Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Reconditionare cada baie din fonta

Problema imprimanta

Here goes nothing

BCR sau Raiffeisen
 Visual Studio 2022 instaleaza Epi...

Sfat alegere parbriz

EMAG - recenzii false facute de ei?

Recomandare telefon 900-950
 Nivel de trai

Semnal bun da'... prost

De ce statiile de radio FM nu ren...

Pe unde pot sa gasesc statistici ...
 Este reconditionat acest laptop?

Prelungire fire electrice

Amintiri despre satelit si retran...

Care este cel mai bun mod de a pr...
 

Situatie in trafic

- - - - -
  • Please log in to reply
277 replies to this topic

#271
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006
ce legatura au toate astea cu cazul despre care s-a vorbit la inceput?  Posted Image

#272
titoo

titoo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,404
  • Înscris: 19.03.2007

View Postdanvlas, on 15 decembrie 2013 - 14:38, said:

Omul ti-a demontat toata teoria cu o poza, din care reies 2 lucruri:
1: Exista verde intermitent pentru stanga. Nu stiam, nu mai vazusem, asa ca multumesc pentru poza.
2: Daca tu, titoo, intalnesti acel semafor, vei avea o surpriza atat de mare, incat vei bloca intersectia, nestiind ce sa faci.



De ce? Pentru ca e un Gigel confuz langa semafor? Ala a inteles exact ca tine si a renuntat la a mai gandi. Probabil ca a coborat din masina ca sa faca o poza memorabila, la care sa mediteze in anii ce vor veni.  


Cred ca te referi la mine. OK. In acest caz, da-mi voie sa explic pas cu pas cum vad eu intersectia cu pricina:
-- Drumul D1 in care intru dupa semaforul ala este cu sens unic.
-- Drumul D1 are un trafic scazut, spre deosebire de drumul D2 deservit de semafor.
-- Sensul in care se circula este de la dreapta spre stanga
-- Cand semaforul pe D1 e rosu, cei de pe D2 au verde pe semaforul principal, deci au prioritate
-- Cand semaforul pe D1 e verde, cei de pe D2 au rosu pe semaforul principal si VERDE INTERMITENT PENTRU STANGA. Nu are nici un rost sa astepte verdele, atata timp cat pe D1 nu e trafic.

Acum te rog frumos sa combati tu toate punctele de mai sus, astfel incat eu sa fiu obligat sa recunosc ca am batut campii. Argumentele ar fi de preferat sa nu contina expresii cum ar fi "asa am zis eu, titoo, care inteleg foarte bine codul rutier". Daca se poate.


Acum sa lasam la o parte verdele intermitent si sa discutam de semaforul principal, pentru ca am vazut oarecare confuzii:
Verde FARA semn aditional de directie: trecerea e permisa pe toate directiile, dar la virajul spre stanga trebuie sa dai prioritate celor care vin din fata.
Verde CU semn aditional: treci fara teama, ai prioritate fata de toti pe directia indicata de semnul aditional.
Nu ma refeream la tine ,faceam referire la toti cei care nu stiu ceea ce trebuiau sa stie atunci cand au terminat scoala de soferi. Cei care au pus acolo semaforul ala sunt niste dobitoci.Raspunsul ti l-ai dat singur dar nu pricepi nici cand iti explici tie insuti. Pai e logic ca verdele intermitent e pus pentru a putea trece cand drumul nu e aglomerat,cand din dreapta nu vin masini...atunci ce rost mai are semaforul cu cele 3 culori, pentru ce mai e nevoie de rosu acolo? Era suficient cel verde intermitent cu semnul aditional de cedeaza trecerea sub el...rezultatele ar fi fost aceleasi. Asa ca nu-ti face griji pentru mine, fa-ti pentru tine pentru ca tu nu esti capabil sa pricepi logic cum stau lucrurile.

#273
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Nu-mi dau seama de unde ai dedus ca-mi fac griji pentru tine. Chiar nu e treaba mea, fiecare se descurca cum stie si cum poate.

Deci accepti ca exista verde intermitent la stanga. OK, e un mare pas inainte. Ramane sa vedem daca aia care au pus semaforul sunt chiar asa de prosti pe cat ii crezi tu... Sa revenim la logica pe care zici tu ca nu o inteleg eu:

In cat timp trec 10 masini pe verde plin, cand n-au nici o restrictie?
In cat timp trec aceleasi 10 masini pe verde intermitent, cand au obligatia sa reduca viteza, sa se asigure si sa dea prioritate la masini si la pietoni?

Combinatia aia de semafoare este ideala pe o directie cu trafic aglomerat: verde plin elibereaza intersectia in viteza (ca un robinet deschis la maxim), iar verdele intermitent evita supraaglomerarea (ca un robinet care picura). Este absolut acelasi principiu ca la verdele intermitent la dreapta, cu deosebirea ca pentru stanga nu se poate aplica decat in situatia de mai sus.

Ei, cum e? S-a mai lamurit misterul? Sau aia sunt tot dobitoci?

#274
titoo

titoo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,404
  • Înscris: 19.03.2007

View Postdanvlas, on 16 decembrie 2013 - 08:39, said:

Nu-mi dau seama de unde ai dedus ca-mi fac griji pentru tine. Chiar nu e treaba mea, fiecare se descurca cum stie si cum poate.

Deci accepti ca exista verde intermitent la stanga. OK, e un mare pas inainte. Ramane sa vedem daca aia care au pus semaforul sunt chiar asa de prosti pe cat ii crezi tu... Sa revenim la logica pe care zici tu ca nu o inteleg eu:

In cat timp trec 10 masini pe verde plin, cand n-au nici o restrictie?
In cat timp trec aceleasi 10 masini pe verde intermitent, cand au obligatia sa reduca viteza, sa se asigure si sa dea prioritate la masini si la pietoni?

Combinatia aia de semafoare este ideala pe o directie cu trafic aglomerat: verde plin elibereaza intersectia in viteza (ca un robinet deschis la maxim), iar verdele intermitent evita supraaglomerarea (ca un robinet care picura). Este absolut acelasi principiu ca la verdele intermitent la dreapta, cu deosebirea ca pentru stanga nu se poate aplica decat in situatia de mai sus.

Ei, cum e? S-a mai lamurit misterul? Sau aia sunt tot dobitoci?
"2: Daca tu, titoo, intalnesti acel semafor, vei avea o surpriza atat de mare, incat vei bloca intersectia, nestiind ce sa faci." De aici am realizat ca-ti faci griji ptr. mine si ti-am spus ca nu e cazul, intersectiile si traficul sunt incurcate de aia care nu cunosc regulile de circulatie si eu nu cred ca fac parte din categoria aia. Imi mentin parerea, cei care au pus un asemenea semafor acolo sunt niste cretini lipsiti de logica. Exista intermitent la stanga,e gaselnita unor tampiti, cred ca sunt 2 sau 3 in toata Romania.Acolo trebuia ori doar verde intermitent cu semnul aditional de cedeaza, ori semafor normal. Conform teoriei tale si gandirii celor care au montat astfel de semafoare acolo, ar fi ideal ca astfel de semafoare cu verde intermitent sa fie montate in toate intersectiile, indiferent de directie ca sa poti trece cand traficul nu e aglomerat. De ce nu s-ar pune si pentru directia inainte astfel de semafoare daca tot le place unora sa se joace cu semafoarele dupa bunul plac ? Sau mai bine sa nu mai puna niciunul si nici semne, oricum pentru unii sunt puse degeaba pentru ca nu cunosc semnificatia regulilor de circulatie si conduc "la ghici". Asa am circula cam ca in Turcia, cu mana scoasa pe geam, aplicand reguli primitive de circulatie.

#275
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Exista verde intermitent inainte. Am vazut eu, cu ochii mei, in Galati. Cineva mi-a spus ca ar exista si in Constanta, dar nu pot confirma.
Extrapolezi in mod gresit cand spui ca eu as vrea sa se puna semafoare din astea peste tot. Nu am zis asa ceva, ba chiar dimpotriva, citez:
"cu deosebirea ca pentru stanga nu se poate aplica decat in situatia de mai sus".
In traducere: Cand traficul pe drumul transversal e cu sens unic, de la dreapta spre stanga. Altfel e periculos.
Traficul e atat de aglomerat, incat orice sistematizare sau semaforizare care il deblocheaza e binevenita. E total lipsit de importanta ce crezi tu sau eu, important este ca mai multe masini sa treaca in siguranta prin intersectii intr-un timp dat. Poate ai sa razi, dar exista studii pe tema asta.

Iau la disecat afirmatia ta: "Acolo trebuia ori doar verde intermitent cu semnul aditional de cedeaza, ori semafor normal"

Doar verde intermitent: se aduna un carnat de masini care incetinesc una in spatele celeilalte. Numarul de masini care trec depinde nu numai de traficul pe drumul celalalt, ci si de experienta/talentul/indemanarea soferilor din intersectie. Un incepator se asigura in 20 de secunde, un "avansat" are nevoie de cca 2 secunde. Dar toti incetinesc, fiindca e obligatoriu. E loc de mai bine.

Numai semafor normal: pe rosu se aduna un carnat de masini, pe verde trec cati apuca. In timpul dintre rosu si verde ar putea sa mai treaca X masini. Deci... iar exista loc de mai bine.

Combinatia de semafoare rezolva acest loc de mai bine.

Ma uimeste usurinta cu care unii ii fac "tampiti" sau "dobitoci" pe cei pe care nu-i inteleg.

#276
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006
si intr-un final, ce legatura are ce vorbiti voi cu topicul si cu situatia initiala si despre faptul ca daca te iei dupa semnalizarea celuilalt, tu iesi vinovat?

#277
titoo

titoo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,404
  • Înscris: 19.03.2007
Pai nu are,dar unii se agata de orice detaliu pentru a incerca sa demonstreze ca au intr-un fel dreptate. Eu zic ca acest topic poate fi declarat inchis,chiar daca acest lucru trebuia sa se intample demult.

#278
mandrku

mandrku

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,989
  • Înscris: 31.12.2007
Da! Clar este mentinut in viata in mod intentionat.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate