![]() |
Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Raman pe Nikon, sau ?
Last Updated: Oct 04 2014 21:07, Started by
ctz
, Jul 07 2014 10:20
·
0
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#55
Posted 09 July 2014 - 14:59
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Ups. Ma' bad... Sorry.
Dar discutia asta ma face sa incep sa joc la loto ![]() Edited by ctz, 09 July 2014 - 15:02. |
#56
Posted 09 July 2014 - 15:25
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Stii ce-i prost? Ca multi ajung in liga asta, dupa ce trec prin nenumarate upgrade-uri si pierd o multime de bani. De multe ori e mai usor sa intri direct in ea.
|
#57
Posted 09 July 2014 - 15:45
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Mie imi spui ?
![]() LE: desi am primit un mail in care mi se confirma de catre Nikon.de (apropos, mi-au scris de Restart Service Bulgaria ![]() Pur si simplu pentru ca m-am plictisit sa fiu tratat ca un tugulan de mana a zecea... Edited by ctz, 09 July 2014 - 15:55. |
#58
Posted 09 July 2014 - 16:03
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Mai dragi colegi de forum, zau asa ma bagati la idei. Am cumparat Nikon acum vreo 8 ani in ideea ca sunt firma serioasa, inclusiv in Romania si am crezut ca au service acceptabil.
In toti anii astia nu am avut nevoie de ei dar acum deja sunt speriat. Chiar asa de rau e? Nu are nimeni ceva bun de spus despre service-ul Skin? |
#59
Posted 09 July 2014 - 16:07
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Daca esti patit ca mine cu service-ul Fuji si te duci la orice service cu capsa pusa si temele facute, nu ai probleme.
|
#60
Posted 09 July 2014 - 16:07
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Nu zice nimeni ca nu sunt OK. Este doar cazul meu particular, cu cateva probleme mai deosebite. Insa mare atentie la calitatea serviciului prestat (pe care il platiti, de altfel).
|
#61
Posted 09 July 2014 - 23:24
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Daca esti patit ca mine cu service-ul Fuji si te duci la orice service cu capsa pusa si temele facute, nu ai probleme. Noi pe-aici nu auzim decat o parte a povestii ![]() |
#62
Posted 03 August 2014 - 16:15
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
@ctz
Ai luat vreo decizie? Eu am hotarat sa astept Photokina sa vad cu ce vin Canikon. Se anunta lucruri interesante. |
#63
Posted 03 August 2014 - 16:18
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Mda. Astept sa moara ce am acum, sau sa am ocazia sa le dau pe toate. Desi nu cred ca () Canon e mai bun, macar service-ul sa fie decent. Pana una alta, miercuri fac o plangere la anpc
![]() |
#65
Posted 18 August 2014 - 06:57
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Nop. Intre timp am dus obiectivul la un alt service, l-au facut, asa ca nu prea mai am cum sa a duc si sa reclam ca nu e ok
![]() Edited by ctz, 18 August 2014 - 06:58. |
#66
Posted 18 August 2014 - 11:08
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Eu am doar cuvinte de lauda pentru service-ul Skin. Nu stiu cum or fi evoluat lucrurile in ultimii ani, am avut un singur contact cu ei, acum 3 ani. Imi amintesc injuraturile si urarile de "bine" ce se faceau acum vreo 5-6 ani celor de la service-ul Canon, Criss Professional. Cum trimitea toata lumea aparatura la service-ul Canon din Budapesta.
Experienta cu service-ul are o componenta puternic subiectiva iar utilizatorul atasat de aparatura si care nu intelege greutatile operatiilor efectuate in service poate oricand sa vina cu o atitudine negativa. Asta nu inseamna ca cei din service nu pot avea o zi proasta, nu pot gresi sau pur si simplu pot fi marlani pentru ca asa e firea persoanei care pune mana pe camera ta. Edit:Si pentru cine trimite prin curier, mai este o problema. Recent auzeam pe cineva povestind ca cel mai rau tratate colete sunt cele pe care scrie "Fragil". [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/WCGBNj-aSwA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#67
Posted 18 August 2014 - 11:16
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Nu e vorba de nu intelege greutatile service-ului. Principala problema a service-ului Nikon este aroganta si ca o urmare fireasca, lipsa de comunicare, si lipsa de interes...
|
#68
Posted 18 August 2014 - 12:59
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Ma mai linistesc asa cand aud ca iarba nu e chiar asa verde dincolo de gard desi asa pare.
Am trecut de la un D3000 la un D610 si parca usor, usor incep sa regret. D3000-ul l-am folosit aproape 5 ani fara probleme nici macar un fir de praf pe senzor. Prin luna mai anul acesta am observat ca obiectivul 50mm 1.8G are front focus. Am efectuat cerere RMA la F64 am primit raspuns sa trimit obiectivul, l-am trimis si am platit 270 calibrarea. Bineinteles ca nu am stiu ca se plateste. In iunie am facut pasul mult asteptat si am luat D610, cand l-am primit surpriza facea shift focus si back focus. Pana pe la f3.5 mergea cu AF -20. L-am trimis inapoi sa nu mai zic ca durat mai mult decat ma asteptam calibrarea. Am primit aparatul tot mai are putin back focus -2 dar shift focus face la greu. Shift focus cred ca mai mult problema de obiectiv dar pe D3000 nu facea. Cand am explicat defectul am intrebat daca trebuie sa trimit si obiectivul si mi s-a spus ca nu trebuie deoarece nu au treaba unul cu altul. Acum le-am trimis e-mail cu problema si au raspuns sec, copy paste la procedura de lucru, in concluzie sa trimit aparatul. Eu as vrea sa trimit si obiectivul, dar iar imi iau bani si raman cu problema nerezolvata. Se putea decalibra obiectivul in 2-3 luni si maxim 1.500 de cadre (500 pe teste ![]() Maine il trimit iar ca nebunesc cand vad ca din cele 1000 de cadre mai bine de jumatate merg la cosul de gunoi. O chestie care nu imi place la D610 ca nu imi pot da seama de pe display daca poza e in focus sau nu. Cand maresc poza are o rezolutie mica de nu pot sa imi dau seama de focus decat dupa ce descarc pozele. Patesc de am poze la care cred ca nu e bun focusul si cand descarc e la fix. |
#69
Posted 18 August 2014 - 13:47
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Focus shift - daca cunosti acest fenomen si daca esti sigur ca obiectivul tau sufera de asa ceva - fenomenul tine exclusiv de obiectiv. De regula este o problema de proiectare si astfel ar trebui sa existe numeroase rapoarte pe net despre acest lucru. Eu unul n-am auzit la obiectivul invocat. Dar sunt pe Canon. Poate spun ceilalti daca exista rapoarte de focus shift la acel obiectiv.
La obiective mai ieftinache si nu numai, se intampla sa apara un fenomen prin care AF se decalibreaza in timp sau cu temperatura ambianta. Cred ca este greu / scump de reparat si nu cred ca merita sa se faca o astfel de reparatie la obiective ieftine. Daca obiectivul e in garantie probabil ca e mai inteligent sa ti-l inlocuiasca decat sa-l repare. Fenomenul se poate datora si unor componente din camera, caz in care insa se va manifesta la orice obiectiv montat pe camera si se va vedea cu precadere la obiective cu diafragma maxima mare. Daca fenomenul se manifesta numai la obiectivul invocat atunci problema este, evident, in obiectiv. Nu-i exclus ca tehnica ta de fotografiere sa nu fie perfecta si sa ti se para numai ca ai probleme. Ce experienta ai? De care alte obiective cu diafragma mare mai dispui? Daca esti din Bucuresti du-te cu obiectele la service si discuta cu cineva cu calm pentru a intelege ce se comite. Daca trimiti mesaje "suparate" vei escalada conflictul fara avantaje pentru tine. |
|
#70
Posted 18 August 2014 - 14:24
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Iarba se face mai verde la service-ul Canon - cel putin asa am avut impresia la ultima treaba cu ei. E adevarat, am mers in calitate de membru CPS si dupa o discutie cu Canon Romania inainte despre asta. Dar, au fost serviabili. zambitori (partea asta nu o vazusem la ei) si f prompti. Sper sa fie asa de fiecare data de acum.
Edited by miromulus, 18 August 2014 - 14:24. |
#71
Posted 23 August 2014 - 13:06
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Saptamana aceasta am trimis la service si body-ul si obiectul, ambele fiind in garantie. Astept raspunsul lor.
Ca si tehnica am folosit trepied si declansare din PC, deci exclud miscarea dupa confirmarea de focus. |
#72
Posted 29 August 2014 - 14:08
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Am primit ieri si aparatul si obiectivul din service. Pe fisa la aparat scrie verificare focus body, OK. Iar pe fisa de la obiectiv scrie ca focusul este in parametrii. In prima faza m-am enervat ca nu au facut nimic si doar l-am plimbat degeaba. Am testat totusi si acum este in regula, ceva s-a facut doar ca nu s-a mentionat pe fisa ce anume.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users