Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Clienti nemultumiti de Vodafone.
Last Updated: Jan 02 2024 23:21, Started by
scooby2008
, Aug 29 2011 20:30
·
18
#452
Posted 18 May 2017 - 16:31
ronuquet, on 17 mai 2017 - 23:54, said:
... reziliere imediata dupa faza asta. Să reziliez de ce? Contractul îmi convine, serviciile au fost de calitate. Vreau să beneficiez încă 4-5 luni de ele conform contractului. În ultima lună de contract voi merge să văd ce și cum. Dacă va fi vreo ofertă care să-mi convină bine, dacă nu nu. Dar momentan, nu am de ce să reziliez contractul, excepție faptul dacă nu se rezolvă cele sesizate în posturile mele anterioare. dar să-l reziliez doar așa de amorul artei... |
#453
Posted 18 May 2017 - 16:39
Daca tu crezi ca o sa-ti iei banii inapoi pe cat ai vorbit la telefon... hah... ce gluma buna.
Oferta ramane cea noua, indiferent ca tie iti place sau nu. |
#454
Posted 20 May 2017 - 18:29
seriviciu UPC de internet , e cazut ...inclusiv website ul lor ... confirma cineva ?
|
#456
Posted 22 May 2017 - 07:42
ronuquet, on 18 mai 2017 - 16:39, said:
Daca tu crezi ca o sa-ti iei banii inapoi pe cat ai vorbit la telefon... hah... ce gluma buna. Oferta ramane cea noua, indiferent ca tie iti place sau nu. Nu am ce bani să iau înapoi pentru că nu i-am dat. Când am fost la sediu UPC şi le-am spus cum stă treaba, au spus să nu achit factura că se va emite alta |
#457
Posted 22 May 2017 - 17:29
Stai sa vezi..
Asa puneti problema parca sunteti actionari la firma. |
#458
Posted 30 May 2017 - 21:01
Rundas, on 22 mai 2017 - 07:42, said: Nu am ce bani să iau ĂŽnapoi pentru că nu i-am dat. Când am fost la sediu UPC şi le-am spus cum stă treaba, au spus să nu achit factura că se va emite alta Eu am scapat de upc, am rds. Nu mai pica nimic, pe acelasi "echipament prea modest" pentru serviciile lor merge netul brici (cand sunam in call-centerul lor prima idiotenie de o auzeam era "cumva folositi dvs un desktop mai vechi? da da, e de aceeasi varsta cu mama ta". Nu fac drumuri sa platesc, banii se vad si in aceeasi zi - la UPC " ii vedeau dupa 3 ziiiiiile. Spunea cineva ca i s-a emis o factura dupa reziliere: la fel si la noi. Am inchis in martie, s-a facurat si pe aprilie. Nu am primit explicatie logica, asa e politica lor si cica s-a dat acceptul cand s-a facut contractul, ca poate te razgandeeesti, poate bate vantul invers etc. |
#459
Posted 02 July 2017 - 17:24
Salut. Sunt nou pe acest topic
Nemulțumirea mea este cardul ci+. Am vorbit de 3 ori cu cei de la URC și m-au asigurat ca dacă voi lua un card ci+ începând cu luna asta, va fi versiunea 1.3. Ceea ce nu s-a întâmplat, cardul e versiunea 1.2 iar televizorul decodează Cum trebuie doar 1.3 |
#460
Posted 02 July 2017 - 19:36
cum ti-ai dat seama ca este versiunea 1.2?
ce televizor ai (serie) |
|
#461
Posted 02 July 2017 - 20:56
#462
Posted 02 July 2017 - 23:42
Si tu vrei sa-mi spui ca ai dat 3500 lei pe TV-ul acela, si nu vede un amarat de card care il poate vedea si un TV de bucatarie de 500 lei? ))
Faci misto.. nu alta.. |
#463
Posted 03 July 2017 - 01:03
Alberto4, on 02 iulie 2017 - 17:24, said:
Salut. Sunt nou pe acest topic Nemulțumirea mea este cardul ci+. Am vorbit de 3 ori cu cei de la URC și m-au asigurat ca dacă voi lua un card ci+ începând cu luna asta, va fi versiunea 1.3. Ceea ce nu s-a întâmplat, cardul e versiunea 1.2 iar televizorul decodează Cum trebuie doar 1.3 Ai încercat măcar să-l instalezi? S-a activat? Ce îți afișează dacă zici că nu e bun? Dacă nu te descurci chemi un prieten sau pe cineva de la UPC. E imposibil să nu-ți meargă. Unele carduri au nevoie și de actualizare, actualizare care îți apare când îl introduci în televizor. Așa am pățit eu cu primul card, a avut o grămadă de actualizări până când a pornit. |
#465
Posted 03 July 2017 - 07:29
Kalman2007, on 03 iulie 2017 - 01:03, said: Te-au asigurat pentru că trebuie să-ți meargă. Cardurile oferite de UPC funcționează și pe cele mai vechi de 5 ani iar tu ai un Sony din 2016. Ai Ă®ncercat măcar să-l instalezi? S-a activat? Ce Ă®ți afișează dacă zici că nu e bun? Dacă nu te descurci chemi un prieten sau pe cineva de la UPC. E imposibil să nu-ți meargă. Unele carduri au nevoie și de actualizare, actualizare care Ă®ți apare când Ă®l introduci Ă®n televizor. Așa am pățit eu cu primul card, a avut o grămadă de actualizări până când a pornit. În momentul actual funcționează ambele, dar uneori mai face figuri ghidul EPG de la Sony dar se rezolva și ăsta dacă scot și introduc din nou cardul în slot ronuquet, on 02 iulie 2017 - 23:42, said:
Si tu vrei sa-mi spui ca ai dat 3500 lei pe TV-ul acela, si nu vede un amarat de card care il poate vedea si un TV de bucatarie de 500 lei? )) Faci misto.. nu alta.. Edited by Alberto4, 03 July 2017 - 07:31. |
|
#466
Posted 03 July 2017 - 07:45
#467
Posted 03 July 2017 - 09:05
#468
Posted 03 July 2017 - 11:16
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users