Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Noi ( cei care mergem cu masina) si politistii!
#37
Publicat: 22 septembrie 2013 - 10:14
Clerik, on 22 septembrie 2013 - 08:00, said:
Vă învit să conduceți în bucurești cu numere de neamț. Brusc apar motive să fiu tras pe dreapta și verificat. Sau claxonat. Asta nu doar in Bucuresti. La cum conduc cei cu numere de NT este absolut normal si necesar. Sa vezi aici cum conduc cei cu numere de DJ, MH, OT, NT etc. Regulile de circulatie parca sunt facute pentru gazde nu pentru oaspeti. No offense dar, pana acum, de cate ori am fost prin tara cu vreo treaba, doar de vreo 2 ori am fost oprit de politie si asta pentru ca era ceva filtru si s-au purtat exemplar. Dar nici eu nu incalc regulile de circulatie. In rest, daca voi considera amenda sau comportarea lor abuziva, este treaba avocatului sa se descurce. De asta s-a inventat justitia. |
#39
Publicat: 22 septembrie 2013 - 10:19
altenfilter, on 22 septembrie 2013 - 10:02, said:
Dar voi ,care sunteti soferi , cum interpretati Codul rutier ? Pentru ca politia ne cere sa respectam , nu? Ca sofer, iti pot spune ca este putin interpretabil codul rutier. Da, stiu ca, daca este o singura banda pe sens trebuie sa dai prioritate pietonului chiar daca este in stanga. Daca sunt 2 benzi pe sens atunci nu decat daca este pe sensul tau. Dar, pe de alta parte, la trecerea de pietoni incetinesti ca sa te asiguri ca nu e vreunul alergator. Dupa ce il lovesti nu iti mai pasa ca a alergat sau nu. Si aici camera video e sfanta. Dar si calmatoarele de trafic pe care la mine in oras le-au pus peste tot. Chiar si unde nu ar fi trebuit dar asta este alta poveste. Aberant este ca politia sta la panda pe la trecerile de pietoni puse aiurea dar nu stau zilnic la semafoare sa vada cum, dupa ce se face rosu, mai trec 2-3 masini fara nici o jena. Asta este cu adevarat aberant (printre altele desigur). In alta ordine de idei (tot legat de acest topic), cum va pare noul cod rutier propus acuma? Referitor la amenzi, durata de suspendare a permisului etc. Editat de accexpert, 22 septembrie 2013 - 10:21. |
#40
Publicat: 22 septembrie 2013 - 10:25
Viteza de deplasare era mica- fiind coloana spre Brasov , iar politistul era in fata facindu-si de lucru cu o alta masina.
Repet , eu eram deja pe trecere cand pietonul a pus piciorul pe carosabil! Si un amanunt: in spatele trecerii la 10-15 metri se afla o camera pe un stalp. Stie cineva cum se poate cere o inregistrare? |
#41
Publicat: 22 septembrie 2013 - 10:41
Inregistrarea aia nu se da oricui o cere. Contesta amenda, si precizeaza ca exista o camera in intersectie si judecatorul va demara formalitatile sa faca rost de video(daca e camera video privata, du-te si vorbeste cu proprietarul ei sa nu stearga datele din ziua aia). Ar fi interesant sa apara o lege ca in cazul amenzilor care sunt demonstrate ca sunt date degeaba, sa fie politistul obligat sa o plateasca. Sa-si asume cumva responsabilitatea, nu sa fie mustrat verbal de sefi.
Editat de Getodacul, 22 septembrie 2013 - 10:43. |
#42
Publicat: 22 septembrie 2013 - 10:44
"" Dar, pe de alta parte, la trecerea de pietoni incetinesti ca sa te asiguri..""
daca drumul are doar o banda pe sens si e pieton care are intentia sa treaca trebuie sa reduci viteza la 30 km/h in oras respectiv 50 km/h in afara. am avut accident pe o trecere de pietoni in afara orasului si asiguratorul se legase initial de articolul asta(drumul avea 2 benzi pe sens si nu era nici un pieton in apropierea trecerii, m-a lovit o masina de pe sens opus care mergea in dreapta mea). |
#43
Publicat: 22 septembrie 2013 - 10:51
csi1, on 22 septembrie 2013 - 10:44, said:
"" Dar, pe de alta parte, la trecerea de pietoni incetinesti ca sa te asiguri.."" daca drumul are doar o banda pe sens si e pieton care are intentia sa treaca trebuie sa reduci viteza la 30 km/h in oras respectiv 50 km/h in afara. am avut accident pe o trecere de pietoni in afara orasului si asiguratorul se legase initial de articolul asta(drumul avea 2 benzi pe sens si nu era nici un pieton in apropierea trecerii, m-a lovit o masina de pe sens opus care mergea in dreapta mea). Corect. Daca este trecere si nu se vede vreun pieton mergi mai departe, nu te obliga nimeni sa incetinesti. Dar, daca este pieton in dreptul trecerii sau nu ai vizibilitate (pentru ca vreun idiot a parcat chiar pe trecere asa cum sunt o gramada in Romania) atunci incetinesti ca sa te asiguri. La mine in oras au pus calmatoare de trafic la toate trecerile pentru ca lumea in general le ignora. Calmatoarele mai greu de ignnorat |
#44
Publicat: 22 septembrie 2013 - 11:36
opop, on 22 septembrie 2013 - 10:14, said:
Si voi cum interpretati faptul ca mie la examen mi-a dat puncte pentru ca am oprit atunci cand pietonul a pus piciorul jos pe cealalta parte ? 2. La examenul pentru obtinerea permisului auto nu se verifica doar respectarea Codului Rutier, ci si abilitatile candidatului. In general, stangacia si frica (nu prudenta) sunt penalizate sub diferite motive. |
#45
Publicat: 22 septembrie 2013 - 12:09
#46
Publicat: 22 septembrie 2013 - 13:04
accexpert, on 22 septembrie 2013 - 10:14, said:
Asta nu doar in Bucuresti. La cum conduc cei cu numere de NT este absolut normal si necesar. Sa vezi aici cum conduc cei cu numere de DJ, MH, OT, NT etc. Regulile de circulatie parca sunt facute pentru gazde nu pentru oaspeti. No offense dar, pana acum, de cate ori am fost prin tara cu vreo treaba, doar de vreo 2 ori am fost oprit de politie si asta pentru ca era ceva filtru si s-au purtat exemplar. Dar nici eu nu incalc regulile de circulatie. In rest, daca voi considera amenda sau comportarea lor abuziva, este treaba avocatului sa se descurce. De asta s-a inventat justitia. |
|
#47
Publicat: 22 septembrie 2013 - 13:04
altenfilter, on 22 septembrie 2013 - 10:25, said:
Viteza de deplasare era mica- fiind coloana spre Brasov , iar politistul era in fata facindu-si de lucru cu o alta masina. Repet , eu eram deja pe trecere cand pietonul a pus piciorul pe carosabil! Si un amanunt: in spatele trecerii la 10-15 metri se afla o camera pe un stalp. Stie cineva cum se poate cere o inregistrare? Mai devreme ziceai ca erai unde este masina alba din poza. |
#48
Publicat: 22 septembrie 2013 - 14:59
Clerik, on 22 septembrie 2013 - 13:04, said:
Păi cum conducem noi nemțenii cu numerele NT? Cu suficienta lipsa de bun simt fata de regulile de circulatie si fata de ceilalti participanti la trafic astfel incat politia sa va acorde o atentie "speciala" si sa fie necesar ca "Brusc apar motive să fiu tras pe dreapta și verificat. Sau claxonat.". That's all. Nu este ceva personal, asta este realitatea. De acolo apare asa-zisa atentie de care pomenesti. Si nu doar in Bucuresti. Editat de accexpert, 22 septembrie 2013 - 15:03. |
#49
Publicat: 22 septembrie 2013 - 17:15
accexpert, on 22 septembrie 2013 - 14:59, said:
