Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Teapa Vodafone
Last Updated: Feb 25 2010 22:42, Started by
Sebiko
, Jan 14 2010 11:57
·
0
#127
Posted 24 February 2010 - 22:19
peteredy, on 24th February 2010, 21:39, said: sa stii ca e buna economia asta a prostului cum ii zici tu, nu o face numai vodafone. prietenului tau probabil i-a activat cineva factura electronica, dar doar cu acordul lui sau al titularului.factura electronica e o chestie care se promoveaza in ultimul timp. trebuie sa recunosc insa ca ai dreptate in ceea ce priveste chitanta pe care o primesti de la magazin pe de-o parte se face economie si pe cealalta parte risipa Poate i-a activat-o divinitatea, pentru că noi oricum ne-am săturat de promoționalele lor (1-2 telefoane săptămânal) și când sună numere de genul 0372 nici nu răspundem că doar telefonic zici tu că se pot da acorduri din astea nu și vodafone nu mai sună cu 072x și 073x din câte îmi amintesc. Uite și factura. P.S. Dacă vodafone vrea să facă o economie cu clientul ar fi cazul să ceară acordul în prealabil, altfel clientul sigur va avea reacții adverse, pentru că este normal. Întâi întreabă și apoi trage nu invers. P.P.S. La facturi de ordinul sutelor de ron, fără pagini de desfășurăto, vodafoner se trezește să facă economie la hârtie? Asta deja nu este econmie sau ecologie, este nesimțire crasă. Attached FilesEdited by kineceler, 24 February 2010 - 22:24. |
#128
Posted 24 February 2010 - 23:50
1. Asta e o chitanta, nu e o factura
2. E platita la un dealer, nu la magazine proprii(reprezentante, Vodafone Store-uri). 3. In toata lumea se renunta la facturile tiparite. E cool, e green, e trendy, e...multe. |
#129
Posted 25 February 2010 - 08:16
sicko, on 24th February 2010, 23:50, said: 1. Asta e o chitanta, nu e o factura 2. E platita la un dealer, nu la magazine proprii(reprezentante, Vodafone Store-uri). 3. In toata lumea se renunta la facturile tiparite. E cool, e green, e trendy, e...multe. Edited by kineceler, 25 February 2010 - 08:16. |
#130
Posted 25 February 2010 - 09:10
si mi-au trimis si al 2lea telefon stricat:D
aceeasi problema, telefonul nu se aprinde.. acum ii astept sa vina sa isi ridice terminalul si sa imi anuleze contractul de prelungire .. |
#131
Posted 25 February 2010 - 19:09
incepand de azi nu se mai ofera reducerea de 5% la reincarcarea de pe contul de abonat https://www.vodafone...e/index.htm#id3 nici pe pagina lor de internet nu se mai specifica nimic de aceasta reducere
|
#132
Posted 25 February 2010 - 21:42
shadow1989, on 25th February 2010, 19:09, said: incepand de azi nu se mai ofera reducerea de 5% la reincarcarea de pe contul de abonat https://www.vodafone...e/index.htm#id3 nici pe pagina lor de internet nu se mai specifica nimic de aceasta reducere incarcam intre 15 si 20 euro lunar de pe abonamentul meu sa fie sanatosi nu mai fac lobby de incarcare chiar nu o sa mai incarc la nimeni fara aceasta reducere la orange au fost promotii cand s0a oferit si 10% discount iar orange INCA are 5% reducere daca acum am avut facturi de peste 100 de lei asa o sa fie in jur a 50 de lei sa fie sanatosi mie imi fac un bine Edited by mmc6124, 25 February 2010 - 21:42. |
#133
Posted 25 February 2010 - 22:42
kineceler, on 25th February 2010, 08:16, said: Ghinionul meu este că m-am procopsit cu un telefon de servici de vodafone. Ce ghinion. Vodafone-ul practica franciza? Nu stiam. Fornetti, Vodafone, Burger King... You're so cool. :-| mmc6124, on 25th February 2010, 21:42, said: la orange au fost promotii cand s0a oferit si 10% discount iar orange INCA are 5% reducere Prefer sa nu am reducerea aia de 5%, dar sa-mi pot cumpara telefon odata la 12 luni, nu la 18, cum e la Orange, prefer sa mi se suprapuna perioada prelungita cu cea existenta, nu sa se adune, ca la...Orange, prefer sa POT cumpara vouchere de reincarcare din puncte, spre deosebire de...hmm...Orange, si prefer sa-mi pot scadea punctele din factura, spre deosebire de...da, ati ghicit, Orange. Edited by sicko, 25 February 2010 - 22:44. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users