Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Motosapa -partea a-II-a
Last Updated: Apr 08 2016 20:20, Started by
scaiba
, Feb 14 2013 16:07
·
0
#8587
Posted 27 March 2016 - 19:01
magaenea, on 27 martie 2016 - 18:45, said:
Salve ...este fabricat in Romania - mai este si varianta chinezeasca dar diferenta este foarte mare intre cele doua utilaje... Care ar fi diferenta modul in care pornesc Lasand gluma , poti verifica daca iti vine benzina in paharul decantor desfacand surubul asezat excentric pe acesta (daca esti ca mine verifica daca ai deschis robinetul pentru benzina ca se mai intampla ) Daca totul este in regula poti incerca sa schimbi benzina cu una care stii ca-i buna ( si asta am patit-o personal !!) inchide socul si porneste |
#8588
Posted 27 March 2016 - 19:01
magaenea, on 27 martie 2016 - 18:45, said:
...este fabricat in Romania - ..)http://honest.ro/web...539&t=ICGID&m=L ... si marmota..... Eu m-am contrazis la sange cu un posesor de 2 asemenea agregate, la fel fabricate in...... Ro. Nici daca-l picai cu ceara nu ar fi admis altceva. Cred ca e acelasi sindrom cu posesorii de mere de telecomunicatii. Oricum, important e ca vanzatorul e''honest''. Cel mai important. Edited by e_miron, 27 March 2016 - 19:04. |
#8589
Posted 27 March 2016 - 19:26
O diferenta destul de mare este intre cele doua utilajecel chinezesc are doar trei randuri de freze pe fiecare parte si mai mici si foarte subtiri,la mne sunt patru randuri si mai lungi si mult mai groase ,rotile sunt mici a mele sunt aproape duble si au riduri ca rotile de tractor,cea chinezeasca are doar o treapta inainte si una inapoi a mea are dou inainte si una inapoi,cea chinezeasca are 6,5 cp a mea are 7cp...si mai sunt ceva diferente dar nu mai conteaza ,important este sa vad ca porneste...
|
#8590
Posted 27 March 2016 - 19:28
#8591
Posted 27 March 2016 - 20:24
Nea Ene, hai sa afli si matale ultima noutate in materie de motosape si alte alea . Mama la aia chinezeasca are ochii codati de la stanga la dreapta, iar mama la aia romaneasca are ochii codati de la dreapta la stanga.
Pune si mata o poza sa se ingusteze si ochii nostri cu minunatia fabricata in spatiul danubiano-carpato-pontic. |
#8592
Posted 27 March 2016 - 20:33
Lasa-ti colegi sa creadă ca e made in Romania ca o zbura,si eu m-am contrazis cu cineva ca ruris nu e făcută la noi si el zicea ca este,dca e montata la noi nu insmna ca este si turnata,strunjita,vopsită.
Si eu am un Loncin Lc90 si spun ca e chinezesc 100la 100.Am facut putin rodaj dar daca va fi vreme as freza gradina sa bag toate grupurile de freze(4pe o parte)sau numai 3.am arat 80la suta din gradina si restul nu.Ma gândesc ca daca sunt mai multe nu se afunda asa.Unde sa frezez prima data in terenul arat sau in cel nearat. Mulțumesc!!!! |
#8593
Posted 27 March 2016 - 20:56
Da i cu toate frezele linistit ca le duce, si incepe cu cel nelucrat, fa i 2 treceri si apoi trevi la cel lucrat. Nu te chinui sa iasa din prima, pe cel nelucrat usurel cu treapta 1 turata la jumate tine o usor in pinten si cat sa spargi, apoi inca o trecere nitel mai turay, si cat termini cel deja urat se zvanta prima parte si apoi poti da cu 2. Eu asa am procedat . Am incercat si direct vu 2 turata am zis sa fac mai rpd, dar te omoara de oase si consum. Incet cu rabdare ca face treaba buna.
|
#8594
Posted 27 March 2016 - 21:09
Eu sincer lucrez cu lc'ul doar cu a 1 a....mi se pare foarte foarte buna viteza de rotatie.....
A doua foarte rar o bag..... Baga toate frezele ca le duce . Eu iti recomand sa faci intai pamantul arat ca se marunteste mai usor si dupa aia poti considera rodajul facut.....il faci de 2-3 ori..... Pe urma o bagi si la ala greu.....inainte de asta urmareste pe tub filmulete ca sa intelegi si tu ce face cuiul opritor....cum se desteleneste etc. |
#8596
Posted 27 March 2016 - 22:47
Pai consumul nu ar trebui sa fie influentat de treapta de viteza, la aceeasi turatie a motorului ar trebui sa fie egal. Rotatia mai rapida a frezelor e datorata raportului diferit dintre rotile dintate din cutie. Consumul care poate eventual sa creasca este cel de bere. Sau palinca.
|
|
#8597
Posted 27 March 2016 - 22:55
La consum e diferenta la acceleratie. Cu turatie maxim si a 2a nu am facut treaba asa buna ca atunci cand am lucrat calm si am ars si gaz in plus. Graba strica treaba, plus oasele mele.
|
#8598
Posted 27 March 2016 - 23:54
Votez cu Unic !
Metre, tu ai citit ce-am scris eu acum cîteva zile (mesajul cu băbuța de 84 ani) ! Vorbești în neștiință !!! Apropo de băbuță... Acum o săptămână , două se discuta de "piedica la ambreiaj" (sticla de cola). Via bătrînei era cam 50 m rîndul de vie, cu cărare pe mijloc. Dar rîndurile nu erau foarte aliniate. În timp ce am traversat cărarea, nu am aproximat corect distanța și am urcat cu cuțitul frezei de pe stînga pe un butuc, la începutul rîndului . În secunda 2 eram pe spate !!! Făceam deja plajă !!! Freza s-a opintit în butuc, coarnele au virat (sau rotit , au pivotat), m-au lovit peste șold , eu probabil eram într-un picior... și am căzut , fără a mai avea timp să reacționez cumva ! Nici nu vreau să mă gîndesc ce s-ar fi întîmplat dacă nu se oprea instant motosapa ! |
#8599
Posted 28 March 2016 - 08:01
roland_s, on 27 martie 2016 - 09:48, said:
Daca pornesc motocultorul la cheie cum trebuie sa stea clapeta decompresorului? Ridicata sau coborata? De cand l-am luat clapeta este ridicata. Asa au facut cei de la O-mac probele, asa am facut si eu. Nu am umblat la ea, am lasat-o cum au lasat-o ei. DSCF1094.JPG DSCF1095.JPG DSCF1094.JPG 354.04K 47 downloads DSCF1095.JPG 402.98K 48 downloads Edited by roland_s, 28 March 2016 - 08:02. |
#8600
Posted 28 March 2016 - 08:39
Asa cum sta atunci cand e motorul pornit. Daca sta asa cum e acum, inseamna ca asta e pozitia.
Stai linistit ca nu ar fi mers motorul daca ramanea decompresorul blocat pe deschis sa ceva de genul... |
#8601
Posted 28 March 2016 - 09:53
xk1daL, on 22 martie 2016 - 20:43, said:
iar la cel rosu scrie ca trebuie reglat la 1700 - 1500 rpm... Cum stiu când ajunge la turatia aia? Ți-am făcut ieri un clip. La 1 400 -1 500 , cam tușește ! De la 1 700 mersul e mai rotund. |
|
#8602
Posted 28 March 2016 - 11:36
#8603
Posted 28 March 2016 - 22:28
mettre, on 28 martie 2016 - 11:36, said:
Adica? Ce am vb in nestiinta? “ Apoi m-a chemat o bătrinică de pe lîngă mine (84 ani), să-i dau și ei în vie. Nu a mai fost săpată viia aia de ani buni. Am încercat s-o scot dintr-o trecere, dar aș fi pierdut toată ziua acolo, așa că am făcut-o din 2 trecerii. A mers foarte frumos. (Pămîntul uscat ! ) Dar în spatele viei avea un loc de vreo 10 m, arat din toamnă. Aceeași poveste. Greu tare ! De parcă nu era în aceeași curte . Ne-a jucat feste vremea anul acesta !!! ” Teoretic ai dreptate, sfatul tău e bun, (dar nu acum, ci în luna August) practic ... săptămâna aceasta să lucrezi un pămînt arat , mai bine păzești o turmă de iepuri ! Deasupra are un scrob de 2-3 cm, iar mai jos se lipește de freze ! Vezi clipurile de le-am pus săptămâna trecută. Acolo, în via aceea era numai bine. Pămîntul a fost bătut și s-a lucrat mult mai bine decît cel arat, care era îmbibat cu apă ! Cînd am făcut filmarea cu turația, am încercat să bag cu frezele, dar după 1/2 m, am abandonat ! Frezele erau tambur deja. La revedere ! |
#8604
Posted 28 March 2016 - 23:00
La mine merge mult mai bine unde este arat din toamnă.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users