Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitie lumini DSLR

Sfat cumparare moneda de aur

Daca am un filet stricat la fuzet...

Transferurile de active intre bro...
 Solutie amenajare interior apartm...

Probleme priza carlig de remorcare

UST.FR vs NQSE.DE (ETF pe Nasdaq)

Autoturismele BMW nu semnalizeaza...
 Reparatie VFD

ETF termen lung VWCE vs VUAA.

Doua cabluri, o priza

Cele mai verzi zone din Capitala ...
 Igienizare instalatie climatizare

Topologie retea si alegere echipa...

UI aer conditionat porneste si se...

Vodafone Tv+
 

Jurnal de bord Toyota Avensis 1.8vvt-i

- - - - -
  • Please log in to reply
1151 replies to this topic

#1099
alexbanaru

alexbanaru

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 09.07.2016
Inca un aspect care nu l-am mentionat in postul cu impresii:

O chestie incomoda este ca nu am gasit cum as putea directiona aerul 'rece' de la AC doar spre parbriz, (asa cum pot sa fac la Asta G)
Problema este ca atunci cant pun telefonul in suport, si afara sunt multe grade (asa cum au fost sambata) telefonul se incinge foarte tare, soarele bate direct in telefon + alimentare din priza + locatia activata + Waze => rezulta un telefon super incins. La Opel-ul care il am, daca directionam aerul spre parbriz, 'briza racoroasa' venea direct in telefon, astfel asigura o racire optima.

Astfel Drumul Bucuresti-Iasi (dupa iesirea din Bucuresti) l-am facut fara Waze, doar dupa semne (a fost ok Posted Image  ).
In plus, sotia cand a stat in fata, s-a cam plans ca 'sufla rece'. (ea de cand a aparul fetita a stat doar in spate, deci a fost subiectiva Posted Image  )
Ca si solutie pentru telefon, m-am gandit sa-l pozitionez in partea de sus a parbrizului, ascuns sub plafon de razele directe ale soarelui. Cat solutia pentru sotie a fost sa mearga pe bancheta din spate, asa cum se cuvine unui 'boss' veritabil.

Voi ati intalnit aceasta problema? Ce solutii ati gasit?

#1100
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,443
  • Înscris: 08.12.2006
Nu ai cum raci telefonul cu AC-ul, cel mai bine este sa-l pozitionezi la umbra, in partea superioara a parbrizului, langa oglinda. Nu am mers cu telefonul in parbriz a la long insa navigatia a stat acolo si zile intregi fara probleme.
AC-ul baga rece pentru ca asta trebuie sa faca, sistemul de climatizare este foarte eficient, ti-am zis de cand ne-am vazut ca poate tine temperaturi scazute in interior fara sa mearga ventilatorul pe viteza mai mare de 3 din 10.
Acum, la problema ta, ca e prea rece, ai urmatoarele variante:
- isi seteaza doamna ce temperatura vrea pentru locul din fata dreapta sau cresti temperatura de la tine pentru toata masina, cum preferati;
- isi regleaza grila de ventilatie (sau o reglezi tu) sa bata spre geam (tin minte ca eu asa le tineam pe cele laterale, partial orientate spre geamurile laterale);
- viteza mica la ventilator (2/3 din 10);
- inchidere partiala sau totala a grilei din dreapta;
Clima baga rece la inceput si apoi pe masura ce se apropie de valoarea setata pentru temperatura din interior, temperatura aerului care iese prin grile va creste pentru ca doar va mentine. Asta are si un revers, daca de exemplu se modifica pe unde sa scoata aer din butonul de Mode de pe unitatea de clima si se pune pe o pozitie care nu permite racirea eficienta a habitaclului, climatizarea va scoate aer rece-rece in ideea de a raci la valoarea setata. Ca exemplu, daca se pune pe picioare - parbriz, va vor ingheta picioarele de frig.

Edited by closchkutza, 01 May 2018 - 17:13.


#1101
gezahofi

gezahofi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 466
  • Înscris: 05.08.2011

View Postcloschkutza, on 01 mai 2018 - 17:13, said:

Nu ai cum raci telefonul cu AC-ul, cel mai bine este sa-l pozitionezi la umbra, in partea superioara a parbrizului, langa oglinda. Nu am mers cu telefonul in parbriz a la long insa navigatia a stat acolo si zile intregi fara probleme.
AC-ul baga rece pentru ca asta trebuie sa faca, sistemul de climatizare este foarte eficient, ti-am zis de cand ne-am vazut ca poate tine temperaturi scazute in interior fara sa mearga ventilatorul pe viteza mai mare de 3 din 10.
Acum, la problema ta, ca e prea rece, ai urmatoarele variante:
- isi seteaza doamna ce temperatura vrea pentru locul din fata dreapta sau cresti temperatura de la tine pentru toata masina, cum preferati;
- isi regleaza grila de ventilatie (sau o reglezi tu) sa bata spre geam (tin minte ca eu asa le tineam pe cele laterale, partial orientate spre geamurile laterale);
- viteza mica la ventilator (2/3 din 10);
- inchidere partiala sau totala a grilei din dreapta;
Clima baga rece la inceput si apoi pe masura ce se apropie de valoarea setata pentru temperatura din interior, temperatura aerului care iese prin grile va creste pentru ca doar va mentine. Asta are si un revers, daca de exemplu se modifica pe unde sa scoata aer din butonul de Mode de pe unitatea de clima si se pune pe o pozitie care nu permite racirea eficienta a habitaclului, climatizarea va scoate aer rece-rece in ideea de a raci la valoarea setata. Ca exemplu, daca se pune pe picioare - parbriz, va vor ingheta picioarele de frig.

Răcire telefon cu clima Ave T27


#1102
alexbanaru

alexbanaru

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 09.07.2016
Întradevăr ar fi o idee suport direct pe gura de aerisire.
Mai întâi voi incerca varianta cu montarea in partea de sus a parbrizului și dacă nu va fi comod, încercăm și varianta cu suport pe grila.

#1103
alexmanu

alexmanu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 559
  • Înscris: 08.08.2009
Are cineva montat "Paravant" pentru geamuri?

Ma bate gandul sa imi pun asa ceva din simplul motiv ca mi s.a intamplat de multe ori sa fiu nevoit sa astept in masina si sa vina o ploaie rapida de vara, cu masina incinsa de la caldura, moment in care inauntru nu poti respira decat daca pornesti motorul, geamul daca il deschizi..intra si ploaia.
Si mai sunt situatii in care ar fi utile acele paravanturi...

Ma intreb totusi daca sistemul de prindere este ok adica sa stea bine si sa nu fie usor de "imprumutat", plus la viteza peste 120 km/h  ma gandesc sa nu aduca ceva zgomote in plus?

Urmaresc de ceva vreme un model de paravant acum a mai scazut putin pretul, link
https://www.emag.ro/...3/pd/DFTX97BBM/

Edited by alexmanu, 05 May 2018 - 18:24.


#1104
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,443
  • Înscris: 08.12.2006
Personal, eu nu as recomanda. Zgomot aerodinamic sigur vei avea fata de acum plus ca nu mi-e clar cum se prind de rama usii (doar dublu adeziv?).
Plus de asta, nu mi-e foarte clar ce castigi, sa tii geamurile deschise 2cm nu mi se pare cine stie ce afacere intr-o masina incinsa.

#1105
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,501
  • Înscris: 18.06.2007
Nu nu nu...nu poți pune așa ceva.eu când doarme maimuța in spate, stau cu motorul pornit. Am stat și 2 ore....

#1106
gezahofi

gezahofi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 466
  • Înscris: 05.08.2011

View Postcloschkutza, on 05 mai 2018 - 18:53, said:

Personal, eu nu as recomanda. Zgomot aerodinamic sigur vei avea fata de acum plus ca nu mi-e clar cum se prind de rama usii (doar dublu adeziv?).
Plus de asta, nu mi-e foarte clar ce castigi, sa tii geamurile deschise 2cm nu mi se pare cine stie ce afacere intr-o masina incinsa.
Paravantul se fixează in fanta unde urca si geamul. De furat numai rupte ți le poate fura dacă ai geamul ridicat. Mie mi se par practice când parchez , pot lasă 1-2 cm geamurile lăsate . Astfel se încinge mai puțin mașina. La fel, exista situația când fără paravant eram nevoit sa pornesc clima.  Cu paravant pot deschide geamul fara sa deranjeze curentul pe cel din spate.
Zgomot de vânt este, dar e nesemnificativ și te vei obișnui

Edited by gezahofi, 07 May 2018 - 08:50.


