Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ranjetul la oameni

recomandare AC 2 dormitoare mici

Ce femeie are si zahar si miere

Vas wc care nu inchide
 De ce este greu pentru microintre...

Intrebari despre carucior electric

Tester pH-ul apei

Achizitionarea unui subwoofer auto
 Aparat foto zoom mare

Smecheri vs populime

La multi ani @Lieutenant!

La multi ani @xmanyacs77!
 Tableta office

Comanda Mobexpert - o zi inainte ...

Ocolirea limitatoarelor de viteza...

Recomandare adeziv - pt pervaz PVC
 

Folosire puncte de loialitate

- - - - -
  • Please log in to reply
253 replies to this topic

#37
me_iauras

me_iauras

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,426
  • Înscris: 08.01.2009

 Vodafone, on 7th December 2010, 21:25, said:

Am rugamintea, pentru a putea verifica corectitudinea acordarii punctelor de loialitate pe numarul tau, sa-mi oferi printr-un mesaj numarul de telefon sau contul de client.

Dupa ce ti am adus dovada in fata tot mai ai tupeul sa pui la indoiala observatia adusa de mine . Foarte bine o sa iti trimit codul client ( numarul de telefon sa fi sigur ca nu l voi trimite pe forum  ) cu mentiunea ca orice  comunicat Vodafone catre mine va fi facut public pe acest forum  daca ai ales sa continui cu aceasta atitudine . Postul a fost facut nu in ideea de a primi 4 puncte amarate de fidelitate (daca te ai fi obosit sa faci calculul ai fi observat ca erau 13 in loc de 15 puncte plus "bonusul" pentru incadrarea in categoria de client "SILVER") ci in ideea de a verifica daca este o practica uzuala a Vodafone ului acum pe sfarsit de an cu scopul de a mai amortiza din costurile "fenomenalelor promotii" oferite de sarbatori . Daca recuperarea punctelor ar fi fost scopul meu principal m as fi adresat prin mail colegilor tai de la CS (crede ma ca stiu sa scriu si un mail nu numai pe forum si la *222 nu cred ca am apelat de mai mult de 5-6 ori in 5 ani de contract si asta in situatiile cand nu puteam rezolva chiar eu problema in cauza din MyVodafone sau prin intermediul serviciilor USSD ).Asa ca sunt nerabdator sa aud cum "sistemul a facut o eroare" pentru ca intr adevar  e foarte greu sa calculezi ca un client care are servicii in valoare de X euro (cu 0 euro costuri suplimentare eligibile) e indreptatit sa primeasca tot X puncte (adunat cu bonusul in functie de categoria de contract in care e distribuit ).

@cristi_6303 daca valoarea abonamentului e de 3E si restul costului suplimentar e neeligibil(constituit in totalitate din incarcari cartele) atunci da , asta e cuantumul de puncte care ti se cuvin (plus bonusul de client GOLD) . Eu nu m am luat in nici un fel de modalitatea teoretica de calcul al punctelor atata timp cat acest serviciu chiar este dat dupa bunul plac al Vodafone ului . Problema mea a fost discrepanta intre ceea ce e afisat pe site ( informatie catre care ma trimis si userul Vodafone desi mentionasem clar ca acolo cautasem formula de calcul  ) si ceea ce mi au oferit efectiv mie (si banuiala mea este ca nu doar mie mi au facut asta ) .

Edited by me_iauras, 07 December 2010 - 23:11.


#38
iustaa

iustaa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 756
  • Înscris: 15.11.2010
:lol:
Cu 220 ron ai termina cu ei.

#39
Koal

Koal

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,997
  • Înscris: 21.08.2008
@me_iauras

Apar 300 și ceva de puncte cheltuite la tine, nu pierdute...

--

Ai dreptate în ce privește numărul de puncte de loialitate.
Ar fi trebuit să ai 64,75 / 4,28 = 15,13 deci 15 puncte de loialitate + încă 15 bonus.
Este trist că se fac astfel de erori.

Mă duc să mă uit și în contul meu...

Edited by Koal, 10 December 2010 - 00:06.


#40
gompo

gompo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,237
  • Înscris: 19.07.2005

 me_iauras, on 6th December 2010, 20:18, said:

Am atasat parte din factura curenta (si pe cea precedenta ca sa vezi valoarea cursului Leu-Euro) sa te convingi in caz ca nu ma crezi sau ai din nou tupeul sa ma faci mincinos (mentionez ca serviciile in valoare de 30.53 RON nu trebuiesc inclusi in calcul fiind o cartele reincarcata )
Cred ca ti-a scapat din vedere un mic amanunt. Punctele de loialitate care iti apar pe o factura sunt cele acordate PENTRU FACTURA PRECEDENTA!
Adica, cele 15 puncte de pe factura din 14 Oct. sunt acordate pentru factura din 14 Sept. (pe care nu ai postat-o)
Deasemenea, cele 13 puncte de pe factura din 14 Nov. sunt acordate pentru suma eligibila platita (fara TVA) de pe factura din 14 Oct, care pare a fi 53.61 lei.
Pe factura care ti-a fost emisa pe 14 dec. vei gasi 15 puncte corespunzatoare sumei eligibile platite pentru factura din 14 Nov. (presupunand ca ai platit la timp aceasta suma)
Sper ca acum esti lamurit.  :rolleyes:

#41
me_iauras

me_iauras

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,426
  • Înscris: 08.01.2009

 gompo, on 16th December 2010, 21:54, said:

Cred ca ti-a scapat din vedere un mic amanunt. Punctele de loialitate care iti apar pe o factura sunt cele acordate PENTRU FACTURA PRECEDENTA!
Adica, cele 15 puncte de pe factura din 14 Oct. sunt acordate pentru factura din 14 Sept. (pe care nu ai postat-o)
Deasemenea, cele 13 puncte de pe factura din 14 Nov. sunt acordate pentru suma eligibila platita (fara TVA) de pe factura din 14 Oct, care pare a fi 53.61 lei.
Pe factura care ti-a fost emisa pe 14 dec. vei gasi 15 puncte corespunzatoare sumei eligibile platite pentru factura din 14 Nov. (presupunand ca ai platit la timp aceasta suma)
Sper ca acum esti lamurit.  :rolleyes:

Stiu ca punctele se ofera pentru valoarea serviciilor consumate pentru luna precedenta de aceea am si pus atat factura pe noiembrie(cand au fost oferite punctele) cat si factura pe octombrie (luna pentru care au fost calculate punctele) . Valoarea serviciilor consumate de mine in luna octombrie a fost de 64.60 RON (abonament vechi ore favorite 5,24E+ extraoptiune 200 min nationale 9,23 E + optiune 25 SMS nationale 0,73 E ) . In mod normal la reduceri apare aceeasi valoare ca si la beneficii (beneficii =valoare 30 minute in retea fidelitate acordate pt vechime) insa in septembrie am platit  jumatate din valoarea abonamentului cu puncte de loialitate , puncte care apar folosite in factura pe oct despre care vorbea Koal (mu depre alea spuneam ca le am pierdut de a lungul relatiei contractuale cu Vodafone ca urmare a expirari perioadei in care puteau fi folosite). Oricum ideea e ca valoarea serviciilor consumate in oct (ca de altfel in orice alta luna motiv pt care doar de oct m am plans) a fost de 5,24+9,23+0,73=15,2 E , suma pentru care conform metodei de calcul de ei afisata pe site ar fi trebuit sa primesc 15 puncte de loialitate .
Am raspuns asa tarziu pt am tot asteptat raspuns din partea Vodafone .
In data de 8 decembrie userul Vodafone mi a raspuns :


"

Buna,

Ma folosesc de acest prilej pentru a te informa ca am redirectionat mesajul tau catre departamentul implicat, urmand sa fi contactat in termen de 3 zile lucratoare.Asa cum ai cerut raspunsul oficial il vei primi pe atresa de mail [email protected].


Multumesc,
Mirela
Vodafone Support

"

Acum spuneti si voi  ce respect ar trebui sa mai am fata de operator  dupa 10 zile de la acest mesaj in care nu am fost contactat in nici un fel  tinand cont ca nici termenele de ei comunicate nu s in stare sa si le tina (macar sa se apropie de ele) . Mentionez ca userul Vodafone a vrut sa deschida plangere nu eu .

Edited by me_iauras, 19 December 2010 - 18:59.


#42
gompo

gompo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,237
  • Înscris: 19.07.2005

 me_iauras, on 19th December 2010, 18:57, said:

Stiu ca punctele se ofera pentru valoarea serviciilor consumate pentru luna precedenta de aceea am si pus atat factura pe noiembrie(cand au fost oferite punctele) cat si factura pe octombrie (luna pentru care au fost calculate punctele) . Valoarea serviciilor consumate de mine in luna octombrie a fost de 64.60 RON (abonament vechi ore favorite 5,24E+ extraoptiune 200 min nationale 9,23 E + optiune 25 SMS nationale 0,73 E ) . In mod normal la reduceri apare aceeasi valoare ca si la beneficii (beneficii =valoare 30 minute in retea fidelitate acordate pt vechime) insa in septembrie am platit  jumatate din valoarea abonamentului cu puncte de loialitate , puncte care apar folosite in factura pe oct despre care vorbea Koal (mu depre alea spuneam ca le am pierdut de a lungul relatiei contractuale cu Vodafone ca urmare a expirari perioadei in care puteau fi folosite). Oricum ideea e ca valoarea serviciilor consumate in oct (ca de altfel in orice alta luna motiv pt care doar de oct m am plans) a fost de 5,24+9,23+0,73=15,2 E , suma pentru care conform metodei de calcul de ei afisata pe site ar fi trebuit sa primesc 15 puncte de loialitate .
Citez din regulamentul de acordare a punctelor de loialitate:

Quote

Acumularea punctelor se face la nivel de cont client activ in retea, facturat, prin cumularea tuturor punctelor acordate pe fiecare factura emisa si achitata apartinand contului respectiv. Punctele de loialitate sunt acordate in functie de valoarea finala achitata reprezentand servicii de comunicatii si de bonusul pentru categoria de loialitate. Criteriile de alocare a punctelor pot fi modificate sau suspendate.

Deci sistemul este configurat sa ia in calcul sumele eligibile platite (fara TVA) si nu sumele consumate.  :naughty:

Edited by gompo, 19 December 2010 - 21:01.


#43
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,294
  • Înscris: 12.08.2006
.

Edited by alexa32, 19 December 2010 - 22:00.


#44
cosminlive

cosminlive

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 560
  • Înscris: 27.01.2006

 me_iauras, on 19th December 2010, 18:57, said:

Acum spuneti si voi  ce respect ar trebui sa mai am fata de operator  dupa 10 zile de la acest mesaj in care nu am fost contactat in nici un fel  tinand cont ca nici termenele de ei comunicate nu s in stare sa si le tina (macar sa se apropie de ele) . Mentionez ca userul Vodafone a vrut sa deschida plangere nu eu .

Simplu. Au mers pe ideea: "ce poti face astazi nu lasa pe maine, ci pe poimaine, ca ori se uita ori nu mai meste nevoie de acel lucru".
Sau mailul s-a dus in spam. Sau vei primi maine un mail.

#45
me_iauras

me_iauras

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,426
  • Înscris: 08.01.2009

 gompo, on 19th December 2010, 21:55, said:

Citez din regulamentul de acordare a punctelor de loialitate:

Deci sistemul este configurat sa ia in calcul sumele eligibile platite (fara TVA) si nu sumele consumate.  :naughty:

Da si eu am achitat 15+ E plus TVA . Ca am achitat o parte cu puncte de fidelitate sincer nu vad care e problema . Daca nu as fi achitat valoarea totala a facturii ar fi aparut datorie pe factura urmatoare , ceea ce nu s a intamplat .

@cosminlive
Nu s a dus in spam ca intotdeauna verific continutul folderului inainte sa sterg mailurile si oricum mailurile de notificare la facturare vin fara probleme .

#46
gompo

gompo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,237
  • Înscris: 19.07.2005

 me_iauras, on 19th December 2010, 23:13, said:

Da si eu am achitat 15+ E plus TVA . Ca am achitat o parte cu puncte de fidelitate sincer nu vad care e problema . Daca nu as fi achitat valoarea totala a facturii ar fi aparut datorie pe factura urmatoare , ceea ce nu s a intamplat .
Problema e ca prin "valoarea finala achitata" ei inteleg doar valoarea eligibila achitata in LEI (RON). In cazul tau este vorba de echivalentul a 12.53E, adica...13 puncte!
Pentru sumele "achitate" in puncte de loialitate NU se ofera alte puncte de loialitate, pentru ca ar fi bonus la bonus si pe timp de criza ce-i mult strica...   :naughty:

In alta ordine de idei, sper ca realizezi ca tot tam-tam-ul asta pe care-l faci de doua pagini incoace il faci pentru 4 puncte amarate care valoreaza fix...4 eurocenti! Cu care apropo, daca le primesti, ce speri sa cumperi cu ele?  :rolleyes:

#47
Corbu'

Corbu'

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 587
  • Înscris: 17.09.2004
Intrebare referitoare la puncte: cumva ele pot sa si scada ca numar ?

Ultima oara le-am folosit acum mai bine de 2 ani, dar de la o vreme parca scad. Acum sunt pe undeva pe la 4016, dar pot sa jur ca la un moment dat erau pe la 4500. Imi scapa ceva mie ?

Edited by Corbu', 24 December 2010 - 00:20.


#48
The-Shadow

The-Shadow

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 179
  • Înscris: 29.09.2010
Sunt valabile 2,3 ani dupa care expira si sunt sterse de pe cont

#49
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,717
  • Înscris: 08.10.2015

 Corbu', on 24th December 2010, 00:18, said:

Intrebare referitoare la puncte: cumva ele pot sa si scada ca numar ?

Ultima oara le-am folosit acum mai bine de 2 ani, dar de la o vreme parca scad. Acum sunt pe undeva pe la 4016, dar pot sa jur ca la un moment dat erau pe la 4500. Imi scapa ceva mie ?
da, daca ai puncte care le-ai acumulat acum 37luni(au valabilitate de 36luni), ele vor scadea treptat. Daca ar fi sa cheltuiesti jumatate din puncte si sa spunem ipotetic ca in fiecare luna ai acumulat acelasi numar de puncte abia peste 18 luni vor mai incepe sa scada din ele.
Asa ca poti profita de ocazie https://www.vodafone.ro/shop/ si sa ai 4016+2008=6024 in magazinul online.
Bafta.

Edited by tudoritz, 24 December 2010 - 01:51.


#50
Corbu'

Corbu'

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 587
  • Înscris: 17.09.2004
Mda, ma gandeam ca am luat-o razna ca mi se pare ca scad punctele. Treaba cu oferta cu punctele mai valoroase e buna, dar imi trebuie un telefon Dual SIM. Are Vodafone asa ceva in oferta sau cer prea mult ?

EDIT: Deja au scazut iara punctele de la 4016 la 3954 cand ma folosesc de configuratorul lor online. Ce porcarie cu punctele astea, parca le pare rau ca le-au dat.

Edited by Corbu', 24 December 2010 - 02:26.


#51
obuzul

obuzul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 604
  • Înscris: 10.06.2009
daca vrei dual-sim-uri gasesti la cosmote sau pe okazii.

#52
iustaa

iustaa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 756
  • Înscris: 15.11.2010
In magazinul online Vodafone, deci se adauga inca 1/2 din valoarea punctelor ce le am?

#53
Corbu'

Corbu'

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 587
  • Înscris: 17.09.2004
Corect. Dar am totusi o intrebare vis de magazinul online si punctele ofertele de retentie?

Vad ca online cand ca sa iti stabileasca un pret pe telefon trebuie sa iti alegi un tip de abonament. Eu am primit oferta cu 700/70/70 @ 5 Euro pentru 1 numar. Merge sa combin treaba asta cu magazinul online, evident nu am cum sa selectez acest tip de abonament. Cum se procedeaza, se face totul direct prin relatii clienti ?

#54
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,717
  • Înscris: 08.10.2015

 Corbu', on 26th December 2010, 18:28, said:

Corect. Dar am totusi o intrebare vis de magazinul online si punctele ofertele de retentie?

Vad ca online cand ca sa iti stabileasca un pret pe telefon trebuie sa iti alegi un tip de abonament. Eu am primit oferta cu 700/70/70 @ 5 Euro pentru 1 numar. Merge sa combin treaba asta cu magazinul online, evident nu am cum sa selectez acest tip de abonament. Cum se procedeaza, se face totul direct prin relatii clienti ?
Da. Prin relații clienți. Mai întâi modifici abonamentul cu unul din oferta standard sau promoțională și apoi îți poți lua telefon din eshop.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate