batai de cap, explicatii peste explicati, zeci de telefoane date nervi si timp consumat... i-a fost restituit un anumit procent din valoare telefonului... pentru ca in caz de furt sau distrugere totala  nici un asigurator nu este atat de ne-sanatos la cap incat sa returneze integral valoarea de piata a respetivului telefon... altfel se duce in sapa de lemn... si cat anume a fost acel procent din valoarea reala a respectivului telefon furat sau distrus in totalitate... ?!

Chiar sunt curios...
Nu primești banii înapoi,primești același telefon sau unul cu caracteristici asemănătoare.Dacă respectivul telefon există încă în portofoliul operatorului primești același model, dacă, nu poți să alegi din trei variante. Dacă îl au pe stoc durează puțin, dacă nu îți vor aduce în două trei zile modelul ales.Și cunosc nu un caz concret ci mai multe.

Edited by teleki, 18 July 2015 - 06:51.


#680
Liptonel

Liptonel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,098
  • Înscris: 23.11.2011
Stiu și eu un caz, o colega de serviciu avea un HTC one m7 și știind soțul ei ca e cam bleaga, i l-a asigurat la Vodafone. Bineînțeles ca inevitabilul s-a produs și după vreun an și ceva de când îl avea l-a spart.  La Vodafone a primit un HTC one m8 in schimb.

#681
teleki

teleki

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 661
  • Înscris: 09.10.2014
Cred că nu i-a părut rău că a avut asigurare. Accidente se pot întâmpla oricând.

#682
enku11

enku11

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,966
  • Înscris: 04.05.2011

View Postflorin_trs, on 17 iulie 2015 - 17:17, said:

In 2005 cei de la Sony Ericsson au scos pe piata modelul K750 care m-a facut sa uit de brandul Nokia.
De atunci, timp de 10 ani, am folosit numai aceasta marca de telefon care nu m-a dezamagit pana in prezent.

La ce bun sa platesc pentru o asigurare la un telefon daca beneficiez de 2 ani de garantie si niciodata nu am avut probleme cu respectivul brand... mai ales, ca nu imi sta in obicei sa le trantesc, lovesc sau mai stiu eu ce...
Acestui telefon i-a cedat ori display-ul ori placa video interna, nu este spart, lovit sau trantit...  persoana de la magazinul Vodafone chiar se minuna de cat de bine se prezinta cand l-am scos din cutie si i l-am predat spre a fi trimis in service pe garantie...
La 2600 lei, am totusi pretentia sa nu fie nevoie sa mai platesc inca 200 - 300 lei pe o asigurare... niste bani aruncati total aiurea din punctul meu de vedere... imi sunt de ajuns cei platiti la RCA si locuinta... iar atunci cand este sa beneficiezi de polita de asigurare stai sa te tiganesti cu asiguratorul...

Concluzia mea...

Probabil, respectivul operator de telefonie - Vodafone - in ideea atragerii unui numar de potentiali viitori abonati a achizitionat la un pret mai mic un lot de telefoane, din acest model Xperia Z3 si Z3 Compact, ( a se vedea discutiile si de pe topicul cu Z3 compact... ) lot care probabil fiind dedicat unei anumite zone comerciale a cuprins la fabricatie si unele materiale mai slab calitative... Altfel nu imi explic de ce cam toata lumea cu probleme la telefoanele respective specifica faptul ca au fost achizitionate din magazinele Vodafone...
Nu vreau sa incriminez si nici sa arunc cu pietre... dar, totusi...
Invatatura de minte pentru mine... nu voi mai repeta pe viitor greseala de a cumpara de la un operator de telefonie la putin timp dupa lansarea pe piata a unui anume model de telefon.
Cand stii ca dai o suma destul de mare pe un produs e bine sa cauti un magazin serios si o asigurare nu strica.Cred ca ai avut un mare ghinion.

#683
cz_marius

cz_marius

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 14.02.2011
Salut, acum trei săptămâni am trimis telefonul la garanție la Orange pentru ca nu se aude difuzorul de sus asa cum trebuie Ă®n convorbire.  Și ca nu ma mai tine bateria cum ținea pe 4.4.4.  Acel băiat de orange Shop a preluat telefonul și garanția și a trimis un mail către service cu problemele care le are. Am cerut un telefon la schimb .:)) și primesc un Nokia 1000 și ceva.  Am zis lasă asa ca ma descurc eu cu el ! După o săptămână primesc msj sa vin sa ridic telefonul.  Când ma duc ma uit pe garanție sa vad ce au făcut.  Acolo scria doar resoftare și a venit tot cu android L.  De schimbat difuzorul nici vorba.  am Ă®ntrebat de difuzor a ridicat din umeri am Ă®ntrebat de soft 4.4 și tot asa :) Orange România :)) ma uit mai atent la tel și vad folia de sticla crapata pe mijloc și ii zic lui ala. La care el Ă®mi zice ca poate asa am adus eu telefonul :( am Ă®ntrebat cum ma despăgubește Orange România pentru sticla și a zis ca ei nu oferă garanție pentru accesorii!!  Eram Negru!!!  La un moment dat Ă®mi zice ca totuși e bine ca am avut folie fin sticla  ca altfel făceau ecranul praf :( cumva era bucuros.  Și asa am rămas cu sticla crapata cu difuzorul neschimbat și tot cu android L.  Nu Ă®l mai trimit Ă®n viata mea la garanție :((( niște gunoaie de oameni! !

Edited by cz_marius, 18 July 2015 - 20:38.


#684
teleki

teleki

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 661
  • Înscris: 09.10.2014

View Postcz_marius, on 18 iulie 2015 - 20:36, said:

Salut, acum trei săptămâni am trimis telefonul la garanție la Orange pentru ca nu se aude difuzorul de sus asa cum trebuie Ă®n convorbire.  Și ca nu ma mai tine bateria cum ținea pe 4.4.4.  Acel băiat de orange Shop a preluat telefonul și garanția și a trimis un mail către service cu problemele care le are. Am cerut un telefon la schimb .:)) și primesc un Nokia 1000 și ceva.  Am zis lasă asa ca ma descurc eu cu el ! După o săptămână primesc msj sa vin sa ridic telefonul.  Când ma duc ma uit pe garanție sa vad ce au făcut.  Acolo scria doar resoftare și a venit tot cu android L.  De schimbat difuzorul nici vorba.  am Ă®ntrebat de difuzor a ridicat din umeri am Ă®ntrebat de soft 4.4 și tot asa :) Orange România :)) ma uit mai atent la tel și vad folia de sticla crapata pe mijloc și ii zic lui ala. La care el Ă®mi zice ca poate asa am adus eu telefonul :( am Ă®ntrebat cum ma despăgubește Orange România pentru sticla și a zis ca ei nu oferă garanție pentru accesorii!!  Eram Negru!!!  La un moment dat Ă®mi zice ca totuși e bine ca am avut folie fin sticla  ca altfel făceau ecranul praf :( cumva era bucuros.  Și asa am rămas cu sticla crapata cu difuzorul neschimbat și tot cu android L.  Nu Ă®l mai trimit Ă®n viata mea la garanție :((( niște gunoaie de oameni! !
Nu aveau cum să-ți facă ecranul praf, în fisa de service scrie cum se prezintă aparatul la predare.Folia însă e compromisă din start.Eu am avut probleme la un slot de sim și mi-au distrus folia.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate