Jurnal de bord Toyota Avensis 1.8vvt-i
Last Updated: Nov 15 2023 09:50, Started by
closchkutza
, May 18 2011 17:53
·
0
#1118
Posted 23 January 2019 - 09:26
Nu îți face griji. Va rezista mult și bine fara probleme. Ai luat o super mașina. Și eu am fost cu ochii pe ea când Closhkutza a vandut-o. Dar nu era chiar ce voiam eu. Este prea mare și la fel e și consumul pentru nevoile mele. Dacã ar fi vândut un Auris de max. 1.6, as fi fost în stare sã mã împrumut în bancã.
|
#1119
Posted 23 January 2019 - 09:30
LauCalin, on 23 ianuarie 2019 - 09:26, said:
Nu îți face griji. Va rezista mult și bine fara probleme. Ai luat o super mașina. Și eu am fost cu ochii pe ea când Closhkutza a vandut-o. Dar nu era chiar ce voiam eu. Este prea mare și la fel e și consumul pentru nevoile mele. Dacă ar fi vândut un Auris de max. 1.6, as fi fost în stare să mă împrumut în bancă. |
#1120
Posted 23 January 2019 - 20:07
alexbanaru, on 22 ianuarie 2019 - 21:42, said:
Salutare ODO 201870 Salutare! Chiar ma intrebam ce-o mai fi facand Foca. N-ai facut extrem de multi km cu ea . Ti-am zis s-o plimbi ca asta e invata cu drumul. alexbanaru, on 22 ianuarie 2019 - 21:42, said:
Prima problemã. Au apãrutbla sfârșit de an 2018 (cadou de la Moș Crãciun) au apãrut urmãtorii martori in bord: TRC OFF, VSC si Check engine. Dupã diagnoza de la reprezentanța și Iași (180 Ron), mi-au recomandat urmãtoarele acțiuni: 1. Schimbare senzor Lambda 2. Schimbare bujii 3. Curãțare clapeta acceleratie Am fãcut astãzi aceastã operațiune. Preț final. 1350 Ron (cu reducere 50% la manopera) In afarã de aceasta problemã, nu am avut alte probleme pânã acum. Ar fi fost bine sa iti dea si ce cod de eroare au gasit acolo. Se simtea ceva la mers? Curatarea clapetei a cam fost frectie la picior de lemn, mai ales ca nu era cine stie ce murdarie acolo. Care sonda lamda a fost schimbata (sunt 2)? Despre bujii, asa cum ti-am zis, ar trebui schimbate la fiecare 45.000km sau un pic mai devreme, functie de cum se nimereste. Nu mai stiu exact cand au fost schimbate ultima data (ca nu mai am manualul) insa cred ca pe la 161.000. Daca e corect, nu le-au schimbat degeaba si ar fi fost bine sa le schimbi la revizie. Cat a fost sonda lambda? alexbanaru, on 22 ianuarie 2019 - 21:42, said:
Am fãcut revizia la 201000 cu piese originale dar nu la reprezentanta. Schimbat: ulei motor + filtru Ulei cutie Filtru aer Filtru habitaclu alexbanaru, on 22 ianuarie 2019 - 21:42, said:
Impresii dupã 6 luni de condus mașina: sunt foarte mulțumit de ea, din toate punctele de vedere. P.S. closkutza, șeful de service de la Iași (reprezentanta) a rãmas foarte plãcut surprins de faptul cum aratã masina, din toate punctele de vedere. P.P.S. și nu e unicul. Are viata lunga inainte si daca ai grija de ea o sa aiba si ea grija de tine. |
#1121
Posted 24 January 2019 - 02:06
alexbanaru, on 23 ianuarie 2019 - 07:44, said: Eu am planuri marete cu masina (sa o tin cat mai mult) asa ca ar fi bine sa fie si la mine asa. Iar ce tine de ulei, doar 5w-30 Toyota o sa vada. |
#1122
Posted 24 January 2019 - 09:56
closchkutza, on 23 ianuarie 2019 - 20:07, said:
Salutare! Chiar ma intrebam ce-o mai fi facand Foca. N-ai facut extrem de multi km cu ea . Ti-am zis s-o plimbi ca asta e invata cu drumul. Sa stii ca eu am facut doar drumuri obisnuite pt mine, si pt megapolisul in care locuiesc. closchkutza, on 23 ianuarie 2019 - 20:07, said:
Imi pare rau ca probabil primul check engine din instoria masinii a fost la tine (eu n-am vazut nici unul cat a fost la mine). Ar fi fost bine sa iti dea si ce cod de eroare au gasit acolo. Se simtea ceva la mers? Curatarea clapetei a cam fost frectie la picior de lemn, mai ales ca nu era cine stie ce murdarie acolo. Care sonda lamda a fost schimbata (sunt 2)? Despre bujii, asa cum ti-am zis, ar trebui schimbate la fiecare 45.000km sau un pic mai devreme, functie de cum se nimereste. Nu mai stiu exact cand au fost schimbate ultima data (ca nu mai am manualul) insa cred ca pe la 161.000. Daca e corect, nu le-au schimbat degeaba si ar fi fost bine sa le schimbi la revizie. Cat a fost sonda lambda? Poate a fost inutila curatarea clapetei, dar nu a costat o avere, iar profilaxia nu a stricat niciodata Cat tine de sonda, a costat ~700RON si era aia dinspre evacuare cred, avea codul: 8946505080. closchkutza, on 23 ianuarie 2019 - 20:07, said:
Nu mai tin minte la cat a fost facuta revizia de dinainte, insa incearca sa nu duci mai mult de 10.000km un schimb de ulei, asta ca sfat . De asemenea, eu de multe ori am preferat sa-l schimb cu 1000km mai devreme (gen 9000) numai ca sa intru in iarna cu ulei proaspat. Acum, dupa interventie, parca merge mai bine, parca se incalzeste mai repede si motorul, fata de cum era mai inainte. Oi fi eu subiectiv, sau poate vreo impresie falsa, nu stiu sigur. Drumuri bune tuturor! |
#1123
Posted 06 May 2019 - 09:35
@alexbanaru ti-am lasat un PM. Am nevoie de putin ajutor de la tine.
Cu stima Edited by claudiu_buhan, 06 May 2019 - 09:35. |
#1124
Posted 06 May 2019 - 11:48
@claudiu: am vazut intrebarea ta de pe filmuletul postat pe youtube. Nu ma prind la care zgomot faci referire, nu a fost nici un zgomot.
|
#1125
Posted 06 May 2019 - 19:44
Tacaneala. Tot am impresia ca mea face ca un diesel. As vrea sa ma intalnesc cu @alexbanaru sa fac o comparatie intre zgomote. Sa ascult cum merge a lui. Eu nu sunt impacat cu mersul motorului meu.
|
#1126
Posted 06 May 2019 - 20:42
Si motorul tau tot 1.8 e? Cati km are si de cand e la tine?
|
|
#1127
Posted 06 May 2019 - 20:45
98000 km. O am de anul trecut. La relanti cand e motorul cald, la 650 rpm, parca e un diesel. Apoi simt in volan trepidatii. Daca aprind pozitia, turatia urca la 800 rpm, zgomotul se diminueaza, iar vibratiile se simt foarte putin.
Am citit prin strainatate ca as putea înlocui capacele mai mari ale supapelor Edited by claudiu_buhan, 06 May 2019 - 20:49. |
#1128
Posted 10 May 2019 - 21:51
@alexbanaru si @closchkutza multumesc pentru sprijin. Am scapat de piticul de pe creier. Azi am ascultat masina lui @alexbanaru si motorul are acelasi sunet. La mine se aude totusi ceva mai pronuntat in stanga la alternator sau rola intinzatoare pe care oricum urmeaza sa o schimb. In rest motoarele se aud la fel. Pentru convingerea mea, dimineata am mai comparat cu Avensisul unui coleg de la munca si acolo la fel acelasi mers al motorului.
P.S. Masina lui @alexbanaru arata extraordinar de bine. Se observa de la distanta cat de bine a fost intretinuta. @alexbanaru inca odata iti transmit sa o stapanesti sanatos si multumesc pentru timpul acordat. |
#1129
Posted 27 July 2019 - 12:05
Salut,
dupa o vizita la service(nu mai tinea frana de mana pe roata DR SPATE) am facut cateva poze la saboti si as vrea sa stiu daca punctele rotunde de muchia sabotilor reprezinta un reper/indicator pt limita lor de uzura (evidentiate pe poza) ??? Intreb pt. ca mecanicul a spus ca inca mai merg, dar avand in vedere ca nu au reusit sa imi rezolve problema, au reglat extinderea sabotilor prea mult si mi s-au blocat ulterior sabotii(doar pe DR.SPATE), fiind nevoit sa demontez singur si sa ii reglez eu pe marginea drumului. Attached Files |
#1130
Posted 27 July 2019 - 12:59
Sabotii aia au carne pe ei gramada. La masina asta sabotii se uzeaza foarte greu daca sistemul franei de mana este reglat in parametrii. Sistemul are compensare automata a uzurii, surubul ala de pe butuc se foloseste pentru ajustari fine. Posibile cauze pentru problema ta sunt mecanismul de actionare cu probleme ( se blocheaza) sau cablu deteriorat pentru roata in cauza.
|
#1131
Posted 27 July 2019 - 13:45
Ma bucur ca inca urmaresti postarile pe acest topic; revenind la masina, in acest moment se pare ca totul e aproape ok, spun-aproape- in sensul ca nu mai ramane blocat in mers, dar uneori dupa eliberarea franei de mana simt ca raman lipiti sabotii si abia dupa ce rotile de pe fata incep sa traga masina se aude zgomotul specific "dezlipirii" sabotilor; obisnuit fiind sa eliberez frana iar masina sa se miste usor in functie de inclinarea strazii. Oricum pun mana tot timpul pe janta/tambur pt a verifica temperatura cand cobor din masina, atunci cand s-a blocat mi-a incins rau tamburul.
|
|
#1133
Posted 27 July 2019 - 21:44
Pai a umblat pentru ca un mecanicos i-a reglat frana de mana de i-a zapacit-o si a ramas blocata. Asta dupa ce a constat ca nu mai tine deloc pe roata aia.
Daca se deblocheaza cand misti masina inseamna ca tot nu functioneaza ok. Ar trebui facuta o revizie la frana de mana la cineva care se pricepe, este clar ca sistemul nu functioneaza liber. Edited by closchkutza, 27 July 2019 - 21:46. |
#1134
Posted 27 July 2019 - 22:23
Asta am inteles, era nevoit.
N am formulat eu bine intrebarea. De ce a umblat mecanicul acolo? I ai cerut tu sau asa a considerat el ca e bine sa si bage ghearele pe acolo? |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users