#1107
abrakadaver07

abrakadaver07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 305
  • Înscris: 24.10.2016
Am avut pe Corolla paravanturi. Se instaleaza de obicei prin presare pe santul ala al chederului si se mai pune o clema metalica pentru fixare. Am fost foarte multumit de ele, vara nu aveam niciodata masina incinsa. Pe atunci inca fumam, si-au meritat banii doar prin simplul fapt ca puteai sa deschizi un pic geamul pe ploaie. Si la drum lung prind bine, poti crapa putin geamul fara sa-ti sparga timpanele. Zgomotul nu mi s-a parut a fi mai mare sincer.

Edited by abrakadaver07, 07 May 2018 - 09:33.


#1108
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,443
  • Înscris: 08.12.2006
Eu nu sunt de acord cu paravanturile, nu mi-e clara utilitatea lor intr-o masina dotata cu instalatie de climatizare automata functionala. Da, inteleg perfect rolul lor intr-o masina cum era Dacia 1310, unde singura metoda de a te "racori" vara era sa mergi cu geamurile deschise (si Dacia tatalui meu era dotata cu asa ceva, imi aduc aminte din vremea in care eram copil).
Nu vad cu ce este mai bine sa mergi cu geamurile deschise (sursa de zgomot, praf si noxe) decat sa folosesti instalatia de climatizare care este montata pe masina si pentru care ai platit la achizitia masinii. Daca afara este suficient de racoare incat sa nu fie necesar AC-ul inseamna ca te poti racori folosind doar ventilatia. Daca afara este suficient de cald incat ventilatia sa nu fie suficienta atunci nici geamul nu va ajuta cine stie ce, nu te poti racori cu aer la 30-35 grade iar temperatura din masina nu va cobora sub temperatura aerului de afara. Basca in oras unde in strada este cu 10-15 grade mai cald (vara ai 45-50 grade in strada vs 35 in alte zone).
Cat despre fumatul in masina, recomand calduros renuntarea la acest obicei (si asta o spune un fumator).

Edited by closchkutza, 07 May 2018 - 11:06.


#1109
rzvrazvan

rzvrazvan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 413
  • Înscris: 24.07.2007
Am paravânturi la Corolla din dotare de aproape 5ani. Singura lor utilitate pentru mine, este ca atunci când masina sta în soare, temperatura din interior este mai scăzut și se aierisete mai bine. Plus atunci când cea mica a vărsat ceva, m au ajutat într-o aerisire mai buna și automat mirosul urat a dispărut mai repede. Când merg geamurile stau închise.

#1110
alexmanu

alexmanu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 559
  • Înscris: 08.08.2009
Daca ati schimbat placutele de frana pe spate, cam la cati km?
Se aude un zgomot , mai ales dupa ce ramane masina cu frana de mana peste noapte, nu se incalzeste in mers im mod diferentiat stanga/dreapta.
Km 195.000 .

L.E . Am incurcat sabotii cu placutele...

Edited by alexmanu, 01 June 2018 - 08:06.


#1111
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,443
  • Înscris: 08.12.2006
Cand am vandut eu masina, sabotii erau cei din fabrica. Avand in vedere ca frana de parcare este diferita fata de cea de serviciu pe puntea spate, uzura sabotilor este minima daca nu te dai cu frana de mana.

#1112
GanguraDorin

GanguraDorin

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 12.12.2018

View Postalexmanu, on 02 noiembrie 2016 - 16:37, said:

Motorul(antigelul) a ajuns la temperatura de regim normal(acul sta la ora 3)
Masina stationeaza, (de exemplu la semafor sau inainte sa opresc motorul in parcare la fimal de deplasare), iar acul turometrului variaza usor(aproape insesizabil)  pe la 600 rot./min iar atunci incep sa se simta ceva vibratii usoare si constante.
Aceesi manifestare cu frana calcata sau cea de mana trasa.
Motorul nu de detureaza incat sa se opreasca, doar ca devine enervant.
Solutii testate:

- ori pornesc AC sau alti consumatori electrici (proiectoare, degivrare)
-ori calc putin pedala de acceleratie si cand urca turatia intre 700-900 numai vibreaza, dar e aiurea sa stau pe liber si sa accelerez.
Deci, trebuie sa ii adaug o sarcina in plus ca sa am un ralanti intre 700-800 fara vibratii.
Nu se intampla mereu, apare acesta manifestare aleatoriu. Recunosc ca merg mai mult in oras si schimb intre 3500-4000 rot./min. Daca nu folosesc cateva zile- o saptamana max., atunci la prima cursa cu siguranta apar aceste manifestari. Ultima data cand a facut asta am trecut la "exorcizare" schimbam treptele la 5000 si cand am revenit acasa (dupa 30 km) si a revenit la un mers normal la ralanti(am lasat.o 5 minute inainte sa opresc motorul) cu o turatie pe ce se mentinea stabila la 750.


#1113
alexbanaru

alexbanaru

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 09.07.2016
Salutare
ODO 201870

Prima problemă.
Au apărutbla sfârșit de an 2018 (cadou de la Moș Crăciun) au apărut următorii martori in bord: TRC OFF, VSC si Check engine. După diagnoza de la reprezentanța și Iași (180 Ron), mi-au recomandat următoarele acțiuni:
1. Schimbare senzor Lambda
2. Schimbare bujii
3. Curățare clapeta acceleratie
Am făcut astăzi această operațiune. Preț final. 1350 Ron (cu reducere 50% la manopera)
In afară de aceasta problemă, nu am avut alte probleme până acum.

Am făcut revizia la 201000 cu piese originale dar nu la reprezentanta.
Schimbat:
ulei motor + filtru
Ulei cutie
Filtru aer
Filtru habitaclu

Impresii după 6 luni de condus mașina: sunt foarte mulțumit de ea, din toate punctele de vedere.

P.S. closkutza, șeful de service de la Iași (reprezentanta) a rămas foarte plăcut surprins de faptul cum arată masina, din toate punctele de vedere.
P.P.S. și nu e unicul.

#1114
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,155
  • Înscris: 08.12.2008
Ți-a recomandat chestii simple. E un lucru bun. Totuși , 1350 de lei .. Să-mi fie cu iertare! Oricât de fan al japonezelor as fi. Era musai sa faci treaba asta la reprezentanta ?

#1115
alexbanaru

alexbanaru

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 09.07.2016
Cand am luat masina, mi-am zis ca toate chestiile legate cu motorul, o sa fac tot posibilul sa le rezolv la reprezentanta, iar alte chestii de mecanica, la service-uri mai 'pamantesti' dar cu piese originale. Sa stii ca si eu am scartait cand am dat banii, dar asta e.
O iau ca pe o 'revizie a unei masini luate de noua' care cu siguranta costa mai mult ca si plata anuala.

#1116
beastie

beastie

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 748
  • Înscris: 08.12.2004

View Postalexbanaru, on 23 ianuarie 2019 - 06:56, said:

Cand am luat masina, mi-am zis ca toate chestiile legate cu motorul, o sa fac tot posibilul sa le rezolv la reprezentanta, iar alte chestii de mecanica, la service-uri mai 'pamantesti' dar cu piese originale. Sa stii ca si eu am scartait cand am dat banii, dar asta e
Motorul ala de 1.8 e foarte bun. In Au sunt multe Corolla cu motorul ala cu peste 350.000km care merg ca-n prima zi. Unele mai au obiceiul sa inceapa sa consume ulei, moment in care treci la o viscositate superioara, gen 5w30 -> 5w40, dar in afara de asta merg de rup.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate