Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Duster 1,6 4x4 Laureate si urmatoarele...
Last Updated: Apr 17 2024 15:42, Started by
furiousdoc
, May 17 2010 14:40
·
1
#38
Posted 20 May 2010 - 10:54
Din partea mea poate sa fie si euro -12 daca nu platesc taxe de prima inmatriculare si ma costa putin alte taxe. Oricum va polua mai putin decat 2 vaci.
Zi mare azi: mi-am distrus ceva neuroni cu taxe si impozite sector 5 dar am reusit. Maine ar trebui sa am toti banii in cont pentru a face plata integrala. stefaniordan, as fi luat-o si diesel pentru ESP insa diferenta de pret e mult prea mare si nici nu sunt fan motorina. |
#39
Posted 20 May 2010 - 13:19
adrianstratulat, on 20th May 2010, 11:22, said: da, euro 5, cu emisii de 185 g/km ....si totusi euro 5 Emisiile de CO2 nu sint luate in considerare de nici o norma de poluare definita pina in prezent (inclusiv euro6). Profit si eu de ocazie sa-i urez lui furiosdoc asteptare usoara! Edited by undesignus, 20 May 2010 - 13:20. |
#41
Posted 25 May 2010 - 08:37
2500 euro.
In urma unor incurcaturi, n-am reusit sa fac plata saptamana trecuta insa cel mai probabil va fi efectuata astazi. undesignus, multumesc dar sunt din ce in ce mai nerabdator. Acum a dat si caldura, numai bine de plecat hai-hui si eu n-am masina. |
#42
Posted 26 May 2010 - 12:41
Salut,
Felicitari pentru achizitie! Daca esti amabil, am si eu doua intrebari: 1. Care erau diferentele intre credit auto, leasing si credit de nevoi personale? Banuiesc ca te-ai interesat... 2. Cat ai dat avans si pe cati ani ai facut creditul? Edited by acquadigio, 26 May 2010 - 12:41. |
#43
Posted 26 May 2010 - 12:56
Leasing nu m-am interesat pentru ca ... nu ma intereseaza sa fie altcineva proprietarul masinii mele.
Creditul auto avea conditii asemanatoare cu cel ce nevoi personale insa nu-mi convenea sa-mi impuna banca asiguratorii si nici nu aveam chef de inscrierea masinii in Arhiva Electronica de Garantii Reale Mobiliare. Creditul de nevoie personale a fost unul promotional (Expresso de primavara de la BRD) cu DAE de vreo 13,87% la 43.000 lei pe 3 ani. Avans? Banuiesc ca te referi la avansul pentru masina care e 5.000 ron la Dacia (tot atat a fost si in 2004 pentru Logan). Ca paranteza, am gasit pe forumul modelului o calculatie de leasing si mi s-a cam ridicat parul pe spinare. calcul_leasing_50lasutaavans_3ani.JPG 171.88K 453 downloads |
#44
Posted 26 May 2010 - 13:42
Ai dreptate cu leasingul. Faza cu inscrierea masinii in Arhiva Electronica de Garantii Reale Mobiliare nu o stiam.
Doar 5.000 RON avans? Eu ma gandeam ca ai dat 50% avans, insa cand am vazut ca mai ai de platit 43.000 am inceput sa-mi pun intrebari. Deci platesti 43.000 RON in 3 ani. Cat vine rata lunara? Si de ce nu ai optat de ex pt varianta cu 50% avans si restul pe 5 ani? Sunt cam multe intrebari, dar incerc sa inteleg alegerea ta, poate constituie o varianta si pt mine. PS: am vazut si eu acea calculatie si intr-adevar, ajungi sa platesti la sfarsit 19.365 euro pe o masina de 16.000 Edited by acquadigio, 26 May 2010 - 13:50. |
#45
Posted 26 May 2010 - 14:08
Masina e "finantata" in felul urmator: 10.000 euro (aia 43.000 ron minus 800 comision) de la banca, 2.500 euro cat am luat la buy-back pe lighean, restul din disponibilitati. Banca nu a cerut niciun avans pentru ca e credit de nevoi personale. Avansul de 5.000 ron este cel standard cerut de Dacia pentru a baga masina in productie.
LE: Uitasem sa spun ca prima rata e de vreo 1.700 ron, urmatoarele undeva in jurul a 1.500. Edited by furiousdoc, 26 May 2010 - 14:13. |
#46
Posted 26 May 2010 - 14:33
Mda, banuiam ca rata e in jur de 1.500 RON, dupa ce am analizat si eu putin pe un site cum sta treaba. Pentru mine insa nu constituie o varianta sa platesc atat de mult pe luna, solutia asta mi se pare potrivita mai degraba daca ai un salariu de peste 3.500 RON.
Oricum, sper sa-ti vina masina cat mai curand si sa incepi adevaratul jurnal de bord. |
|
#48
Posted 04 June 2010 - 12:29
Mda, circula un zvon pe net cum ca Dacia ar fi decalat cu o luna livrarile la Duster 4x4. Am bagat un mail la VC ieri seara la care inca n-am primit raspuns. In schimb m-a sunat agentul de vanzari sa-mi dea vestea "buna": noua data previzionata pentru livrare este pe la jumatatea lui iulie. Motivul: livrarile externe au prioritate. No, mu_e multa Rino! Prostul autohton nu merita bagat in seama de catre voi.
In atare conditii tare mi-e ca jurnalul asta se va transforma in jurnal de cu totul alta marca si model. Pana saptamana viitoare am sa ma gandesc ce am sa fac, daca renunt la Duster. Intre timp poate se intampla minunea si-mi gaseste dealerul vreunul pe stoc (nu prea cred). |
#50
Posted 04 June 2010 - 13:07
Exportul are prioritate si pentru ca sunt mai scumpe, scazand cheltuielile de transport, manipulare si ceva componente mai scumpe tot ramane un profit mai mare fata de cele vandute in tara, dealer-ii au acelasi comision peste tot.
|
#51
Posted 04 June 2010 - 18:55
furiousdoc, on 4th June 2010, 13:29, said: Mda, circula un zvon pe net cum ca Dacia ar fi decalat cu o luna livrarile la Duster 4x4. Am bagat un mail la VC ieri seara la care inca n-am primit raspuns. In schimb m-a sunat agentul de vanzari sa-mi dea vestea "buna": noua data previzionata pentru livrare este pe la jumatatea lui iulie. Motivul: livrarile externe au prioritate. No, mu_e multa Rino! Prostul autohton nu merita bagat in seama de catre voi. In atare conditii tare mi-e ca jurnalul asta se va transforma in jurnal de cu totul alta marca si model. Pana saptamana viitoare am sa ma gandesc ce am sa fac, daca renunt la Duster. Intre timp poate se intampla minunea si-mi gaseste dealerul vreunul pe stoc (nu prea cred). Stiu pe cineva care a renuntat la comanda unui VW Tiguan pentru a-si lua o Honda CR-V de pe stoc din acelasi motiv. I s-a marit termenul de livrare la Tiguan cu inca vreo luna pentru ca in configuratie era nu stiu ce volan cu comenzi pe el si un sistem de navigatie de top. A nu respecta contractul de vanzare catre un client roman pentru a da intaietate unui client din strainatate inseamna a-l transforma pe cel roman in fraier si a-l privilegia pe cel strain. Banii nu au miros...sau...? Bine ca Dacia S.A. l-a pupat in dos pe Basescu livrandu-i un Duster intr-o culoare in afara gamei comerciale. Pe mine unul ma scarbeste favoritismul asta desantat si umilirea romanilor cu buna credinta..! Parca cei de la Dacia demonstrau acum un an implorandu-l pe Boc sa nu se scoata taxa de inmatriculare ca sa aiba si ei cui sa vanda "conservele" si sa poata sa manance si gura lor o paine...nu? Acum si-au asigurat painea...si le pot da cu flit la clienti ... Se intampla in Romania... |
|
#52
Posted 04 June 2010 - 19:54
rotnic, on 4th June 2010, 14:07, said: Exportul are prioritate si pentru ca sunt mai scumpe, scazand cheltuielile de transport, manipulare si ceva componente mai scumpe tot ramane un profit mai mare fata de cele vandute in tara, dealer-ii au acelasi comision peste tot. Exportul are prioritate ca acolo se vor vinde 70-80% din masini! Edited by dan84, 04 June 2010 - 19:55. |
#53
Posted 04 June 2010 - 23:17
Deci fabrica a incasat deja vreun avans? sau nu? Daca te razgandesti iti dau inapoi integral cei 5000 de lei , ca sa iti iei altceva?
E de cacat chestia cu cumparatul masinii noi. Adica poate omu are banii in buzunar, isi planifica si concediul, cu gandul ca ia masina si a doua zi la drum in vacanta. Pe mine m-a scos din minti in 2002 cand culmea aveau pe stoc Dacia 1400 "cu injectie" culoarea unica care as fi luat-o , si singura care mi-a placut albastru catifea, metalizat. Masina era pe stoc, si nu am putut sa o iau decat dupa 5 zile pentru ca nu se gaseau numere , nici macar alea rosii, ca deh , avea politia antrenament de tragere, si nu eliberau numere. Si masina mai trebuia "pregatita" de vanzare, in sensul ca nu venea din fabrica cu toate surubuirle stranse complet, treaba fiind terminata la dealer. Oricum , volanul au uitat sa-l stranga, tin minte ca daca barcam maxim si mai insistam , cu putere se mai invartea pe ax, ca nu era saiba stransa suficient. ROMANIA te iubesc! |
#54
Posted 04 June 2010 - 23:28
Sincer eu nu inteleg mentalitatea "Imi trebuie masina maine". Masina o cumperi pentru o perioada destul de indelungata, nu inteleg cum unu renunti la ce vrei ca sa iei ceva ce exista deja pe stoc, asta inseamna ca nu erai convins de ce vroiai.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users