Cu suficienta lipsa de bun simt fata de regulile de circulatie si fata de ceilalti participanti la trafic astfel incat politia sa va acorde o atentie "speciala" si sa fie necesar ca "Brusc apar motive să fiu tras pe dreapta și verificat. Sau claxonat.". That's all. Nu este ceva personal, asta este realitatea. De acolo apare asa-zisa atentie de care pomenesti. Si nu doar in Bucuresti. Și întradevăr, vin eu moldoveanul din provincie, din oraș cu 3 bulevarde și n-am bun simț în trafic. Săracii bucureșteni plâng când le tai calea și sunt siguri că nu-s de-al lor, că doar ăștia din provincie n-au bun simț. PS: N-am luat o amendă în viața mea și nu e zi în care să nu pun fundul în mașină, iar de cele mai multe ori prin prisma serviciului străbat sudul țării de la constanța la severin de cel puțin 2 ori/săpt. Deci se exclud 1. lipsa bunului simț față de regulile de circulație 2. lipsa kilometrilor făcuți 3. orice alt argument de căcat |
#50
Publicat: 22 septembrie 2013 - 17:56
initiator
1. vezi ca ai creat un subiect care nu prea are legatura cu aria asta. cel mai indicat era pe aria auto/legis sau accidente/incidente... 2. conform art. 100, nu-i asa ca daca pietonul mai avea doi pasi sa intre pe sensul tau de mers, politistul nu trebuia sa te opreasca? valabil si pt tine opop |
#51
Publicat: 22 septembrie 2013 - 22:42
adrian_r5, on 22 septembrie 2013 - 12:09, said:
Te rog sa ne spui si noua articolul din actu' normativ in care scrie treaba asta ! Sănătate şi tcb ! Editat de OvidiuNS, 22 septembrie 2013 - 22:52. |
|
#52
Publicat: 22 septembrie 2013 - 23:20
moftware, on 22 septembrie 2013 - 09:24, said:
... In opinia mea, "aflati pe sensul de deplasare a autovehiculului" nu se refera la banda de circulatie, ci e o exprimare criptica si nefericita a unei idei banale: pietonul se afla in fata masini, nu in spate sau in lateral. Nu are importanta cate benzi sunt pe sens, ci doar daca exista un refugiu sau o linie de tramvai intre sensuri ... Neacordarea de prioritate pietonului aflat pe sens opus - zic eu că a fost o modificare majoră a vechiului cod rutier. Pe vremuri, oricât de larg era bulevardul, dacă un pieton punea piciorul pe carosabil pe trecerea de pietoni, atunci şoferul era obligat să oprească, indiferent dacă pietonul era la 50 de metri pe sensul celălalt, ceea ce era aberant. În prezent, dacă strada e largă (adică are cel puţin 2 benzi de circulaţie pe sens), tu, ca şofer, nu mai eşti obligat să-i acorzi prioritate pietonului aflat în traversare, dar fiind pe celălalt sens, adică departe de tine. Nu-l incomodezi cu nimic şi nu e nici un pericol dacă treci. În schimb, dacă strada e îngustă (o singură bandă pe sens), atunci e foarte normal să-i acorzi prioritate pietonului, chiar dacă e pe celălalt sens. E vorba de incomodarea pietonului, până la urmă, aşa cum s-a mai spus, şi nu are nici o legătură cu vreun refugiu sau vreo linie de tramvai. Aaaa, că linia de tramvai e bandă de circulaţie, asta e altceva, adică se poate spune lejer că e o stradă largă acea stradă unde pe sens ai o singură bandă pentru autovehicule, dar ai şi o linie de tramvai. Practic sunt 4 benzi de circulaţie, câte 2 pe sens. Sănătate şi tcb ! Editat de OvidiuNS, 22 septembrie 2013 - 23:25. |
#53
Publicat: 23 septembrie 2013 - 14:36
OvidiuNS, on 22 septembrie 2013 - 22:42, said:
Despre faptul că şoferul nu este obligat mereu să acorde prioritate pietonului ce traversează pe trecerea de pietoni un drum cu cel puţin 2 benzi pe sens scrie în Regulamentul de aplicare a codului rutier, la art.180, alineatul 7. La incomdarea pietonului ma gandisem si eu. "Regula" mea era ca are prioritate cel care poate sa treaca primul, luand in considerare viteza de alergare a pietonului. O alta "regula" era ca linia de tramvai echivaleaza cu linia continua (exceptand intersectiile) ... si se respecta cum se stie ca se respecta. Sănătate şi tcb ! Sper ca nu esti agent al politiei rutiere. |
#54
Publicat: 23 septembrie 2013 - 14:52
moftware, on 23 septembrie 2013 - 14:36, said:
... In prima instanta am crezut ca te referi la alin.17 ... Neeeah, sunt om serios, ce naiba moftware, on 23 septembrie 2013 - 14:36, said:
... Sper ca nu esti agent al politiei rutiere. Doamne fereşte ! Atâta doar că m-am folosit un pic de limbajul lor, pentru a fi mai clar în exprimare. Sănătate şi tcb ! Editat de OvidiuNS, 23 septembrie 2013 - 14:57. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi