Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Șomer cu venituri prin parti...

Insignia 2018-2020 Sport Tourer d...

Recomandari proteza auditiva

Oameni care traiesc pe bune
 Sony Xperia 1 VI

Eroare E-15, msv Bosch Silence Pl...

La Anmgd Cluj se face master dupa...

Prezentatori TV cu telefoanele in...
 AC Mobil fara evacuare?

SMS over IMS networks – SMS...

MYEGNETIAPASS - GRECIA - mic ghid

Distribuție Golf 7 2.0 TDI
 Incurajarea, stimularea si sustin...

Inmatriculare Motocileta "de ...

Pentru voi cat de relevant e cons...

MyGuava?
 

Dacia Logan

- - - - -
  • Please log in to reply
1383 replies to this topic

#1315
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
doar playerul s-a schimbat, in rest nimic, pe principiul : daca merge de ce sa il schimb? :D Mai ales ca dupa ce am schimbat playerul se auzea/aude decent in masina.

#1316
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
~36.000 de km. Se aude un trancanit in zona rotilor fata, doar cand merg pe drumuri proaste si foarte proaste.. cred ca am atins si scutul (am mers azi pe niste drumuri vai de mama lor) Ce ar putea fi?

#1317
Neohori

Neohori

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 3,977
  • Înscris: 19.08.2007
Una din cauze ar putea fi gropile si santurile care duc telescopul pe capat de cursa , acolo avind un rulment pe care se invirte odata cu directia , care cu timpul de la prea multe socuri puternice se cam duce .

#1318
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,444
  • Înscris: 08.12.2006
Unde e rulmentul ala care se invarte? Si ce legatura are cu comprimarea amortizorului?

Hait, te pomenesti ca tu zici ca atunci cand brachezi roata se invarte si amortizorul, cu tot cu talerul arcului si cu arc :lol: :lol: :lol:   Ce-mi plac mie forumurile astea.
Sa nu mai zic ca "rulmentul" ala e de fapt o...bucsa de cauciuc...

Edited by closchkutza, 30 September 2008 - 18:58.


#1319
Neohori

Neohori

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 3,977
  • Înscris: 19.08.2007
Asa ceva gasesti si la skoda , daewoo si arata cam asa http://www.autoschro...uctid=B_M802314 .
DA are rulment si se misca putin si telescopul cind misti directia , nu este inventat de mine .

#1320
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
multam pt indicatii. maine incerc sa gasesc un service in iasi, sa vad care e treaba.

#1321
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,049
  • Înscris: 06.04.2007

View Postcloschkutza, on Sep 30 2008, 19:49, said:

Unde e rulmentul ala care se invarte? Si ce legatura are cu comprimarea amortizorului?
:lol:  :lol:  Ce-mi plac mie forumurile astea..................
......................................................
Sa nu mai zic ca "rulmentul" ala e de fapt o...bucsa de cauciuc...
Vorbeste gura fara tine. In capatul telescopului are un rulment.

Nu cred ca poate fi dus numai in ~30000 km.

Edited by Octavian___28, 01 October 2008 - 09:06.


#1322
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
pana la urma , masina a fost dusa la un service nondacia.Nu stiu ce scut termic coborase (sau ceva de genul) si a fost dus inapoi. Probabil de la drumurile foarte proaste pe care am circulat. Cost: 30 de lei.

#1323
Neohori

Neohori

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 3,977
  • Înscris: 19.08.2007
Noroc , e o chestie simpla , acel scut termic este practic o tabla care apara caroseria de caldura gazelor de la teava de evacuare . Scutul este si in fata , mai micut , si in spate , mai mare invelind toba de evacuare . Este bine ca ai postat aici pentru ca in momentul cind voi auzi ceva pe sub sa stiu unde sa ma uit prima data - si eu umblu pe drumuri mai rele prin M-tii Apuseni .
numai bine

#1324
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
da, si eu ma bucur ca a fost doar atat si ca s-a rezolvat ieftin. Si cand ma gandesc ce urat facea pe drum prost :lol: sper sa nu fii nevoit sa aflii pe pielea ta :P

#1325
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,943
  • Înscris: 09.12.2004

View PostNeohori, on Sep 30 2008, 21:08, said:

DA are rulment si se misca putin si telescopul cind misti directia , nu este inventat de mine .
stim ca nu esti tu inventatorul pt ca sistemul nu se cheama Neohori ci McPherson

View PostOctavian___28, on Oct 1 2008, 09:04, said:

Nu cred ca poate fi dus numai in ~30000 km.
depinde de utilizator

PS: cind pica unul de regula nici alalalt nu sta prea bine, deci se schimba ambii rulmenti :)

#1326
klauss1977

klauss1977

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 14.10.2006
post sters...user nepotrivit...

Edited by klauss1977, 31 October 2008 - 15:38.


#1327
johnnybegoode

johnnybegoode

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 941
  • Înscris: 30.03.2005
Am depasit si eu 23.000 km zilele astea...Super de multumit pana acum...Am incaltat-o ieri si cu ghete de iarna, am avut de anul trecut 2 buc Pirelli carving Edge (Noi) si am gasit cu 65 ron/buc niste minunatii de Pirelli WinterSport (noi 290 buc)...Nici un lichid schimbat/completat pana acum, niscaiva probleme cu bateria (pe care cred c-o schimb iarna asta), in rest reviziile de la 1 si 2 ani, in toamna asta chestia cu pragurile si vopsit pe interior aripile spate plus ca au pus ei aparatorile de plastic..A mai scartiat ceva pe la portiera dreapta (uns cuiul de inchis usa) si ceva scartieli in bord stanga langa geam (desfacut ornamentul de plastic, strans surubul bordului si pus ceva mastic intre plastice si tabla)...Eu zic ca e o masina f buna la cei 8200 e care i-am dat pe ea (am vazut ieri cand am schimbat cauciucurile un WV Polo care cerea omul 7990 e pe el care vreau sa spun ca era cam vai de el- nici la interior nici la exterior nu m-a impresionat deloc, zgarieturi, murdarie...cauciucuri cam duse - era din 2004 parca si vreau sa spun ca nu l-as fi dat pe Loganelul meu sub nici o forma - dar sa nu intram iar in polemici pro/contra Logan)...

#1328
Materium

Materium

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,148
  • Înscris: 23.02.2005
Deci vad ca nu sunt singurul care se plange. Eu cu al meu am ajuns la 17000. Pana acum doua revizii, schimbat consumabile si atat.

#1329
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006
eu am 10000 cu saracia
am doua probleme cu usa de la sofer, o data nu se deschide decat din exterior :naughty: apoi cand las geamul jos se aude siguranta automata cum bate in usa, un tzacanit, cand inchid geamul dispare zgomotul
a si la ambreiaj tot la fel un tzacanit, cand apas pedala dispare zgomotul
miercuri o duc la revizie sa vedem ce bors ii face

#1330
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,049
  • Înscris: 06.04.2007
La ambreaj nu-i face nimic, asa face toate (daca te duci numai pt asta, iti consumi timpul degeaba).
Se numeste ''zgomot tehnologic''. Cauza: materiale slabe folosite la kitul de ambreaj. Bine e ca nu pica, asa mergi cu ea si 200000 km(daca esti Schumacher il ''rezolvi'' mai repede).
1.4-le a lu fratello are acum ~100000 km parca, si merge cu acelasi ambreaj (si merge bine, are proprietar nou).

#1331
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006
a nu trebuie sa ii faca usa neaparat, nu se deschide deloc, altfel nu ma duceam la revizie si asa nu aveam de gand
a fost uratu de taica-miu acum 2 zile si i-au facut  o resoftare la calculator, pe motiv ca soclul era nu stiu cum, prosteli abureli

#1332
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
~39.500 de km. Nimic nou pe frontul de nord. Am schimbat capul de schimbator cu unul de Logan cu facelift, arata mai bine, se simte mai bine, acu sa vad cum dracu pun fusta aia inapoi sa arate bine (am prins capsa, insa nu se infasoara "fusta " in jurul schimbatorului, din cauza ca e prea mare partea inferioara a maciuliei). Vedeti ca noul schimbator are gaura mai mare decat vechiu schimbator (de fapt nu vine cu "adaptorul " ala din plastic), deci trebuie sa improvizati cu o bucata sau doua de cauciuc, pus in interiorul capului de schimbator, lipit cu poxipol (nu incercati picatura, e casanta).


Totodata din nu stiu ce motiv, mi-a "sarit" odata stergatorul de pe partea soferului, se "incorda" si "sarea" pe geam. Am rezolvat la un service de aici, cost 10 lei :D

Poze in curand, deocamdata masina e murdara rau de tot :D

Edited by romaximusro, 30 December 2008 - 21:44.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate