Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Motosapa -partea a-II-a
Last Updated: Apr 08 2016 20:20, Started by
scaiba
, Feb 14 2013 16:07
·
0
#8569
Posted 26 March 2016 - 21:16
Azi am facut primele miscari cu motocultorul. Cand i-am legat de el remorca am mai avut parte de o surpriza: Toate suruburile de pe remorca erau NESTRANSE. Iar cei de la O-mac au zis ca e gata montata!!!! Am luat trusa de chei tubulare si m-am pus pe verificat toate suruburile. Dupa asta am verificat si la motocultor, insa acolo nu erau probleme, erau stranse. La final cam asa arata utilajul:
DSCF1080.JPG 575.74K 108 downloads DSCF1081.JPG 472.8K 102 downloads DSCF1082.JPG 495.25K 98 downloads DSCF1090.JPG 531.81K 108 downloads DSCF1091.JPG 548.85K 115 downloads Apoi am incercat sa il misc. Primele incercari au fost un fiasco. Se smucea exact ca un cal naravas. Insa incet, incet am inceput sa ne imprietenim. Si apoi am facut cateva ture prin curte (inca nu l-am scos pe strada). A iesit asa ceva: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/UWGW3Xv7Bfs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Miscarile acestea le-am facut pentru a ma obisnui cu el (comenzi, etc). Se manevreaza destul de greoi, dar nu e de speriat. Cred ca saptamana viitoare o sa il bag la munca. O sa il mai misc putin, ii fac schimbul de ulei si gata. Ce ma nelinisteste: cupla unde se prinde remorca mi se pare prea firava: DSCF1086.JPG 553.71K 108 downloads DSCF1087.JPG 334.51K 99 downloads Oare chiar tine la 500 de kg cat spune in carte? Edited by roland_s, 26 March 2016 - 21:32. |
#8570
Posted 26 March 2016 - 21:30
Tine linistit. Eu am facut una pe fuga asta toamna. Ceva extrem de rudimentar. Am sudat o teava sa zic de 1 tol sau 3/4 cam de 15 cm de protap. Prin ea am tras un cui mai gros, priponea mamaie vacile de el, avea un capat nituit sa zic asa, sau mai gros care se oprea in teava practic si la celalt capat am sudat 2 urechi erau si ondulate si gaurite fix pe cuiul motosapei, cred ca erau cleme de se prindeau pe cabluri la liniile de inalta tensiune. A iesit o gura de lup , antaia, partea proasta ca acel cui era fier mort si s a indoit . Am facut vreo 4 5 drumuri si ama vut cam 500 kg. Eu am rotile puse nu pe jumatea remorcii ci la 1/3 sa am greutate pe motorultor mai mare. A tinut la tras, doar ca indoindu se venea remorca mai in nas. O sa o tai si am gasit o tija de sonda pe care am reusit sa o desfiletez dupa inrosire in foc. Din aia o sa iasa o cupla fara moarte. Daca ai un flex si aparat de sudura cu timpul o sa i poti face cate adaptari vrei. Ambitie sa ai.
|
#8571
Posted 26 March 2016 - 22:01
Cupla tine ca greutatea la tine e distribuita in zona punte-spate.....cred ca ar trebui sa'ti faci griji pt roti nu pt cupla.....alea s'ar putea sa cedeze cand le trancanesti prin gropi....
O cunostinta si'a facut remorca cu roti de 4x8 in genul celor pe care le ai tu la motocultor. Si cu 500 kg grosso modo....la primele gropi s'au indoit jantele. Edited by mettre, 26 March 2016 - 22:05. |
#8572
Posted 26 March 2016 - 22:06
Si cand te gandesti ca pe remorca aia cer magarii 1700 lei
|
#8574
Posted 26 March 2016 - 22:35
Nu e vb de asta, dar macar niste roti de doamne ajuta pot monta
La moi la piata agricola e un nenea chiar de la bunicubdin sat le da xu 800. Punte de dacie ingustata. Frane pe tambur cu obloane. Atat ca e cam micuta, dar pe la noi lumea are motosape cam ca a ta si sunt perefecte. Te strexori cu ea oe oriunde. Sigur o poate face si mai mare la cerere. |
#8575
Posted 26 March 2016 - 22:46
Pe drept si a mea merge minunat. Dar la noi e drept intre putin si deloc. La panta mai patineaza. Am facut lanturi pentru o roata, luni fac si pentru a doua, pe urma mai vedem. Posibil sa trebuiasca ceva greutati pe roti. Ce si cum as putea face drept greutati pentru roti de 4.00-8?
sa fac ceva beton, cam cat ar cantari un disc de diametru jentii, si grosime nu stiu, 10-15 cm? Edited by e_miron, 26 March 2016 - 22:48. |
#8576
Posted 26 March 2016 - 23:19
e_miron, on 26 martie 2016 - 22:46, said:
....... sa fac ceva beton, cam cat ar cantari un disc de diametru jentii, si grosime nu stiu, 10-15 cm? la rotile de la un bsr500, beton turnat cu diametru aprox. cat janta si grosime cam 15-17 cm, cantareste 15 kg betonul l-am turnat direct pe janta (pe o folie de plastic), intr-un cilindrul taiat dintr-un PET de plastic de 5 litri (apa plata) care are diametrul aprox. cat janta |
#8577
Posted 27 March 2016 - 09:48
Nu stiu daca remorca a fost cea mai inspirata alegere. Am ales-o deoarece nu ma pricep si nici nu am materiale necesare sa imi fac una. Am cautat pe diverse site-uri la cei care fac asa ceva si nu mi-a placut. Nu am vazut nici o remorca cu arcuri, toate erau direct pe osie.
Referitor la troncanit, remorca troncanea fiindca era goala. Cred ca in momentul in care voi pune ceva in ea, alta va fi situatia. Mie unul mi se pare destul de solida. Chiar si rotile. Are avantajul ca se basculeaza, are arcuri foaie, frana de mana. In timp voi vedea daca am facut o alegere buna sau rea. Remorca a costat 1611 lei (1790 lei costa ea si au facut 10% discount ca am luat-o impreuna cu motocultorul). Totusi sunt de acord ca pretul e cam mare ... dar asta e. Cam nimic nu mai e ieftin. Alta nelamurire. Daca pornesc motocultorul la cheie cum trebuie sa stea clapeta decompresorului? Ridicata sau coborata? De cand l-am luat clapeta este ridicata. Asa au facut cei de la O-mac probele, asa am facut si eu. Nu am umblat la ea, am lasat-o cum au lasat-o ei. DSCF1094.JPG 354.04K 68 downloads DSCF1095.JPG 402.98K 65 downloads Edited by roland_s, 27 March 2016 - 10:01. |
#8578
Posted 27 March 2016 - 11:05
Remorca aia e teapa... costa cat o motosapa. Si eu am dat mult pe a mea, dar am avut noroc ca am prins modelul vechi, care costa vre 12 mil. Aparuse deja modelul tau la 18 mil. Singurul dezavantaj fata de a ta era puntea rigida cu roti mici. Am rezolvat cu roti de Tico. Balonul mare functioneaza perfect ca amortizor.
In rest, sperstrecurabila ca are rotile sub bena, protap mult prea zdravan, frane slabe, punte pusa spre spatele benei, lada de scule, apa, placinte, bere sub scaun. Cum mama dr..u s-au gandit sa puna puntea asa in fata la remorca ta, nu stiu. O idiotenie. Te ajuta sa o manevrezi manual, dar nu-i deloc practic la carat. A mea e grea pe protap de mi-e greu sa o car singur si cand e goala. Cat despre articulatia de prindere... e la limita. Problema e ca motocapra nu-i tractor pe patru roti. Prin urmare atunci cand trage nu doar ca trage, dar si torsioneaza cupla. La smucituri de genul demaraj cand esti cu roata in groapa risti sa-ti faca beleaua. M-am uitat mai atent la poze, cupla e tocmai buna. Singura problema e ca gaura pentru bolt e prea larga si permite joc acolo. |
|
#8579
Posted 27 March 2016 - 12:13
@draku, poti pune ceva poze cu greutatile de beton, te rog?
|
#8580
Posted 27 March 2016 - 13:08
roland_s, on 26 martie 2016 - 21:16, said:
Azi am facut primele miscari cu motocultorul. Cand i-am legat de el remorca am mai avut parte de o surpriza: Toate suruburile de pe remorca erau NESTRANSE. Iar cei de la O-mac au zis ca e gata montata!!!! Am luat trusa de chei tubulare si m-am pus pe verificat toate suruburile. Dupa asta am verificat si la motocultor, insa acolo nu erau probleme, erau stranse. La final cam asa arata utilajul: DSCF1080.JPG DSCF1081.JPG DSCF1082.JPG DSCF1090.JPG DSCF1091.JPG Apoi am incercat sa il misc. Primele incercari au fost un fiasco. Se smucea exact ca un cal naravas. Insa incet, incet am inceput sa ne imprietenim. Si apoi am facut cateva ture prin curte (inca nu l-am scos pe strada). A iesit asa ceva: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/UWGW3Xv7Bfs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Miscarile acestea le-am facut pentru a ma obisnui cu el (comenzi, etc). Se manevreaza destul de greoi, dar nu e de speriat. Cred ca saptamana viitoare o sa il bag la munca. O sa il mai misc putin, ii fac schimbul de ulei si gata. Ce ma nelinisteste: cupla unde se prinde remorca mi se pare prea firava: DSCF1086.JPG DSCF1087.JPG Oare chiar tine la 500 de kg cat spune in carte? salutare ,bullbar-ul e facut de tine sau asa a venit utilajul? |
#8582
Posted 27 March 2016 - 15:53
e_miron, on 27 martie 2016 - 12:13, said:
@draku, poti pune ceva poze cu greutatile de beton, te rog? din pacate nu am cum, ca e la tara si nu ajung prea curand acolo dar nu e mare filozofie de facut, exact cum am explicat mai sus betonul e turnat pe exteriorul rotii, am pus roata "culcata" (cu manicotul in jos), o folie de plastic pe janta (o punga), o bucata de pet (asa cum am descris mai sus), cateva sarme mai groase inauntru in chip de armatura si cel mai important, 2 bucati de teava de plastic (de instalatii electrice am avut) prin care sa treaca o bara filetata M8, pentru prindere la 2 suruburi (diametral opuse) de la janta am schimbat piulitele cu piulite de cuplare (sunt niste piulite mai lungi, ex: http://magazin.store...cuplare-m-8.jpg) care, pe de o parte au strans janta in locul piulitelor normale, iar pe de alta parte au permis insurubarea a 2 bucati de tija filetata care ies prin beton si il prind de janta cu 2 saibe si 2 piulite normale simplu! |
#8584
Posted 27 March 2016 - 17:49
#8585
Posted 27 March 2016 - 18:45
Salve
Am si eu o problema,mi-am achizitionat un motocultor/motosapa (pentru ce imi trebuie mie e destul de bun...este fabricat in Romania - mai este si varianta chinezeasca dar diferenta este foarte mare intre cele doua utilaje...)http://honest.ro/web...539&t=ICGID&m=L Insa nu reusesc sa il pornesc,am pus ulei in baia de ulei ,am pus ulei si la cutia de viteze ,am pus ulei si la filtrul de aer,am pus benzina...deschid robinetul pentru benzina,trag socul ...trag de demarol...dar nu vrea cu nici un chip sa porneasca. Am scos bujia si am verificat daca face scantei,e ok ,daca tot am scos bujia am aerisit si camera de ardere tragand de demarol...apoi am montat bujia la loc...trag de demarol dar nu vrea sub nici o forma sa porneasca...ma gandesc ca poate trebuie amorsata instalatia dar nu stiu cum... Singura concluzie pe care am tras-o in toata aceasta treaba este ca nu ajunge benzina in camera de ardere si sa va spun si de ce; Am scos iarasi bujia am sters bine acei electrozi unde se produce scanteia apui am luat cu o seringa vreo 2 ml de benzina si am bagat in camera de ardere,am montat bujia apoi am tras de demarol ,a pornit dar a durat doar 3-4 secunde si sa oprit apoi iarasi nu a mai vrut sa porneasca .concluzia este ca a stat pornit motorul atat cat a avut benzina in carburator,apoi...deci concluzia este ca nu ajunge benzina in carburator si nu stiu cum sa procedez. Am urmat toti pasii din cartea tehnica si tot degeaba... Daca ma puteti ajuta cu un sfat va multumesc anticipat. |
#8586
Posted 27 March 2016 - 18:47
roland_s, on 14 martie 2016 - 18:14, said:
Si totusi, eu cred ca se pot inscrie. Pun aici tot ce am gasit pe net despre subiect (copy/paste): 1.3.2 tractor monoax sau motocultor - tractor fara mecanism de directie, a carui viteza maxima, prin constructie, nu depaseste 25 km/h; el poate fi sustinut si condus de un conducator pedestru sau poate fi dotat cu un carucior ori o remorca prevazuta cu scaun pentru conducator, fara insa a se depasi o masa totala maxima autorizata de 2,5 tone, inclusiv masa motocultorului; 2.2 Latimea maxima, inclusiv incarcatura, a urmatoarelor categorii de vehicule nu trebuie sa depaseasca: - 1,00 m pentru remorcile motocicletelor; - 1,80 m pentru motociclete cu atas si remorcile motocultoarelor; - 2,00 m pentru mototricicluri; - 2,55 m pentru remorcile automobilelor; - 3,00 m pentru utilaje agricole autopropulsate, purtate sau tractate, precum si pentru masinile pentru intretinerea drumurilor, cu agregate de lucru integrate. 4.15 Motocultoarele sau masinile pentru lucrari cu o axa trebuie sa fie echipate cel putin cu echipament pentru franarea de serviciu, care sa asigure franarea unei roti chiar si in cazul ruperii unei piese din sistemul de franare, reducerea vitezei si mentinerea in stare de stationare. La motocultoarele avand o masa totala maxima admisibila de cel mult 250 kg, sustinute si conduse de conducator pedestru, frana nu este obligatorie, iar daca ele sunt combinate cu remorca, cu comanda de pe scaunul conducatorului, aceasta trebuie sa aiba frana. Remorcile pentru motocultoare trebuie echipate cu frana. 5.13 Motocultoarele avand viteza maxima, prin constructie, mai mare de 15 km/h, care lucreaza cuplate cu un carucior sau cu o remorca cu scaun pentru conducator, trebuie echipate in fata cu doua faruri cu lumina de intalnire si cu doua lampi indicatoare de directie (se admite montarea acestora si pe remorca). 5.14 Remorcile motocultoarelor trebuie sa fie dotate in fata cu doi catadioptri netriunghiulari de culoare alba, iar in spate cu doi catadioptri triunghiulari de culoare rosie, precum si cu doua lampi indicatoare de directie cu lumina galben-auto si doua lampi de pozitie cu lumina rosie. 6.1 Autovehiculele, inclusiv tractoarele si masinile autopropulsate pentru lucrari, precum si autovehiculele cu 2 - 3 roti, cu exceptia motocultoarelor, a masinilor monoax autopropulsate pentru lucrari, cu conducator pedestru, trebuie dotate cu cel putin un avertizor sonor care sa emita un ton sau un acord armonic cu intensitate suficient de mare, continuu si uniform, conform Directivei 70/388/CEE, ultima modificare prin Directiva 87/354/CEE, sau Regulamentului nr. 28 ECE - UN, in functie de tipul autovehiculului; in cazul in care pe autovehicul sunt montate doua avertizoare sonore, pe principii diferite functional, acestea nu trebuie sa poata fi actionate simultan. 8.3 Motorul autovehiculului, cu exceptia minitractoarelor cu puteri pana la 15 CP si a motocultoarelor, trebuie sa poata fi pornit de la postul de comanda si pe timp rece (la temperaturi de cel putin -10 grade C), iar autovehiculul trebuie sa poata pleca din loc si sa-si continue mersul pe o rampa de cel putin 15%, pe drum uscat si cu aderenta suficient de mare. Vehicule exceptate de la procedura de certificare si omologare pentru circulatie pe drumurile publice sau de la prevederile prezentelor reglementari 1 Se excepteaza de la procedura pentru certificarea si omologarea pentru circulatie, urmatoarele tipuri de vehicule: - bicicletele la care efortul de pedalare este asistat, echipate cu un motor auxiliar electric avand o putere nominala continua maxima de 0,25 kW a carui alimentare este redusa progresiv si in final intrerupta cand vehiculul atinge viteza de 25 km/h, sau mai putin, daca biciclistul se opreste din pedalare; - remorcile tractate de biciclete cu motor - mopede, daca vehiculul care le tracteaza are o viteza maxima, prin constructie, ce nu depaseste 25 km/h; - masinile monoax pentru lucrari (motocultoare, motocositoare si altele similare), care sunt conduse de conducator pedestru; - utilajele si masinile pentru lucrari agricole sau forestiere, tractate sau purtate pe tractor (pluguri, grape, masini de semanat si recoltat, batoze, echipamente de stropit si altele similare), precum si alte masini si agregate pentru lucrari in diferite domenii (constructii, industrie), cu conditia ca masa lor maxima autorizata sa nu depaseasca 3,0 tone, iar viteza lor maxima, prin constructie, sa nu depaseasca 30 km/h; - scaunele rulante pentru persoane cu handicap locomotor. Pentru aceste vehicule sau agregate, la omologarea functionala efectuata prin grija constructorului, se vor prevedea si masurile constructive necesare pentru cazul in care ele vor circula sau vor fi transportate la si de la locul de exploatare, pe drumuri publice, iar responsabilitatea pentru pastrarea acestor calitati revine detinatorului. De mai sus se intelege ca aceste vehicole nu trebuiesc omologate. Pentru circulatie trebuiesc montate semnalizari si lumini de pozitie (se poate rezolva). Ceea ce am pus mai sus e copiat de aici: http://www.legex.ro/...2003-36679.aspx Am trimis un mail si la Politia Romana, si o sa fac un drum si la mine la primarie sa vad ce spun. Eu cred ca se pot inscrie. Raspuns 798721.jpg 86.51K 98 downloads Sa speram ca in final vor da un raspuns clar. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users