Clienti nemultumiti de Vodafone.
#1
Posted 29 August 2011 - 20:30
Am o curiozitate.. Cati dintre voi sunt nemultumiti de serviciile UPC, si aici vorbim despre functionarea serviciilor, suportul tehnic, up-time etc.? Eu pot spune ca per total, serviciile UPC mi-au trezit pana acum un dezgust fata de tot ce inseamna compania UPC si angajatii lor. Sa va dau un exemplu, am avut ceva probleme cu desincronizarile unui modem (si acum mai am problema dar apare foarte rar) si mi s-au oferit numai explicatii stupide ca eu as fi de vina, ca folosesc banda la maxim (desi desincronizarile apareau si cand vorbeam doar pe mes, fara nimic altceva deschis), si din cauza asta s-ar bloca respectivul modem. Au venit si 2 figuranti care mi-au sugerat sa ma mut la alt provider si m-au enervat la culme ,ei ar trebui sa-si vada de treaba lor, si anume problemele tehnice, nu cred ca erau in masura sa-mi dea mie sfaturi unde si ce sa fac. Intr-un final dupa vreo 15 telefoane s-a rezolvat Voi ce parere aveti de serviciile UPC? Ati avut probleme cu ei?
Edited by scooby2008, 29 August 2011 - 20:31. |
#3
Posted 29 August 2011 - 20:50
scooby2008, on 29th August 2011, 21:30, said: Am o curiozitate.. Cati dintre voi sunt nemultumiti de serviciile UPC, si aici vorbim despre functionarea serviciilor, suportul tehnic, up-time etc.? Edited by utopium, 29 August 2011 - 20:54. |
#4
Posted 29 August 2011 - 20:50
Daca vrei calitate la internet baga-te la firme specializate in asa ceva, nu la UPC/RDS , asa patesti cu astia. E cam dublu/triplu la pret abonamentul in comapratie cu UPC/RDS, dar am uptime 100%, iar daca am probleme in maxim 5-6 ore se rezolva treaba. Download nici nu mai zic, video de pe youtube in firewall merge cu 8/ 9 MB/s.
|
#5
Posted 29 August 2011 - 20:57
Eu sunt client UPC de prin 2002-2003. De ~2 ani sunt client doar pe serviciul TV, de care sunt multumit si intentionez sa raman asa inca multa vreme.
Din cate am citit prin presa UPC pierde clienti la greu, inca. Cred ca la internet, UPC are mai putin clienti chiar si decat operatorii mobili. Edited by Farrell, 29 August 2011 - 21:09. |
#6
Posted 29 August 2011 - 21:29
Cu siguranta pierd clienti daca peste tot trateaza clientii asa cum o fac in Focsani..
|
#7
Posted 29 August 2011 - 22:46
Farrell, on 29th August 2011, 21:57, said: Eu sunt client UPC de prin 2002-2003. De ~2 ani sunt client doar pe serviciul TV, de care sunt multumit si intentionez sa raman asa inca multa vreme. Din cate am citit prin presa UPC pierde clienti la greu, inca. Cred ca la internet, UPC are mai putin clienti chiar si decat operatorii mobili. Pierd clienti din cauza pretului. Stii cum e romanul.. Eu de cand sunt la ei, adica de vreo 3 ani, nu am avut probleme. De 3 zile am 60 Mbps si sunt foarte multumit. In viitorul apropiat nu o sa ma duc la RDS, chiar daca am fibra pe stalp Daca pot sa ma abonez fara alte servicii doar la netul RDS, poate o sa-l incerc de curiozitate si sa-l compar cu ce ofera UPC, dar parca nu am chef sa stau 3 luni dupa ei. Edited by Skoopman, 29 August 2011 - 22:49. |
#9
Posted 30 August 2011 - 08:17
#10
Posted 30 August 2011 - 08:26
Acum un an si opt luni am renuntat la internetul de la UPC si nu m-am gandit nici o clipa sa revin la ei.
Pe TV apreciez UPC pentru numarul de programe, numarul de programe in format HD. Skoopman, on 29th August 2011, 23:46, said: Pierd clienti din cauza pretului. Stii cum e romanul.. |
|
#11
Posted 30 August 2011 - 08:28
am venit de la rcs..unde desi plateam cu 10 lei mai putin am avut nenumarate probleme..
La UPC am cateva luni cu toate serviciile si sunt multumit.. Au mai multe canale tv si mai bune..cel putin ptr gusturile mele.., se vad bine, internetul de 120 Mb zbarnaie..telefonia este utila.. Cel mai mare plus il consider disponibilitatea echipamentelor, transparenta si stabilitatea serviciilor.. Topicul ar trebui renumit in Clienti multumiti/nemultumiti de UPC.. Edited by aurelmanu, 30 August 2011 - 08:37. |
#12
Posted 30 August 2011 - 08:34
Internet prost, televiziune de calitate. Aaa si sper sa nu aveti nevoie de telefonia upc
|
#13
Posted 30 August 2011 - 08:34
florianro, on 30th August 2011, 09:17, said: Cum ai ajuns la concluzia asta? Initiatorul topicului a zis de ce este nemultumit. Cred ca ar trebui si argumentat ceea ce spui. Iti argumentez. O pagina se incarca foarte greu - ii sun sa le spun asta, ma pun sa resetez ruterul, degeaba. Tanti concluzioneaza ca problema e la mine si nu are ce sa-mi faca. Mai trece un an, hotarasc sa renunt la serviciile lor (am si telefon si cablu de la ei), depun cererea, brusc incepe net-ul sa-mi mearga cu viteza normala. Vazand acestea, ii sun si anulez cererea de reziliere si .... care ghiceste, care ghiceste ...net-ul incepe iar sa se miste cu viteze melcului. Noroc ca am mai multe calculatoare si am net si de la Ilink (nici ala nu-i grozav, dar e de o mie de ori mai bun decat rahatul numit UPC). Oare pot sa fac plangere la protectia consumatorului? |
#14
Posted 30 August 2011 - 08:55
dgt, on 30th August 2011, 09:34, said: ....... Aaa si sper sa nu aveti nevoie de telefonia upc Eu am si telefonia de la ei si merge foarte ok,sunet clar fara ecouri si pocnituri si pe langa asta am primit si un telefon dect Philips. Iar cu optiunea 200 minute oriunde mie imi satisface nevoile(convorbiri internationale). |
#15
Posted 30 August 2011 - 08:59
Client din luna mai 2011, dupa ce am renuntat la serviciile de tv digital de la CanalS Constanta din cauza infrastructurii proaste si a echipelor de interventii formate din amatori.
Instalarea a fost facuta la data si ora stabilita + sms trimis pe telefon in ziua in care era programata instalarea. Echipele de interventie sunt prompte si profesioniste (cel putin aici in Constanta) si nu pleaca pana nu iti rezolva problema. Initial mi-am pus TV digital apoi am optat pentru un pachet cu TV digital si internet gratuit. De telefon fix nu am nevoie. Internetul e foarte OK, il folosesc exclusiv pentru streaming audio. Am 1 stream audio HD si inca 4 standard pe care le urc prin UPC pana la un datacenter din Bucuresti. Pana acum nu a picat nici macar O DATA (luati in calcul ca streaming-ul audio implica trafic de upload CONSTANT si PERMANENT). Asta inseamna peering-uri bune si stabile si implicit backup pentru situatiile in care o sursa de peering pica (ceea ce RDS nu are... testat de mine personal pe mai multe servere pe care le administrez si pe care sunt conexiuni RDS de ani de zile). Televiziunea digitala este foarte OK, nu am avut probleme, se vede ireprosabil. De fiecare data cand este eliberata factura, sunt informat prin SMS suma de plata si data scadentei. Internetul de zi cu zi il am de la o firma locala din Constanta, subsidiara a CanalS-ului, care e cu mult peste RDS cand vine vorba de upload pe extern si calitate. Probleme: La momentul in care am optat si pentru internet, modemul se desincroniza aproape in fiecare noapte, pana dimineata. Am sunat la relatii clienti si a venit o echipa la ora stabilita. Initial mi-au schimbat modemul, apoi problema persistand i-am sunat iar si au venit pentru investigatii detaliate si masuratori din mufa in mufa, incepand de la stalpi si pana in casa. Dupa o ora si jumatate au ajuns la o concluzie... cablul care venea de pe stalp pana in casa, care nu a fost schimbat de echipa de instalari, trebuia inlocuit. Concluzia: Problema rezolvata si de atunci nu am mai avut nicio desincronizare de modem, uptime-ul serviciilor fiind de 100%. Intre timp s-a mai defectat un mediabox care a fost schimbat fara probleme. Pe final, sunt foarte multumit de serviciile UPC. Promptitudine la instalari si interventii, calitate si seriozitate la pretul corect (in Romania cat dai, atat primesti calitativ). Asta se intampla in Constanta si la fel era si in Buzau cat am stat acolo. Edited by SebyD, 30 August 2011 - 09:04. |
|
#16
Posted 30 August 2011 - 09:01
Thomas-, on 30th August 2011, 09:34, said: Iti argumentez. O pagina se incarca foarte greu - ii sun sa le spun asta, ma pun sa resetez ruterul, degeaba. Tanti concluzioneaza ca problema e la mine si nu are ce sa-mi faca. Mai trece un an, hotarasc sa renunt la serviciile lor (am si telefon si cablu de la ei), depun cererea, brusc incepe net-ul sa-mi mearga cu viteza normala. Vazand acestea, ii sun si anulez cererea de reziliere si .... care ghiceste, care ghiceste ...net-ul incepe iar sa se miste cu viteze melcului. Noroc ca am mai multe calculatoare si am net si de la Ilink (nici ala nu-i grozav, dar e de o mie de ori mai bun decat rahatul numit UPC). Oare pot sa fac plangere la protectia consumatorului? In acest moment am conectat de routerul wireles(personal) 3 PC-uri,2 laptop-uri si 2 telefoane........si inca nu am intimpinat probleme cu incarcarea paginilor sau altele. Oi fi eu mai norocos |
#17
Posted 30 August 2011 - 09:04
SebyD, on 30th August 2011, 09:59, said: La momentul in care am optat si pentru internet, modemul se desincroniza aproape in fiecare noapte, pana dimineata. Am sunat la relatii clienti si a venit o echipa la ora stabilita. Initial mi-au schimbat modemul, apoi problema persistand i-am sunat iar si au venit pentru investigatii detaliate si masuratori din mufa in mufa, incepand de la stalpi si pana in casa. Dupa o ora si jumatate au ajuns la o concluzie... cablul care venea de pe stalp pana in casa, care nu a fost schimbat de echipa de instalari, trebuia inlocuit. Concluzia: Problema rezolvata si de atunci nu am mai avut nicio desincronizare de modem, uptime-ul serviciilor fiind de 100%. O, da, si echipele chemate nu reuseau niciodata sa ajunga atunci cand trebuie sau sa rezolve problema. O foarte mare varza din punctul meu de vedere, daca n-ar fi numarul de telefon (pot migra inapoi la Romtelecom si pastra numarul) i-as fi parasit demult. |
#18
Posted 30 August 2011 - 09:05
Probabil tu ai mai mult ghinion. Mie mi-au fost rezolvate intotdeauna problemele, la ora si data stabilita cu operatorul.
Tind sa cred ca situatia difera de la oras la oras. Edited by SebyD, 30 August 2011 - 09:06. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users