Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Motorul LOMBARDINI. Uleiuri, intretinere, exploatare
Last Updated: Jul 25 2021 17:09, Started by
Topp
, May 14 2013 20:03
·
0
#1225
Posted 16 May 2020 - 15:43
I'am făcut un mic reglaj la plutitor pentru a nu umple camera complet cum s'a întâmplat prima data dar aceiași problema am văzut în manualul lui ca are jetul pentru relantiu ce este pulverizat prin jiglorul de sus ce vine pe gatul de aluminium pe urma jetul de turație medie ce iese din partea superioara a carburatorul ui și pe urma jetul de turație maxima ce iese din spatele clapete de soc chestia este ca pe la jetul de turație maxima îmi arunca benzina cu motorul la "relantiu" și sa niște rateuri 3-5 sec merge fără rateuri și pe urma o ia în rateu după rateu
|
#1226
Posted 17 May 2020 - 14:28
sniper1986, on 11 mai 2020 - 08:51, said:
Va salut, domnilor, Pun si eu aici o problema, in caz ca ma poate ajuta si pe mine cineva cu o solutie. Motor Lombardini LA490 (benzina, atatasat la un motocultor Goldoni) pe scurt, cand da de greu scoate fum negru si miroase a benzina. Mai pe larg: Cand este remorcuta incarcata sau cand ii atasez freza (tractabila), incepe sa scoata fum si sa miroase a benzina nearsa. Cand este pe liber, oricat as accelera merge bine. Totul pana il pun in sarcina. Am observat ca nu mai face asta atunci cand este pe punctul de a ramane fara benzina, adica incepe sa mearga rotund si fara fum negru si miros de benzia cand rezervorul este gol iar benzia cu care functioneaza este doar cea de pe instalatie, filtru si carburator. Eu am ajuns la concluzia ca pompa de benzia ii da prea multa benzina, ii baga fortat. Ar fi asta un motiv, ar fi posibil asa ceva? Nu am avut timp sa incerc sa anulez pompa si sa ii fac alimentarea prin cadere. Este vre-o posibilitate sa ii reglez debitul de benzina din carburator, atunci cand este in sarcina? Sa nu se inteleaga de plutitor, pentru ca nu a avut niciun efect cand am marit/micsorat debitul din paharul carburatorului cu ajutorul plutitorului. Multumesc anticipat! P.S.: pentru orice alta intrebare/nelamurire va stau la dispozitie. sniper1986, on 11 mai 2020 - 08:51, said:
Va salut, domnilor, Pun si eu aici o problema, in caz ca ma poate ajuta si pe mine cineva cu o solutie. Motor Lombardini LA490 (benzina, atatasat la un motocultor Goldoni) pe scurt, cand da de greu scoate fum negru si miroase a benzina. Mai pe larg: Cand este remorcuta incarcata sau cand ii atasez freza (tractabila), incepe sa scoata fum si sa miroase a benzina nearsa. Cand este pe liber, oricat as accelera merge bine. Totul pana il pun in sarcina. Am observat ca nu mai face asta atunci cand este pe punctul de a ramane fara benzina, adica incepe sa mearga rotund si fara fum negru si miros de benzia cand rezervorul este gol iar benzia cu care functioneaza este doar cea de pe instalatie, filtru si carburator. Eu am ajuns la concluzia ca pompa de benzia ii da prea multa benzina, ii baga fortat. Ar fi asta un motiv, ar fi posibil asa ceva? Nu am avut timp sa incerc sa anulez pompa si sa ii fac alimentarea prin cadere. Este vre-o posibilitate sa ii reglez debitul de benzina din carburator, atunci cand este in sarcina? Sa nu se inteleaga de plutitor, pentru ca nu a avut niciun efect cand am marit/micsorat debitul din paharul carburatorului cu ajutorul plutitorului. Multumesc anticipat! P.S.: pentru orice alta intrebare/nelamurire va stau la dispozitie. S-ar putea sa nu îti inchida bine cuiul poantou si se mareste nivelul benzinei in camera de nivel constant ori, gaura la jiglerul principal prea mare celbun, on 14 mai 2020 - 09:08, said:
Buna ziua. am nevoie de ajutor ,am un motocultor, un lombardini la 85. problema e la aprindere, nu are scanteie,pe bujie.probat 3 buji motocultor 4 t.nu vrea ,n am modificat prinderea la platina,si totusi nu vrea sa mearga, a pornit 5 mi si sa oprit.sa fie condensatorul ???? mentionez ca arata f bine curat fara urme mari de uzura,dar nu vrea sa porneasca, multumesc. Curata platina, regleaza apoi jocul la platina vezi daca ai scanteie daca nu ai s-ar putea sa fie bobina sau condesatorul in scurt. bogdandragne, on 16 mai 2020 - 12:28, said:
Salut, recent am făcut motorul la un motor lombardini la490 reparația a fost aproape capitala schimbat set Carburator rectificat cilindru ce nu am putut sa salvez a fost pompa de benzina pentru care nu am găsit set de reparație pertotal toate bune și frumoase pana la pornire și anume îl pornesc merge circa 20-50sec cu socul tras și dacă nu eliberez socul se oprește și când îl eliberez același lucru se oprește am scos bujia și am găsit-o umeda o șterg și pe urma aceiași poveste care ar putea fi cauza? Nu-l tinea mult cu socul tras, ca uda bujia daca se opreste cum dai socul pe mers, inseamna ca nu se alimenteaza bine. Curata bine carburatorul si din rezervor vezi sa vina benzina cum trebuie. |
#1227
Posted 17 May 2020 - 17:08
Carburatorul este "reparat" i'am schimbat tot din el a rămas doar corpul și capetele în rest totul este nou ciudat este ca îmi arunca benzina pe la filtru de admisie cu socul tras el pornește cc 20sec și când vreau sa eliberez socul îmi arunca benzina multă și se oprește parca ar fi supra alimentat
|
#1228
Posted 17 May 2020 - 18:33
Nu tine bine cuiul, la plutitor, sau nivelul mare, aici e buba.
|
#1229
Posted 18 May 2020 - 01:42
Am schimbat cuiu ponton cu scaunul jigloare plutitor și garnitura deci practic ar fi nou dar nefuncțional și la plutitor m-am jucat cu mai toate pozițiile dar nu a vrut ori era nivelul prea mic și nu mai dădea benzina ori era prea mare și arunca benzina pe admisie cred ca ce-a mai buna varianta ar fi sa schimb carburatorul cu totu dacă știe cineva ce fel de Carburator se poate adapta rămân dator cu o bere 😁
|
#1230
Posted 18 May 2020 - 20:49
Cu supapele cu stai? Nu scapa compresie pe la ele? Motorul nu e uzat? Ia-l metodic la puricat.
|
#1231
Posted 19 May 2020 - 13:18
ioan56, on 17 mai 2020 - 14:28, said: S-ar putea sa nu îti inchida bine cuiul poantou si se mareste nivelul benzinei in camera de nivel constant ori, gaura la jiglerul principal prea mare Eram sigur ca dumneavoastra imi veti raspunde, defapt chiar speram sa o faceti. O sa verific cuiul mai atent sa vad daca are vre-o crapatura, urma de uzura mai avansata, mai atent. Voi verifica si jigleorul ba chiar o sa incerc sa-l "infund" cu ceva si sa incerc sa-i micsorez debitul. Va multumesc inca o data |
#1232
Posted 19 May 2020 - 19:29
invarte cuiul poantou de vre-o 10 ori sa il rodezi pentru a etansa mai bine, refaci nivelul si vezi ce se intampla
|
#1233
Posted 19 May 2020 - 21:48
ioan56, on 18 mai 2020 - 20:49, said:
Cu supapele cu stai? Nu scapa compresie pe la ele? Motorul nu e uzat? Ia-l metodic la puricat. Salut,supapele etanseaza setul motor a fost reparat am compresie ff buna din aceasta cauza mi-se pare ciudat fenomenul pentru ca nu vad cauza sa arunce benzina inapoi,eu m-am uitat atent cand arunca benzina si am observat ca nu da pe la teava de accerelatie maxima asa ca cel mai probabil da pe la teava de accerelatie medie dar nu inteleg ce putea sa se decalibreze in carburator tinand cont ca este un carburator destul de simplu 3 jigloare fara reglaj arculete sau bilute etc un plutitor cui ponton si scaun cui ponton(toate schimbate cu un kit de reparatie pentru carburator) se poate sa aiba vr-un arc cu bila sau bila ceva prin carburator si cine a umblat inaintea mea sa il fi scos? ps:eu am luat motorul cu probleme pe camasa cilindrului si apa in rezervor si carburator. Multumesc pentru timpul acordat! |
#1234
Posted 19 May 2020 - 22:34
|
#1235
Posted 20 May 2020 - 08:04
sniper1986, on 19 mai 2020 - 22:34, said: Daca te referi la mine, ar fi o idee sa incer sa-l dau pe niste smirghel fin, de exemplu 1000-1500? |
#1236
Posted 20 May 2020 - 09:37
Verificare simpla a etanseitatii. suflii pe conducta de alimentare si ridici plutitorul cu mana. Daca opturezi cateva secunde cu limba alimentarea cu plutitorul tinut ridicat si vezi ca tine presiune e ok si atunci te indrepti catre distributie.
|
#1237
Posted 20 May 2020 - 20:58
Daca ai reparat motorul, verifica daca da scanteia la timp si daca distributia e pusa la punct. Verifica si carburatorul sa nu fie crapat undeva daca a fost apa in el, sa nu fie inghetat iarna. Am gasit cateva defecte din cauza inghetului.
|
#1238
Posted 20 May 2020 - 23:55
Salut,carburatorul nu are fisuri pentru ca l-am verificat destul de atent in momentul reparatiei iar la distributie nu cred ca am gresit dar am sa o verific ca sa ma asigur cu toate ca din ce am vazut am semn doar pe ax came si vibrochen rotita de plastic de la accerelatie este mai mult pentru balbotajul uleiului iar l-a scanteie cand trag de sfoara da scanteie destul de frumos m-am gandit sa incerc cu un reglaj mai "lejer" la supape eu le-am pus ca in carte 0.20 si m-a gandeam sa pun eventual de proba 0.35 poate 0.20 imi ramane supapa de admisie deschisa dar in momentul cand dau la sfoara daca ma prinde pe sfarsit de compresie abea reusesc sa il dau peste cap oricum multumesc de sfaturi am sa iau pe rand pana gasesc problema ca totusi este un motor clasic pe combustie nu este un avion cu reactie
|
#1239
Posted 13 June 2020 - 16:41
Salut comunitate! Nu sunt sigur dacă postez bine în acest topic și îmi cer scuze dacă nu este la locul ei.
Am și eu o mică problemă cu masa volantă, respectiv ventilatorul, de la un motor lombardini la 85 benzină, respectiv nu o pot extrage. Am desfiletat piulița și am încercat inclusiv cu extractor și nu iese. Cred că axul este drept și nu conic. Vă rog să mă ajutați cu o părere. Mulțumesc! |
|
#1240
Posted 13 June 2020 - 21:59
Axul e conic, ca sa-l scoti iei un dorn de fier mai moale,( preferabil ar fi bun din bronz) si lovesti cu n ciocan mai mare volanta din fata spre spate, cu lovituri nu prea tari dar ritmice ca sa tresara volanta de pe con. Lovesti in interior, in jurul acelor aripioare de racire mai poti pune unul sa incoarde in volanta cu un levier. Incordarea sa nu fie prea tare sa nu rupi carcasa dai lovituri opuse una fata de alta si in cruce. Daca ai presa, incoarda cu presa cat poti de tare si aplica-i lovituri cum ti-am zis.
|
#1241
Posted 14 June 2020 - 10:26
Dai cu putina benzina pe con, incordezi extractorul si lovesti in volanta.
Combinatia de tensiune si lovituri da rezulate bune. |
#1242
Posted 27 July 2020 - 08:55
Buna ziua!Am si eu o problema(consider eu),am luat un goldoni 140,motor 3ld510 si am probleme cu pornirea,nu vrea sa dea peste acel prim 'punct de rezistenta'',cand l-am cumparat,proprietarul il pornea din prima dar eu am probleme sa il trec peste acel ''hop'',blocat nu este ca trece incet peste acel hop.De pornit a pornit cu mine de cateva ori da acum nu vrea deloc.Ma gandesc ca fac ceva gresit,nu stiu...L-am sunat pe fostul propietar si el zicea sa aduc pe cineva cu mai multa forta,am adus dar degeaba...era sa isi rupa degetele...am incercat sa il pornesc cu ambele metode din acest videoclip dar nimic [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/_ikOCnQ3LO8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] .Prima oara l-am pornit de vreo 2 ori cu metoda aia de tragi ''din prima''.Pasii car ii fac cand incerc sa il pornesc:verfic daca vitezele is in neutru cu ambreiajul tras,trag fluturasul acela de da mai multa motorina la start,trag acceleratia la jumatate si incerc sa trag de sfoara.Daca fac ceva gresit la start sau este inauntru ceva blocat in interior va rog sa imi spuneti....
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users