Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ranjetul la oameni

recomandare AC 2 dormitoare mici

Ce femeie are si zahar si miere

Vas wc care nu inchide
 De ce este greu pentru microintre...

Intrebari despre carucior electric

Tester pH-ul apei

Achizitionarea unui subwoofer auto
 Aparat foto zoom mare

Smecheri vs populime

La multi ani @Lieutenant!

La multi ani @xmanyacs77!
 Tableta office

Comanda Mobexpert - o zi inainte ...

Ocolirea limitatoarelor de viteza...

Recomandare adeziv - pt pervaz PVC
 

Consum ulei mare Skoda Octavia Tour

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
48 răspunsuri în acest subiect

#37
sunshine88

sunshine88

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 44
  • Înscris: 06.05.2011

 ady_77, on 2nd June 2011, 20:09, said:

eu zic sa te linisteti! nu merita segmentat motorul cand la cateva sute de euro cumperi unul sh. la ce mecanici intalnesti in romania problemele o sa tot apara. repet,un motor benzinar nu e scump,iei unul ok si gata!



si sh nu`l iau tot cu probleme?;)) am sunat la un parc de dezmembrari si mi`au spus ca au la 14 mil....fara accesorii....ca e sigilat ca daca nu e bun imi primesc banii inapoi...dar...daca incerc vreo 3 4 motoare si nu`s bune...banii pe care ii dau pe manopera...nush;)) ma gandesc ca nu se schimba chiar asa usor un motor..

#38
cipaul

cipaul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.259
  • Înscris: 15.10.2006

 sunshine88, on 2nd June 2011, 16:58, said:

si in final...are rost sa o segmentez? motoru` nu bate se aude bine...se merita sa o segmentez sau sa incerc sa o vand?

Vinde masina si cumpara una noua daca ai nevoie de o altfel de masina decat una de duminica.

Chiar daca acum pare ca masina nu are alte probleme ea este "coapta" la 10 ani si problemele tehnice vor veni pe banda rulanta.

Masina din 2001 nu ar trebui sa fie SOT ci SO1.

#39
Highlander91

Highlander91

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.015
  • Înscris: 05.09.2007
Solvogn, blocurile motor sunt alezate pe cote mai mari si se schimba pistoanele, practic ai motor mai mare. La tractoare procedura asta se face in draci cat despre motorul de 3000e, atat e la dacie. Avut un prieten accident, si am vazut pe factura clar. Schimbat motor si codul. 1.6 16 v. pana in 15.000 lei cu TTI

 ady_77, on 2nd June 2011, 20:09, said:

eu zic sa te linisteti! nu merita segmentat motorul cand la cateva sute de euro cumperi unul sh. la ce mecanici intalnesti in romania problemele o sa tot apara. repet,un motor benzinar nu e scump,iei unul ok si gata!
Motorul ala il segmentezi si in spatele blocului. Segmenti, cuzineti, maxim alezat pe la supape si garnituri. Daca nu te pricepi, nu cunosti etc mai bine o vinzi. pune-i ulei mai vascos acum ca e vara, ala o sa curga mai putin. Daca nu da fum in spate, te-ai scos.

Alea SH sunt din accidente. Sunt bune de cumparat ori daca din 3 motoare faci 1, sau daca masina e furata, fac baietii recarosare cu o rabla cu tot cu motor luate incovoiate, transplant de serii si de acte se numeste.

Editat de Highlander91, 03 iunie 2011 - 00:04.


#40
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.932
  • Înscris: 09.12.2004

 Highlander91, on 3rd June 2011, 01:03, said:

Alea SH sunt din accidente.
sau de la masini uzate moral

parerea mea e ca trebuie sa rezolvi problema cu reprezentanta si apoi sa o segmentezi

#41
DarkAngelBv

DarkAngelBv

    === Proud owner of === ++++ Audi & Opel ++++

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 12.747
  • Înscris: 24.03.2006
Clar, nu trebuie sa te atingi acum de motor pana nu iti recuperezi banii de la reprezentanta.
Daca pe intrarea in service ai specificat "consum mare de ulei" si inca iti consuma ulei poti sa ii dai in judecata si o incurca rau de tot.

#42
sunshine88

sunshine88

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 44
  • Înscris: 06.05.2011
multumesc baieti...o sa va tin la curent

#43
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.932
  • Înscris: 09.12.2004
i le si montezi dupa ce isi rezolva problemele cu reprezentanta ????

#44
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.370
  • Înscris: 24.06.2006

 AdrianRoland, on 3rd June 2011, 15:19, said:

daca apare ulei la iesirea gazelor pe esapament inseamna ca motorul consuma ulei di cauza segmentilor motor uzati, trece uleiul in admisie si ce nu se arde il elimina prin esapatie
poti sa explici mai pe larg partea cu trecutul uleiului in admisie din cauza segmentilor uzati?

 AdrianRoland, on 3rd June 2011, 15:19, said:

deci trebuie schimbatii segmentii
daca nu se alezeaza blocul este ca si o frectie la picior de lemn

#45
Solvogn

Solvogn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 177
  • Înscris: 17.10.2007

 dan210, on 3rd June 2011, 21:57, said:

daca nu se alezeaza blocul este ca si o frectie la picior de lemn

Ai constat tu lucrul asta sau ai citit-o de pe forumuri? Asta e o duda specific service-urilor sa te faca sa bagi bani in masina pana ramai dator pe viata. De fapt in service-urile din Romania e marea moda de a inlocui orice chiar si atunci cand nu e cazul.

Diferenta de duritate a materialelor din care e facut segmentul, respectiv camasa cilindrului este diferita. Segmentul se va toci mai repede decat cilindrul pe care nu-l alezezi decat atunci cand constati ca s-a uzat peste limita admisa si nu e o operatie obligatorie.

Caz concret, Golf 2 cu compresie foarte scazuta si cu o tona de fum de ulei ars scos pe esapament; a fost segmentat, fumul a disparut imediat iar compresia este acum de 15 bari pe fiecare cilindrul (la un motor fabricat din 1988 eu zic ca sta f.bine). In 5 ani de zile am facut peste 80 000 de km cu el si guess what? Compresia e aceeasi, nu consuma gram de ulei si porneste la sfert in orice conditii. Dar pe de alta parte vede numai ulei sintetic de cea mai buna calitate si schimbat la 10 000 de km.

#46
DarkAngelBv

DarkAngelBv

    === Proud owner of === ++++ Audi & Opel ++++

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 12.747
  • Înscris: 24.03.2006
Blocul se "hornuieste" doar daca se fac "santuri" pe cilindrii de la uzura. Sau se constata o ovalitate a cilindrului (se masoare in mai multe puncte).

#47
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.370
  • Înscris: 24.06.2006

 Solvogn, on 4th June 2011, 08:51, said:

Ai constat tu lucrul asta sau ai citit-o de pe forumuri?  
Caz concret, Golf 2 cu compresie foarte scazuta si cu o tona de fum de ulei ars scos pe esapament
am constatat-o pe vremuri cu motoare de dacia
cazul tau este unul fericit, asta nu-nseamna ca-i general valabil
compresia nu se pierde numai pe la segmenti
problema apare cand nu reuseste operatia, cred ca mai mult cheltui sa desfaci motorul de 2 ori decat o data si bine, sa nu mai spun ca daca-i facuta reparatia complet beneficiezi si de garantie

 DarkAngelBv, on 4th June 2011, 20:23, said:

Blocul se "hornuieste" doar daca se fac "santuri" pe cilindrii de la uzura. Sau se constata o ovalitate a cilindrului (se masoare in mai multe puncte).
nu stiu cum se lucreaza in partea voastra, in partea mea nimeni nu-ti da garantie pentru o reparatie cu schimbare de segmenti pentru ca nu se stie ce va iesi

in plus nimeni nu-si permite, daca a desfacut motorul sa nu schimbe cuzineti, bolturi etc, verificat/rectificat vibrochen, pe langa astea sa rectifici blocul nu va avea o greutate asa mare la factura

#48
Solvogn

Solvogn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 177
  • Înscris: 17.10.2007

 DarkAngelBv, on 4th June 2011, 22:23, said:

Blocul se "hornuieste" doar daca se fac "santuri" pe cilindrii de la uzura. Sau se constata o ovalitate a cilindrului (se masoare in mai multe puncte).

Honuire si nu hornuire.

#49
antoniusmsg

antoniusmsg

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 12
  • Înscris: 13.05.2011
bunaseara ,am cautat informatii privitoare la consumul acestei masini ...desi este veche discutia poate interesa prin experienta pe care am acumulat-o . am avut probleme cu consumul...3l la 1000 km . poate parea poveste dar asa a fost. Ca rezolvare am schimbat segmentii ,refacut chiulasa cu tot ce presupune simeringuri,supape evacuare si ghiduri noi . Dupa reconditionare am un consum de aprox 1l la 1000 km. trageti concluzia ca eu m-am saturat . cine spune ca tipul asta de motor nu consuma, minte ! nu am aruncat mingea la fileu .

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate