Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Racordare la apa termosemineu

Mi am luat 4x4

Recomandare laptop cu luminozitat...

Cautarea pe google android nu merge
 Caut serviciu serios de captura v...

Frauda magazin online

AC Woods Venezia Smart - nu races...

podea ciment denivelata
 Îndepartare bule folie reflectoriz...

Revista imobiliara cu poze... cir...

Recomandare soundbar pentru laptop

Veți renunța in 2025 la...
 Coaxial pentru cablare casa

"Gipane" cu girofar care ...

Mai e cineva pe forum, in afara d...

COSAFA CUP 2024
 

Sony Xperia Z3

- - - - -
  • Please log in to reply
1462 replies to this topic

#649
TraianRR

TraianRR

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 429
  • Înscris: 02.01.2014
In situatia asta pare ca poti utiliza garantia numai acolo. Dar pentru siguranta, cred ca poti trimite IMEI-ul telefonului tau pe email la Sony Ro si sa intrebi daca este acoperit de garantia internationala.

#650
eu_markhu

eu_markhu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 183
  • Înscris: 28.03.2015
Am sunat acum la ei, și se pare ca am și in tara garanție(la Germanos ) deci sunt bucuros.

Edited by eu_markhu, 16 July 2015 - 09:56.


#651
lache1

lache1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,431
  • Înscris: 09.05.2006
Se cam încinge când faci poze și apare mesajul ala ca se va închide. E la fel cu toate aplicațiile de pozat, sau se poate cumva scăpa de problema?

#652
florin_trs

florin_trs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 515
  • Înscris: 10.06.2008
In aceasta seara in timp ce vizionam o filmare pe care tocmai o efectuasem, display-ul a inceput sa "palpaie" daca pot sa zic asa... dupa care la scurt timp, s-a stins si stins a ramas definitiv...
Telefonul functioneaza... imi dau seama dupa sunetul ce il scoate atunci cand activez camera tinand timp mai mult timp apasata butonul dedicat de la camera... numai ca pe display nu apare absolut nimic...
Inseamna cumva ca display-ul este ars... ?!

Am facut un back-up la tot continutul telefonului si o sa incerc o reparare cu PC Companion... dar imi este teama ca este cam degeaba...
Sper sa rezolv pe garantie problema... telefonul este din februarie la mine nu l-am trantit sau lovit, nici macare baie nu i-am facut... deja ma apuca nervii... asa de fragil si de problematic o fi Xperia Z3... ?!

#653
TraianRR

TraianRR

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 429
  • Înscris: 02.01.2014
Directia garantie, sunt (ne)sanse mari sa fie o problema hardware.

#654
florin_trs

florin_trs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 515
  • Înscris: 10.06.2008
Acolo si ajunge...
Oricum... sunt dezamagit total... pentru prima data dupa 10 ani numai de telefoane Sony deja ma gandesc serios ca urmatorul telefon sa nu mai poarte aceeasi marca.

Foarte slab de asemenea, serviciul relatii cu clientii si mai ales personalul ce incadreaza serviciul suport tehnic Sony Romania...
Dupa ce astepti ca tampitul si asculti un robot care te directioneaza prin zeci de mesaje publicitare in cele din urma dupa cel putin 20 de min. reusesti sa prinzi la telefon o duduie plictisita de viata care de abia vorbeste si nici nu stie ce detalii si explicatii sa iti ofere la intrebarile pe care le pui...

Aveam asteptari mari din partea SONY... dar se pare ca am uitat ca traiesc totusi in Romania...

#655
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,124
  • Înscris: 02.09.2005
cand o sa primesti altul nou, sa vezi ce mult o sa-ti mai placa de sony

#656
boggy20

boggy20

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 833
  • Înscris: 05.05.2012
Și dacă e la fel ca asta ce sa facă cu el?

#657
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,124
  • Înscris: 02.09.2005
poti cere banii inapoi daca sta mai mult de 15 zile calendaristice, insumat, in service...

#658
TraianRR

TraianRR

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 429
  • Înscris: 02.01.2014
Apropo de stat in service, nici acum nu l-am primit pe al meu inapoi/substituit... Duminica asta se fac 14 zile de cand l-am lasat in magazin Voda.

#659
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,124
  • Înscris: 02.09.2005
e valabil ce am scris mai sus, daca te intereseaza sa iti iei banii inapoi

#660
TraianRR

TraianRR

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 429
  • Înscris: 02.01.2014
Sa vedem. Inteleg ca cele 15 zile se socotesc de la intrarea efectiva in service, in cazul meu 15 zile se implinesc pe 22/7. Oricum, banii inapoi inseamna ce ai platit efectiv pe aparat, ori daca l-ai luat la fidelizare + niste puncte + etc, tricky...

#661
Orange09

Orange09

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,415
  • Înscris: 16.06.2014
Eu stiam ca e de cand trimiti pana in momentul in care ei il trimit inapoi. Asa trimiteam la PCG totul vineri sa le ajunga pe weekend cand nu lucrau, sa ii agit un pic Posted Image . Ca oricum 15 zile mi le tineau Posted Image .

#662
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,124
  • Înscris: 02.09.2005
se ia in calcul si ziua cand a fost lasat la vodafone

#663
TraianRR

TraianRR

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 429
  • Înscris: 02.01.2014
Nu am citit în detaliu condițiile garanției,  nu am răbdare. Voi vedea.

#664
florin_trs

florin_trs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 515
  • Înscris: 10.06.2008
Am discutat eu astazi direct cu duduia de la Sony Romania... cele 15 zile se calculeaza si incep sa curga din momentul in care telefonul ajunge in service... si nu din momentul cand il duci la magazinul Vodafone.

Am lasat si eu  astazi la pranz telefonul in magazinul Vodafone din Rm.Valcea de unde l-am cumparat, dar telefonul va pleca spre service in decursul zilei de luni 20 Iulie 2015... motivul - maine fiind sambata nu este nimeni la service care sa-l preia de la curier...
Sa mai precizez faptul ca dupa ce am plecat si mi-am aruncat privirea pe nota de receptie scria Sony Ericsson Xperia Z3 Compact... ?!
Am revenit in magazin si am cerut modificarea notei de receptie... cum sa treci pe hartie ca e vorba de Compact cand este Z3...

Ce mi s-a parut ciudat, a fost faptul ca au refuzat sa preia si cutia cu restul de accesorii... au oprit doar telefonul in sine...
Asa a fost si in cazul vostru al ceror care au primit telefon nou in locul celui defect... ?!
Spre linistea mea sufleteasca am facut cateva fotografii la telefon inainte sa il las in magazinul Vodafone...  le-am si precizat acest lucru... sper sa se intoarca la fel in aceeasi stare perfecta...

Edited by florin_trs, 17 July 2015 - 14:43.


#665
TraianRR

TraianRR

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 429
  • Înscris: 02.01.2014
Asa s-a procedat si in cazul meu, doar telefonul.

#666
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,124
  • Înscris: 02.09.2005
lasa ce spune duduia de la sony, important e ce scrie in lege: Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului.
http://www.anpc.gov....) din 2003.html - capitol 3, art 11, pct 4

daca lor le ia o saptamana transportul, nu e problema clientului.

telefonul pe care-l vei primi vine in punga cu bule, fara cutie si accesorii...
pozele tale nu au nicio valoare decat daca se vede si fisa de intrare in service in aceeasi poza cu telefonul.

Edited by jericho, 17 July 2015 - 14:43.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate