Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Nouă fidelizare Orange - praf în ochi aruncat clienților vechi?
Ultima postare: ian 24 2016 12:47, Inițiat de
vio73
, mar 26 2012 15:05
·
0
#235
Publicat: 22 noiembrie 2015 - 10:19
Corect, rețeaua este cea mai bună, am spus-o dintotdeauna, dar ei au devenit din ce în ce mai inflexibili și mai enervanți, cu tot felul de piedici aberante. Nu se poate să tratezi clienții vechi cu atâta lipsă de respect și le spui că pot trece la abonamente de tip nou cu net mai puțin. Dacă ar veni mai repede ceilalți cu acoperire mai bună, că au ajuns prea de tot!
Degeaba ai rețea bună, dacă nu mă lași să profit de ea! Dacă îmi vor face și la abonamentele de net tot așa, mă gândesc serios să mă mut la concurență! La ei nu se poate nimic oricum! Poate că le-a da Dumnezeu minte să schimbe aberațiile astea de pe data 24.11. când intră în vigoare noile oferte. Editat de vio73, 22 noiembrie 2015 - 10:33. |
#237
Publicat: 22 noiembrie 2015 - 10:41
Dacă nu eram sub contract, mă mutam. Oricum, cu ce au acum, e mai rentabil la cartelă. Sunt atât de tupeiști încât pentru ei nu contează că ai vechime foarte mare și nu se gândesc la faptul că dacă îți taie toate beneficiile, poate nu mai stai abonat. Și atunci cum mai este?
Ei au început prin anul 2000 să fidelizeze vechimea în rețea, să te determine să vii spre ei, iar acum, după ce și-au făcut rețea și prin contribuția noastră, noi, cei vechi, nu mai contăm deloc. Practic, trebuie să stai odată la doi ani cu mâna întinsă la ei să-ți dea ceva beneficii, care oricum nu sunt legate de vechimea ta, ci doar că ești momentan aproape de sfârșitul perioadei contractuale. După aceea se uită brusc de orice regulă a bunului simț! Altă situație foarte tare. Le-am dat calificative foarte proaste pentru faptul că la abonamentul de net fix și la Cangur 15 nelimitat am limitare de viteză și m-au sunat să mă întrebe de ce le-am dat astfel de calificative. I-am spus consultantului, iar acesta a spus că va înainta la nu știu ce departament situația prezentată. Nu au mai zis nimic de atunci, dar le voi da de acum încolo numai așa, ca să vedem de ce mai întreabă, dacă nu iau și măsuri în consecință. Că doar spun peste tot că sunt aproape de client. Sau de buzunarul lui, mai bine zis. Editat de vio73, 22 noiembrie 2015 - 10:52. |
#238
Publicat: 22 noiembrie 2015 - 10:48
La cartela e mai rentabil de niste ani buni, din anumite puncte de vedere. Asta e si enervant la abonament, lipsa totala de flexibilitate comparat cu prepay-ul. Putine lucruri sunt mai jignitoare decat sa trebuiasca sa te duci cu saru'mana dupa ce ai platit niste ani de zile.
|
#239
Publicat: 22 noiembrie 2015 - 10:56
biogood, pe 22 noiembrie 2015 - 10:48, a scris:
La cartela e mai rentabil de niste ani buni, din anumite puncte de vedere. Asta e si enervant la abonament, lipsa totala de flexibilitate comparat cu prepay-ul. Putine lucruri sunt mai jignitoare decat sa trebuiasca sa te duci cu saru'mana dupa ce ai platit niste ani de zile. Da, dar în orice logică a normalității, unui client vechi trebuie să-i dai mai multe beneficii decât unuia nou, indiferent de momentul ales. El este mai vechi mereu, nu doar când vrea Orange. Dacă nu faci asta, măcar nu mai spune că ții cont de ceva. Editat de vio73, 22 noiembrie 2015 - 10:57. |
#240
Publicat: 22 noiembrie 2015 - 12:37
Da, insa ei gandesc invers : un client, cu cat e mai vechi in retea, cu atat e mai putin probabil sa plece.
Am observat asta la ultima prelungire. Pe un numar cu 2 ani vechime s a dat imediat oferta solicitata, iar pe un numar vechi de 6-7 ani nu s-a vrut de niciun fel, intr o luna de negocieri cu 3 consultanti diferiti. Editat de Coldone, 22 noiembrie 2015 - 13:00. |
#245
Publicat: 24 noiembrie 2015 - 03:25
Coldone, pe 22 noiembrie 2015 - 13:39, a scris: Momentan prepay-ul e solutia. La 6 euro + tva ai 400 nationale + 2000 ce vrei tu La 8euro + tva ai 600 nationale + 5000 ce vrei tu. Nu stiu ce abonament ar fi mai avantajos. |
#248
Publicat: 09 decembrie 2015 - 10:26
Felicitari! Ai primit bonus 30 de puncte Thank You pentru ca ai reincarcat cartela Orange PrePay din contul tau. In luna decembrie vei primi acest bonus la fiecare reincarcare PrePay.
Se pare ca luna decembrie pentru fiecare reîncărcare prepay din "contul tau" primeste 30 puncte OTY. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi