Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Accesorii pentru motosape/motocultoare
Last Updated: Apr 15 2024 16:36, Started by
scaiba
, Mar 08 2013 19:06
·
8
#1568
Posted 13 January 2015 - 19:38
Bre, tu faci reclamă la utilaje gata făcute? Noi aici discutăm despre utilaje cu care să ne dotăm motosapele sau motocultoarele pe care le avem deja. Cumva... se vinde freza şi separat, fără partea motorizată, adicătelea? Noi asta vrem!
|
#1570
Posted 13 January 2015 - 21:23
Nu-i bai dom' Vasile, glumea colegu'.
O parte din ce spunea era însă drept, fain ar fi să aflăm freza de zăpadă separată, că la ce o monta, cam avem... |
#1571
Posted 13 January 2015 - 21:58
costinium6, on 11 ianuarie 2015 - 20:58, said:
Am o prostie de plug pe care il dau cu placere celui care vrea sa vada ca motosapa nu il trage. Pe langa acest subiect m-am luat dupa @scaiba si am facut sistemul de cuplaj al remorcii. Am fost aproape de suicid. Neavand profile-le potrivite am facut sistemul cu rulmenti, surpriza a venit la prima denivelare cand motosapa mi-a plecat din maini, luand pozitia fix culcat. Ideea lui scaiba este necesara dar eu am agravat-o. Am o prostie de plug pe care il dau cu placere celui care vrea sa vada ca motosapa nu il trage. Pe langa acest subiect m-am luat dupa @scaiba si am facut sistemul de cuplaj al remorcii. Am fost aproape de suicid. Neavand profile-le potrivite am facut sistemul cu rulmenti, surpriza a venit la prima denivelare cand motosapa mi-a plecat din maini, luand pozitia fix culcat. Ideea lui scaiba este necesara dar eu am agravat-o. Edited by UnyKat, 13 January 2015 - 22:03. |
#1572
Posted 13 January 2015 - 22:13
Puntea mai in spate ar ajuta la tractiune, ca face sa apese mai mult pe "tractor". Dar pierzi la stabilitate, de care tocmai te plangeai. Muti centrul de greutate catre un cui in loc sa stea pe doua roti.
Unghiul virajului e irelevant, daca nu a pus limitator de rasturnare-rol pe care l-ar putea juca arcurile alea, dar nu mi-a raspuns daca arcurile sunt suspensie pentru fundul lui sau limitator progresiv de rasturnare. Daca a pus limitator de rotire, da, motosapa ar putea apasa inegal pe rotile remorcii la viraj mare, dar nu cat sa o rastoarne. Daca nu a pus limitator de rotire la rulmentii protapului, atunci la virajul la 90grade trebuie sa tina bine de coarne, sa nu dea cu coarnele de pamant. Dar remorca tot pe cele doua roti ale ei ar ramane. Raman la parerea mea, daca vrea sa imbunatateasca stabilitatea, sa lase platforma benei cat mai jos. Sau poate are incredere in indemanarea sa, plus un teren plat care nu-i pune probleme. Numai ca uneori e de ajuns o simpla groapa ca sa te dai tumba. Edited by til, 13 January 2015 - 22:21. |
#1574
Posted 13 January 2015 - 22:39
Nimic.
M-am uitat mai atent pe postarile lui, e clar ca arcurile sunt limitator de rotire. In felul asta si-a permis sa pozeze motosapa virata aproape 90 grade, fara sa fi picat nimic pe jos. Ma gandesc ca tranta s-a produs inainte sa puna jucaria cu arcuri intre cei doi rulmenti... |
#1575
Posted 14 January 2015 - 11:31
#1576
Posted 14 January 2015 - 19:10
til, on 13 ianuarie 2015 - 22:39, said:
Nimic. M-am uitat mai atent pe postarile lui, e clar ca arcurile sunt limitator de rotire. In felul asta si-a permis sa pozeze motosapa virata aproape 90 grade, fara sa fi picat nimic pe jos. Ma gandesc ca tranta s-a produs inainte sa puna jucaria cu arcuri intre cei doi rulmenti... Exact, rasturnarea sapei a fost inainte sa pun arcurile, va trebui sa pun arcuri si la cuiul de ancorare sa scad unghiul de viraj. |
|
#1577
Posted 15 January 2015 - 18:06
Chiar vrei sa redugi unghiul de viraj? Ma gandesc ca o sa te injuri singur in anumite situatii inghesuite.
PS. Cobori platforma? |
#1578
Posted 15 January 2015 - 23:43
Posibilitatea acelui unghi este ideala pentru mine, dar apare o problema.
Trebuie sa trec printr-un hol pana in gradina, Tinand coarnele m-am umplut de julituri pe maini. Holul este cu 10-15 cm mai mare decat remorca si poarta este aproape fix cat remorca. |
#1579
Posted 16 January 2015 - 09:03
vasilemet, on 13 ianuarie 2015 - 18:49, said: In Brico-ianuarie 2015 Ideea e că acea sculă are întrebuințare unică. (Poate 2-3 zile/an. Se merită atîția bani ?) . Așa cu 15-16 mil ți-ai luat un motocultor , mai dai puțin și pe freză, sub 5 mil și tragi de ea, ... vară-iarnă. Pa costinium6, on 14 ianuarie 2015 - 19:10, said:
Exact, rasturnarea sapei a fost inainte sa pun arcurile, va trebui sa pun arcuri si la cuiul de ancorare sa scad unghiul de viraj. Intreb și eu... Te-ai gîndit să mai pui incă un rînd de roți. Să o faci ca pe căruță ? Cele mobile pe față, iar osia aceasta o tragi pe spate ? |
#1580
Posted 16 January 2015 - 09:11
O freză pentru un motocultor, sh, o iei cu 400-500 de euro, nu cu 500 de lei.
|
#1581
Posted 16 January 2015 - 14:41
Salutare,astazi am profitat de reducerea de 50% de la brico si am luat o prasitoare pt moto cu 115 lei .Intrebare intrebatoare cum o prind de motosapa?ca nu se pupa neam
Pare(este cred)cam fragila si am dus-o direct la un fierar care mi-a inapoiat-o dupa vreo 2 ore pirlita ,batuta ,ascutita el stie ce ia facut abia astept sa vina primavara s- o probez dar oare mai trebuia o cupla ceva de fixare pe moto? (lc90) Mai aveau si alte accesorii la reducere,pluguri roti de cauciuc si metalice alea m-ar fi interesat, ca pret erau bune dar nu se potrivesc ca-i axul rotund si la mine e pe hexagon |
|
#1582
Posted 16 January 2015 - 14:42
Bănuiesc că ştii exact despre ce vorbeşti.
Eu ca şi cititor, n-am nici cea mai mică idee... Pune o fotografie cu acea motosapă pe care o ai (din spate, evident) şi dacă cei de la Bricostore nu au prăşitoarea în catalog (pui link), vii cu photo şi cu prăşitoarea. Altminteri, numai aici poţi afla răspunsul, şi nici atunci nu-i sigur |
#1583
Posted 16 January 2015 - 14:56
Citind atatea posturi si pareri mi-a incoltit o idee ca de, eu de ce sa n-am o remorcuta ca ar fi buna la una la alta si am cautat o punte de masina micuta si am gasit doua de matiz una la dezmembrari cu 450 doar s-o urc in masina si alta la fier vechi cu 150(fara roti) care trebuie demontata de pe masina .E buna la pret? Cat estimati ca m-ar costa remorca ?
scaiba, on 16 ianuarie 2015 - 14:42, said:
Bănuiesc că ştii exact despre ce vorbeşti. Eu ca şi cititor, n-am nici cea mai mică idee... Pune o fotografie cu acea motosapă pe care o ai (din spate, evident) şi dacă cei de la Bricostore nu au prăşitoarea în catalog (pui link), vii cu photo şi cu prăşitoarea. Altminteri, numai aici poţi afla răspunsul, şi nici atunci nu-i sigur Moto lc90 si are cuiul pentru frana iar prasitoarea are ca terminatie un platband gros orizontal cu gauri.Eu nu vad cum as putea sa le inbin |
#1584
Posted 16 January 2015 - 15:08
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users